ach zo niet dan ook prima. Had hem toch uit een pack.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die prijs van motm courtois wil nog niet echt omhoog dus hoop voorjullie dat dat niet voor elke geldt
om er dan na 5 wedstrijden achter te komen dat hij toch niet zo goed is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Messi Messsiii Trapzie komt eraan. Trapzie komt eraan Trapzie komt eraaaaaan
bohhh Vidal ook al 900k![]()
Agh dan verkoop ik hem en DS2 ik de coins.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
om er dan na 5 wedstrijden achter te komen dat hij toch niet zo goed is.
Gewoon niet leuk meer dit.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nif ronaldo 9,5 miljoen nu. Ben toch benieuwd hoe zich dat komendemaanden ontwikkelt
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nif ronaldo 9,5 miljoen nu. Ben toch benieuwd hoe zich dat komendemaanden ontwikkelt
Hoe duur zijn z'n IFs en TOTY dan wel niet? 15 miljoen is de max toch?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
toty en sif zijn er al niet meer.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe duur zijn z'n IFs en TOTY dan wel niet? 15 miljoen is de max toch?
Die zijn al van de markt af.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe duur zijn z'n IFs en TOTY dan wel niet? 15 miljoen is de max toch?
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
toty en sif zijn er al niet meer.
Oh if ook al niet meer zie ik nu.quote:
Zullen wel iets moeten doen dit kan toch niet, met een nif voor fucks sakequote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]die gaat van de markt af denk ik..
Dan mag EA de tradeoffers wel terug gaan brengen.
Nja.. Ronaldo kostte vroeger 300 euro ofzo. Nu dus maar 100quote:
Bieden tot 50 mil jaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zullen wel iets moeten doen dit kan toch niet, met een nif voor fucks sake
ja als je het zo bekijkt. Enige is als het zo door gaat dat je nif ronaldo niet eens meer kan kopen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja.. Ronaldo kostte vroeger 300 euro ofzo. Nu dus maar 100
Vaker met 50 en 100k packs komen of packs met korting scheelt alquote:
Ja die PS3 markt verneukt ook een hoop. Dat gratis op FUT kunnen is niet goed denk ik (coinfarmers en ABs). Of zijn de prijzen op de xbox ook zo? Dan klopt mijn theorie niet natuurlijkquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zullen wel iets moeten doen dit kan toch niet, met een nif voor fucks sake
Die coinglitch is het probleem. Zonder die glitch waren de prijzen veel lager, coinsellwebsites kunnen dan namelijk niet uit het niets coins creeren maar dan moeten ze uit de markt zelf komenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:13 schreef over_hedge het volgende:
Of eens echt wat doen een autobyers en coin sellers
Minder maar ook daar zijn de prijzen hoog. Idd snel die kut ps3 eraf flikkerenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja die PS3 markt verneukt ook een hoop. Dat gratis op FUT kunnen is niet goed denk ik (coinfarmers en ABs). Of zijn de prijzen op de xbox ook zo? Dan klopt mijn theorie niet natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |