Omdat thuis trainen behoudens aanwezigheid van een goede homegym gewoon geen nut heeft.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zoals hierboven genoemd. Microsoft Band
[..]
Hoezo emo.gif je mij. Het werkt als een tiet. Je bent gewoon jaloers.
Guided workouts zijn super tof. Er staan allerlei programma's in om bepaalde doelen te bereiken. Ik heb nu bijv. een workout erop waarbij ik 3x in de week wat doe: 2x in de week oefeningen zoals jumping jacks, squats, crunches, planken etc. en 1x in de week interval lopen.
Band geeft precies aan middels een trilling + bericht op het scherm wat ik moet doen (oefening of rust) en voor hoe lang en telt dan af. Bij nul krijg je weer een kleine trilling.
De bijbehorende band app legt alle oefeningen uit adhv een filmpje met gesproken uitleg voor als je niet precies weet wat een squat oid inhoud.
Perfect
Zelf weten. Het heeft geen nut omdat je geen oefeningen weet die bij je doelen passen of niet de materialen hebt.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Omdat thuis trainen behoudens aanwezigheid van een goede homegym gewoon geen nut heeft.
Dit!quote:Op zondag 1 februari 2015 21:45 schreef eriksd het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon "echt" gaan sporten. Tennis, voetbal, hockey oid.
Daarom dus een Band!quote:Op zondag 1 februari 2015 21:46 schreef eriksd het volgende:
Of zoals Spot lekker veel lopen en fietsen.
Veel beter dan dat opgefokte gedoe in een sportschool.
American Psychoquote:Op zondag 1 februari 2015 21:54 schreef Mshauri het volgende:
Paul, squash.
Call me.
What about Friday?
No can't do, I've got an 8:30 res at Dorsia
quote:Op zondag 1 februari 2015 21:45 schreef eriksd het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon "echt" gaan sporten. Tennis, voetbal, hockey oid.
Opgefokt is het beeld dat jij erbij hebt, haterquote:Op zondag 1 februari 2015 21:46 schreef eriksd het volgende:
Of zoals Spot lekker veel lopen en fietsen.
Veel beter dan dat opgefokte gedoe in een sportschool.
Wat nou als ik je vertel dat ik vanwege inspanningsastma dat niet lang kan volhouden maar binnen welquote:Op zondag 1 februari 2015 22:18 schreef Boterbartje het volgende:
Sportschool is achterlijk. Beetje op een band rennen terwijl je ook gewoon buiten in de natuurlijk kan lopen
Watte?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat nou als ik je vertel dat ik vanwege inspanningsastma dat niet lang kan volhouden maar binnen wel
Inspanningsastma is toch afhankelijk van inspanning en niet van buitenquote:Op zondag 1 februari 2015 22:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat nou als ik je vertel dat ik vanwege inspanningsastma dat niet lang kan volhouden maar binnen wel
Jaja in de buitenlucht, en vooral als het koud is, krijg ik na zo'n 10-15 minuten hardlopen nauwelijks lucht meer. Zelfs met medicatie vooraf.quote:
Jeetje.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jaja in de buitenlucht, en vooral als het koud is, krijg ik na zo'n 10-15 minuten hardlopen nauwelijks lucht meer. Zelfs met medicatie vooraf.
Niet alleen, is wetenschappelijk onderzoek naar gedaan bij mij (en andere patiënten). Moest op een loopband in een schaatshal rennen tot ik niet meer kon.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Inspanningsastma is toch afhankelijk van inspanning en niet van buiten
Immerquote:Op zondag 1 februari 2015 22:28 schreef Ties02 het volgende:
Maar jij weet het natuurlijk weer beter he Bartje
Dat is gewoon omdat je aders dicht geslibd zijn.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:29 schreef eriksd het volgende:
Ik krijg overigens na 10 minuten hardlopen ook geen lucht meer.
quote:Op zondag 1 februari 2015 22:29 schreef eriksd het volgende:
Ik krijg overigens na 10 minuten hardlopen ook geen lucht meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |