quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nu ga ik ff echt een dutje doen, toedels.
Deisyy is er ook al, maar die is de SHO-babe aan het uithangen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:19 schreef ChocoFan het volgende:
En ik zag MM ook nog. Dus zo rustig was het niet hier. Goed hoor.
Die had ik nog niet gezien. Wat een hoop mensen al zo vroeg in de ochtend.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deisyy is er ook al, maar die is de SHO-babe aan het uithangen.
Goedemorgen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:22 schreef Deisyy het volgende:
Ook goedemorgen.
Het is bijna eng hoe snel jij dat in de gaten hebt Kingstown.
Vrije dag en dan om half 7 al wakkerquote:Op woensdag 4 februari 2015 08:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezien. Wat een hoop mensen al zo vroeg in de ochtend.![]()
Dat is heel vervelend voor je.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vrije dag en dan om half 7 al wakker
4 paar ogen, dus dan wil dat wel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:22 schreef Deisyy het volgende:
Het is bijna eng hoe snel jij dat in de gaten hebt Kingstown.
Daar heeft mijn muts ook last van.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vrije dag en dan om half 7 al wakker
Ach, vanavond weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen.quote:
Ga nou eens naar je bed man.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar heeft mijn muts ook last van.
Dat is waar.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach, vanavond weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen.
Nee, Robbie is dat knulletje die in opdracht van Pownews met een verborgen camera met Onno op stap ging, RuudS89 heeft een account op Fok!.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
4 paar ogen, dus dan wil dat wel.![]()
Was die Robbie nou die goizer die een account op FOK! heeft of was dat weer een ander?
Geniet ze vandaag met de kleine just me...quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:33 schreef just me het volgende:
Goedemorgen, veilig op mijn bestemming aangeglibberd
bruggetjes zijn mooi maar oh zo glad
Ik heb jou net even speciaal bedankt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:41 schreef chufi het volgende:
Geniet ze vandaag met de kleine just me...
Beginnen we daar weer mee, jij staat ook bij mij op de eerste plek, maar dat had je vast ok al wel uitgevogeldquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb jou net even speciaal bedankt.
ONZ / Wie is jouw vriendje van de maand?
Nee, niet gecheckt, maar het verbaast me niet echt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:17 schreef chufi het volgende:
Beginnen we daar weer mee, jij staat ook bij mij op de eerste plek, maar dat had je vast ok al wel uitgevogeld
Kingstown is in bijna elk topic, dus hij is een allemansvriendje.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Beginnen we daar weer mee, jij staat ook bij mij op de eerste plek, maar dat had je vast ok al wel uitgevogeld
Jij!quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb jou net even speciaal bedankt.
ONZ / Wie is jouw vriendje van de maand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |