Wat een kutlijstjequote:Op donderdag 29 januari 2015 23:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
http://www.easports.com/f(...)227&ts=1422569140248
Wat een flauwe Colmanquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Colman is een nieuwe speler, hij heeft alleen nog geen naam op zijn kaart.
ik wil niet weten hoe ziek duur die gaat wordenquote:
Gaat vanzelf naar benedenquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik wil niet weten hoe ziek duur die gaat worden
Dan moet ik gaan kiezen tussen Robben of Cuadradoquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gaat vanzelf naar beneden
Hij gaat in combinatie met SIF Costa in mijn team
Ja maar die meneer had een gun!quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het is goed beveiligd en je komt daar niet zomaar binnen.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gaat vanzelf naar beneden
Hij gaat in combinatie met SIF Costa in mijn team
Robben is wel beter, maar vind de links van Robben niks dus die gebruik nu nietquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan moet ik gaan kiezen tussen Robben of Cuadrado
Zal morgen wel laten zien wat voor team ik in gedachte heb. Dan word ik ervoor betaald om teams te bedenkenquote:
Klopt...maar als ik op rechts een link heb met een BPL-spits, zou ik op links Neymar eens kunnen proberen. En dan heb ik op beide flanken 5* skillies. Of is Neymar niet goed?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Robben is wel beter, maar vind de links van Robben niks dus die gebruik nu niet
neymar is een baasje.. fake rabona en scoop turnquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt...maar als ik op rechts een link heb met een BPL-spits, zou ik op links Neymar eens kunnen proberen. En dan heb ik op beide flanken 5* skillies. Of is Neymar niet goed?
suarez spits, anders raak je aan een BBVA CM, meehhhhh al hoewel perez zou nog kunnen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt...maar als ik op rechts een link heb met een BPL-spits, zou ik op links Neymar eens kunnen proberen. En dan heb ik op beide flanken 5* skillies. Of is Neymar niet goed?
Ik heb nu in 433(4):quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:28 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
neymar is een baasje.. fake rabona en scoop turn
SIF Rakitic lijkt me best het proberen waard.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
suarez spits, anders raak je aan een BBVA CM, meehhhhh al hoewel perez zou nog kunnen.
idd doe dat maar eensquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb nu in 433(4):
Hazard - Costa - Robben
Touré - SIF Silva - Gotze
Clichy - Kompany - IF Benatia - Piszczek
Neuer
Dan wordt het zoiets:
Neymar - Costa - Cuadrado
SIF Rakitic - SIF Silva - Touré
Alba / Marcelo - Ramos - Kompany - iets
Courtois
Ik moet de komende dagen nog maar eens goed hierover nadenken