SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat dat over die kerel met zn pistooltje? Ik hoorde juist dat ie een student aan de TU Delft is?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:23 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Misschien werkt die man bij de V&D en is hij boos omdat hij 6% loon in moet leveren, en dat komt dan omdat hij VVD gestemd heeft![]()
![]()
![]()
(DS, hoe ging de grap ook al weer?)
Ja, DS heeft ook een legendarische zelfverzonnen grap hier neergezet, dat ging over de V&Dquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gaat dat over die kerel met zn pistooltje? Ik hoorde juist dat ie een student aan de TU Delft is?
Ja om hem te vervangen met een downie..quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja precies, daarom heb ik die Clasie er ook uit gehaald.
Hey DS2! Ik wist niet dat je ook een ander account had.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:41 schreef Apekoek het volgende:
Wie heeft in fut op dit moment een IF? Clasie of Klaassen?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hey DS2! Ik wist niet dat je ook een ander account had.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:45 schreef DonkereSerero2 het volgende:
Klaassen > Serero > Zimling > Clasie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |