SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat dat over die kerel met zn pistooltje? Ik hoorde juist dat ie een student aan de TU Delft is?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:23 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Misschien werkt die man bij de V&D en is hij boos omdat hij 6% loon in moet leveren, en dat komt dan omdat hij VVD gestemd heeft![]()
![]()
![]()
(DS, hoe ging de grap ook al weer?)
Ja, DS heeft ook een legendarische zelfverzonnen grap hier neergezet, dat ging over de V&Dquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gaat dat over die kerel met zn pistooltje? Ik hoorde juist dat ie een student aan de TU Delft is?
Ja om hem te vervangen met een downie..quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja precies, daarom heb ik die Clasie er ook uit gehaald.
Hey DS2! Ik wist niet dat je ook een ander account had.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:41 schreef Apekoek het volgende:
Wie heeft in fut op dit moment een IF? Clasie of Klaassen?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hey DS2! Ik wist niet dat je ook een ander account had.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:45 schreef DonkereSerero2 het volgende:
Klaassen > Serero > Zimling > Clasie
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hans met de houthakkersblouse het um gezien
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:41 schreef Apekoek het volgende:
Wie heeft in fut op dit moment een IF? Clasie of Klaassen?
Guardado 33 miljoen naar sjelsie, noem het maar niet goed.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maher is ook beter dan Wijnaldum en Guardado.
en wanneer gaan die bommen af?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:57 schreef over_hedge het volgende:
Gaan die hackers nog wat doen of wat.
Lekker met de handen in de zakken in je houthakkersblouse in de studio mogen verschijnen, en efkes aan iedereen vertellen hoe hij dit van minuut tot minuut beleefd heeftquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Baas dat het is.
Wel een bazen horloge.
mag hopen nooit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en wanneer gaan die bommen af?
Te zwaar/te traag momenteel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:51 schreef FCsuarez het volgende:
Reemi??? wat is dit dan.
waarom kan ik niet meer zoeken op een squad met bepaalde spelers
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lekker met de handen in de zakken in je houthakkersblouse in de studio mogen verschijnen, en efkes aan iedereen vertellen hoe hij dit van minuut tot minuut beleefd heeft
"Het was direct duidelijk. Dit was ECHT HEEL SERIEUS!"![]()
Ah oke jammerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Dat topicquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Wat een baas.
bohhh ONZ / [Adoratietopic] Bedankt Hans
Nieuwe UI:
[ afbeelding ]
ze moeten toch wat he. Ze hebben echt geen zak meer te vertellen en moeten de tijd vullen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Opdonderen met deze droeftoeter met zijn pasjesIk wil HANS
Piksquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:06 schreef Zhano het volgende:
Er zijn gewoon nieuwe transfers en jullie leuteren over dat NOS-niemendalletje
Wat een kutlijstjequote:Op donderdag 29 januari 2015 23:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
http://www.easports.com/f(...)227&ts=1422569140248
Wat een flauwe Colmanquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Colman is een nieuwe speler, hij heeft alleen nog geen naam op zijn kaart.
ik wil niet weten hoe ziek duur die gaat wordenquote:
Gaat vanzelf naar benedenquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik wil niet weten hoe ziek duur die gaat worden
Dan moet ik gaan kiezen tussen Robben of Cuadradoquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gaat vanzelf naar beneden
Hij gaat in combinatie met SIF Costa in mijn team
Ja maar die meneer had een gun!quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het is goed beveiligd en je komt daar niet zomaar binnen.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gaat vanzelf naar beneden
Hij gaat in combinatie met SIF Costa in mijn team
Robben is wel beter, maar vind de links van Robben niks dus die gebruik nu nietquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan moet ik gaan kiezen tussen Robben of Cuadrado
Zal morgen wel laten zien wat voor team ik in gedachte heb. Dan word ik ervoor betaald om teams te bedenkenquote:
Klopt...maar als ik op rechts een link heb met een BPL-spits, zou ik op links Neymar eens kunnen proberen. En dan heb ik op beide flanken 5* skillies. Of is Neymar niet goed?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Robben is wel beter, maar vind de links van Robben niks dus die gebruik nu niet
neymar is een baasje.. fake rabona en scoop turnquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt...maar als ik op rechts een link heb met een BPL-spits, zou ik op links Neymar eens kunnen proberen. En dan heb ik op beide flanken 5* skillies. Of is Neymar niet goed?
suarez spits, anders raak je aan een BBVA CM, meehhhhh al hoewel perez zou nog kunnen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt...maar als ik op rechts een link heb met een BPL-spits, zou ik op links Neymar eens kunnen proberen. En dan heb ik op beide flanken 5* skillies. Of is Neymar niet goed?
Ik heb nu in 433(4):quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:28 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
neymar is een baasje.. fake rabona en scoop turn
SIF Rakitic lijkt me best het proberen waard.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
suarez spits, anders raak je aan een BBVA CM, meehhhhh al hoewel perez zou nog kunnen.
idd doe dat maar eensquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb nu in 433(4):
Hazard - Costa - Robben
Touré - SIF Silva - Gotze
Clichy - Kompany - IF Benatia - Piszczek
Neuer
Dan wordt het zoiets:
Neymar - Costa - Cuadrado
SIF Rakitic - SIF Silva - Touré
Alba / Marcelo - Ramos - Kompany - iets
Courtois
Ik moet de komende dagen nog maar eens goed hierover nadenken
Koop SIF Pogbaquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
Godverdomme, SIF Godin blijft ook maar stijgen.
Dubbelpijn doe er iets aan!
dat eerste team lijkt mij fijner.. kompany heeft de draaicirkel van een koe en SIF silva zijn weakfootquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb nu in 433(4):
Hazard - Costa - Robben
Touré - SIF Silva - Gotze
Clichy - Kompany - IF Benatia - Piszczek
Neuer
Dan wordt het zoiets:
Neymar - Costa - Cuadrado
SIF Rakitic - SIF Silva - Touré
Alba / Marcelo - Ramos - Kompany - iets
Courtois
Ik moet de komende dagen nog maar eens goed hierover nadenken
Kun je Godin niet even in de gaten houden? En ieder uur posten of die gestegen of gedaald is? Zo kan ik het perfecte moment inschatten om te kopen. Xbox btw.quote:
Uhm...ik gebruik beiden in beide teamsquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:40 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
dat eerste team lijkt mij fijner.. kompany heeft de draaicirkel van een koe en SIF silva zijn weakfoot
Pogba 2.7 milquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Kun je Godin niet even in de gaten houden? En ieder uur posten of die gestegen of gedaald is? Zo kan ik het perfecte moment inschatten om te kopen. Xbox btw.
Courtois ook best hard omhoog gegaanquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
MOTM Eriksen... Daarin investeren is wel een overweging waard
Die is al verdubbeld toch?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Courtois ook best hard omhoog gegaan
quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:33 schreef Zhano het volgende:
Zou die IF Klose ook gaan stijgen richting iets van 80k in de loop der weken?
quote:
Superslim van powned om je eerste aflevering op deze manier te annuleren ookquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:51 schreef Papadiouf het volgende:
Al die social media tokkies die trouwens suggereren dat de nos dit in scene heeft gezet, of dat het een actie van powned is...........
Je wacht op een antwoord?quote:
Het vervelende van social media is dat het ook josties met waanbeelden een platform geeft.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Superslim van powned om je eerste aflevering op deze manier te annuleren ook
Nou ik had m dus in een pek...quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je wacht op een antwoord?
Die zal ongetwijfeld gaan stijgen ja, net als de rest. Maar gaat hij hard stijgen? Ik vraag het me af. Als ik moet kiezen tussen "beleggen" in IF Klose of in IF Salvio, dan koos ik voor de laatste...
quote:
Klopt. Vanavond wel winst met Reus en Klose, maar deed ff saldo afronden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Overigens is peks openen nog altijd de slechte manier van beleggen... Zeker op de lange termijn
Dat is wel een hele mooie score danquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Klopt. Vanavond wel winst met Reus en Klose, maar deed ff saldo afronden.
Houdoequote:Op donderdag 29 januari 2015 23:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is wel een hele mooie score dan
Ben pitten, truste
quote:
Ik had het kunnen weten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
Geweer van de gijzelnemer gekocht bij Aldi. #trapznewschannel
ja hoor jij welquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Vond het al onlogisch dat er een demper op zat...
Vond ik ook al vreemd hoorquote:
Wat vroeg die, are we there yet?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:11 schreef Zhano het volgende:
IJsklontje doet de stoere negert uithangen op RTL7
Today was blijkbaar a good day...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat vroeg die, are we there yet?
EAquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:43 schreef Tim86 het volgende:
in-Game Rating "Kuyt 78"
- LW: 80
- ST: 81
- CF: 80
- RW: 80
- LM: 78
- CAM: 79
- CM: 76
- CDM: 74
- RM: 78
- LB: 73
- CB: 72
- RB: 73
- GK: 12![]()
Als Lowie hem tegen de Argentijnen op doel had gezet waren we nu WERELDKAMPIOENquote:
Ja. Best wel een Zhanoteamquote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ook de linkopties van Sneijdertje aan het bekijken ofwa?
Mensen die elke aids-hybrid maar klakkeloos een Zhanoteam noemenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja. Best wel een Zhanoteam
[ afbeelding ]
Alleen is mijn budget momenteel 6k, dus weet ook niet waarom ik überhaupt aan het kijken ben
Na de upgrades heb ik weer wat besteedbaar als het goed is.
nou nou nouquote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mensen die elke aids-hybrid maar klakkeloos een Zhanoteam noemen![]()
Koop alle kongolo'squote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja. Best wel een Zhanoteam
[ afbeelding ]
Alleen is mijn budget momenteel 6k, dus weet ook niet waarom ik überhaupt aan het kijken ben
Na de upgrades heb ik weer wat besteedbaar als het goed is. Maarja..leuk en aardig dit team, maar vraag me af of ik er dan meer dan 5 potjes mee ga spelen als je mijn andere teams bekijkt
De Pers dan..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:11 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom niet verder dan dit. Mot geen Vargas of Zarate en al helemaal geen Janmaat
Kk spel, wel winnen maar geen coins + pack krijgen...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:53 schreef DannyDeko het volgende:
Ik ga nu even de finale winnen en dan IF Neymar uit mn gratis pakje trekken.
Brb
Wat is hier Zhano aan? Nog minder dan aan mijn team toch?quote:
Ik zie een Wordpress logo met de tekst "generating preview".quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen Adblock
Als ik er op klik zie ik wel een team, anders dit:
[ afbeelding ]
Oh ik dacht dat elk kut team een zhano team was gr grquote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is hier Zhano aan? Nog minder dan aan mijn team toch?
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:23 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat elk kut team een zhano team was gr gr
Hames en Jackson erbijquote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:27 schreef Zhano het volgende:
Wil ook nog steeds iets met Enzo en Benzo... 41212(2)
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:44 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik heb eindelijk mijn team:
[ afbeelding ]
Nedved valt alleen nogal tegen en Sneijder misschien beetje wasted daar maar speelt verder leuk
Ja, hij is in 3 dagen gestegen van 3.5 naar 5.5quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging de prijs van Bergkamp opzoeken.. WTF hij is nog duurder dan Ronaldo.
Vanmorgen was hij nog 4.5mquote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:49 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja, hij is in 3 dagen gestegen van 3.5 naar 5.5
IF Herrera lijkt me wel een prima speler eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HahaMaar dan? IF Brahimi (te duur/value) of IF Herrera of Casemiro RCM
Vlaar is wel een driedubbelequote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Herrera lijkt me wel een prima speler eigenlijk.
Maar daarna is het ook niet zo makkelijk #Daretozhano
[ afbeelding ]
Met Perez op CDM heb je wel wat meer opties (+meerdere opties LB en LCB):quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vlaar is wel een driedubbelewaard ja. Daarnaast doe ik geen silvers meer..
Dit begint er wel meer op te lijken ja. Zonder de IF's though, no way dat ik 100+ k neertel voor Daniloquote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met Perez op CDM heb je wel wat meer opties (+meerdere opties LB en LCB):
[ afbeelding ]
Neuh lijkt me ook, maar ik klik altijd maar de duurste/bovenste aanquote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit begint er wel meer op te lijken ja. Zonder de IF's though, no way dat ik 100+ k neertel voor Danilo
Ja leek me al.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neuh lijkt me ook, maar ik klik altijd maar de duurste/bovenste aan
Stadion in voormalig concentratiekamp ?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:02 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi uitvak
Znicz Pruszków, 3e divisie in Polen
hier ga je spijt van krijgenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:05 schreef DutchSL het volgende:
Nu door de verkoop van MOTM Higuain voor het eerst genoeg coins om SIF Pogba te kopen, maar bijna 3 miljoen is me toch echt te gortig.![]()
Eens kijken waar ik dan in ga investeren..
Wanneer komt eigenlijk die BMS the movie dan?quote:
Yup.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:50 schreef FCsuarez het volgende:
Eriksen is vannacht uit peks gegaan toch...
Je hebt hem bewaard? Denk niet dat hij nu nog verder kan zakken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:55 schreef over_hedge het volgende:
hij is aardig gezakt, maar begint weer te stijgen dus ik heb nog hoop.
Ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt hem bewaard? Denk niet dat hij nu nog verder kan zakken.
quote:
moest je dokken?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb er gisteravond ook maar 2 gekocht
ach zo niet dan ook prima. Had hem toch uit een pack.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die prijs van motm courtois wil nog niet echt omhoog dus hoop voorjullie dat dat niet voor elke geldt
om er dan na 5 wedstrijden achter te komen dat hij toch niet zo goed is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Messi Messsiii Trapzie komt eraan. Trapzie komt eraan Trapzie komt eraaaaaan
bohhh Vidal ook al 900k![]()
Agh dan verkoop ik hem en DS2 ik de coins.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
om er dan na 5 wedstrijden achter te komen dat hij toch niet zo goed is.
Gewoon niet leuk meer dit.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nif ronaldo 9,5 miljoen nu. Ben toch benieuwd hoe zich dat komendemaanden ontwikkelt
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nif ronaldo 9,5 miljoen nu. Ben toch benieuwd hoe zich dat komendemaanden ontwikkelt
Hoe duur zijn z'n IFs en TOTY dan wel niet? 15 miljoen is de max toch?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
toty en sif zijn er al niet meer.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe duur zijn z'n IFs en TOTY dan wel niet? 15 miljoen is de max toch?
Die zijn al van de markt af.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe duur zijn z'n IFs en TOTY dan wel niet? 15 miljoen is de max toch?
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
toty en sif zijn er al niet meer.
Oh if ook al niet meer zie ik nu.quote:
Zullen wel iets moeten doen dit kan toch niet, met een nif voor fucks sakequote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]die gaat van de markt af denk ik..
Dan mag EA de tradeoffers wel terug gaan brengen.
Nja.. Ronaldo kostte vroeger 300 euro ofzo. Nu dus maar 100quote:
Bieden tot 50 mil jaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zullen wel iets moeten doen dit kan toch niet, met een nif voor fucks sake
ja als je het zo bekijkt. Enige is als het zo door gaat dat je nif ronaldo niet eens meer kan kopen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja.. Ronaldo kostte vroeger 300 euro ofzo. Nu dus maar 100
Vaker met 50 en 100k packs komen of packs met korting scheelt alquote:
Ja die PS3 markt verneukt ook een hoop. Dat gratis op FUT kunnen is niet goed denk ik (coinfarmers en ABs). Of zijn de prijzen op de xbox ook zo? Dan klopt mijn theorie niet natuurlijkquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zullen wel iets moeten doen dit kan toch niet, met een nif voor fucks sake
Die coinglitch is het probleem. Zonder die glitch waren de prijzen veel lager, coinsellwebsites kunnen dan namelijk niet uit het niets coins creeren maar dan moeten ze uit de markt zelf komenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:13 schreef over_hedge het volgende:
Of eens echt wat doen een autobyers en coin sellers
Minder maar ook daar zijn de prijzen hoog. Idd snel die kut ps3 eraf flikkerenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja die PS3 markt verneukt ook een hoop. Dat gratis op FUT kunnen is niet goed denk ik (coinfarmers en ABs). Of zijn de prijzen op de xbox ook zo? Dan klopt mijn theorie niet natuurlijk
Dit vooral. Desnoods alleen via de console op de markt kunnen. De verificatie dat er een echt persoon achter zit, is blijkbaar te makkelijk om te omzeilen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:13 schreef over_hedge het volgende:
Of eens echt wat doen een autobyers en coin sellers
Ja het weekend gaat week beginnen. Dan gaan de prijzen altijd weer ff omhoog.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:20 schreef DutchSL het volgende:
Vipcoinsfifa is steeds duurder aan het worden trouwens, 10,90 voor een miljoen nu. Fifafips nog steeds 9,02.
Net 1 als investering gehaald, 665k op PS. Goedkoper kon ik niet meer vinden.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt hem bewaard? Denk niet dat hij nu nog verder kan zakken.
Staan er veel van hem op de markt?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Net 1 als investering gehaald, 665k op PS. Goedkoper kon ik niet meer vinden.
Daar betaal je om online te kunnen. Dus ik denk niet dat dat rendabel is?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:20 schreef FCsuarez het volgende:
Kunnen ze eigenlijk ook op de 360 coinsfarmen dan??
webapp weghalen = einde fut voor mij, ga echt niet de tijd nemen om op de console moeilijk te doenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:21 schreef Kiid het volgende:
Gewoon de app weghalen en de webapp. Ja, de webapp is handig om mee te traden, maar sinds de intreding van dat ding is er alleen maar gezeik.
Ik denk dat dat nog wel tegenvalt. Zoveel kost een maandje online niet als je het afzet tegen datgene wat ze kunnen omzetten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar betaal je om online te kunnen. Dus ik denk niet dat dat rendabel is?
Lijkt wel een beetje op wat ik gisteravond bedacht had. Lees maar terugquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:19 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Dit had ik bedacht overigens met Chelski Cuadrado
Maar toen ze die vorig jaar offline haalde, konden autobuyers alsnog doorgaan. Volgens mij omdat er verschillende servertoegangen (ofzo) zijn. Webapp, console en telefoonapp. Ze konden dus gewoon via de console toegang gewoon verder gaanquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:21 schreef Kiid het volgende:
Gewoon de app weghalen en de webapp. Ja, de webapp is handig om mee te traden, maar sinds de intreding van dat ding is er alleen maar gezeik.
Voor mij is het simpel, ik heb liever een normale markt en dat je weer écht koopjes kan scoren dan een webappquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
webapp weghalen = einde fut voor mij, ga echt niet de tijd nemen om op de console moeilijk te doen
En het is pas echt een probleem sinds eind FUT 14, de webapp was er toen al jaren.
Ook geen FUT meer op de console dusquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar toen ze die vorig jaar offline haalde, konden autobuyers alsnog doorgaan. Volgens mij omdat er verschillende servertoegangen (ofzo) zijn. Webapp, console en telefoonapp. Ze konden dus gewoon via de console toegang gewoon verder gaan
Kost 5 euro, maar als je na een paar dagen gebanned kan worden...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog wel tegenvalt. Zoveel kost een maandje online niet als je het afzet tegen datgene wat ze kunnen omzetten.
Dat was ook maar kutquote:
Ik heb toen ontzettend veel verdiend door op Marcelo's te bieden. Voor 3000 kopen en instant voor 3700 verkopen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat was ook maar kuthelemaal met al die kut kinderen die steeds tot de laatste sec wachten en je dan met het laagst mogelijke overbieden.
Zag er nu nog maar een paar, dus daarom maar tot 665k geboden. Weet niet hoe snel het kan gaan dus leek mij de gok waard, had ook nog nooit een motm gehaald deze fifa.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Staan er veel van hem op de markt?
ontzettend veel.. 700o coins winst waar nog 5% af moet en dan ook nog de koste van de bidcoins.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:28 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik heb toen ontzettend veel verdiend door op Marcelo's te bieden. Voor 3000 kopen en instant voor 3700 verkopen.
Dat was de allergaafste fut. Zlatan voor 70k.
Heel AC Milan was toen geniaal met al die 5* skillers
Het lijkt mij dat ze er wel meer uithalen dan slechts 5 euro anders is het de moeite ook niet (lijkt mij)quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kost 5 euro, maar als je na een paar dagen gebanned kan worden...
Was gouden handel toen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ontzettend veel.. 700o coins winst waar nog 5% af moet en dan ook nog de koste van de bidcoins.
Dan heb je er echt heel erg veel moeten verkopen wil je een beetje winst hebben.
Ja, hoe ver terug moet ik gaanquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op wat ik gisteravond bedacht had. Lees maar terug
Ik zie het, komt inderdaad wel aardig overeenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gisteren rond half 11, 11 uur.
Daarom daar SIF Silvaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Isco is 100x beter dan santi dus #beetjejammer
Ik gok wereldvrede.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:44 schreef DutchSL het volgende:
Wat zal er eerder gefixt worden, de sherlock functie op FOK of de markt op Fifa?
So close, but yet so far away....quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Messi Messi Het duurt nog even. Het duurt nog evennnnn
Nee joh, 5* WF, betere stats en gewoon 4* skillquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Isco is 100x beter dan santi dus #beetjejammer
Dr zullen mooi wat mensen gaan lopen janken hier mocht EA echt opeens met de banhamer gaan slingeren.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:45 schreef over_hedge het volgende:
EA zal wel met iets naar buiten komen dat het bij fifa 16 echt aangepakt is en gaat worden! Om dan het vervolgens weer een tering zooi te laten worden.
Ik janken? Nah...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dr zullen mooi wat mensen gaan lopen janken hier mocht EA echt opeens met de banhamer gaan slingeren.
POTS?
Nee, zo eens doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
POTS heb je nog in dat Hans topic gekeken? gr gr
Valt wel mee toch? Gewoon nieuwe account aanmakenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dr zullen mooi wat mensen gaan lopen janken hier mocht EA echt opeens met de banhamer gaan slingeren.
POTS?
vorig jaar ook gedaanquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Gewoon nieuwe account aanmaken
Gewoon weer coins kopen, gr grquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vorig jaar ook gedaanging je dan van je team van dik 10 mil naar discard sletjes
Was niet geband voor coins kopen.quote:
EA spellenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:06 schreef Zhano het volgende:
De ellende van een ban strekt (iig dat was zo bij het tamperen) verder dan je FUT account... Ze gooiden toen 3 complete EA accounts dicht. Dus Origin was ik kwijt met daarop (gelukkig alleen maar) Battlefield 3 met Premium, dus dat was echt kut.
Nu met PS plus zit je dan voor de resterende periode die je al betaald hebt met een PS waarop je geen enkel EA spel meer kunt spelen.
The simsquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
EA spellen![]()
dat voetbal is kut, dat racen is al helemaal jaren kut, en die stuiterbal negers zijn ook kut![]()
wat maakt EA nou nog dat echt de moeite is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Discard sletjes die toch net zo goed zo niet beter spelenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vorig jaar ook gedaanging je dan van je team van dik 10 mil naar discard sletjes
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wow een nieuwe collega (gozer van 19) zijn vriendin daar een vriendin van en dan haar vriend was een vriend van die Tarik.Ik ken een kennis en daar de vriend van en die heeft een hont genaamd Terik. Het komt wel erg dichtbij zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk wel eens het journaal terwijl een luier ligt ta rieken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ken een kennis en daar de vriend van en die heeft een hont genaamd Terik. Het komt wel erg dichtbij zo
Hij zat bij mij op voetbal, no jokequote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ken een kennis en daar de vriend van en die heeft een hont genaamd Terik. Het komt wel erg dichtbij zo
Moet zeggen dat dit jaar nog niet erg de echt goede dure jongens heb gevonden, al is SIF Costa lekker op dreef nu.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Discard sletjes die toch net zo goed zo niet beter spelen
En men klaagt hier dat ze sinds ze dure teams hebben te vaak dure teams tegen komendus misschien is dat niet meer zo met discard sletjes,
Te hopen dat die schele niet in het doel stondquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hij zat bij mij op voetbal, no joke
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
haha kom jij ook uit Pijnacker dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wow een nieuwe collega (gozer van 19) zijn vriendin daar een vriendin van en dan haar vriend was een vriend van die Tarik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb iemand op skype die een collega heeft met een vriendin, en die vriendin heeft een vriendin . En dan de vriend van haar vriendin was bevriend met die Tarik.
Komt wel erg dichtbij zo.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Ik post op een forum waar iemand iemand op skype heeft die een collega heeft met een vriendin, en die vriendin heeft een vriendin . En dan de vriend van haar vriendin was bevriend met die Tarik.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]![]()
Ik heb iemand op skype die een collega heeft met een vriendin, en die vriendin heeft een vriendin . En dan de vriend van haar vriendin was bevriend met die Tarik.
De battlefield series zijn prima hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
EA spellen![]()
dat voetbal is kut, dat racen is al helemaal jaren kut, en die stuiterbal negers zijn ook kut![]()
wat maakt EA nou nog dat echt de moeite is.
Formatie?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:35 schreef JaafkeEHV het volgende:
iemand een leuk idee met SIF LACAZETTE en SIF ISCO is 1 team?
budget is rond de 300.000 zonder deze twee
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]![]()
Ik word helemaal gestoord van die gasten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik post op een forum waar iemand iemand op skype heeft die een collega heeft met een vriendin, en die vriendin heeft een vriendin . En dan de vriend van haar vriendin was bevriend met die Tarik.
Zo'n beetje heel Nederland is wel met elkaar verbonden via 4/5 "lijntjes".
Ik zit dichter bij Obama dan bij tarik hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik post op een forum waar iemand iemand op skype heeft die een collega heeft met een vriendin, en die vriendin heeft een vriendin . En dan de vriend van haar vriendin was bevriend met die Tarik.
Zo'n beetje heel Nederland is wel met elkaar verbonden via 4/5 "lijntjes".
DS2 ?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
"Ja ik heb hem wel eens gezien in de supermarkt."
Ik heb thomas acda wel eens een uitbrander gegeven omdat hij 1 minuut voor sluitingstijd een fles olijfolie omgooidequote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:47 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb Frank Boeijen wel eens gezien in de supermarkt.. en hij liep langs de Jamin.
Ja, je mag me aanraken. 5 euro.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:50 schreef DeWesp het volgende:
Lavezzi naar Liverpool. Zou wel fijn zijn. Wat meer keuze op links.
Kom hem nooit tegen eigenlijk, voegt ook niet zo veel toe t.o.v. Schurrle (laat staan de duurdere opties) of je moet een sterke link voor Aguero of iemand van Liverpool willen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:50 schreef DeWesp het volgende:
Lavezzi naar Liverpool. Zou wel fijn zijn. Wat meer keuze op links.
PSG gaat vast wel iets kopenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]Dan heb je volgend jaar helemaal geen goede link met ibra meer.
Dat zou dan wel weer een leuke link zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
PSG gaat vast wel iets kopen
Misschien Depay wel, waren al eens geruchten dat ze hem en Wijnaldum wilden.
Hazardquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
PSG gaat vast wel iets kopen
Misschien Depay wel, waren al eens geruchten dat ze hem en Wijnaldum wilden.
Baasquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
POTS check dat topic nog een keer gr gr
het is 2015quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Widm vanavond half 9, zit ik bij michiel de ruyter
http://wefut.com/en/squad/309933quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:35 schreef JaafkeEHV het volgende:
iemand een leuk idee met SIF LACAZETTE en SIF ISCO is 1 team?
budget is rond de 300.000 zonder deze twee
Gisteren pas aflevering 1 gezienquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Widm vanavond half 9, zit ik bij michiel de ruyter
Lachen gieren brullenquote:
De markt wel maar het spelen niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:06 schreef Dopekoe het volgende:
Is FUT 15 trouwens cross platform met PS3 en PS4 ?
Neuh ik zie alleen het probleem niet... je kunt zo makkelijk dingen terug kijken tegenwoordig.quote:
Dit ja. Maar ik denk dat TT bang is dat wij hier alles gaan spoilen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neuh ik zie alleen het probleem niet... je kunt zo makkelijk dingen terug kijken tegenwoordig.
Of gewoon niet hier kijken als je in de bios zit? Tevens is rijst al weken amper aanwezig dus spoilerrisk is low.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit ja. Maar ik denk dat TT bang is dat wij hier alles gaan spoilen.
Ja kan in de bios ook gewoon NPO 1 streamen gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |