Bron: http://www.nu.nl/opmerkel(...)eeuw-in-haarlem.htmlquote:Inbrekers laten spoor van drie kilometer achter in sneeuw in Haarlem
De politie heeft donderdagochtend twee inbrekers in Haarlem kunnen pakken door een sneeuwspoor van ruim drie kilometer te volgen naar hun woningen.
De dieven hadden na de inbraak, rond 4.00 uur, bij een winkel aan de Zijlstraat twee unieke voetsporen achtergelaten in de sneeuw.
De sporen gingen vanaf de winkel de stad in tot aan hun woningen in Schalkwijk. Onderweg werd al een gedeelte van de gestolen buit aangetroffen.
De inbrekers konden bij hun woningen opgepakt worden. De politie laat weten dat de schoenen ook in beslag zijn genomen.
Ghahahahahahah wat grappig dit.quote:De politie laat weten dat de schoenen ook in beslag zijn genomen.
Waarom probeer jij Yasmins lach te imiteren?quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ghahahahahahah wat grappig dit.
Omdat dat superkut is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waarom probeer jij Yasmins lach te imiteren?
Klinkt als een slechte cartoon.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
Trouwens nog een grappig nieuwtje; misschien iets voor de FP:
[..]
Bron: http://www.nu.nl/opmerkel(...)eeuw-in-haarlem.html
Moet jij geen Art kijken met zijn hete body?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:36 schreef Webschip het volgende:
Ze hebben het over dierlijke bijprodukten op npo3.
De tv moet dan in tweeën.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet jij geen Art kijken met zijn hete body?
Is een herhalingquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:40 schreef Webschip het volgende:
Wat ze in het eten van poesjes en hondjes stoppen.
Hoop rund, niks mis mee.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:40 schreef Webschip het volgende:
Wat ze in het eten van poesjes en hondjes stoppen.
Ik kijk het eigenlijk zelden, toevallig deze aflevering wel al gezienquote:
Niks mis met wat poep in de darm.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:48 schreef Webschip het volgende:
[..]
Niet alles, net ook varkensdarm met poep in.
Zit altijd wel een beetje poep in.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks mis met wat poep in de darm.
Ik kijk ze meestal ook niet. Toevallig zapte ik erin.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kijk het eigenlijk zelden, toevallig deze aflevering wel al gezien
Daar wordt poep nu eenmaal gemaakt. Maar het zag net wel vies uit.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doet me denken aan autopsies waar wij de volledige darm moesten openknippen en schoonpoetsen en dan inspecteren op afwijkingen. En dan de hele dag met stinkende handen lopen omdat die geur door je handschoenen heen kwam.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus jij weet hoe een lijk ruikt?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Doet me denken aan autopsies waar wij de volledige darm moesten openknippen en schoonpoetsen en dan inspecteren op afwijkingen. En dan de hele dag met stinkende handen lopen omdat die geur door je handschoenen heen kwam.
Als je de kast opentrekt weet jij het ook, Antoine.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:17 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dus jij weet hoe een lijk ruikt?
Vind het niet zo leuk dat jij dit zegt over Waaghals.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:17 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dus jij weet hoe een lijk ruikt?
Kist, bedoel je?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Als je de kast opentrekt weet jij het ook, Antoine.
Die ken ik niet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat jij dit zegt over Waaghals.
Moet je op de site kijken,quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:49 schreef Webschip het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Straks Jinek. Benieuwd wie er allemaal te gast zullen zijn.
Dan is de verrassing weg.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je op de site kijken,.
Ik zag net de aankondiging maar ben het nu al weer vergeten. Dat zegt meer over jinek dan over mij.quote:
Een gastenkweller. Schijnt niet te zitten.quote:
Ik hoorde dat ze soms interessant probeert te doen door net te doen alsof ze breaking news heeft.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat vind je van haar benen? Want daar gaat heel dat programma over.
Hoeren, hoeren en MH17.quote:Paul Jansen
Vanavond is Paul Jansen te gast bij JINEK om te praten over het debat in de Tweede Kamer over de nasleep van de ramp met vlucht MH17. Er bestaan in de Kamer veel vragen over het systeem dat luchtvaartmaatschappijen moet waarschuwen over de veiligheid van het luchtruim in conflictgebieden.
Lyle Muns
Lyle Muns is sekswerker en is te gast over het nieuws dat Amsterdam een prostitutiebedrijf gaat oprichten waar vijftig vrouwen de kans krijgen om zonder pooier hun werk te doen. De gemeente stelt vijf panden met in totaal 19 ramen beschikbaar.
Dames 4 | Jennifer Hoffman, Elle Bandita, Hannah van Lunteren en Lotte Tabbers
Vrouwen, voetbal en vriendschap. Wat zeggen vrouwen tegen elkaar in de kleedkamer? Actrices Jennifer Hoffman, Ryanne van Dorst (Elle Bandita), Hannah van Lunteren en scenarioschrijver Lotte Tabbers over hun nieuwe film Dames 4.
Verbaast mij niks.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze soms interessant probeert te doen door net te doen alsof ze breaking news heeft.
Dat heb ik ook steeds.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zag net de aankondiging maar ben het nu al weer vergeten. Dat zegt meer over jinek dan over mij.
Die kunnen vooral heel moeilijk en ongemakkelijk kijken...quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:00 schreef Webschip het volgende:
Ook Andries Knevel en Thijs van de Brink kunnen boeiende gesprekken doen.
Alsof er mannen zijn die ook daadwerkelijk zitten te luisteren.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat heb ik ook steeds.
Erger is dat ze - anders dan Pauw - zelden in slaagt om een onderwerp of gast goed uit de verf laat komen.
Tijs is het volgens mij.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:00 schreef Webschip het volgende:
Ook Andries Knevel en Thijs van de Brink kunnen boeiende gesprekken doen.
Ja inderdaad, ze is ook gewoon geen goede interviewer imo.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat heb ik ook steeds.
Erger is dat ze - anders dan Pauw - zelden in slaagt om een onderwerp of gast goed uit de verf laat komen.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kunnen vooral heel moeilijk en ongemakkelijk kijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |