lekker vrolijkquote:
Goed plan. The Chordettes e.d. zullen wel in de smaak vallen. Lekker vrolijk enzo. en gezellig.quote:
Ok, daar gaat ie dan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goed plan. The Chordettes e.d. zullen wel in de smaak vallen. Lekker vrolijk enzo. en gezellig.
Heb je de soesjes getest?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:41 schreef sacha het volgende:
kadootje klaar, slingers klaar, taart klaar, check check dubbelcheck
Was dat niet bekend? Nieuw kind op eiland ?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:45 schreef sacha het volgende:
die overigens morgen NIET mag trakteren want er is ook al een ander kind jarig
oh god, snapt hij dat wel? Is wel sneu zegquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:45 schreef sacha het volgende:
nee geen nieuw kind gewoon DOMquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat niet bekend? Nieuw kind op eiland ?
Dan verschuift die andere maar een dag.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:45 schreef sacha het volgende:
die kl*te instelling die zich hier school noemt is sneuquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh god, snapt hij dat wel? Is wel sneu zeg
Maar kunnen ze niet gewoon beiden trakteren dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:45 schreef sacha het volgende:
belachelijk!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:45 schreef sacha het volgende:
Verveelde me vroeger op school en mijn ouders moesten op het matje komen.quote:
kennelijk niet maar om het nu niet nog ingewikkelder te maken voor mijn Aap kaart ik dat volgende week wel aanquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:50 schreef Eska het volgende:
[..]
Maar kunnen ze niet gewoon beiden trakteren dan?
Je voelt je toch niet aangesproken?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Verveelde me vroeger op school en mijn ouders moesten op het matje komen.
Hoe consequent issie met getallen en data?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:55 schreef sacha het volgende:
[..]
kennelijk niet maar om het nu niet nog ingewikkelder te maken voor mijn Aap kaart ik dat volgende week wel aan![]()
ik heb hem maar wijs gemaakt dat mijn verjaardag, de dag erna, ook een beetje zijn verjaardag is en dat ie dan mag trakteren![]()
je jokt wat af voor de lieve vrede
Een beetje door die domme kinderen waardoor ik me verveelde.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je voelt je toch niet aangesproken?
héél consequentquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe consequent issie met getallen en data?
éhm... nee!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Zeker voor Aap lijkt het me erg ingewikkeld, ze snappen het daar echt niet he?
Oh, goed dat je er nog wel op terug gaat komen. Want anticiperen op zo'n last-minute wijziging is wel erg lastig, ja. Sneu ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:55 schreef sacha het volgende:
[..]
kennelijk niet maar om het nu niet nog ingewikkelder te maken voor mijn Aap kaart ik dat volgende week wel aan![]()
ik heb hem maar wijs gemaakt dat mijn verjaardag, de dag erna, ook een beetje zijn verjaardag is en dat ie dan mag trakteren![]()
je jokt wat af voor de lieve vrede
Heb aardig wat kinderen met alle dingen die in R&P staan in busje rondgereden en mijn ervaring is dat ze allemaal verschillend zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Zeker voor Aap lijkt het me erg ingewikkeld, ze snappen het daar echt niet he?
is dat goed nieuws of slecht nieuws?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:59 schreef Deisyy het volgende:
En daar waar de oncoloog vorige week nog tegen mijn zus zei dat ze chemotherapie krijgt en een operatie voorlopig uitgesloten was in verband met de risico's, belde hij vandaag dat het de neurochirurg toch beter lijkt om te gaan opereren
Ik weet het niet, zelf vind ik het ernstig, omdat de neurochirurg niet langer wilt wachten, maar donderdag krijgt ze meer te horen. Wel vind ik het een afschuwelijk idee dat ze haar hoofd open gaan maken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
is dat goed nieuws of slecht nieuws?
is dat goed of slecht nieuws? hoe moet ik dit duiden?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:59 schreef Deisyy het volgende:
En daar waar de oncoloog vorige week nog tegen mijn zus zei dat ze chemotherapie krijgt en een operatie voorlopig uitgesloten was in verband met de risico's, belde hij vandaag dat het de neurochirurg toch beter lijkt om te gaan opereren
Sterkte met afwachten Deis...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zelf vind ik het ernstig, omdat de neurochirurg niet langer wilt wachten, maar donderdag krijgt ze meer te horen. Wel vind ik het een afschuwelijk idee dat ze haar hoofd open gaan maken.
Ze kunnen veel tegenwoordig.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zelf vind ik het ernstig, omdat de neurochirurg niet langer wilt wachten, maar donderdag krijgt ze meer te horen. Wel vind ik het een afschuwelijk idee dat ze haar hoofd open gaan maken.
Past teveel bij hoe je zelf bent?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het ergste was busje vol adhd tokkie tuig.
Denk dat er meer risico aan een operatie zit ... Maar wie weet ..quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De tumor zit nu midden in haar hoofd, lastig te opereren, dus ik vind het geen goed teken, maar donderdag weten we meer.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:02 schreef sacha het volgende:
[..]
is dat goed of slecht nieuws? hoe moet ik dit duiden?
donderdag, en ze liggen nog in de vriezer te wachten op een arsenicum vullingquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:01 schreef chufi het volgende:
Wanneer gaat ie nu wel trakteren? Blijven die geprikte chocodingen wel goed?
Mét eerst Chemo zou de tumor kleiner worden en de risico's van een operatie dus ook?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik ook... Alle kinderen massaal ziek , incl alle leerkrachten ... Extra week vrij ..quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
donderdag, en ze liggen nog in de vriezer te wachten op een arsenicum vulling
Da's ook heftig, wel al vast te horen krijgen van de operatie, en dan tot donderdag moeten wachten tot meer informatie....quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
gatverquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De tumor zit nu midden in haar hoofd, lastig te opereren, dus ik vind het geen goed teken, maar donderdag weten we meer.
Ik heb er in ieder geval geen goed gevoel over.
Slaap lekker Dees..quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:05 schreef Deisyy het volgende:
Je traktatie ziet er super uit sacha![]()
Ik ga mijn bedje in
Ben een keer vol op de rem gegaan voor een virtuele hond toen het zootje weer eens aan het kloten was.quote:
Wraakquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
donderdag, en ze liggen nog in de vriezer te wachten op een arsenicum vulling
Aap en ik doen er ons voordeel meequote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik herken dat wel een beetje, samen met fotografisch geheugen is dat erg lastig soms.
Heel veel sterkte nog Dees, ik hoop dat je nog een beetje kan slapen nuquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De tumor zit nu midden in haar hoofd, lastig te opereren, dus ik vind het geen goed teken, maar donderdag weten we meer.
ook een goeie!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Wraakof geef de onderwijzer/es een traktatie gevuld met een sterk laxeermiddel
De andere kinderen kunnen er ook niks aan doen, die stomme leiding wélquote:
morgen, want morgen is ie jarig!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Laat je hem morgen zijn topic zien? Of heeft ie het al gezien?
Alleen dan die ene die morgen wil trakterenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
De andere kinderen kunnen er ook niks aan doen, die stomme leiding wél![]()
en ze gaan er niet dood van
Ne, die kan er ook niks aan doen dat ie op dezelfde dag jarig is als Aap natuurlijk, maarquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen dan die ene die morgen wil trakteren
de sleutel zit altijd in de voordeur, de achterdeur staat altijd open en de bel doet het nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kom nog keer buurten op dat eiland, moet ik aanbellen of achterom?
Tegenwoordig mag dat niet meer, want te veel snoepgoed op 1 dagquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ne, die kan er ook niks aan doen dat ie op dezelfde dag jarig is als Aap natuurlijk, maar
dan moeten ze gewoon beide kinderen laten trakteren, is toch onzin ditte?
Kunnen ze St. Maarten ook wel afschaffenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag dat niet meer, want te veel snoepgoed op 1 dag
minecraft, skrillex, oude typmachines en grappige dieren filmpjesquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat vindt ie nog meer leuk? Naast molens dan
Kijk daar kunnen we wat mee ipv al die aap-liedjes,,,quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:16 schreef sacha het volgende:
[..]
minecraft, skrillex, oude typmachines en grappige dieren filmpjes
ze houden al zo van mij daarquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon toch de traktatie meegeven, die kinderen vinden het prima.
Besteed je daar nog enige moeite aan?quote:
Nee...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:45 schreef sacha het volgende:
Sterke, Dees!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een echte hooligan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee...
Twee kinderen tegelijk trakteren, godsonmogelijk!
Wat is dat voor sneue toko?
Laat ze de rambam krijgen en deel met die jongen morgen lekker op het schoolplein uit.
En neem strooigoed mee, alle klassen langs en smijten met die hap!
Dat dus...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon toch de traktatie meegeven, die kinderen vinden het prima.
Ik zit me hier echt op te winden om zoveel betutteling.quote:
Rustig maar, ik neem wel wat Japanse lupine mee.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit me hier echt op te winden om zoveel betutteling.
Laat kinderen lekker kinderen zijn, zolang het kan.
Je bent maar 1 keer per jaar jarig, gaan ze daar ook nog regeltjes aan verbinden...
Ik ga mee naar dat eiland!
en bussen slagroom, vuurwerk en héél véél cola!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee...
Twee kinderen tegelijk trakteren, godsonmogelijk!
Wat is dat voor sneue toko?
Laat ze de rambam krijgen en deel met die jongen morgen lekker op het schoolplein uit.
En neem strooigoed mee, alle klassen langs en smijten met die hap!
Het is Sas d'r schuld.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie het al voor me, de hooligan en de gangster gaan even verhaal halen bij die school op dat eiland
Die arme jongen mag meteen nooit meer op school komenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie het al voor me, de hooligan en de gangster gaan even verhaal halen bij die school op dat eiland
ik vermaak mij er ook wel meequote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Vuurwerk heb ik nog zat, ik red het alleen niet om morgen op tijd aanwezig te zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:33 schreef sacha het volgende:
[..]
en bussen slagroom, vuurwerk en héél véél cola!
Jij onderschat mijn diplomatische kwaliteiten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Die arme jongen mag meteen nooit meer op school komen
Ik wist niet dat je die had neequote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij onderschat mijn diplomatische kwaliteiten.
Deal! Ik zet het vast in mijn agenda...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan gaan we dat regelen, morgen is beetje kort dag maar volgend jaar komt het goed.
Mooi, dat staat, 4 Feb genoteertquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deal! Ik zet het vast in mijn agenda...
wat deed je daar dan? een koe mee naar voetballen genomen?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vuurwerk heb ik nog zat, ik red het alleen niet om morgen op tijd aanwezig te zijn.
Ik heb gekkere dingen gedaan...
[ afbeelding ]
dier werd binnengesmokkeld in een vrachtwagenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
wat deed je daar dan? een koe mee naar voetballen genomen?
Goed idee, we gaan een dag eerder.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerder, prepareren.
Slingers ophangen en zo...
http://www.volkskrant.nl/(...)os-in-arena~a586636/quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
wat deed je daar dan? een koe mee naar voetballen genomen?
Ach dat is zo te regelen, zo heb ik ooit eens gierwagen laten leegspuiten door brievenbus.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dier werd binnengesmokkeld in een vrachtwagen
Nee, dat dacht men, maar was niet zo.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dier werd binnengesmokkeld in een vrachtwagen
Het gras was niet goed, LoL.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)os-in-arena~a586636/
Foto reportage:
http://www.remegroup.nl/afs/specials/grasmat/grasmat.html
ah, DAT zijn jouw diplomatieke kwaliteitenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach dat is zo te regelen, zo heb ik ooit eens gierwagen laten leegspuiten door brievenbus.
3 februari, staat genoteerd...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Goed idee, we gaan een dag eerder.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)os-in-arena~a586636/
Foto reportage:
http://www.remegroup.nl/afs/specials/grasmat/grasmat.html
Die wilde niet betalen, daarna wel ineens.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah, DAT zijn jouw diplomatieke kwaliteiten
doe ook eens wat heren aubquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik gooi er nog een zanggroepje in.
Ik denk dat ik maar naar bed ga danquote:Op woensdag 4 februari 2015 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh, ik zit naar die oude lullen te kijken.
Daar lig ik niet wakker van.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar naar bed ga dan
je zit?quote:
Aha, ik kijk het niet, ik geloof je gelijk.quote:
Geile Geert is het gesprek van de dag.quote:Op woensdag 4 februari 2015 03:55 schreef Impressme het volgende:
[..]
Aha, ik kijk het niet, ik geloof je gelijk.
Geile Geertquote:Op woensdag 4 februari 2015 03:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geile Geert is het gesprek van de dag.
Ja, maar dat zijn mijn lijfliederen niet heh.quote:
Ik huil mee. Om 6 uur opstaan is best wel vroeg.quote:
Daar begin ik al jaren niet meer aan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 06:20 schreef Kingstown het volgende:
Ik huil mee. Om 6 uur opstaan is best wel vroeg.
Voor mij ook lang geleden, maar over een uurtje staan de werklui voor de deur, dus best wel handig als ik zelf dan ook wakker ben. En aangekleed enzo.quote:Op woensdag 4 februari 2015 06:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Daar begin ik al jaren niet meer aan.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 06:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor mij ook lang geleden, maar over een uurtje staan de werklui voor de deur, dus best wel handig als ik zelf dan ook wakker ben. En aangekleed enzo.
Die gaan zoveel herrie maken dat ze het niet horen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 06:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die bouwvakkers gaan het wel waarderen.
Heb er ook eens paar gehad hier en die hadden eigen radio bij.quote:Op woensdag 4 februari 2015 06:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die gaan zoveel herrie maken dat ze het niet horen.
Ze gaan grotendeels buiten aan de slag en dan ook nog aan de achterkant.quote:Op woensdag 4 februari 2015 06:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb er ook eens paar gehad hier en die hadden eigen radio bij.
Nou dat was snel afgelopen, niet in mijn huis.
Koptelefoon op en fijne muziekjes luisteren.quote:Op woensdag 4 februari 2015 06:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die gaan zoveel herrie maken dat ze het niet horen.
Je ken soms best wel lachen met die figuren.quote:Op woensdag 4 februari 2015 06:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze gaan grotendeels buiten aan de slag en dan ook nog aan de achterkant.
Denk dat ik er weinig van mee krijg. Deuren dicht af en toe koffie geven en dan hopelijk rond de middag klaar.
Twee jaar geleden heb ik de voorkant laten doen, dat was pas echt vervelend. Vond het al heel slim van mezelf dat ik bedacht had om het niet in de winter telaten doen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 06:49 schreef Eska het volgende:
Koptelefoon op en fijne muziekjes luisteren.(maar dat zal vast niet voldoende helpen)
Ik ken wel wat regelen voor verbouwingen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 06:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Twee jaar geleden heb ik de voorkant laten doen, dat was pas echt vervelend. Vond het al heel slim van mezelf dat ik bedacht had om het niet in de winter telaten doen.bleek het in mei toch ook te kunnen hagelen en rond de 10 graden te kunnen zijn. Zonder ramen is het dan best wel koud.
Aan de achterkant zal het hopelijk meevallen met de heriie.
In mei verwacht je idd ander weer, ja.quote:Op woensdag 4 februari 2015 06:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Twee jaar geleden heb ik de voorkant laten doen, dat was pas echt vervelend. Vond het al heel slim van mezelf dat ik bedacht had om het niet in de winter telaten doen.bleek het in mei toch ook te kunnen hagelen en rond de 10 graden te kunnen zijn. Zonder ramen is het dan best wel koud.
Aan de achterkant zal het hopelijk meevallen met de heriie.
Heb ze net gesproken en het zijn Drenthenaren. Niet te verstaan, dus het zal wel goed zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2015 06:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je hebt geen last van die Polen, die luisteren goed.
Dat klinkt wel vertrouwd dan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 07:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb ze net gesproken en het zijn Drenthenaren. Niet te verstaan, dus het zal wel goed zijn.
Omdat je moest.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tssssk....huilie.Al uren wakker hier.
Ook 1 per jaar.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tssssk....huilie.Al uren wakker hier.
Beter dan Rammstein.quote:
Jij bent er vrijwillig uit op dit tijdstip ja?quote:
Je zou mijn broer kunnen zijn en nu ben ik weg.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent er vrijwillig uit op dit tijdstip ja?![]()
Moest Piet ook een beetje gezelschap houden natuurlijk. Nou ja....eigenlijk andersom, maar goed. Kniesoor die daar op let.
Nee, had auto nodig, dus moest zoon wegbrengen en moet om 9 uur ergens zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent er vrijwillig uit op dit tijdstip ja?![]()
Moest Piet ook een beetje gezelschap houden natuurlijk. Nou ja....eigenlijk andersom, maar goed. Kniesoor die daar op let.
Ga dan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je zou mijn broer kunnen zijn en nu ben ik weg.
De broer die ik nooit gehad heb.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je zou mijn broer kunnen zijn en nu ben ik weg.
Bingo.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:16 schreef ChocoFan het volgende:
Nee, had auto nodig, dus moest zoon wegbrengen en moet om 9 uur ergens zijn.![]()
En gelukkig maar dat Piet altijd zo laat/vroeg nog wakker is. Was je niet zo alleen hier.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De broer die ik nooit gehad heb.
[..]
Bingo.![]()
Gelukkig was Eska er ook al en dat is ook zeer aangenaam gezelschap.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nu ga ik ff echt een dutje doen, toedels.
Deisyy is er ook al, maar die is de SHO-babe aan het uithangen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:19 schreef ChocoFan het volgende:
En ik zag MM ook nog. Dus zo rustig was het niet hier. Goed hoor.
Die had ik nog niet gezien. Wat een hoop mensen al zo vroeg in de ochtend.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deisyy is er ook al, maar die is de SHO-babe aan het uithangen.
Goedemorgen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:22 schreef Deisyy het volgende:
Ook goedemorgen.
Het is bijna eng hoe snel jij dat in de gaten hebt Kingstown.
Vrije dag en dan om half 7 al wakkerquote:Op woensdag 4 februari 2015 08:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezien. Wat een hoop mensen al zo vroeg in de ochtend.![]()
Dat is heel vervelend voor je.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vrije dag en dan om half 7 al wakker
4 paar ogen, dus dan wil dat wel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:22 schreef Deisyy het volgende:
Het is bijna eng hoe snel jij dat in de gaten hebt Kingstown.
Daar heeft mijn muts ook last van.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vrije dag en dan om half 7 al wakker
Ach, vanavond weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen.quote:
Ga nou eens naar je bed man.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar heeft mijn muts ook last van.
Dat is waar.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach, vanavond weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen.
Nee, Robbie is dat knulletje die in opdracht van Pownews met een verborgen camera met Onno op stap ging, RuudS89 heeft een account op Fok!.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
4 paar ogen, dus dan wil dat wel.![]()
Was die Robbie nou die goizer die een account op FOK! heeft of was dat weer een ander?
Geniet ze vandaag met de kleine just me...quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:33 schreef just me het volgende:
Goedemorgen, veilig op mijn bestemming aangeglibberd
bruggetjes zijn mooi maar oh zo glad
Ik heb jou net even speciaal bedankt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:41 schreef chufi het volgende:
Geniet ze vandaag met de kleine just me...
Beginnen we daar weer mee, jij staat ook bij mij op de eerste plek, maar dat had je vast ok al wel uitgevogeldquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb jou net even speciaal bedankt.
ONZ / Wie is jouw vriendje van de maand?
Nee, niet gecheckt, maar het verbaast me niet echt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:17 schreef chufi het volgende:
Beginnen we daar weer mee, jij staat ook bij mij op de eerste plek, maar dat had je vast ok al wel uitgevogeld
Kingstown is in bijna elk topic, dus hij is een allemansvriendje.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Beginnen we daar weer mee, jij staat ook bij mij op de eerste plek, maar dat had je vast ok al wel uitgevogeld
Jij!quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij staat bij mij op 2, dus jij bent mijn allevrouwsvriendinnetje.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:27 schreef Deisyy het volgende:
Kingstown is in bijna elk topic, dus hij is een allemansvriendje.
Trouwen?quote:
Mag je in Drenthe met 3 vrouwen trouwen?quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij staat bij mij op 2, dus jij bent mijn allevrouwsvriendinnetje.
[..]
Trouwen?
Geen regels tegen bigamie hier, dus dat is geen probleem.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:55 schreef drakin het volgende:
Mag je in Drenthe met 3 vrouwen trouwen?
Ik ben eigenlijk meer in voor een Lat relatie volgens een onderzoekje laatst
tis mooi weer dus wandelenquote:Op woensdag 4 februari 2015 08:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Geniet ze vandaag met de kleine just me...
Maar we zitten allebei in het noorden, is dat niet veel te dichtbij voor je?quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen regels tegen bigamie hier, dus dat is geen probleem.
Ik ben ook meer het LAT-type en dan vooral met de nadruk op de "A", dus dat matcht goed.
Er rijden geen directe treinen, dus tis verder dan het lijkt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar we zitten allebei in het noorden, is dat niet veel te dichtbij voor je?
super kind hčquote:
Is wel vaker met post.nl....quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:21 schreef drakin het volgende:
Ik wacht op een pakje en nu kunnen ze hem al niet meer vinden, kun je je pakje zo mooi volgen, is het ordernummer ineens onbekend.
is niet met post.nlquote:
Bij mij werkt het niet...quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
is niet nodigquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij mij werkt het niet...![]()
ik krijg ditte Je bent niet ingelogd, je kunt hierdoor geen persoonlijke stats opvragen
en ja ik heb al 2x ingelogd daar beneden, maar het blijft zo...
Je hoeft helemaal niet in te loggen...quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ik krijg ditte Je bent niet ingelogd, je kunt hierdoor geen persoonlijke stats opvragen
ja, maar dan krijg ik een heel rare lijst met allemaal mensen die ik niet eens ken...quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niet in te loggen...
Krijg je dit plaatje te zien?quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:11 schreef FANN het volgende:
[..]
maar waarom gaat het bij jullie dan wel? ik wil ook kijken
Heb je wel "Fok!vriendjes" geselecteerd ?quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:09 schreef FANN het volgende:
ja, datum invullen gaat wel..quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg je dit plaatje te zien?
[ afbeelding ]
die optie staat er niet bij! nog een keer kijken...quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je wel "Fok!vriendjes" geselecteerd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |