quote:
Ik had het kunnen weten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
Geweer van de gijzelnemer gekocht bij Aldi. #trapznewschannel
ja hoor jij welquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Vond het al onlogisch dat er een demper op zat...
Vond ik ook al vreemd hoorquote:
Wat vroeg die, are we there yet?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:11 schreef Zhano het volgende:
IJsklontje doet de stoere negert uithangen op RTL7
Today was blijkbaar a good day...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat vroeg die, are we there yet?
EAquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:43 schreef Tim86 het volgende:
in-Game Rating "Kuyt 78"
- LW: 80
- ST: 81
- CF: 80
- RW: 80
- LM: 78
- CAM: 79
- CM: 76
- CDM: 74
- RM: 78
- LB: 73
- CB: 72
- RB: 73
- GK: 12![]()
Als Lowie hem tegen de Argentijnen op doel had gezet waren we nu WERELDKAMPIOENquote:
Ja. Best wel een Zhanoteamquote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ook de linkopties van Sneijdertje aan het bekijken ofwa?
Mensen die elke aids-hybrid maar klakkeloos een Zhanoteam noemenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja. Best wel een Zhanoteam
[ afbeelding ]
Alleen is mijn budget momenteel 6k, dus weet ook niet waarom ik überhaupt aan het kijken ben
Na de upgrades heb ik weer wat besteedbaar als het goed is.
nou nou nouquote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mensen die elke aids-hybrid maar klakkeloos een Zhanoteam noemen![]()
Koop alle kongolo'squote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja. Best wel een Zhanoteam
[ afbeelding ]
Alleen is mijn budget momenteel 6k, dus weet ook niet waarom ik überhaupt aan het kijken ben
Na de upgrades heb ik weer wat besteedbaar als het goed is. Maarja..leuk en aardig dit team, maar vraag me af of ik er dan meer dan 5 potjes mee ga spelen als je mijn andere teams bekijkt
De Pers dan..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:11 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom niet verder dan dit. Mot geen Vargas of Zarate en al helemaal geen Janmaat
Kk spel, wel winnen maar geen coins + pack krijgen...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:53 schreef DannyDeko het volgende:
Ik ga nu even de finale winnen en dan IF Neymar uit mn gratis pakje trekken.
Brb
Wat is hier Zhano aan? Nog minder dan aan mijn team toch?quote:
Ik zie een Wordpress logo met de tekst "generating preview".quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen Adblock
Als ik er op klik zie ik wel een team, anders dit:
[ afbeelding ]
Oh ik dacht dat elk kut team een zhano team was gr grquote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is hier Zhano aan? Nog minder dan aan mijn team toch?
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:23 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat elk kut team een zhano team was gr gr
Hames en Jackson erbijquote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:27 schreef Zhano het volgende:
Wil ook nog steeds iets met Enzo en Benzo... 41212(2)
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:44 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik heb eindelijk mijn team:
[ afbeelding ]
Nedved valt alleen nogal tegen en Sneijder misschien beetje wasted daar maar speelt verder leuk
Ja, hij is in 3 dagen gestegen van 3.5 naar 5.5quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging de prijs van Bergkamp opzoeken.. WTF hij is nog duurder dan Ronaldo.
Vanmorgen was hij nog 4.5mquote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:49 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja, hij is in 3 dagen gestegen van 3.5 naar 5.5
IF Herrera lijkt me wel een prima speler eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HahaMaar dan? IF Brahimi (te duur/value) of IF Herrera of Casemiro RCM
Vlaar is wel een driedubbelequote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Herrera lijkt me wel een prima speler eigenlijk.
Maar daarna is het ook niet zo makkelijk #Daretozhano
[ afbeelding ]
Met Perez op CDM heb je wel wat meer opties (+meerdere opties LB en LCB):quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vlaar is wel een driedubbelewaard ja. Daarnaast doe ik geen silvers meer..
Dit begint er wel meer op te lijken ja. Zonder de IF's though, no way dat ik 100+ k neertel voor Daniloquote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met Perez op CDM heb je wel wat meer opties (+meerdere opties LB en LCB):
[ afbeelding ]
Neuh lijkt me ook, maar ik klik altijd maar de duurste/bovenste aanquote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit begint er wel meer op te lijken ja. Zonder de IF's though, no way dat ik 100+ k neertel voor Danilo
Ja leek me al.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neuh lijkt me ook, maar ik klik altijd maar de duurste/bovenste aan
Stadion in voormalig concentratiekamp ?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:02 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi uitvak
Znicz Pruszków, 3e divisie in Polen
hier ga je spijt van krijgenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:05 schreef DutchSL het volgende:
Nu door de verkoop van MOTM Higuain voor het eerst genoeg coins om SIF Pogba te kopen, maar bijna 3 miljoen is me toch echt te gortig.![]()
Eens kijken waar ik dan in ga investeren..
Wanneer komt eigenlijk die BMS the movie dan?quote:
Yup.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:50 schreef FCsuarez het volgende:
Eriksen is vannacht uit peks gegaan toch...
Je hebt hem bewaard? Denk niet dat hij nu nog verder kan zakken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:55 schreef over_hedge het volgende:
hij is aardig gezakt, maar begint weer te stijgen dus ik heb nog hoop.
Ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt hem bewaard? Denk niet dat hij nu nog verder kan zakken.
quote:
moest je dokken?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb er gisteravond ook maar 2 gekocht
ach zo niet dan ook prima. Had hem toch uit een pack.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die prijs van motm courtois wil nog niet echt omhoog dus hoop voorjullie dat dat niet voor elke geldt
om er dan na 5 wedstrijden achter te komen dat hij toch niet zo goed is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Messi Messsiii Trapzie komt eraan. Trapzie komt eraan Trapzie komt eraaaaaan
bohhh Vidal ook al 900k![]()
Agh dan verkoop ik hem en DS2 ik de coins.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
om er dan na 5 wedstrijden achter te komen dat hij toch niet zo goed is.
Gewoon niet leuk meer dit.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nif ronaldo 9,5 miljoen nu. Ben toch benieuwd hoe zich dat komendemaanden ontwikkelt
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nif ronaldo 9,5 miljoen nu. Ben toch benieuwd hoe zich dat komendemaanden ontwikkelt
Hoe duur zijn z'n IFs en TOTY dan wel niet? 15 miljoen is de max toch?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
toty en sif zijn er al niet meer.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe duur zijn z'n IFs en TOTY dan wel niet? 15 miljoen is de max toch?
Die zijn al van de markt af.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe duur zijn z'n IFs en TOTY dan wel niet? 15 miljoen is de max toch?
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
toty en sif zijn er al niet meer.
Oh if ook al niet meer zie ik nu.quote:
Zullen wel iets moeten doen dit kan toch niet, met een nif voor fucks sakequote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]die gaat van de markt af denk ik..
Dan mag EA de tradeoffers wel terug gaan brengen.
Nja.. Ronaldo kostte vroeger 300 euro ofzo. Nu dus maar 100quote:
Bieden tot 50 mil jaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zullen wel iets moeten doen dit kan toch niet, met een nif voor fucks sake
ja als je het zo bekijkt. Enige is als het zo door gaat dat je nif ronaldo niet eens meer kan kopen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja.. Ronaldo kostte vroeger 300 euro ofzo. Nu dus maar 100
Vaker met 50 en 100k packs komen of packs met korting scheelt alquote:
Ja die PS3 markt verneukt ook een hoop. Dat gratis op FUT kunnen is niet goed denk ik (coinfarmers en ABs). Of zijn de prijzen op de xbox ook zo? Dan klopt mijn theorie niet natuurlijkquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zullen wel iets moeten doen dit kan toch niet, met een nif voor fucks sake
Die coinglitch is het probleem. Zonder die glitch waren de prijzen veel lager, coinsellwebsites kunnen dan namelijk niet uit het niets coins creeren maar dan moeten ze uit de markt zelf komenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:13 schreef over_hedge het volgende:
Of eens echt wat doen een autobyers en coin sellers
Minder maar ook daar zijn de prijzen hoog. Idd snel die kut ps3 eraf flikkerenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja die PS3 markt verneukt ook een hoop. Dat gratis op FUT kunnen is niet goed denk ik (coinfarmers en ABs). Of zijn de prijzen op de xbox ook zo? Dan klopt mijn theorie niet natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |