Wat voor scooter heb jij?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee 15 minuten ofzo. Maar wel koud op de scooter.
Oeh. KIjk uit dat je niet gaat glijden, wordt ijzel voorspeld.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja las net voor morgen ochtend. Tis idd dood eng als het glad is. Had het een paar dagen geleden bij het malieveld ineens overdag. Ook mensen die al waren gevallen en zo...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oeh. KIjk uit dat je niet gaat glijden, wordt ijzel voorspeld.
Op de scooter nog wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
GAhahahahahahahahahhahahaquote:
Heeft d'r neef ergens geregeld, uiteraard met weggevijld chassisnummer.quote:
Ja, naar.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja las net voor morgen ochtend. Tis idd dood eng als het glad is. Had het een paar dagen geleden bij het malieveld ineens overdag. Ook mensen die al waren gevallen en zo...
Ja wacht nu op een Vespa.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft d'r neef ergens geregeld, uiteraard met weggevijld chassisnummer.
Neem dan de fiets, krijg je het lekker warm van.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
quote:
Ik haat fietsen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Neem dan de fiets, krijg je het lekker warm van.
Wel een Ciao he?quote:
Ik doe alles met de fiets, ik vind het het mooiste wat er is. En het is een goed excuus om calorieën te verbranden.quote:
Maakt niet uit. Als die maar rood is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |