Erik, beetje goede ultrabook/laptop is nou eenmaal zo prijzig.quote:
Oi, gezien deze reactie vind je de alternatieven wellicht interessant: deze kun je namelijk ook als tablet gebruiken. Daarmee pak je in principe 2 of 3 devices in 1. De enigszins hogere aanschaf kun je wellicht rechtvaardigen door het niet kopen van een tablet á 300/400 euro.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:45 schreef eriksd het volgende:
Altijd thuiswerken? Misschien af en toe in de avond of in het weekend. Ding is misschien voor 4-6 uur per week bestemd voor kantoorwerk. Rest van de tijd gewoon internetten en muziekjes. Ga ik uiteraard geen 1400 euro voor neertellen. Zonde van het geld.
Wat wil je dan wel uitgeven?quote:Op zondag 1 februari 2015 17:45 schreef eriksd het volgende:
Altijd thuiswerken? Misschien af en toe in de avond of in het weekend. Ding is misschien voor 4-6 uur per week bestemd voor kantoorwerk. Rest van de tijd gewoon internetten en muziekjes. Ga ik uiteraard geen 1400 euro voor neertellen. Zonde van het geld.
Dan zit je alsnog met de prijs, plus dat mac natuurlijk troep is. Dat weet een kwaliteitsuser als Erik ook.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:07 schreef Accursius het volgende:
Gewoon een macbook halen Erik. Probleem opgelost
Dit is misschien wel een hele goede vraag voordat je met allerlei voorbeelden komtquote:
Nouja, doe je toch een andere week?quote:Op zondag 1 februari 2015 18:38 schreef Etsu het volgende:
Ik wil een vakantie boeken naar Turkije ofzo, een weekje weg, maar dat kan dus niet ivm notarieel onderzoeksproject.
Kutleef.
#liefdagboek
Ben in mei pas klaar met dat project.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja, doe je toch een andere week?
Hm, ligt eraan wat vluchttijden zijn. Anders is mei toch ook een prima tijd. Moet je nu nog even strijden, wat dragelijker is met een beloning in het vooruitzichtquote:Op zondag 1 februari 2015 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben in mei pas klaar met dat project.
Ik wil nu.
Ik zie wel een gat van 4 dagen, maar weet niet of dat het waard is.
Dat klopt. Maar de laatste weken zijn een beetje zwaar voor me geweest (lang verhaal, wil niet in details treden), dus ik moet even bijtanken wil ik de komende tijd weer tegenaan kunnen.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hm, ligt eraan wat vluchttijden zijn. Anders is mei toch ook een prima tijd. Moet je nu nog even strijden, wat dragelijker is met een beloning in het vooruitzicht
Fiji, daar kan je ook mooi duikenquote:Op zondag 1 februari 2015 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar de laatste weken zijn een beetje zwaar voor me geweest (lang verhaal, wil niet in details treden), dus ik moet even bijtanken wil ik de komende tijd weer tegenaan kunnen.
Ken je mooie plekken waar het warm is?
Ik ben in een halfjaar naar Japan en Hawaii geweest, nu zat ik meer te denken aan Europa. Nog zo'n lange vliegreis is zonde van mijn tijd als ik al zo weinig tijd heb.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Fiji, daar kan je ook mooi duiken
tvpquote:Op zondag 1 februari 2015 18:49 schreef ElProf het volgende:
Ik heb dinsdag een matching toets Rechtsgeleerdheid die zal gaan over constitutioneel recht, aansprakelijkheidsrecht en tekstbegrip. Zou iemand hier mij kunnen vertellen wat ik er precies van kan verwachten qua moeilijkheid en diepgang van de vragen?
Om welke universiteit gaat het? De RUG?quote:Op zondag 1 februari 2015 18:49 schreef ElProf het volgende:
Ik heb dinsdag een matching toets Rechtsgeleerdheid die zal gaan over constitutioneel recht, aansprakelijkheidsrecht en tekstbegrip. Zou iemand hier mij kunnen vertellen wat ik er precies van kan verwachten qua moeilijkheid en diepgang van de vragen?
Tja, je snapt dat het in Europa winter is nu he?quote:Op zondag 1 februari 2015 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben in een halfjaar naar Japan en Hawaii geweest, nu zat ik meer te denken aan Europa. Nog zo'n lange vliegreis is zonde van mijn tijd als ik al zo weinig tijd heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |