Wat een kutlijstjequote:Op donderdag 29 januari 2015 23:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
http://www.easports.com/f(...)227&ts=1422569140248
Wat een flauwe Colmanquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Colman is een nieuwe speler, hij heeft alleen nog geen naam op zijn kaart.
ik wil niet weten hoe ziek duur die gaat wordenquote:
Gaat vanzelf naar benedenquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik wil niet weten hoe ziek duur die gaat worden
Dan moet ik gaan kiezen tussen Robben of Cuadradoquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gaat vanzelf naar beneden
Hij gaat in combinatie met SIF Costa in mijn team
Ja maar die meneer had een gun!quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het is goed beveiligd en je komt daar niet zomaar binnen.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gaat vanzelf naar beneden
Hij gaat in combinatie met SIF Costa in mijn team
Robben is wel beter, maar vind de links van Robben niks dus die gebruik nu nietquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan moet ik gaan kiezen tussen Robben of Cuadrado
Zal morgen wel laten zien wat voor team ik in gedachte heb. Dan word ik ervoor betaald om teams te bedenkenquote:
Klopt...maar als ik op rechts een link heb met een BPL-spits, zou ik op links Neymar eens kunnen proberen. En dan heb ik op beide flanken 5* skillies. Of is Neymar niet goed?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Robben is wel beter, maar vind de links van Robben niks dus die gebruik nu niet
neymar is een baasje.. fake rabona en scoop turnquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt...maar als ik op rechts een link heb met een BPL-spits, zou ik op links Neymar eens kunnen proberen. En dan heb ik op beide flanken 5* skillies. Of is Neymar niet goed?
suarez spits, anders raak je aan een BBVA CM, meehhhhh al hoewel perez zou nog kunnen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt...maar als ik op rechts een link heb met een BPL-spits, zou ik op links Neymar eens kunnen proberen. En dan heb ik op beide flanken 5* skillies. Of is Neymar niet goed?
Ik heb nu in 433(4):quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:28 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
neymar is een baasje.. fake rabona en scoop turn
SIF Rakitic lijkt me best het proberen waard.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
suarez spits, anders raak je aan een BBVA CM, meehhhhh al hoewel perez zou nog kunnen.
idd doe dat maar eensquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb nu in 433(4):
Hazard - Costa - Robben
Touré - SIF Silva - Gotze
Clichy - Kompany - IF Benatia - Piszczek
Neuer
Dan wordt het zoiets:
Neymar - Costa - Cuadrado
SIF Rakitic - SIF Silva - Touré
Alba / Marcelo - Ramos - Kompany - iets
Courtois
Ik moet de komende dagen nog maar eens goed hierover nadenken
Koop SIF Pogbaquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
Godverdomme, SIF Godin blijft ook maar stijgen.
Dubbelpijn doe er iets aan!
dat eerste team lijkt mij fijner.. kompany heeft de draaicirkel van een koe en SIF silva zijn weakfootquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb nu in 433(4):
Hazard - Costa - Robben
Touré - SIF Silva - Gotze
Clichy - Kompany - IF Benatia - Piszczek
Neuer
Dan wordt het zoiets:
Neymar - Costa - Cuadrado
SIF Rakitic - SIF Silva - Touré
Alba / Marcelo - Ramos - Kompany - iets
Courtois
Ik moet de komende dagen nog maar eens goed hierover nadenken
Kun je Godin niet even in de gaten houden? En ieder uur posten of die gestegen of gedaald is? Zo kan ik het perfecte moment inschatten om te kopen. Xbox btw.quote:
Uhm...ik gebruik beiden in beide teamsquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:40 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
dat eerste team lijkt mij fijner.. kompany heeft de draaicirkel van een koe en SIF silva zijn weakfoot
Pogba 2.7 milquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Kun je Godin niet even in de gaten houden? En ieder uur posten of die gestegen of gedaald is? Zo kan ik het perfecte moment inschatten om te kopen. Xbox btw.
Courtois ook best hard omhoog gegaanquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
MOTM Eriksen... Daarin investeren is wel een overweging waard
Die is al verdubbeld toch?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Courtois ook best hard omhoog gegaan
quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:33 schreef Zhano het volgende:
Zou die IF Klose ook gaan stijgen richting iets van 80k in de loop der weken?
quote:
Superslim van powned om je eerste aflevering op deze manier te annuleren ookquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:51 schreef Papadiouf het volgende:
Al die social media tokkies die trouwens suggereren dat de nos dit in scene heeft gezet, of dat het een actie van powned is...........
Je wacht op een antwoord?quote:
Het vervelende van social media is dat het ook josties met waanbeelden een platform geeft.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Superslim van powned om je eerste aflevering op deze manier te annuleren ook
Nou ik had m dus in een pek...quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je wacht op een antwoord?
Die zal ongetwijfeld gaan stijgen ja, net als de rest. Maar gaat hij hard stijgen? Ik vraag het me af. Als ik moet kiezen tussen "beleggen" in IF Klose of in IF Salvio, dan koos ik voor de laatste...
quote:
Klopt. Vanavond wel winst met Reus en Klose, maar deed ff saldo afronden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Overigens is peks openen nog altijd de slechte manier van beleggen... Zeker op de lange termijn
Dat is wel een hele mooie score danquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Klopt. Vanavond wel winst met Reus en Klose, maar deed ff saldo afronden.
Houdoequote:Op donderdag 29 januari 2015 23:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is wel een hele mooie score dan
Ben pitten, truste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |