Nu niet meerquote:
Ik luister ook nooit, word altijd afgeleid.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alsof er mannen zijn die ook daadwerkelijk zitten te luisteren.
Wat heb jij gesnoven?quote:
Daar heb je veel last van de laatste tijd, misschien een visolie-kuurtje.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik luister ook nooit, word altijd afgeleid.
Dacht ik al, volgende week gewoon weer cocaïne.quote:
Gewoon witte heroïnequote:Op donderdag 5 februari 2015 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dacht ik al, volgende week gewoon weer cocaïne.
Jinek is weer razende apenaids, maar dat is geen nieuws.quote:
Of in de VS, en dan bij één of ander lokaal nieuwsstation het weer presenteren.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:07 schreef Webschip het volgende:
Jinek had beter bij het journaal kunnen blijven.
Wat is er?quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of in de VS, en dan bij één of ander lokaal nieuwsstation het weer presenteren.
Dat zou ze heel goed kunnen volgens mij.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of in de VS, en dan bij één of ander lokaal nieuwsstation het weer presenteren.
Klinkt als Jerry Springerquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:10 schreef Webschip het volgende:
Vroeger had je een programma met drie gasten op stoeltje op een podium. Ging vooral over taboes.
Wat is er mis met herenliefde?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:14 schreef Fokker89 het volgende:
Zeg maar willen jullie zorgen dat dit topic snel vol is? Ik wil niet dat mijn goede naam hier op het forum geschaad wordt.
Dat duurt wel een dag hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:14 schreef Fokker89 het volgende:
Zeg maar willen jullie zorgen dat dit topic snel vol is? Ik wil niet dat mijn goede naam hier op het forum geschaad wordt.
Ik sta bekend als vrouwenverslinder hier. Dat wil ik graag zo houden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is er mis met herenliefde?
Stop dan met die hete DM's naar mij.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik sta bekend als vrouwenverslinder hier. Dat wil ik graag zo houden.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stop dan met die hete DM's naar mij.
Als aids en ebola samenkomen....wat een seniel.quote:
Ben nog bezig het een plekje te geven.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:42 schreef Fokker89 het volgende:
Hebben jullie het nieuwste nieuws al gehoord?
Dat Enzo Knol gaat verhuizen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben nog bezig het een plekje te geven.
Nee naar Utrechtquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat ie eindelijk naar Syrie?
In Kanaleneiland en Overvecht wel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:45 schreef Fokker89 het volgende:
maar ja, de omstandigheden zijn daar bijna hetzelfde
Daar in Overvecht ben ik vroeger op veel boten gestapt. Toen was ik nog schipperquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
In Kanaleneiland en Overvecht wel.
Ik moest daar langsfietsen naar school.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar in Overvecht ben ik vroeger op veel boten gestapt. Toen was ik nog schipper
Gezellig. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moest daar langsfietsen naar school.
Dat hoort toch ook naar mensen op botenquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat wel, op een gegeven moment ga je gewoon zwaaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |