In mei verwacht je idd ander weer, ja.quote:Op woensdag 4 februari 2015 06:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Twee jaar geleden heb ik de voorkant laten doen, dat was pas echt vervelend. Vond het al heel slim van mezelf dat ik bedacht had om het niet in de winter telaten doen.bleek het in mei toch ook te kunnen hagelen en rond de 10 graden te kunnen zijn. Zonder ramen is het dan best wel koud.
Aan de achterkant zal het hopelijk meevallen met de heriie.
Heb ze net gesproken en het zijn Drenthenaren. Niet te verstaan, dus het zal wel goed zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2015 06:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je hebt geen last van die Polen, die luisteren goed.
Dat klinkt wel vertrouwd dan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 07:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb ze net gesproken en het zijn Drenthenaren. Niet te verstaan, dus het zal wel goed zijn.
Omdat je moest.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tssssk....huilie.Al uren wakker hier.
Ook 1 per jaar.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tssssk....huilie.Al uren wakker hier.
Beter dan Rammstein.quote:
Jij bent er vrijwillig uit op dit tijdstip ja?quote:
Je zou mijn broer kunnen zijn en nu ben ik weg.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent er vrijwillig uit op dit tijdstip ja?![]()
Moest Piet ook een beetje gezelschap houden natuurlijk. Nou ja....eigenlijk andersom, maar goed. Kniesoor die daar op let.
Nee, had auto nodig, dus moest zoon wegbrengen en moet om 9 uur ergens zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent er vrijwillig uit op dit tijdstip ja?![]()
Moest Piet ook een beetje gezelschap houden natuurlijk. Nou ja....eigenlijk andersom, maar goed. Kniesoor die daar op let.
Ga dan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je zou mijn broer kunnen zijn en nu ben ik weg.
De broer die ik nooit gehad heb.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je zou mijn broer kunnen zijn en nu ben ik weg.
Bingo.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:16 schreef ChocoFan het volgende:
Nee, had auto nodig, dus moest zoon wegbrengen en moet om 9 uur ergens zijn.![]()
En gelukkig maar dat Piet altijd zo laat/vroeg nog wakker is. Was je niet zo alleen hier.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De broer die ik nooit gehad heb.
[..]
Bingo.![]()
Gelukkig was Eska er ook al en dat is ook zeer aangenaam gezelschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |