Ja zoals slaappillen en warme melkquote:Op zondag 1 februari 2015 23:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is wat ik te horen kreeg van iemand die ervoor gestudeerd heeft
Om in slaap te komen bestaan weer hele andere middelen
Welke problemen?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Van fok. Hij gaf aan allerlei problemen te hebben. Je kan er sowieso niet fatsoenlijk mee communiceren.
Financieel en sociaal, begeleiders en alles.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2015 23:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Financieel en sociaal, begeleiders en alles.
quote:Op zondag 1 februari 2015 23:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Is het johannesvermeer?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat je over een andere Johannes hebt.
Leuk ook omdat zo hier te besprekenquote:Op zondag 1 februari 2015 23:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Uhu.quote:
Ik ken hem toch niet persoonlijk. Ik weet alleen nog van tijden terug, toen er nog topics waren in ONZ enz. dat hij dat toen zei. Maar goed, ik weet ook niet precies wat dat allemaal was. Het is dan ook niet raar omdat hier te bespreken, aangezien hij zulke dingen ook in een openbaar topic noemde. Weet alleen niet precies hoe en wat dus vandaar enige voorzichtigheid geboden.quote:
Linkje naar dat topic, anders ben je gewoon een domme trollquote:Op zondag 1 februari 2015 23:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ken hem toch niet persoonlijk. Ik weet alleen nog van tijden terug, toen er nog topics waren in ONZ enz. dat hij dat toen zei. Maar goed, ik weet ook niet precies wat dat allemaal was. Het is dan ook niet raar omdat hier te bespreken, aangezien hij zulke dingen ook in een openbaar topic noemde. Weet alleen niet precies hoe en wat dus vandaar enige voorzichtigheid geboden.
Desalniettemin vond ik het destijds ook een rare snuiter, maar goed. Dat doet niet af aan bovenstaande.
anders ook welquote:Op zondag 1 februari 2015 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Linkje naar dat topic, anders ben je gewoon een domme troll
Die topics zijn al gesloten, geen idee waar ik dat kan vinden. Is tijden geleden.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Linkje naar dat topic, anders ben je gewoon een domme troll
quote:
/carequote:
Zoekenquote:Op zondag 1 februari 2015 23:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Die topics zijn al gesloten, geen idee waar ik dat kan vinden. Is tijden geleden.
Zeg, doe lekker zelf. Ik zeg alleen wat mij bijstaan uit een oud topic in ONZ. Ik kom al jaren niet in ONZ.quote:
Heeft geen zin, want dat topic bestaat nietquote:Op zondag 1 februari 2015 23:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zeg, doe lekker zelf. Ik zeg alleen wat mij bijstaan uit een oud topic in ONZ. Ik kom al jaren niet in ONZ.
Was een SC die vervolgens is gesloten. Tsjok was er ook wel eens te vinden.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heeft geen zin, want dat topic bestaat niet
Johannes en ik stonden woensdag op de banken bij de vele Groningen-goals!quote:Op zondag 1 februari 2015 23:43 schreef Ties02 het volgende:
Johannes denkt ook dat ie Groningen supporter is dus wat dat betreft kun je alles wel met een korreltje zout nemen
Ja dat was ongekendquote:Op zondag 1 februari 2015 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johannes en ik stonden woensdag op de banken bij de vele Groningen-goals!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |