SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Discard sletjes die toch net zo goed zo niet beter spelenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vorig jaar ook gedaanging je dan van je team van dik 10 mil naar discard sletjes
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wow een nieuwe collega (gozer van 19) zijn vriendin daar een vriendin van en dan haar vriend was een vriend van die Tarik.Ik ken een kennis en daar de vriend van en die heeft een hont genaamd Terik. Het komt wel erg dichtbij zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk wel eens het journaal terwijl een luier ligt ta rieken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ken een kennis en daar de vriend van en die heeft een hont genaamd Terik. Het komt wel erg dichtbij zo
Hij zat bij mij op voetbal, no jokequote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ken een kennis en daar de vriend van en die heeft een hont genaamd Terik. Het komt wel erg dichtbij zo
Moet zeggen dat dit jaar nog niet erg de echt goede dure jongens heb gevonden, al is SIF Costa lekker op dreef nu.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Discard sletjes die toch net zo goed zo niet beter spelen
En men klaagt hier dat ze sinds ze dure teams hebben te vaak dure teams tegen komendus misschien is dat niet meer zo met discard sletjes,
Te hopen dat die schele niet in het doel stondquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hij zat bij mij op voetbal, no joke
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
haha kom jij ook uit Pijnacker dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wow een nieuwe collega (gozer van 19) zijn vriendin daar een vriendin van en dan haar vriend was een vriend van die Tarik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb iemand op skype die een collega heeft met een vriendin, en die vriendin heeft een vriendin . En dan de vriend van haar vriendin was bevriend met die Tarik.
Komt wel erg dichtbij zo.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Ik post op een forum waar iemand iemand op skype heeft die een collega heeft met een vriendin, en die vriendin heeft een vriendin . En dan de vriend van haar vriendin was bevriend met die Tarik.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]![]()
Ik heb iemand op skype die een collega heeft met een vriendin, en die vriendin heeft een vriendin . En dan de vriend van haar vriendin was bevriend met die Tarik.
De battlefield series zijn prima hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
EA spellen![]()
dat voetbal is kut, dat racen is al helemaal jaren kut, en die stuiterbal negers zijn ook kut![]()
wat maakt EA nou nog dat echt de moeite is.
Formatie?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:35 schreef JaafkeEHV het volgende:
iemand een leuk idee met SIF LACAZETTE en SIF ISCO is 1 team?
budget is rond de 300.000 zonder deze twee
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]![]()
Ik word helemaal gestoord van die gasten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik post op een forum waar iemand iemand op skype heeft die een collega heeft met een vriendin, en die vriendin heeft een vriendin . En dan de vriend van haar vriendin was bevriend met die Tarik.
Zo'n beetje heel Nederland is wel met elkaar verbonden via 4/5 "lijntjes".
Ik zit dichter bij Obama dan bij tarik hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik post op een forum waar iemand iemand op skype heeft die een collega heeft met een vriendin, en die vriendin heeft een vriendin . En dan de vriend van haar vriendin was bevriend met die Tarik.
Zo'n beetje heel Nederland is wel met elkaar verbonden via 4/5 "lijntjes".
DS2 ?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
"Ja ik heb hem wel eens gezien in de supermarkt."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |