Bron: http://www.nu.nl/opmerkel(...)eeuw-in-haarlem.htmlquote:Inbrekers laten spoor van drie kilometer achter in sneeuw in Haarlem
De politie heeft donderdagochtend twee inbrekers in Haarlem kunnen pakken door een sneeuwspoor van ruim drie kilometer te volgen naar hun woningen.
De dieven hadden na de inbraak, rond 4.00 uur, bij een winkel aan de Zijlstraat twee unieke voetsporen achtergelaten in de sneeuw.
De sporen gingen vanaf de winkel de stad in tot aan hun woningen in Schalkwijk. Onderweg werd al een gedeelte van de gestolen buit aangetroffen.
De inbrekers konden bij hun woningen opgepakt worden. De politie laat weten dat de schoenen ook in beslag zijn genomen.
Ghahahahahahah wat grappig dit.quote:De politie laat weten dat de schoenen ook in beslag zijn genomen.
Waarom probeer jij Yasmins lach te imiteren?quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ghahahahahahah wat grappig dit.
Omdat dat superkut is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waarom probeer jij Yasmins lach te imiteren?
Klinkt als een slechte cartoon.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
Trouwens nog een grappig nieuwtje; misschien iets voor de FP:
[..]
Bron: http://www.nu.nl/opmerkel(...)eeuw-in-haarlem.html
Moet jij geen Art kijken met zijn hete body?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:36 schreef Webschip het volgende:
Ze hebben het over dierlijke bijprodukten op npo3.
De tv moet dan in tweeën.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet jij geen Art kijken met zijn hete body?
Is een herhalingquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:40 schreef Webschip het volgende:
Wat ze in het eten van poesjes en hondjes stoppen.
Hoop rund, niks mis mee.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:40 schreef Webschip het volgende:
Wat ze in het eten van poesjes en hondjes stoppen.
Ik kijk het eigenlijk zelden, toevallig deze aflevering wel al gezienquote:
Niks mis met wat poep in de darm.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:48 schreef Webschip het volgende:
[..]
Niet alles, net ook varkensdarm met poep in.
Zit altijd wel een beetje poep in.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks mis met wat poep in de darm.
Ik kijk ze meestal ook niet. Toevallig zapte ik erin.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kijk het eigenlijk zelden, toevallig deze aflevering wel al gezien
Daar wordt poep nu eenmaal gemaakt. Maar het zag net wel vies uit.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doet me denken aan autopsies waar wij de volledige darm moesten openknippen en schoonpoetsen en dan inspecteren op afwijkingen. En dan de hele dag met stinkende handen lopen omdat die geur door je handschoenen heen kwam.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |