Kaapverdiëquote:Op zondag 1 februari 2015 18:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tja, je snapt dat het in Europa winter is nu he?
Vrij weinig warms. Noorwegen is wel tof, is daar ijskoud maar daar heb je bijv. noorderlicht als je naar de noordelijke regionen gaat.
Voor iets warms zul je toch echt richting het zuidelijke halfrond moeten of azië (maar daar is het ook gematigd).
Geen ervaring mee dan. Heb zelf matching moeten doen bij de RUG namelijk. Viel qua niveau reuze mee en was ook niet eens bindend.quote:
Niet bindend inderdaad, maar bij de UvA is het zo dat de jaargroepen voor het eerste jaar naar aanleiding van deze uitslag worden ingedeeld. Daarnaast is het natuurlijk ook een goede maatstaf om te kijken op welk niveau ik zit ten opzichten van het gemiddelde.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:54 schreef Accursius het volgende:
[..]
Geen ervaring mee dan. Heb zelf matching moeten doen bij de RUG namelijk. Viel qua niveau reuze mee en was ook niet eens bindend.
het is bij de UvA ook niet bindend, maar ze zeiden wel iets over een startdossier waar je uitslag in verwerkt wordt.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:54 schreef Accursius het volgende:
[..]
Geen ervaring mee dan. Heb zelf matching moeten doen bij de RUG namelijk. Viel qua niveau reuze mee en was ook niet eens bindend.
kijk wat goedkoop isquote:Op zondag 1 februari 2015 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben in een halfjaar naar Japan en Hawaii geweest, nu zat ik meer te denken aan Europa. Nog zo'n lange vliegreis is zonde van mijn tijd als ik al zo weinig tijd heb.
Het zit je echt dwars dat ik geld heb he? Bijna al jouw posts gaan daarover.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is bij Etsu niet echt een probleem
Tel Aviv in Israelquote:Op zondag 1 februari 2015 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil warmte. En niet zo ver. Maar dat is haast onmogelijk.
Mwah, zag gisteren bij het weerbericht dat het in Athene mooi zonnig en 20 graden is.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bijna allemaal inderdaadquote:Op zondag 1 februari 2015 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het zit je echt dwars dat ik geld heb he? Bijna al jouw posts gaan daarover.
Hebben ze daar een strand?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mwah, zag gisteren bij het weerbericht dat het in Athene mooi zonnig en 20 graden is.
Al geweest.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2015 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Al geweest.
Edit: oh nee. Wel in Eilat. Ik wil niet nog een keer naar een land waar ik al ben geweest.
quote:Op zondag 1 februari 2015 19:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Elke dag 30+ graden, amper 6 uurtjes vliegen vanaf Amsterdam.
Oh ja, da's waar ookquote:Op zondag 1 februari 2015 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]En dan vermoord worden zeker als ik met mn handtasje rondloop.
Ok hou ons op de hoogte hequote:Op zondag 1 februari 2015 19:06 schreef Etsu het volgende:
Ik wacht wel tot het mei is, dan doe ik meteen een week ofzo.
4 dagen is niksEn zonde van het geld.
Tenzij iemand wat weet.
definieer warm.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
20 graden minimaalquote:
Marokko. Tis nu effe koud overal, trekt wel weer bij.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
20 graden minimaal
Dat ik in m'n korte broek kan rondlopen
zin om goeie vliegtickets te zoeken?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Marokko. Tis nu effe koud overal, trekt wel weer bij.
quote:
Ga je samen met Paxcon?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toevallig gisteren me ingeschreven daar.
Ja verschrikkelijkquote:Op zondag 1 februari 2015 19:59 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Is dat zo'n freeweight-loze gym met alleen maar machines en groepslessen?
ja en neequote:
tunesie is baas. Alleen of samen?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
zin om goeie vliegtickets te zoeken?
ik heb alleen as donderdagochtend vanaf 11:00 uur de tijd tot en met maandagmiddag om 17:30.
op beide tijdstippen ben ik in groningen en moet ik in groningen zijn
tunesie kan ook eventueel. maar niet verder dan dat.
ander* er*quote:Op zondag 1 februari 2015 20:04 schreef Etsu het volgende:
er is ook een andere fitnesscentrum in grunn waarbij je minder betaalt als je vaker heen gaat
Hoe komt het dat je die fout maakt dan popje?quote:
daar heb ik mn redenen voorquote:Op zondag 1 februari 2015 20:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je die fout maakt dan popje?
nooit gezegdquote:Op zondag 1 februari 2015 20:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij zo goed was in Nederlands..
vooral doenquote:Op zondag 1 februari 2015 20:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wel, ga het nu niet opzoeken trouwens
maar ok
quote:
Trainmore, bij de Akerkquote:Op zondag 1 februari 2015 20:04 schreef Etsu het volgende:
er is ook een andere fitnesscentrum in grunn waarbij je minder betaalt als je vaker heen gaat
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Gewoon thuis een fitnessmatje. Hometrainer erbij.
Tenerife 8 uur? Direct vanaf A'dam of Düsseldorf is toch echt maar een vierenhalf à vijf uur hoorquote:Op zondag 1 februari 2015 18:56 schreef Etsu het volgende:
10 uurEn naar Tenerife 8 uur.
Dacht dat het veel korter was.
Jup, matje of gewoon op vloerbedekking en dan guided workouts van de band.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Gewoon thuis een fitnessmatje. Hometrainer erbij.
Welke bandquote:Op zondag 1 februari 2015 20:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jup, matje of gewoon op vloerbedekking en dan guided workouts van de band.
Anders hardlopen buiten met guided workouts van de band.
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jup, matje of gewoon op vloerbedekking en dan guided workouts van de band.
Anders hardlopen buiten met guided workouts van de band.
Hoelaat kon je nou het vliegtuig heen en terug hebben?quote:Op zondag 1 februari 2015 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee want dan zit ik met dat project
moet echt as weekend of in mei pas
Zoals hierboven genoemd. Microsoft Bandquote:
Hoezo emo.gif je mij. Het werkt als een tiet. Je bent gewoon jaloers.quote:
Omdat thuis trainen behoudens aanwezigheid van een goede homegym gewoon geen nut heeft.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zoals hierboven genoemd. Microsoft Band
[..]
Hoezo emo.gif je mij. Het werkt als een tiet. Je bent gewoon jaloers.
Guided workouts zijn super tof. Er staan allerlei programma's in om bepaalde doelen te bereiken. Ik heb nu bijv. een workout erop waarbij ik 3x in de week wat doe: 2x in de week oefeningen zoals jumping jacks, squats, crunches, planken etc. en 1x in de week interval lopen.
Band geeft precies aan middels een trilling + bericht op het scherm wat ik moet doen (oefening of rust) en voor hoe lang en telt dan af. Bij nul krijg je weer een kleine trilling.
De bijbehorende band app legt alle oefeningen uit adhv een filmpje met gesproken uitleg voor als je niet precies weet wat een squat oid inhoud.
Perfect
Zelf weten. Het heeft geen nut omdat je geen oefeningen weet die bij je doelen passen of niet de materialen hebt.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Omdat thuis trainen behoudens aanwezigheid van een goede homegym gewoon geen nut heeft.
Dit!quote:Op zondag 1 februari 2015 21:45 schreef eriksd het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon "echt" gaan sporten. Tennis, voetbal, hockey oid.
Daarom dus een Band!quote:Op zondag 1 februari 2015 21:46 schreef eriksd het volgende:
Of zoals Spot lekker veel lopen en fietsen.
Veel beter dan dat opgefokte gedoe in een sportschool.
American Psychoquote:Op zondag 1 februari 2015 21:54 schreef Mshauri het volgende:
Paul, squash.
Call me.
What about Friday?
No can't do, I've got an 8:30 res at Dorsia
quote:Op zondag 1 februari 2015 21:45 schreef eriksd het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon "echt" gaan sporten. Tennis, voetbal, hockey oid.
Opgefokt is het beeld dat jij erbij hebt, haterquote:Op zondag 1 februari 2015 21:46 schreef eriksd het volgende:
Of zoals Spot lekker veel lopen en fietsen.
Veel beter dan dat opgefokte gedoe in een sportschool.
Wat nou als ik je vertel dat ik vanwege inspanningsastma dat niet lang kan volhouden maar binnen welquote:Op zondag 1 februari 2015 22:18 schreef Boterbartje het volgende:
Sportschool is achterlijk. Beetje op een band rennen terwijl je ook gewoon buiten in de natuurlijk kan lopen
Watte?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat nou als ik je vertel dat ik vanwege inspanningsastma dat niet lang kan volhouden maar binnen wel
Inspanningsastma is toch afhankelijk van inspanning en niet van buitenquote:Op zondag 1 februari 2015 22:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat nou als ik je vertel dat ik vanwege inspanningsastma dat niet lang kan volhouden maar binnen wel
Jaja in de buitenlucht, en vooral als het koud is, krijg ik na zo'n 10-15 minuten hardlopen nauwelijks lucht meer. Zelfs met medicatie vooraf.quote:
Jeetje.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jaja in de buitenlucht, en vooral als het koud is, krijg ik na zo'n 10-15 minuten hardlopen nauwelijks lucht meer. Zelfs met medicatie vooraf.
Niet alleen, is wetenschappelijk onderzoek naar gedaan bij mij (en andere patiënten). Moest op een loopband in een schaatshal rennen tot ik niet meer kon.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Inspanningsastma is toch afhankelijk van inspanning en niet van buiten
Immerquote:Op zondag 1 februari 2015 22:28 schreef Ties02 het volgende:
Maar jij weet het natuurlijk weer beter he Bartje
Dat is gewoon omdat je aders dicht geslibd zijn.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:29 schreef eriksd het volgende:
Ik krijg overigens na 10 minuten hardlopen ook geen lucht meer.
quote:Op zondag 1 februari 2015 22:29 schreef eriksd het volgende:
Ik krijg overigens na 10 minuten hardlopen ook geen lucht meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |