abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149366054
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:28 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het zal je verbazen hoe weinig mensen vluchten van waar ze opgegroeid zijn. Sommigen leven op een actieve vulkaan, sommigen in een gebied wachtend op een aardbevingsramp (Istanbul oa momenteel) en sommigen hopen dat IS wel vertrekt.

Denk maar eens na over op welk punt jij zou vluchten.
Alleen ons koningshuis was meteen weg. :+
Make my day!
pi_149366153
Ik vind dat het westen wel weer eens een atoombom mag gooien.
pi_149366232
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Op basis van valse voorwendselen, waar ook niemand meer moeilijk over schijnt te doen. Of het naar BNW verwijst, alsof dat de voorwendselen wegneemt. :')
Je had het gisteren over een Koerdisch meisje, maar het ging om een Koeweiti meisje.

quote:
6s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een beetje achtergrond en interesse in de wereldpolitiek, kennis van de geschiedenis van framing, blaming, shaming and bombing (denk aan het Koerdische meisje met haar nepverhaal over de couveuses),
De EU heeft overigens kritiek geuit op Jordanië:

The European Union combined a statement of solidarity with Jordan over the killing of one of its military pilots by Islamist fighters with criticism of its immediate execution of two Iraqi jihadists.

"While all efforts must be made to counter terrorism and hold the perpetrators accountable, our reaction to the threat posed by (Islamic State) needs to be consistent with our common values on justice and the rights of prisoners," foreign policy chief Federica Mogherini said in a statement on Wednesday.

http://english.alarabiya.(...)er-pilot-killed.html
pi_149366275
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:39 schreef Irakees het volgende:

[..]

Je had het gisteren over een Koerdisch meisje, maar het ging om een Koeweiti meisje.
Je hebt helemaal gelijk, dank je.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149366304
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Natuurlijk waren Saddam en Ghadaffi geen heilige lieverdjes, maar stabiliteit in een land is zo belangrijk voor de ontwikkeling ervan.

Een land als Irak draaide op zich prima voordat de VSAmerikanen (en de "coalition of the willing") zich daar voor de 2e keer in 12 jaar mee gingen bemoeien...

Op basis van valse voorwendselen, waar ook niemand meer moeilijk over schijnt te doen. Of het naar BNW verwijst, alsof dat de voorwendselen wegneemt. :')
Alleen mensen die heel erg graag willen geloven dat er nobele motieven waren voor die oorlogen geloven dit nog. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:46:29 #156
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_149366617
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Alleen mensen die heel erg graag willen geloven dat er nobele motieven waren voor die oorlogen geloven dit nog. :)
Vergis je er niet in hoeveel mensen nog steeds zo naïef zijn hoor, dat zal je vies tegenvallen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_149366670
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:46 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Vergis je er niet in hoeveel mensen nog steeds zo naïef zijn hoor, dat zal je vies tegenvallen.
Heel veel mensen willen dan ook graag hierin geloven. Wat dat betreft was de Matrix-trilogie een mooie metafoor.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149366952
Uit journaal beelden blijkt dat moslims iig goed over de mik zijn door deze executie.
Wat ik begrijp, niet ómdat de piloot geëxecuteerd is, maar om de gebruikte methode, want dat mag niet van Allah en de profeet (vzmh).
Zal ook meespeken dat de piloot moslim is, en een moslim mag je zo niet doden?
Iemand de keel doorsnijden met een aardappelschilmesje mag kennelijk wel. Dit niet.
I´m back.
pi_149367073
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:53 schreef Ryan3 het volgende:
Uit journaal beelden blijkt dat moslims iig goed over de mik zijn door deze executie.
Wat ik begrijp, niet ómdat de piloot geëxecuteerd is, maar om de gebruikte methode, want dat mag niet van Allah en de profeet (vzmh).
Zal ook meespeken dat de piloot moslim is, en een moslim mag je zo niet doden?
Iemand de keel doorsnijden met een aardappelschilmesje mag kennelijk wel. Dit niet.
De gewone bevolking wil helemaal niemand doden en staan helemaal niet achter de acties. Maar wij in Nederland zijn waarschijnlijk ook iets meer betrokken bij een incident als er een Nederlander omkomt. Helemaal als 't op zo'n gruwelijke manier gebeurd.
pi_149367197
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:56 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De gewone bevolking wil helemaal niemand doden en staan helemaal niet achter de acties. Maar wij in Nederland zijn waarschijnlijk ook iets meer betrokken bij een incident als er een Nederlander omkomt. Helemaal als 't op zo'n gruwelijke manier gebeurd.
Ook in andere islamitische naties is men boos over de gebruikte methode, wat ik begrijp.
Kan best een grote fout zijn van IS.
Iig mogen de daders nu onthoofd worden of hun ledematen mogen verwijderd worden. Dat mag weer wel.
I´m back.
pi_149367227
Hoe leeft dit onder de Jordaanse bevolking, eigenlijk? Het conflict, de executie?
Make my day!
pi_149367277
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:59 schreef agter het volgende:
Hoe leeft dit onder de Jordaanse bevolking, eigenlijk? Het conflict, de executie?
Ze worden behoorlijk opgejut door de geestelijken iig en zijn ook behoorlijk over de mik.
I´m back.
pi_149367365
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ze worden behoorlijk opgejut door de geestelijken iig en zijn behoorlijk over de mik.
Dat lijkt me ook wel logisch.

Als een Nederlandse piloot die de FARC bombardeerde door FARCstrijders zo vermoord was, zou men ook zo reageren, lijkt me. Indien het echt was, dat is.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149367423
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_149367503
Hoe veel dieper kun je zinken als je onderhandelt over een persoon die je al op een gruwelijke wijze vermoord hebt.
pi_149367626
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:05 schreef Loekie1 het volgende:
Hoe veel dieper kun je zinken als je onderhandelt over een persoon die je al op een gruwelijke wijze vermoord hebt.
Dat is een beproefde tactiek. Wordt vaak gedaan.
Daarom eist men altijd eerst bewijs dat de persoon nog in leven is (foto met recente krant erbij enzo).
Make my day!
pi_149367650
quote:
19s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook wel logisch.

Als een Nederlandse piloot die de FARC bombardeerde door FARCstrijders zo vermoord was, zou men ook zo reageren, lijkt me. Indien het echt was, dat is.
Dat we dan worden opgejut door de geestelijken, omdat zij uitleggen dat Jezus zo'n manier van executeren niet toestond in zijn regels over oorlogvoeren in de Bijbel? En dat we huilend, springend, al verzen uit de Bijbel citerend en roepend voor een kerkje in de buurt gaan staan als een zender uit Saoudie-Arabië daar een reportage over maakt? Ja, vast.
I´m back.
pi_149367808
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:07 schreef agter het volgende:

[..]

Door wie?
pi_149367813
Weer een hoop krokodillentranen zie ik.

Niet omdat die man vermoord is, welnee, dat staat immers in hun grote heilige boek van hun profeet (teab) nee, de manier waarop is niet volgens datzelfde boekje dus hup, allemaal de straten op!!

Als je het niet eens bent met de ideologie islam stap er dan uit, @notinmyname, huichelaars.
pi_149367918
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:07 schreef agter het volgende:

[..]

Daarom eist men altijd eerst bewijs dat de persoon nog in leven is (foto met recente krant erbij enzo).
Ik stuurde gewoon een vingerkootje op in een envelop.

pi_149367977
Misschien heeft IS zo genoeg van zichzelf dat het hoopt op een snel einde.
pi_149367984
quote:
6s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik stuurde gewoon een vingerkootje op in een envelop.
De ontvoering en moord op Gerrit Jan Hein, was dat toch?
Make my day!
pi_149367999
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:10 schreef Kanjer het volgende:

Niet omdat die man vermoord is, welnee, dat staat immers in hun grote heilige boek van hun profeet (teab) nee, de manier waarop is niet volgens datzelfde boekje dus hup, allemaal de straten op!!

Als je het niet eens bent met de ideologie islam stap er dan uit, @notinmyname, huichelaars.
In welk groot heilig staat dat precies?
pi_149368021
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:13 schreef agter het volgende:

[..]

De ontvoering en moord op Gerrit Jan Hein, was dat toch?
U gaat door voor de koelkast, met gratis bonuskaart.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_149368039
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:10 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Door wie?
Als er iemand ontvoerd is, en er is sprake van onderhandelingen/contact, eist men standaard altijd een bewijs van leven.
Zelfs in NL. :)
Make my day!
pi_149368120
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

U gaat door voor de koelkast, met gratis bonuskaart.
Ferdi is gepakt op het uitgeven van het losgeld bij een supermarkt/slijterij.
Dom dom dom.
Maar off-topic. :D
Make my day!
pi_149368722
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:14 schreef agter het volgende:

[..]

Als er iemand ontvoerd is, en er is sprake van onderhandelingen/contact, eist men standaard altijd een bewijs van leven.
Zelfs in NL. :)
Wie anders dan Isis onderhandelt over een persoon die al vermoord is?
pi_149368783
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:29 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Wie anders dan Isis onderhandelt over een persoon die al vermoord is?
Ferdi Elsas, bijvoorbeeld.
Make my day!
pi_149369937
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:08 schreef reformatorisch het volgende:
Toch grappig dat ik oa maar blijf horen, dat het zo'n vredige godsdienst is.
maar wij komen er gelukkig nu maar (wederom) achter dat dit niet het geval
is.
Voor 95% van de moslims wel.
pi_149369986
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:10 schreef Kanjer het volgende:

Ja,want als je de koran leest moet je wel tot dezelfde gruweldaden komen als IS anders ben je geen echte moslim. Tot zover weer de fundamentalistische propaganda van Kanjer.
pi_149370483
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja,want als je de koran leest moet je wel tot dezelfde gruweldaden komen als IS anders ben je geen echte moslim. Tot zover weer de fundamentalistische propaganda van Kanjer.
Nou, nee hoor.

Ik heb de koran ook gelezen bijvoorbeeld, dat bevestigde mijn gelijk dat het een kwaadaardige ideologie is.

Ik ga me absoluut niet aansluiten bij een sekte met zo'n kwaadaardige inslag, de IS is de puurste vorm, het meest letterlijk van dat waar iedere moslim in gelooft en zich aan conformeert, en een ieder die een beetje hersens heeft, stapt eruit, @notinmyname.

Maar nee hoor, integendeel.

Waar komen ze mee als verklaring?

De Islamitische Staat heeft niets met de islam te maken en de moslims aldaar en elders, geen echte moslims.

Als het niet zo treurig was zou je je doodlachen.
pi_149370687
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:17 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Nou, nee hoor.

Ik heb de koran ook gelezen bijvoorbeeld, dat bevestigde mijn gelijk dat het een kwaadaardige ideologie is.

Ik ga me absoluut niet aansluiten bij een sekte met zo'n kwaadaardige inslag, de IS is de puurste vorm, het meest letterlijk van dat waar iedere moslim in gelooft en zich aan conformeert, en een ieder die een beetje hersens heeft, stapt eruit, @notinmyname.

Maar nee hoor, integendeel.

Waar komen ze mee als verklaring?

De Islamitische Staat heeft niets met de islam te maken en de moslims aldaar en elders, geen echte moslims.

Als het niet zo treurig was zou je je doodlachen.
Jij bent degene hier die beweert dat IS-strijders de meest oprechte en goede moslims zijn. Drogreden de gekste.
pi_149370887
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jij bent degene hier die beweert dat IS-strijders de meest oprechte en goede moslims zijn. Drogreden de gekste.
Ga jij ze even vertellen dat het niet zo is? Als je dat zo zeker weet.

Toetsenbordheld.
pi_149370935
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als "Kanjer" het over vegetarisme had gehad, had ie Adolf H. als voorbeeld genomen.

De fout die ie maakt, is dat ie de koran leest (inderdaad een walgelijk boek) en daarom de hele ideologie (of de verzameling aan interpretaties ervan) als slecht afschildert.

Dat is nogal vreemd, want als moslims werkelijk volgens de koran zouden leven, zou Europa een onleefbaar continent zijn.

pi_149371203
Ik vraag me af of IS wel slim heeft gehandeld met het verbranden van de Jordaanse piloot (een moslim). Moslims geloven namelijk dat het lichaam nodig is voor het kunnen opstaan bij de dag des oordeel (opstanding van de doden).

Op deze manier kweken ze dus alleen maar vijanden, dus ook bij moslims die zich eventueel bij hun zouden willen aansluiten.
pi_149371331
quote:
6s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als "Kanjer" het over vegetarisme had gehad, had ie Adolf H. als voorbeeld genomen.

De fout die ie maakt, is dat ie de koran leest (inderdaad een walgelijk boek) en daarom de hele ideologie (of de verzameling aan interpretaties ervan) als slecht afschildert.

Dat is nogal vreemd, want als moslims werkelijk volgens de koran zouden leven, zou Europa een onleefbaar continent zijn.
Ik maak helemaal nergens een fout, de islam is wat het is, een verderfelijke ideologie.

En het feit dat moslims een achtergebleven, haatdragende ideologie aanhangen maakt niet perse dat ze allemaal dom zijn.
pi_149371443
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:38 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ik maak helemaal nergens een fout, de islam is wat het is, een verderfelijke ideologie.
Nee:

- er is niet "de islam", er zijn duizenden tot miljoenen verschillende interpretaties ervan
- het boek zelf is walgelijk, dat ben ik met je eens, de constante wetteksten en verwijzingen naar dood en geweld zijn zeer onprettig
- als moslims werkelijk dat boek zouden volgen (wat de meesten dus niet letterlijk doen) dan zou het toch een enorm zooitje zijn ook buiten het Midden-Oosten?

quote:
En het feit dat moslims een achtergebleven, haatdragende ideologie aanhangen maakt niet perse dat ze allemaal dom zijn.
Ze hangen een religie aan, met een geloof in een god.

De vergelijking van -uitgerekend- Geert Wilders over die Donald Duck snijdt hout; scheur de walgelijke teksten eruit en je houdt een dunne Donald Duck over.

Maar het is nu juist die Donald Duck die de meeste moslims volgen en juist niet die walgelijke teksten.

Of ben jij al eens onthoofd door een moslim?

pi_149371702
quote:
19s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee:

- er is niet "de islam", er zijn duizenden tot miljoenen verschillende interpretaties ervan
- het boek zelf is walgelijk, dat ben ik met je eens, de constante wetteksten en verwijzingen naar dood en geweld zijn zeer onprettig
- als moslims werkelijk dat boek zouden volgen (wat de meesten dus niet letterlijk doen) dan zou het toch een enorm zooitje zijn ook buiten het Midden-Oosten?

[..]

Ze hangen een religie aan, met een geloof in een god.

De vergelijking van -uitgerekend- Geert Wilders over die Donald Duck snijdt hout; scheur de walgelijke teksten eruit en je houdt een dunne Donald Duck over.

Maar het is nu juist die Donald Duck die de meeste moslims volgen en juist niet die walgelijke teksten.

Of ben jij al eens onthoofd door een moslim?
Werkelijk? Hoe kom je aan deze wijsheid? Volgens mij verwijzen moslims iig in de media desgevraagd doorgaans naar geleerden die zij zouden volgen. Basseren die geleerden zich dan op een deel van de koran ter dikte van een Donald Duck? Vertel. *O*
Je suis Charlie Sheen
pi_149371838
quote:
5s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:47 schreef NotYou het volgende:

[..]

Werkelijk? Hoe kom je aan deze wijsheid? Volgens mij verwijzen moslims iig in de media desgevraagd doorgaans naar geleerden die zij zouden volgen. Basseren die geleerden zich dan op een deel van de koran ter dikte van een Donald Duck? Vertel. *O*
De feiten spreken boekdelen.

Als moslims werkelijk al die haatteksten zouden volgen, en je hebt rond de 1 miljoen (!) moslims in Nederland, dan zou men toch constant bezig zijn met het onthoofden, martelen, vervolgen etc. van ongelovigen?

Vergelijk het met de katholieke kerk; worden alle Pauselijke teksten opgevolgd door alle katholieken? Welnee. Dus hoe relevant zijn die mediagebiaste uitspraken van "geleerden" nu eigenlijk?

woensdag 4 februari 2015 @ 21:55:20 #190
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149372031
Akbar-backfire
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_149372066
quote:
19s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De feiten spreken boekdelen.

Als moslims werkelijk al die haatteksten zouden volgen, en je hebt rond de 1 miljoen (!) moslims in Nederland, dan zou men toch constant bezig zijn met het onthoofden, martelen, vervolgen etc. van ongelovigen?

Vergelijk het met de katholieke kerk; worden alle Pauselijke teksten opgevolgd door alle katholieken? Welnee. Dus hoe relevant zijn die mediagebiaste uitspraken van "geleerden" nu eigenlijk?
Oftewel je stelt:

1. dat een moslim die werkelijk de koran (en eventueel de soena en de hadith) zou volgen constant aan het onthoofden, martelen en vervolgen (van ongelovigen) zou zijn

2. dat wat in de media door moslims gesteld wordt over hun geloof niet representatief is

en 3. dat moslims eigenlijk net Rooms-Katholieken zijn?
Je suis Charlie Sheen
pi_149372247
quote:
5s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:56 schreef NotYou het volgende:

[..]

Oftewel je stelt:

1. dat een moslim die werkelijk de koran (en eventueel de soena en de hadith) zou volgen constant aan het onthoofden, martelen en vervolgen (van ongelovigen) zou zijn

2. dat wat in de media door moslims gesteld wordt over hun geloof niet representatief is

en 3. dat moslims eigenlijk net Rooms-Katholieken zijn?
3 niet.

Maar punt 1; als je stelt dat de islam vreselijk is door ALLEEN naar het boek te kijken, dan zou je verwachten dat moslims inderdaad constant bezig zouden zijn met al die walgelijke opdrachten die in de koran staan. Wie je allemaal niet moet doden en haten en alles.

Het boek is niet door te komen, het is zo wettisch geschreven dat het niet lekker wegleest, niet zoals de Bijbel, die veel verhalender van aard is.

Punt 2; ja, ik denk dat de mediabiasing enorm is. De meeste moslims (jij kent ze ook, neem ik aan?) zijn net als jij en ik alleen hebben ze dan een geloof in Allah. En ze laten sommige dingen zoals alcohol en varkensvlees.

pi_149372903
Vergeet het Sharia supplement van de Donald Duck niet....

Die maakt de Donald Duck toch weer wat walgelijker.

En er zijn best veel moslims die ook dat supplement lezen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_149373094
Ik ben benieuwd wat die domme kut troll die pro Isis was hier van vind.
pi_149373109
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:15 schreef Montagui het volgende:
Vergeet het Sharia supplement van de Donald Duck niet....

Die maakt de Donald Duck toch weer wat walgelijker.

En er zijn best veel moslims die ook dat supplement lezen.
De enige "data" die we daarover hebben zijn (internet)polls waarin moslims gevraagd wordt of ze liever een sharia zouden willen. Op dat soort momenten kun je van alles invullen, maar als het echt zover is, denk ik dat weinig moslims daarop zitten te wachten.

Stel je zo'n vmbo-kutmarokkaantje voor. Klein crimineeltje, beetje stoerdoen. Die zal bij zo'n poll invullen "Ja, sharia, graag, kutWesterse opvattingen, tfoe!".

Totdat zijn handje eraf gehakt wordt omdat meneertje een scooter jat... oO< ~O>

pi_149373269
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:27 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ga jij ze even vertellen dat het niet zo is? Als je dat zo zeker weet.

Toetsenbordheld.
Je draait de rollen om. Jij poneert hier de stelling dat IS-strijders eigenlijk de echte moslims zijn.
pi_149373353
quote:
5s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:47 schreef NotYou het volgende:

[..]

Op dezelfde koran als die iedere andere moslim leest. De ene interpretatie is niet beter of iets dan de ander.
pi_149373493
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Op dezelfde koran als die iedere andere moslim leest. De ene interpretatie is niet beter of iets dan de ander.
Dus die van bijvoorbeeld IS is even valide als die van een liberale moslimgeestelijke?
Je suis Charlie Sheen
pi_149373603
quote:
5s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:29 schreef NotYou het volgende:

[..]

Dus die van bijvoorbeeld IS is even valide als die van een liberale moslimgeestelijke?
Waarom zou ik daar als ongelovige überhaupt over moeten oordelen? Ik erken de autoriteit van de koran niet dus is die hele discussie irrelevant.
pi_149373612
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:35 schreef k3vil het volgende:
Ik vraag me af of IS wel slim heeft gehandeld met het verbranden van de Jordaanse piloot (een moslim). Moslims geloven namelijk dat het lichaam nodig is voor het kunnen opstaan bij de dag des oordeel (opstanding van de doden).
Je weet dat de leider van IS: "received his PhD from the Islamic University of Baghdad, with a focus on Islamic culture, history, sharia, and jurisprudence"?

Binnenkort dus een islamitisch debat tussen k3vil en Abu Bakr waar jij gehakt maakt van hem?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')