quote:
Geen idee, ik heb geen erfrecht gehad.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:40 schreef Accursius het volgende:
Stel Ingrid en Henka zijn ongehuwd en willen een kind. Dit regelen zij door een vriend van hun, Piet, donor te laten zijn. Het kind komt uiteindelijk gezond ter wereld en Piet wil eigenlijk toch een afstammingsband met zijn zoon. Welke mogelijkheden heeft Piet?
Geen toch, het kind heeft al twee juridische ouders (er van uitgaande dat Ingrid en Henka gewoon het kind hebben erkend). Hij kan het alleen proberen aan te tasten toch?
Haha, het is een eerstejaarsvakquote:Op zondag 1 februari 2015 15:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen erfrecht gehad.
Sorry, hier heb je niets aan. Ik ga mij schamen in een hoek
quote:Op zondag 1 februari 2015 15:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen erfrecht gehad.
Sorry, hier heb je niets aan. Ik ga mij schamen in een hoek
quote:Op zondag 1 februari 2015 15:49 schreef Accursius het volgende:
[..]
Haha, het is een eerstejaarsvakburgerlijk recht 1. Dus het kan nooit super ingewikkeld zijn. Denk ik
Ik krijg dat pas in m'n 3e jaar.quote:
Je kan alsnog een nieuwe laptop kopen. Hier heb je de link: http://www.dell.com/nl/p/(...)d=xps-13-9343-laptopquote:Op zondag 1 februari 2015 17:19 schreef eriksd het volgende:
Wilde een laptop kopen maar ben thuis gearriveerd met een marmeren fruitschaal. Geslaagd dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |