Dan zou het een tienerlokfiets zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Tienerfiets klinkt wel een beetje pedo.
Nee, dat een kinderfiets.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Tienerfiets klinkt wel een beetje pedo.
Heb je ook een wasknijper met een stukje karton op je achterwiel?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook een kinderfiets...no joke.
En kom maar op met de roze k3-fiets plaatjes.
Nee, wel van die kraaltjes om mijn spaken en een oranje vlaggetje.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je ook een wasknijper met een stukje karton op je achterwiel?
Die vlaggetjes zijn leuk! Misschien ga ik een op mijn scooter zettenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, wel van die kraaltjes om mijn spaken en een oranje vlaggetje.
Gewoon creditcard, blijft veel langer geluid makenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je ook een wasknijper met een stukje karton op je achterwiel?
Dat oranje vlaggetje moet ik ook nog van mijn ouders. Maar als ik de straat uit ben doe ik hem wel gewoon af hoor, zien ze toch niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, wel van die kraaltjes om mijn spaken en een oranje vlaggetje.
Ik moet nu ook een helmquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat oranje vlaggetje moet ik ook nog van mijn ouders. Maar als ik de straat uit ben doe ik hem wel gewoon af hoor, zien ze toch niet.
Ebolafoliequote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat een kinderfiets.
Tiener is efobolie ofzo.
Ja datquote:
Whehe denk het niet.quote:
Ik ga dat gewoon in pedotopics wel zo noemenquote:
Pas maar op, je collega's lezen immers mee.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga dat gewoon in pedotopics wel zo noemen.
Moet ik er wel posten.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pas maar op, je collega's lezen immers mee.
En dat terwijl je weet dat het gewoon friet is.quote:
Dit slaat nergens op.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat terwijl je weet dat het gewoon friet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |