lekker vrolijkquote:
Goed plan. The Chordettes e.d. zullen wel in de smaak vallen. Lekker vrolijk enzo. en gezellig.quote:
Ok, daar gaat ie dan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goed plan. The Chordettes e.d. zullen wel in de smaak vallen. Lekker vrolijk enzo. en gezellig.
Heb je de soesjes getest?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:41 schreef sacha het volgende:
kadootje klaar, slingers klaar, taart klaar, check check dubbelcheck
Was dat niet bekend? Nieuw kind op eiland ?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:45 schreef sacha het volgende:
die overigens morgen NIET mag trakteren want er is ook al een ander kind jarig
oh god, snapt hij dat wel? Is wel sneu zegquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:45 schreef sacha het volgende:
nee geen nieuw kind gewoon DOMquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat niet bekend? Nieuw kind op eiland ?
Dan verschuift die andere maar een dag.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:45 schreef sacha het volgende:
die kl*te instelling die zich hier school noemt is sneuquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh god, snapt hij dat wel? Is wel sneu zeg
Maar kunnen ze niet gewoon beiden trakteren dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:45 schreef sacha het volgende:
belachelijk!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:45 schreef sacha het volgende:
Verveelde me vroeger op school en mijn ouders moesten op het matje komen.quote:
kennelijk niet maar om het nu niet nog ingewikkelder te maken voor mijn Aap kaart ik dat volgende week wel aanquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:50 schreef Eska het volgende:
[..]
Maar kunnen ze niet gewoon beiden trakteren dan?
Je voelt je toch niet aangesproken?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Verveelde me vroeger op school en mijn ouders moesten op het matje komen.
Hoe consequent issie met getallen en data?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:55 schreef sacha het volgende:
[..]
kennelijk niet maar om het nu niet nog ingewikkelder te maken voor mijn Aap kaart ik dat volgende week wel aan![]()
ik heb hem maar wijs gemaakt dat mijn verjaardag, de dag erna, ook een beetje zijn verjaardag is en dat ie dan mag trakteren![]()
je jokt wat af voor de lieve vrede
Een beetje door die domme kinderen waardoor ik me verveelde.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je voelt je toch niet aangesproken?
héél consequentquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe consequent issie met getallen en data?
éhm... nee!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Zeker voor Aap lijkt het me erg ingewikkeld, ze snappen het daar echt niet he?
Oh, goed dat je er nog wel op terug gaat komen. Want anticiperen op zo'n last-minute wijziging is wel erg lastig, ja. Sneu ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:55 schreef sacha het volgende:
[..]
kennelijk niet maar om het nu niet nog ingewikkelder te maken voor mijn Aap kaart ik dat volgende week wel aan![]()
ik heb hem maar wijs gemaakt dat mijn verjaardag, de dag erna, ook een beetje zijn verjaardag is en dat ie dan mag trakteren![]()
je jokt wat af voor de lieve vrede
Heb aardig wat kinderen met alle dingen die in R&P staan in busje rondgereden en mijn ervaring is dat ze allemaal verschillend zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Zeker voor Aap lijkt het me erg ingewikkeld, ze snappen het daar echt niet he?
is dat goed nieuws of slecht nieuws?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:59 schreef Deisyy het volgende:
En daar waar de oncoloog vorige week nog tegen mijn zus zei dat ze chemotherapie krijgt en een operatie voorlopig uitgesloten was in verband met de risico's, belde hij vandaag dat het de neurochirurg toch beter lijkt om te gaan opereren
Ik weet het niet, zelf vind ik het ernstig, omdat de neurochirurg niet langer wilt wachten, maar donderdag krijgt ze meer te horen. Wel vind ik het een afschuwelijk idee dat ze haar hoofd open gaan maken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
is dat goed nieuws of slecht nieuws?
is dat goed of slecht nieuws? hoe moet ik dit duiden?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:59 schreef Deisyy het volgende:
En daar waar de oncoloog vorige week nog tegen mijn zus zei dat ze chemotherapie krijgt en een operatie voorlopig uitgesloten was in verband met de risico's, belde hij vandaag dat het de neurochirurg toch beter lijkt om te gaan opereren
Sterkte met afwachten Deis...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zelf vind ik het ernstig, omdat de neurochirurg niet langer wilt wachten, maar donderdag krijgt ze meer te horen. Wel vind ik het een afschuwelijk idee dat ze haar hoofd open gaan maken.
Ze kunnen veel tegenwoordig.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zelf vind ik het ernstig, omdat de neurochirurg niet langer wilt wachten, maar donderdag krijgt ze meer te horen. Wel vind ik het een afschuwelijk idee dat ze haar hoofd open gaan maken.
Past teveel bij hoe je zelf bent?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het ergste was busje vol adhd tokkie tuig.
Denk dat er meer risico aan een operatie zit ... Maar wie weet ..quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De tumor zit nu midden in haar hoofd, lastig te opereren, dus ik vind het geen goed teken, maar donderdag weten we meer.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:02 schreef sacha het volgende:
[..]
is dat goed of slecht nieuws? hoe moet ik dit duiden?
donderdag, en ze liggen nog in de vriezer te wachten op een arsenicum vullingquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:01 schreef chufi het volgende:
Wanneer gaat ie nu wel trakteren? Blijven die geprikte chocodingen wel goed?
Mét eerst Chemo zou de tumor kleiner worden en de risico's van een operatie dus ook?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik ook... Alle kinderen massaal ziek , incl alle leerkrachten ... Extra week vrij ..quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
donderdag, en ze liggen nog in de vriezer te wachten op een arsenicum vulling
Da's ook heftig, wel al vast te horen krijgen van de operatie, en dan tot donderdag moeten wachten tot meer informatie....quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
gatverquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De tumor zit nu midden in haar hoofd, lastig te opereren, dus ik vind het geen goed teken, maar donderdag weten we meer.
Ik heb er in ieder geval geen goed gevoel over.
Slaap lekker Dees..quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:05 schreef Deisyy het volgende:
Je traktatie ziet er super uit sacha![]()
Ik ga mijn bedje in
Ben een keer vol op de rem gegaan voor een virtuele hond toen het zootje weer eens aan het kloten was.quote:
Wraakquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
donderdag, en ze liggen nog in de vriezer te wachten op een arsenicum vulling
Aap en ik doen er ons voordeel meequote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik herken dat wel een beetje, samen met fotografisch geheugen is dat erg lastig soms.
Heel veel sterkte nog Dees, ik hoop dat je nog een beetje kan slapen nuquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De tumor zit nu midden in haar hoofd, lastig te opereren, dus ik vind het geen goed teken, maar donderdag weten we meer.
ook een goeie!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Wraakof geef de onderwijzer/es een traktatie gevuld met een sterk laxeermiddel
De andere kinderen kunnen er ook niks aan doen, die stomme leiding wélquote:
morgen, want morgen is ie jarig!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Laat je hem morgen zijn topic zien? Of heeft ie het al gezien?
Alleen dan die ene die morgen wil trakterenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
De andere kinderen kunnen er ook niks aan doen, die stomme leiding wél![]()
en ze gaan er niet dood van
Ne, die kan er ook niks aan doen dat ie op dezelfde dag jarig is als Aap natuurlijk, maarquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen dan die ene die morgen wil trakteren
de sleutel zit altijd in de voordeur, de achterdeur staat altijd open en de bel doet het nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kom nog keer buurten op dat eiland, moet ik aanbellen of achterom?
Tegenwoordig mag dat niet meer, want te veel snoepgoed op 1 dagquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ne, die kan er ook niks aan doen dat ie op dezelfde dag jarig is als Aap natuurlijk, maar
dan moeten ze gewoon beide kinderen laten trakteren, is toch onzin ditte?
Kunnen ze St. Maarten ook wel afschaffenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag dat niet meer, want te veel snoepgoed op 1 dag
minecraft, skrillex, oude typmachines en grappige dieren filmpjesquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat vindt ie nog meer leuk? Naast molens dan
Kijk daar kunnen we wat mee ipv al die aap-liedjes,,,quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:16 schreef sacha het volgende:
[..]
minecraft, skrillex, oude typmachines en grappige dieren filmpjes
ze houden al zo van mij daarquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon toch de traktatie meegeven, die kinderen vinden het prima.
Besteed je daar nog enige moeite aan?quote:
Nee...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:45 schreef sacha het volgende:
Sterke, Dees!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een echte hooligan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee...
Twee kinderen tegelijk trakteren, godsonmogelijk!
Wat is dat voor sneue toko?
Laat ze de rambam krijgen en deel met die jongen morgen lekker op het schoolplein uit.
En neem strooigoed mee, alle klassen langs en smijten met die hap!
Dat dus...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon toch de traktatie meegeven, die kinderen vinden het prima.
Ik zit me hier echt op te winden om zoveel betutteling.quote:
Rustig maar, ik neem wel wat Japanse lupine mee.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit me hier echt op te winden om zoveel betutteling.
Laat kinderen lekker kinderen zijn, zolang het kan.
Je bent maar 1 keer per jaar jarig, gaan ze daar ook nog regeltjes aan verbinden...
Ik ga mee naar dat eiland!
en bussen slagroom, vuurwerk en héél véél cola!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee...
Twee kinderen tegelijk trakteren, godsonmogelijk!
Wat is dat voor sneue toko?
Laat ze de rambam krijgen en deel met die jongen morgen lekker op het schoolplein uit.
En neem strooigoed mee, alle klassen langs en smijten met die hap!
Het is Sas d'r schuld.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie het al voor me, de hooligan en de gangster gaan even verhaal halen bij die school op dat eiland
Die arme jongen mag meteen nooit meer op school komenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie het al voor me, de hooligan en de gangster gaan even verhaal halen bij die school op dat eiland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |