Kaapverdiëquote:Op zondag 1 februari 2015 18:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tja, je snapt dat het in Europa winter is nu he?
Vrij weinig warms. Noorwegen is wel tof, is daar ijskoud maar daar heb je bijv. noorderlicht als je naar de noordelijke regionen gaat.
Voor iets warms zul je toch echt richting het zuidelijke halfrond moeten of azië (maar daar is het ook gematigd).
Geen ervaring mee dan. Heb zelf matching moeten doen bij de RUG namelijk. Viel qua niveau reuze mee en was ook niet eens bindend.quote:
Niet bindend inderdaad, maar bij de UvA is het zo dat de jaargroepen voor het eerste jaar naar aanleiding van deze uitslag worden ingedeeld. Daarnaast is het natuurlijk ook een goede maatstaf om te kijken op welk niveau ik zit ten opzichten van het gemiddelde.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:54 schreef Accursius het volgende:
[..]
Geen ervaring mee dan. Heb zelf matching moeten doen bij de RUG namelijk. Viel qua niveau reuze mee en was ook niet eens bindend.
het is bij de UvA ook niet bindend, maar ze zeiden wel iets over een startdossier waar je uitslag in verwerkt wordt.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:54 schreef Accursius het volgende:
[..]
Geen ervaring mee dan. Heb zelf matching moeten doen bij de RUG namelijk. Viel qua niveau reuze mee en was ook niet eens bindend.
kijk wat goedkoop isquote:Op zondag 1 februari 2015 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben in een halfjaar naar Japan en Hawaii geweest, nu zat ik meer te denken aan Europa. Nog zo'n lange vliegreis is zonde van mijn tijd als ik al zo weinig tijd heb.
Het zit je echt dwars dat ik geld heb he? Bijna al jouw posts gaan daarover.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is bij Etsu niet echt een probleem
Tel Aviv in Israelquote:Op zondag 1 februari 2015 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil warmte. En niet zo ver. Maar dat is haast onmogelijk.
Mwah, zag gisteren bij het weerbericht dat het in Athene mooi zonnig en 20 graden is.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil warmte. En niet zo ver. Maar dat is haast onmogelijk.
Bijna allemaal inderdaadquote:Op zondag 1 februari 2015 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het zit je echt dwars dat ik geld heb he? Bijna al jouw posts gaan daarover.
Hebben ze daar een strand?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mwah, zag gisteren bij het weerbericht dat het in Athene mooi zonnig en 20 graden is.
Al geweest.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2015 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Al geweest.
Edit: oh nee. Wel in Eilat. Ik wil niet nog een keer naar een land waar ik al ben geweest.
quote:Op zondag 1 februari 2015 19:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Elke dag 30+ graden, amper 6 uurtjes vliegen vanaf Amsterdam.
Oh ja, da's waar ookquote:Op zondag 1 februari 2015 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]En dan vermoord worden zeker als ik met mn handtasje rondloop.
Ok hou ons op de hoogte hequote:Op zondag 1 februari 2015 19:06 schreef Etsu het volgende:
Ik wacht wel tot het mei is, dan doe ik meteen een week ofzo.
4 dagen is niksEn zonde van het geld.
Tenzij iemand wat weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |