Jij staat bij mij op 2, dus jij bent mijn allevrouwsvriendinnetje.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:27 schreef Deisyy het volgende:
Kingstown is in bijna elk topic, dus hij is een allemansvriendje.
Trouwen?quote:
Mag je in Drenthe met 3 vrouwen trouwen?quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij staat bij mij op 2, dus jij bent mijn allevrouwsvriendinnetje.
[..]
Trouwen?
Geen regels tegen bigamie hier, dus dat is geen probleem.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:55 schreef drakin het volgende:
Mag je in Drenthe met 3 vrouwen trouwen?
Ik ben eigenlijk meer in voor een Lat relatie volgens een onderzoekje laatst
tis mooi weer dus wandelenquote:Op woensdag 4 februari 2015 08:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Geniet ze vandaag met de kleine just me...
Maar we zitten allebei in het noorden, is dat niet veel te dichtbij voor je?quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen regels tegen bigamie hier, dus dat is geen probleem.
Ik ben ook meer het LAT-type en dan vooral met de nadruk op de "A", dus dat matcht goed.
Er rijden geen directe treinen, dus tis verder dan het lijkt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar we zitten allebei in het noorden, is dat niet veel te dichtbij voor je?
super kind hčquote:
Is wel vaker met post.nl....quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:21 schreef drakin het volgende:
Ik wacht op een pakje en nu kunnen ze hem al niet meer vinden, kun je je pakje zo mooi volgen, is het ordernummer ineens onbekend.
is niet met post.nlquote:
Bij mij werkt het niet...quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb jou net even speciaal bedankt.
ONZ / Wie is jouw vriendje van de maand?
is niet nodigquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij mij werkt het niet...![]()
ik krijg ditte Je bent niet ingelogd, je kunt hierdoor geen persoonlijke stats opvragen
en ja ik heb al 2x ingelogd daar beneden, maar het blijft zo...
Je hoeft helemaal niet in te loggen...quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ik krijg ditte Je bent niet ingelogd, je kunt hierdoor geen persoonlijke stats opvragen
ja, maar dan krijg ik een heel rare lijst met allemaal mensen die ik niet eens ken...quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niet in te loggen...
Krijg je dit plaatje te zien?quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:11 schreef FANN het volgende:
[..]
maar waarom gaat het bij jullie dan wel? ik wil ook kijken
Heb je wel "Fok!vriendjes" geselecteerd ?quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:09 schreef FANN het volgende:
ja, datum invullen gaat wel..quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg je dit plaatje te zien?
[ afbeelding ]
die optie staat er niet bij! nog een keer kijken...quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je wel "Fok!vriendjes" geselecteerd ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |