Ja, hoe ver terug moet ik gaanquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op wat ik gisteravond bedacht had. Lees maar terug
Ik zie het, komt inderdaad wel aardig overeenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gisteren rond half 11, 11 uur.
Daarom daar SIF Silvaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Isco is 100x beter dan santi dus #beetjejammer
Ik gok wereldvrede.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:44 schreef DutchSL het volgende:
Wat zal er eerder gefixt worden, de sherlock functie op FOK of de markt op Fifa?
So close, but yet so far away....quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Messi Messi Het duurt nog even. Het duurt nog evennnnn
Nee joh, 5* WF, betere stats en gewoon 4* skillquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Isco is 100x beter dan santi dus #beetjejammer
Dr zullen mooi wat mensen gaan lopen janken hier mocht EA echt opeens met de banhamer gaan slingeren.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:45 schreef over_hedge het volgende:
EA zal wel met iets naar buiten komen dat het bij fifa 16 echt aangepakt is en gaat worden! Om dan het vervolgens weer een tering zooi te laten worden.
Ik janken? Nah...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dr zullen mooi wat mensen gaan lopen janken hier mocht EA echt opeens met de banhamer gaan slingeren.
POTS?
Nee, zo eens doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
POTS heb je nog in dat Hans topic gekeken? gr gr
Valt wel mee toch? Gewoon nieuwe account aanmakenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dr zullen mooi wat mensen gaan lopen janken hier mocht EA echt opeens met de banhamer gaan slingeren.
POTS?
vorig jaar ook gedaanquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Gewoon nieuwe account aanmaken
Gewoon weer coins kopen, gr grquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vorig jaar ook gedaanging je dan van je team van dik 10 mil naar discard sletjes
Was niet geband voor coins kopen.quote:
EA spellenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:06 schreef Zhano het volgende:
De ellende van een ban strekt (iig dat was zo bij het tamperen) verder dan je FUT account... Ze gooiden toen 3 complete EA accounts dicht. Dus Origin was ik kwijt met daarop (gelukkig alleen maar) Battlefield 3 met Premium, dus dat was echt kut.
Nu met PS plus zit je dan voor de resterende periode die je al betaald hebt met een PS waarop je geen enkel EA spel meer kunt spelen.
The simsquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
EA spellen![]()
dat voetbal is kut, dat racen is al helemaal jaren kut, en die stuiterbal negers zijn ook kut![]()
wat maakt EA nou nog dat echt de moeite is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |