Ik heb thomas acda wel eens een uitbrander gegeven omdat hij 1 minuut voor sluitingstijd een fles olijfolie omgooidequote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:47 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb Frank Boeijen wel eens gezien in de supermarkt.. en hij liep langs de Jamin.
Ja, je mag me aanraken. 5 euro.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:50 schreef DeWesp het volgende:
Lavezzi naar Liverpool. Zou wel fijn zijn. Wat meer keuze op links.
Kom hem nooit tegen eigenlijk, voegt ook niet zo veel toe t.o.v. Schurrle (laat staan de duurdere opties) of je moet een sterke link voor Aguero of iemand van Liverpool willen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:50 schreef DeWesp het volgende:
Lavezzi naar Liverpool. Zou wel fijn zijn. Wat meer keuze op links.
PSG gaat vast wel iets kopenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]Dan heb je volgend jaar helemaal geen goede link met ibra meer.
Dat zou dan wel weer een leuke link zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
PSG gaat vast wel iets kopen
Misschien Depay wel, waren al eens geruchten dat ze hem en Wijnaldum wilden.
Hazardquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
PSG gaat vast wel iets kopen
Misschien Depay wel, waren al eens geruchten dat ze hem en Wijnaldum wilden.
Baasquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
POTS check dat topic nog een keer gr gr
het is 2015quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Widm vanavond half 9, zit ik bij michiel de ruyter
http://wefut.com/en/squad/309933quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:35 schreef JaafkeEHV het volgende:
iemand een leuk idee met SIF LACAZETTE en SIF ISCO is 1 team?
budget is rond de 300.000 zonder deze twee
Gisteren pas aflevering 1 gezienquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Widm vanavond half 9, zit ik bij michiel de ruyter
Lachen gieren brullenquote:
De markt wel maar het spelen niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:06 schreef Dopekoe het volgende:
Is FUT 15 trouwens cross platform met PS3 en PS4 ?
Neuh ik zie alleen het probleem niet... je kunt zo makkelijk dingen terug kijken tegenwoordig.quote:
Dit ja. Maar ik denk dat TT bang is dat wij hier alles gaan spoilen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neuh ik zie alleen het probleem niet... je kunt zo makkelijk dingen terug kijken tegenwoordig.
Of gewoon niet hier kijken als je in de bios zit? Tevens is rijst al weken amper aanwezig dus spoilerrisk is low.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit ja. Maar ik denk dat TT bang is dat wij hier alles gaan spoilen.
Ja kan in de bios ook gewoon NPO 1 streamen gr gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |