Superslim van powned om je eerste aflevering op deze manier te annuleren ookquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:51 schreef Papadiouf het volgende:
Al die social media tokkies die trouwens suggereren dat de nos dit in scene heeft gezet, of dat het een actie van powned is...........
Je wacht op een antwoord?quote:
Het vervelende van social media is dat het ook josties met waanbeelden een platform geeft.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Superslim van powned om je eerste aflevering op deze manier te annuleren ook
Nou ik had m dus in een pek...quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je wacht op een antwoord?
Die zal ongetwijfeld gaan stijgen ja, net als de rest. Maar gaat hij hard stijgen? Ik vraag het me af. Als ik moet kiezen tussen "beleggen" in IF Klose of in IF Salvio, dan koos ik voor de laatste...
quote:
Klopt. Vanavond wel winst met Reus en Klose, maar deed ff saldo afronden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Overigens is peks openen nog altijd de slechte manier van beleggen... Zeker op de lange termijn
Dat is wel een hele mooie score danquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Klopt. Vanavond wel winst met Reus en Klose, maar deed ff saldo afronden.
Houdoequote:Op donderdag 29 januari 2015 23:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is wel een hele mooie score dan
Ben pitten, truste
quote:
Ik had het kunnen weten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
Geweer van de gijzelnemer gekocht bij Aldi. #trapznewschannel
ja hoor jij welquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Vond het al onlogisch dat er een demper op zat...
Vond ik ook al vreemd hoorquote:
Wat vroeg die, are we there yet?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:11 schreef Zhano het volgende:
IJsklontje doet de stoere negert uithangen op RTL7
Today was blijkbaar a good day...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat vroeg die, are we there yet?
EAquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:43 schreef Tim86 het volgende:
in-Game Rating "Kuyt 78"
- LW: 80
- ST: 81
- CF: 80
- RW: 80
- LM: 78
- CAM: 79
- CM: 76
- CDM: 74
- RM: 78
- LB: 73
- CB: 72
- RB: 73
- GK: 12![]()
Als Lowie hem tegen de Argentijnen op doel had gezet waren we nu WERELDKAMPIOENquote:
Ja. Best wel een Zhanoteamquote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ook de linkopties van Sneijdertje aan het bekijken ofwa?
Mensen die elke aids-hybrid maar klakkeloos een Zhanoteam noemenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja. Best wel een Zhanoteam
[ afbeelding ]
Alleen is mijn budget momenteel 6k, dus weet ook niet waarom ik überhaupt aan het kijken ben
Na de upgrades heb ik weer wat besteedbaar als het goed is.
nou nou nouquote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mensen die elke aids-hybrid maar klakkeloos een Zhanoteam noemen![]()
Koop alle kongolo'squote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja. Best wel een Zhanoteam
[ afbeelding ]
Alleen is mijn budget momenteel 6k, dus weet ook niet waarom ik überhaupt aan het kijken ben
Na de upgrades heb ik weer wat besteedbaar als het goed is. Maarja..leuk en aardig dit team, maar vraag me af of ik er dan meer dan 5 potjes mee ga spelen als je mijn andere teams bekijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |