• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Dus je bent uitgestapt en hebt de volgende trein gepakt, zoals een goed fokker betaamt?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:15 schreef Tchock het volgende:
De tering ik stond naast iemand in de trein die over mijn kapstok begon en hij bleef maar doorpraten
Uiteraard. Als je niet in de stemming bent is dat echt heeeeel vervelend.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:22 schreef Tchock het volgende:
Nou ja, ik moest er in het volgende station sowieso uit maar het waren een lange 15 minuten. Eerst vond ik het vriendelijk maar hij bleef maar doorgaan over allerlei totaal oninteressante onzin zoals hoe vaak hij iets won bij de bankgiroloterij en dat zijn camera vorig jaar stuk ging door van een boom vallende druppels en vervolgens vier maanden later het ineens weer deed toen zijn buurman er naar keek, want die had verstand van fotograferen.
Snap je mijn punt?
Als mensen dat doen bij mij, dan knik ik altijd een beetje en dan kijk ik weer weg.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:22 schreef Tchock het volgende:
Nou ja, ik moest er in het volgende station sowieso uit maar het waren een lange 15 minuten. Eerst vond ik het vriendelijk maar hij bleef maar doorgaan over allerlei totaal oninteressante onzin zoals hoe vaak hij iets won bij de bankgiroloterij en dat zijn camera vorig jaar stuk ging door van een boom vallende druppels en vervolgens vier maanden later het ineens weer deed toen zijn buurman er naar keek, want die had verstand van fotograferen.
Snap je mijn punt?
ik ben doof een optie?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als mensen dat doen bij mij, dan knik ik altijd een beetje en dan kijk ik weer weg.
Overkomt mij bijna nooit.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als mensen dat doen bij mij, dan knik ik altijd een beetje en dan kijk ik weer weg.
Dat helpt niet als iemand door blijft praten. Je kunt moeilijk iemand negeren die op een halve meter afstand staat.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tof! Wat van superzwerver?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Vandaag muziek van Supertramp, Phil Collins en Simon & Garfunkel gekocht
Die staat ook bij mijn ouders in de kast, stond vaak aan vroegerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
The Very Best Of. Grijsgedraaid vroeger.
Dat is ook een mooi nummer Tchockie. Ik vind Hide In Your Shell het mooist. Dat vond de 16-jarige Spot al.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die staat ook bij mijn ouders in de kast, stond vaak aan vroegerAlleen Even in the quietest moments staat er niet op, dat is mijn lievelingsnummer van Supertramp.
Simon & Garfunkelquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik zou je aanspreken spot!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Mensen spreken mij ook nooit aan. Maar ik maak ook altijd awkward opmerkingen
Wat is muziek kopen? Que?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Betalen voor het gebruik.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik zou je aanspreken spot!
[..]
Wat is muziek kopen? Que?
Oja, ik ken dat niet.quote:
Ook prima toch? Als je maar geniet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oja, ik ken dat niet.
Nouja Spotify is ook betalen maar dan in een all you can eat abo.
Dit boeit echt niemandquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:04 schreef Ties02 het volgende:
Paxcon en ik kijken samen naar een topshow
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
vandaag weer iemand die zegt dat ik zo ben afgevallen. 7kg erbij in een maand
Meer dat ik twintig miljoen flut opgave moet maken. En nog bijkomen van alle biefstuk van gister...quote:
quote:
Etsu?quote:
Snorrenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nee, je dikke tweelingbroer met snor.
http://nos.nl/artikel/201(...)-ban-in-haarlem.htmlquote:Wie in Haarlem rondloopt met een koeltas, kan worden aangehouden. In de Algemene Plaatselijke Verordening (APV) is een verbod op deze tassen opgenomen omdat ze populair zijn bij winkeldieven. De isolatielaag in de tas voorkomt dat het alarm afgaat van detectiepoortjes.
Volgens burgemeester Schneiders betekent het verbod niet dat iedereen die met een koeltas over straat loopt meteen wordt opgepakt. "De politie moet een vermoeden hebben dat je van plan bent een winkeldiefstal te plegen of dat je er net een gepleegd hebt", zei hij in het NOS Radio 1 Journaal.
De maatregel is genomen op verzoek van de politie die tot nu toe geen juridische mogelijkheden had om mensen met een koeltas aan te houden. Volgens Schneiders zijn er bendes in Nederland actief die op één dag verschillende steden in Nederland bezoeken en met behulp van koeltassen winkels leegroven. Die kunnen nu worden aangepakt.
quote:
Geen idee, ik heb geen erfrecht gehad.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:40 schreef Accursius het volgende:
Stel Ingrid en Henka zijn ongehuwd en willen een kind. Dit regelen zij door een vriend van hun, Piet, donor te laten zijn. Het kind komt uiteindelijk gezond ter wereld en Piet wil eigenlijk toch een afstammingsband met zijn zoon. Welke mogelijkheden heeft Piet?
Geen toch, het kind heeft al twee juridische ouders (er van uitgaande dat Ingrid en Henka gewoon het kind hebben erkend). Hij kan het alleen proberen aan te tasten toch?
Haha, het is een eerstejaarsvakquote:Op zondag 1 februari 2015 15:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen erfrecht gehad.
Sorry, hier heb je niets aan. Ik ga mij schamen in een hoek
quote:Op zondag 1 februari 2015 15:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen erfrecht gehad.
Sorry, hier heb je niets aan. Ik ga mij schamen in een hoek
quote:Op zondag 1 februari 2015 15:49 schreef Accursius het volgende:
[..]
Haha, het is een eerstejaarsvakburgerlijk recht 1. Dus het kan nooit super ingewikkeld zijn. Denk ik
Ik krijg dat pas in m'n 3e jaar.quote:
Je kan alsnog een nieuwe laptop kopen. Hier heb je de link: http://www.dell.com/nl/p/(...)d=xps-13-9343-laptopquote:Op zondag 1 februari 2015 17:19 schreef eriksd het volgende:
Wilde een laptop kopen maar ben thuis gearriveerd met een marmeren fruitschaal. Geslaagd dus.
Erik, beetje goede ultrabook/laptop is nou eenmaal zo prijzig.quote:
Oi, gezien deze reactie vind je de alternatieven wellicht interessant: deze kun je namelijk ook als tablet gebruiken. Daarmee pak je in principe 2 of 3 devices in 1. De enigszins hogere aanschaf kun je wellicht rechtvaardigen door het niet kopen van een tablet á 300/400 euro.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:45 schreef eriksd het volgende:
Altijd thuiswerken? Misschien af en toe in de avond of in het weekend. Ding is misschien voor 4-6 uur per week bestemd voor kantoorwerk. Rest van de tijd gewoon internetten en muziekjes. Ga ik uiteraard geen 1400 euro voor neertellen. Zonde van het geld.
Wat wil je dan wel uitgeven?quote:Op zondag 1 februari 2015 17:45 schreef eriksd het volgende:
Altijd thuiswerken? Misschien af en toe in de avond of in het weekend. Ding is misschien voor 4-6 uur per week bestemd voor kantoorwerk. Rest van de tijd gewoon internetten en muziekjes. Ga ik uiteraard geen 1400 euro voor neertellen. Zonde van het geld.
Dan zit je alsnog met de prijs, plus dat mac natuurlijk troep is. Dat weet een kwaliteitsuser als Erik ook.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:07 schreef Accursius het volgende:
Gewoon een macbook halen Erik. Probleem opgelost
Dit is misschien wel een hele goede vraag voordat je met allerlei voorbeelden komtquote:
Nouja, doe je toch een andere week?quote:Op zondag 1 februari 2015 18:38 schreef Etsu het volgende:
Ik wil een vakantie boeken naar Turkije ofzo, een weekje weg, maar dat kan dus niet ivm notarieel onderzoeksproject.
Kutleef.
#liefdagboek
Ben in mei pas klaar met dat project.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja, doe je toch een andere week?
Hm, ligt eraan wat vluchttijden zijn. Anders is mei toch ook een prima tijd. Moet je nu nog even strijden, wat dragelijker is met een beloning in het vooruitzichtquote:Op zondag 1 februari 2015 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben in mei pas klaar met dat project.
Ik wil nu.
Ik zie wel een gat van 4 dagen, maar weet niet of dat het waard is.
Dat klopt. Maar de laatste weken zijn een beetje zwaar voor me geweest (lang verhaal, wil niet in details treden), dus ik moet even bijtanken wil ik de komende tijd weer tegenaan kunnen.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hm, ligt eraan wat vluchttijden zijn. Anders is mei toch ook een prima tijd. Moet je nu nog even strijden, wat dragelijker is met een beloning in het vooruitzicht
Fiji, daar kan je ook mooi duikenquote:Op zondag 1 februari 2015 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar de laatste weken zijn een beetje zwaar voor me geweest (lang verhaal, wil niet in details treden), dus ik moet even bijtanken wil ik de komende tijd weer tegenaan kunnen.
Ken je mooie plekken waar het warm is?
Ik ben in een halfjaar naar Japan en Hawaii geweest, nu zat ik meer te denken aan Europa. Nog zo'n lange vliegreis is zonde van mijn tijd als ik al zo weinig tijd heb.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Fiji, daar kan je ook mooi duiken
tvpquote:Op zondag 1 februari 2015 18:49 schreef ElProf het volgende:
Ik heb dinsdag een matching toets Rechtsgeleerdheid die zal gaan over constitutioneel recht, aansprakelijkheidsrecht en tekstbegrip. Zou iemand hier mij kunnen vertellen wat ik er precies van kan verwachten qua moeilijkheid en diepgang van de vragen?
Om welke universiteit gaat het? De RUG?quote:Op zondag 1 februari 2015 18:49 schreef ElProf het volgende:
Ik heb dinsdag een matching toets Rechtsgeleerdheid die zal gaan over constitutioneel recht, aansprakelijkheidsrecht en tekstbegrip. Zou iemand hier mij kunnen vertellen wat ik er precies van kan verwachten qua moeilijkheid en diepgang van de vragen?
Tja, je snapt dat het in Europa winter is nu he?quote:Op zondag 1 februari 2015 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben in een halfjaar naar Japan en Hawaii geweest, nu zat ik meer te denken aan Europa. Nog zo'n lange vliegreis is zonde van mijn tijd als ik al zo weinig tijd heb.
Kaapverdiëquote:Op zondag 1 februari 2015 18:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tja, je snapt dat het in Europa winter is nu he?
Vrij weinig warms. Noorwegen is wel tof, is daar ijskoud maar daar heb je bijv. noorderlicht als je naar de noordelijke regionen gaat.
Voor iets warms zul je toch echt richting het zuidelijke halfrond moeten of azië (maar daar is het ook gematigd).
Geen ervaring mee dan. Heb zelf matching moeten doen bij de RUG namelijk. Viel qua niveau reuze mee en was ook niet eens bindend.quote:
Niet bindend inderdaad, maar bij de UvA is het zo dat de jaargroepen voor het eerste jaar naar aanleiding van deze uitslag worden ingedeeld. Daarnaast is het natuurlijk ook een goede maatstaf om te kijken op welk niveau ik zit ten opzichten van het gemiddelde.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:54 schreef Accursius het volgende:
[..]
Geen ervaring mee dan. Heb zelf matching moeten doen bij de RUG namelijk. Viel qua niveau reuze mee en was ook niet eens bindend.
het is bij de UvA ook niet bindend, maar ze zeiden wel iets over een startdossier waar je uitslag in verwerkt wordt.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:54 schreef Accursius het volgende:
[..]
Geen ervaring mee dan. Heb zelf matching moeten doen bij de RUG namelijk. Viel qua niveau reuze mee en was ook niet eens bindend.
kijk wat goedkoop isquote:Op zondag 1 februari 2015 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben in een halfjaar naar Japan en Hawaii geweest, nu zat ik meer te denken aan Europa. Nog zo'n lange vliegreis is zonde van mijn tijd als ik al zo weinig tijd heb.
Het zit je echt dwars dat ik geld heb he? Bijna al jouw posts gaan daarover.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is bij Etsu niet echt een probleem
Tel Aviv in Israelquote:Op zondag 1 februari 2015 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil warmte. En niet zo ver. Maar dat is haast onmogelijk.
Mwah, zag gisteren bij het weerbericht dat het in Athene mooi zonnig en 20 graden is.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bijna allemaal inderdaadquote:Op zondag 1 februari 2015 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het zit je echt dwars dat ik geld heb he? Bijna al jouw posts gaan daarover.
Hebben ze daar een strand?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mwah, zag gisteren bij het weerbericht dat het in Athene mooi zonnig en 20 graden is.
Al geweest.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2015 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Al geweest.
Edit: oh nee. Wel in Eilat. Ik wil niet nog een keer naar een land waar ik al ben geweest.
quote:Op zondag 1 februari 2015 19:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Elke dag 30+ graden, amper 6 uurtjes vliegen vanaf Amsterdam.
Oh ja, da's waar ookquote:Op zondag 1 februari 2015 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]En dan vermoord worden zeker als ik met mn handtasje rondloop.
Ok hou ons op de hoogte hequote:Op zondag 1 februari 2015 19:06 schreef Etsu het volgende:
Ik wacht wel tot het mei is, dan doe ik meteen een week ofzo.
4 dagen is niksEn zonde van het geld.
Tenzij iemand wat weet.
definieer warm.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
20 graden minimaalquote:
Marokko. Tis nu effe koud overal, trekt wel weer bij.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
20 graden minimaal
Dat ik in m'n korte broek kan rondlopen
zin om goeie vliegtickets te zoeken?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Marokko. Tis nu effe koud overal, trekt wel weer bij.
quote:
Ga je samen met Paxcon?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toevallig gisteren me ingeschreven daar.
Ja verschrikkelijkquote:Op zondag 1 februari 2015 19:59 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Is dat zo'n freeweight-loze gym met alleen maar machines en groepslessen?
ja en neequote:
tunesie is baas. Alleen of samen?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
zin om goeie vliegtickets te zoeken?
ik heb alleen as donderdagochtend vanaf 11:00 uur de tijd tot en met maandagmiddag om 17:30.
op beide tijdstippen ben ik in groningen en moet ik in groningen zijn
tunesie kan ook eventueel. maar niet verder dan dat.
ander* er*quote:Op zondag 1 februari 2015 20:04 schreef Etsu het volgende:
er is ook een andere fitnesscentrum in grunn waarbij je minder betaalt als je vaker heen gaat
Hoe komt het dat je die fout maakt dan popje?quote:
daar heb ik mn redenen voorquote:Op zondag 1 februari 2015 20:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je die fout maakt dan popje?
nooit gezegdquote:Op zondag 1 februari 2015 20:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij zo goed was in Nederlands..
vooral doenquote:Op zondag 1 februari 2015 20:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wel, ga het nu niet opzoeken trouwens
maar ok
quote:
Trainmore, bij de Akerkquote:Op zondag 1 februari 2015 20:04 schreef Etsu het volgende:
er is ook een andere fitnesscentrum in grunn waarbij je minder betaalt als je vaker heen gaat
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Gewoon thuis een fitnessmatje. Hometrainer erbij.
Tenerife 8 uur? Direct vanaf A'dam of Düsseldorf is toch echt maar een vierenhalf à vijf uur hoorquote:Op zondag 1 februari 2015 18:56 schreef Etsu het volgende:
10 uurEn naar Tenerife 8 uur.
Dacht dat het veel korter was.
Jup, matje of gewoon op vloerbedekking en dan guided workouts van de band.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Gewoon thuis een fitnessmatje. Hometrainer erbij.
Welke bandquote:Op zondag 1 februari 2015 20:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jup, matje of gewoon op vloerbedekking en dan guided workouts van de band.
Anders hardlopen buiten met guided workouts van de band.
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jup, matje of gewoon op vloerbedekking en dan guided workouts van de band.
Anders hardlopen buiten met guided workouts van de band.
Hoelaat kon je nou het vliegtuig heen en terug hebben?quote:Op zondag 1 februari 2015 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee want dan zit ik met dat project
moet echt as weekend of in mei pas
Zoals hierboven genoemd. Microsoft Bandquote:
Hoezo emo.gif je mij. Het werkt als een tiet. Je bent gewoon jaloers.quote:
Omdat thuis trainen behoudens aanwezigheid van een goede homegym gewoon geen nut heeft.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zoals hierboven genoemd. Microsoft Band
[..]
Hoezo emo.gif je mij. Het werkt als een tiet. Je bent gewoon jaloers.
Guided workouts zijn super tof. Er staan allerlei programma's in om bepaalde doelen te bereiken. Ik heb nu bijv. een workout erop waarbij ik 3x in de week wat doe: 2x in de week oefeningen zoals jumping jacks, squats, crunches, planken etc. en 1x in de week interval lopen.
Band geeft precies aan middels een trilling + bericht op het scherm wat ik moet doen (oefening of rust) en voor hoe lang en telt dan af. Bij nul krijg je weer een kleine trilling.
De bijbehorende band app legt alle oefeningen uit adhv een filmpje met gesproken uitleg voor als je niet precies weet wat een squat oid inhoud.
Perfect
Zelf weten. Het heeft geen nut omdat je geen oefeningen weet die bij je doelen passen of niet de materialen hebt.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Omdat thuis trainen behoudens aanwezigheid van een goede homegym gewoon geen nut heeft.
Dit!quote:Op zondag 1 februari 2015 21:45 schreef eriksd het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon "echt" gaan sporten. Tennis, voetbal, hockey oid.
Daarom dus een Band!quote:Op zondag 1 februari 2015 21:46 schreef eriksd het volgende:
Of zoals Spot lekker veel lopen en fietsen.
Veel beter dan dat opgefokte gedoe in een sportschool.
American Psychoquote:Op zondag 1 februari 2015 21:54 schreef Mshauri het volgende:
Paul, squash.
Call me.
What about Friday?
No can't do, I've got an 8:30 res at Dorsia
quote:Op zondag 1 februari 2015 21:45 schreef eriksd het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon "echt" gaan sporten. Tennis, voetbal, hockey oid.
Opgefokt is het beeld dat jij erbij hebt, haterquote:Op zondag 1 februari 2015 21:46 schreef eriksd het volgende:
Of zoals Spot lekker veel lopen en fietsen.
Veel beter dan dat opgefokte gedoe in een sportschool.
Wat nou als ik je vertel dat ik vanwege inspanningsastma dat niet lang kan volhouden maar binnen welquote:Op zondag 1 februari 2015 22:18 schreef Boterbartje het volgende:
Sportschool is achterlijk. Beetje op een band rennen terwijl je ook gewoon buiten in de natuurlijk kan lopen
Watte?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat nou als ik je vertel dat ik vanwege inspanningsastma dat niet lang kan volhouden maar binnen wel
Inspanningsastma is toch afhankelijk van inspanning en niet van buitenquote:Op zondag 1 februari 2015 22:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat nou als ik je vertel dat ik vanwege inspanningsastma dat niet lang kan volhouden maar binnen wel
Jaja in de buitenlucht, en vooral als het koud is, krijg ik na zo'n 10-15 minuten hardlopen nauwelijks lucht meer. Zelfs met medicatie vooraf.quote:
Jeetje.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jaja in de buitenlucht, en vooral als het koud is, krijg ik na zo'n 10-15 minuten hardlopen nauwelijks lucht meer. Zelfs met medicatie vooraf.
Niet alleen, is wetenschappelijk onderzoek naar gedaan bij mij (en andere patiënten). Moest op een loopband in een schaatshal rennen tot ik niet meer kon.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Inspanningsastma is toch afhankelijk van inspanning en niet van buiten
Immerquote:Op zondag 1 februari 2015 22:28 schreef Ties02 het volgende:
Maar jij weet het natuurlijk weer beter he Bartje
Dat is gewoon omdat je aders dicht geslibd zijn.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:29 schreef eriksd het volgende:
Ik krijg overigens na 10 minuten hardlopen ook geen lucht meer.
quote:Op zondag 1 februari 2015 22:29 schreef eriksd het volgende:
Tijd om meth te gaan kokenquote:Op zondag 1 februari 2015 22:29 schreef eriksd het volgende:
quote:Op zondag 1 februari 2015 22:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat je aders dicht geslibd zijn.
quote:Op zondag 1 februari 2015 22:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Breaking Bad reclame net op tv.
Inderdaad.quote:
Dan zou ik die maar kopen hequote:Op zondag 1 februari 2015 22:32 schreef Yreal het volgende:
Mmm, voor bestuursrecht staat een boek met 2 nieuwere versies voorgeschreven
Dus?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:32 schreef Yreal het volgende:
Mmm, voor bestuursrecht staat een boek met 2 nieuwere versies voorgeschreven
Oh dan snapte ik je post niet helemaalquote:Op zondag 1 februari 2015 22:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar het is toch raar dat ze 2010 voorschrijven als 2012 en 2014 ook bestaan
Sorry Erik, ik vind je wel kwaliteitsuser.quote:
Alsof er wat verandert in andere rechtsgebieden dan fiscaalquote:Op zondag 1 februari 2015 22:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh dan snapte ik je post niet helemaal
Het lijkt me dat je voor elk vak de meest recente literatuur aanschaft, althans dat doe ik wel altijd
Wow harde diss dit jegens de niet-fiscalistenquote:Op zondag 1 februari 2015 22:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alsof er wat verandert in andere rechtsgebieden dan fiscaal
HEEYOOquote:Op zondag 1 februari 2015 22:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wow harde diss dit jegens de niet-fiscalisten
Maarja, fiscaal is ook bestuursrecht..quote:Op zondag 1 februari 2015 22:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah, dat is ook zo. Wacht dan maar op de druk uit 2020.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maarja, fiscaal is ook bestuursrecht..
Misschien heb ik dan mijn Pquote:Op zondag 1 februari 2015 22:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah, dat is ook zo. Wacht dan maar op de druk uit 2020.
quote:Op zondag 1 februari 2015 22:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet té optimistisch he!quote:
Niet zo karig man, gewoon paar kratten grolsch en dan lallenquote:Op zondag 1 februari 2015 22:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Fok meet, krijgt iedereen een biertje
quote:Op zondag 1 februari 2015 22:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Fok meet, krijgt iedereen een biertje
Ik denk dat ik binnenkort , als de gezondheid het toelaat, afreis naar hun gronings gehucht. Meet=quote:
Gehuchtquote:Op zondag 1 februari 2015 23:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort , als de gezondheid het toelaat, afreis naar hun gronings gehucht. Meet=
Ik had het over Bafloquote:Op zondag 1 februari 2015 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gehucht
Prachtige stad
Kun je bij mij Holger komen klappen
quote:Op zondag 1 februari 2015 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gehucht
Prachtige stad
Kun je bij mij Holger komen klappen
Tuurlijk, allemaal boeren.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:10 schreef Yreal het volgende:
Nee in groningen hebben ze veel kekke brommers te koop staan
Wtf doen jullie daar allemaal met fokkers. Ik vind het engquote:Op zondag 1 februari 2015 23:10 schreef Etsu het volgende:
Trouwens Y, ik zou niet te lang op Pax's kamer bier klappen, is net een sauna daar
Johannes kan dit bevestigen
Correctquote:Op zondag 1 februari 2015 23:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tuurlijk, allemaal boeren.
Het is natuurlijk stoer om te kross'n
Allemaal gejat, deze stad is een broedplaats van criminaliteitquote:Op zondag 1 februari 2015 23:10 schreef Yreal het volgende:
Nee in groningen hebben ze veel kekke brommers te koop staan
Ben je bang voor mensen van het internet?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wtf doen jullie daar allemaal met fokkers. Ik vind het eng![]()
De dorpen ook?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Allemaal gejat, deze stad is een broedplaats van criminaliteit
Pax is een warmbloedige bierklapper.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:10 schreef Etsu het volgende:
Trouwens Y, ik zou niet te lang op Pax's kamer bier klappen, is net een sauna daar
Johannes kan dit bevestigen
Chillenquote:Op zondag 1 februari 2015 23:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wtf doen jullie daar allemaal met fokkers. Ik vind het eng![]()
Ja, zeker fokkers.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je bang voor mensen van het internet?
Ryon lijkt me wel tofquote:Op zondag 1 februari 2015 23:12 schreef Yreal het volgende:
Ik heb wel eens met ryon biertjes staan klappen in de kroeg. Nadat we allebei gratis bier hadden geregeld
quote:Op zondag 1 februari 2015 23:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, zeker fokkers.
Johannes is ook niet helemaal honderd bijv.
Ik denk niet dat Ties strings draagtquote:Op zondag 1 februari 2015 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ties' string verkeerd zit met die negativiteit van hem
Dit verzin je ter plekkequote:Op zondag 1 februari 2015 23:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, zeker fokkers.
Johannes is ook niet helemaal honderd bijv.
Dit heb jij correctquote:Op zondag 1 februari 2015 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ties strings draagt
Pillen klappenquote:Op zondag 1 februari 2015 23:16 schreef Yreal het volgende:
Ik ben nerveus jongens.. hoe kom ik nou in slaap
Ik kan geen andere reden verzinnen waarom doe altijd zo zuur reageertquote:Op zondag 1 februari 2015 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ties strings draagt
Bartje zegt dat fappen helptquote:Op zondag 1 februari 2015 23:16 schreef Yreal het volgende:
Melatoninequote:Op zondag 1 februari 2015 23:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb vliegangst pillen en nog wat goede pijnstillers
Waarom vind je een vliegtuig enger dan een motor besturen?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb vliegangst pillen en nog wat goede pijnstillers
Ik stuur en vanaf mijn motor is het maar 1 meter omlaag.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom vind je een vliegtuig enger dan een motor besturen?
Warme melk op het vuur zetten.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:16 schreef Yreal het volgende:
Kloptquote:Op zondag 1 februari 2015 23:19 schreef Ties02 het volgende:
Melatonine helpt eigenlijk alleen om een slaapritme te krijgen, niet echt om goed in slaap te komen
Alcohol moet je ook flink mee minderen als je lol wil hebben van je fitnes aboquote:Op zondag 1 februari 2015 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt
Maar ik val altijd wel als een blok in slaap als ik t inneem, behalve als ik alcohol op heb, dan werkt t idd niet
Onzinquote:Op zondag 1 februari 2015 23:19 schreef Ties02 het volgende:
Melatonine helpt eigenlijk alleen om een slaapritme te krijgen, niet echt om goed in slaap te komen
quote:Op zondag 1 februari 2015 23:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alcohol moet je ook flink mee minderen als je lol wil hebben van je fitnes abo
Dat is wat ik te horen kreeg van iemand die ervoor gestudeerd heeftquote:
Van fok. Hij gaf aan allerlei problemen te hebben. Je kan er sowieso niet fatsoenlijk mee communiceren.quote:
werkt nietquote:
Met alcohol? Is dat een opgave?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:21 schreef Etsu het volgende:
Ik ga nu even stoppen tot woensdag. Ben benieuwd of het lukt.
Ja zoals slaappillen en warme melkquote:Op zondag 1 februari 2015 23:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is wat ik te horen kreeg van iemand die ervoor gestudeerd heeft
Om in slaap te komen bestaan weer hele andere middelen
Welke problemen?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Van fok. Hij gaf aan allerlei problemen te hebben. Je kan er sowieso niet fatsoenlijk mee communiceren.
Financieel en sociaal, begeleiders en alles.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2015 23:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Financieel en sociaal, begeleiders en alles.
quote:Op zondag 1 februari 2015 23:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Is het johannesvermeer?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat je over een andere Johannes hebt.
Leuk ook omdat zo hier te besprekenquote:Op zondag 1 februari 2015 23:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Uhu.quote:
Ik ken hem toch niet persoonlijk. Ik weet alleen nog van tijden terug, toen er nog topics waren in ONZ enz. dat hij dat toen zei. Maar goed, ik weet ook niet precies wat dat allemaal was. Het is dan ook niet raar omdat hier te bespreken, aangezien hij zulke dingen ook in een openbaar topic noemde. Weet alleen niet precies hoe en wat dus vandaar enige voorzichtigheid geboden.quote:
Linkje naar dat topic, anders ben je gewoon een domme trollquote:Op zondag 1 februari 2015 23:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ken hem toch niet persoonlijk. Ik weet alleen nog van tijden terug, toen er nog topics waren in ONZ enz. dat hij dat toen zei. Maar goed, ik weet ook niet precies wat dat allemaal was. Het is dan ook niet raar omdat hier te bespreken, aangezien hij zulke dingen ook in een openbaar topic noemde. Weet alleen niet precies hoe en wat dus vandaar enige voorzichtigheid geboden.
Desalniettemin vond ik het destijds ook een rare snuiter, maar goed. Dat doet niet af aan bovenstaande.
anders ook welquote:Op zondag 1 februari 2015 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Linkje naar dat topic, anders ben je gewoon een domme troll
Die topics zijn al gesloten, geen idee waar ik dat kan vinden. Is tijden geleden.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Linkje naar dat topic, anders ben je gewoon een domme troll
quote:
/carequote:
Zoekenquote:Op zondag 1 februari 2015 23:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Die topics zijn al gesloten, geen idee waar ik dat kan vinden. Is tijden geleden.
Zeg, doe lekker zelf. Ik zeg alleen wat mij bijstaan uit een oud topic in ONZ. Ik kom al jaren niet in ONZ.quote:
Heeft geen zin, want dat topic bestaat nietquote:Op zondag 1 februari 2015 23:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zeg, doe lekker zelf. Ik zeg alleen wat mij bijstaan uit een oud topic in ONZ. Ik kom al jaren niet in ONZ.
Was een SC die vervolgens is gesloten. Tsjok was er ook wel eens te vinden.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heeft geen zin, want dat topic bestaat niet
Johannes en ik stonden woensdag op de banken bij de vele Groningen-goals!quote:Op zondag 1 februari 2015 23:43 schreef Ties02 het volgende:
Johannes denkt ook dat ie Groningen supporter is dus wat dat betreft kun je alles wel met een korreltje zout nemen
Ja dat was ongekendquote:Op zondag 1 februari 2015 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johannes en ik stonden woensdag op de banken bij de vele Groningen-goals!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |