• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Vreemd dat wij op het HBO dan Corstens hadden en nu Ons Strafrecht krijgen (derdejaars vak!).quote:Op maandag 26 januari 2015 17:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb alleen De Hullu gelezen, Ons Strafrecht is meer hbo maar wel duidelijker (peppie en kokkie taal)
Er is een reden dat Corstens en De Hullu standaardwerken voor strafrecht zijn: ze zijn heel erg goed. Er staat verschrikkelijk veel in. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je ze per se nodig hebt om een basis van het strafrecht te kennen; bij bachelorvakken behandel je meestal allerlei stof niet die wel in handboeken staat. Tel daarbij op dat vooral Corstens soms echt verschrikkelijk schrijft.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:02 schreef IPA35 het volgende:
Wie is er bekend met de literatuur over formeel strafrecht?
Wij gebruikten op het HBO het boek van Corstens en ons werd verteld dat dit samen met het boek van De Hullu een beetje de standaardwerken over strafrecht waren. Nu heb ik i.p.v. Corstens een boek genaamd "Ons Strafrecht" moeten aanschaffen. Iemand een mening over welk boek "beter" is?
quote:Het arrest is eveneens moeilijk te vatten naast het arrest Marks & Spencer II (HvJ EG 13 december 2005, nr. C-446/03, BNB 2006/72c*). In die zaak aanvaardde het Hof een volstrekt generiek misbruikargument (verliesverplaatsing) als rechtvaardiging in een zaak waarin geen spoor van misbruik te ontwaren viel. In Cadbury Schweppes daarentegen wordt een generieke maatregel juist weer verboden in een zaak waarin bovendien evident wél sprake is van winstverplaatsing. Met de consistentie in 's Hofs rechtspraak blijft het dus tobben.
Dit heeft te maken met strafrechtelijke immuniteit van de overheid. Dit zou eens een mogelijke scriptieonderwerp voor mij kunnen worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ons Strafrecht" klinkt best wel een beetjequote:Op maandag 26 januari 2015 17:04 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Vreemd dat wij op het HBO dan Corstens hadden en nu Ons Strafrecht krijgen (derdejaars vak!).
Godverdomme wat een baas. Heeft hij een fanclub? Klinkt alsof ik heel veel van deze kerel kan leren.quote:
Heel interessant. Ik zeg doen.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dit heeft te maken met strafrechtelijke immuniteit van de overheid. Dit zou eens een mogelijke scriptieonderwerp voor mij kunnen worden.
quote:Op maandag 26 januari 2015 17:05 schreef Tchock het volgende:
Corstens ligt op dit moment naast mijn kussen op bedEtsu werd heel opgewonden eventjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zoals "belastingrecht voor het HO"quote:Op maandag 26 januari 2015 17:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
"Ons Strafrecht" klinkt best wel een beetje
Öneryıldızquote:
Wij Zijn Strafrechtquote:Op maandag 26 januari 2015 17:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Yildiz is toch zo'n sauzenmerk?quote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 17:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Yildiz is toch zo'n sauzenmerk?
Mijn hele broodje zit Önderyildiz.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Precies, vroeg me dus al af waar de casus om zou gaan draaienquote:Op maandag 26 januari 2015 17:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
quote:
Nog duur ook nog...quote:Op maandag 26 januari 2015 17:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Okquote:Op maandag 26 januari 2015 17:06 schreef Etsu het volgende:
IPA35, ze bedoelen nestor. Vaak Dag erop op progress. Dat hele tijd in gaten houden heeft geen zin aangezien het 1x per dag (rond 06:00 u) wordt bijgewerkt en zichtbaar is
Ga je scriptie schrijven bij hem.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Godverdomme wat een baas. Heeft hij een fanclub? Klinkt alsof ik heel veel van deze kerel kan leren.
Niet gewoon zoals het een Fokker betaamt vanaf zijn zolderkamertje webwinkelenquote:Op maandag 26 januari 2015 17:07 schreef Etsu het volgende:
Ik heb net de halve stad doorgefietst omdat winkels failliet zijn en of hun kassa het niet deed.
3 winkels verder
Vrij gemiddeld. Wacht maar tot je een Asser moet aanschaffenquote:Op maandag 26 januari 2015 17:07 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nog duur ook nog...
http://shop.kluwer.nl/boe(...)ht/prod10031603.html
Dumpen van meer asielzoekers in leeglopende Groningse dorpen is zo'n slecht plan nog niet.quote:
Hehehequote:Op maandag 26 januari 2015 17:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vrij gemiddeld. Wacht maar tot je een Asser moet aanschaffen
Moet cadeau over halfuur alweer geven dus had geen tijd.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet gewoon zoals het een Fokker betaamt vanaf zijn zolderkamertje webwinkelen
Misschien best een goed idee.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 17:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien best een goed idee.
Maar hij heeft ook helemaal gelijk. Als je zoals ik afgelopen dagen tientallen zaken van het HvJ bestudeert valt echt op hoe weinig lijn er in zit. Richtlijnen hebben geen rechtstreekse werking, behalve in één arrest. De onderlinge samenhang van de verdragsvrijheden is gewoon prijsschieten: de ene keer gebruikt het HvJ ze nevenschikkend, de andere keer wordt er eentje niet behandeld omdat er een andere van toepassing is en soms worden ze allemaal nagelopen of ze van toepassing zijn of niet. In sommige arresten wordt de "dynamische interpretatie" toegepast, wat wil zeggen dat het Hof kan kijken waar ze op dat moment zin in hebben zonder zich aan te trekken van eerdere jurisprudentie. Echt, de lijst is eindeloos.
Belangrijke vraag: wiens zolderkamer webwinkelt een FOK!ker dan vanaf?quote:Op maandag 26 januari 2015 17:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ons Strafrecht is aan gewerkt door Prof. Knigge die voor de RUG werkt...quote:Op maandag 26 januari 2015 17:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vrij gemiddeld. Wacht maar tot je een Asser moet aanschaffen
Dat gebeurt aan de lopende band. Voor Loonheffingen nog dertig euro afgetikt voor een jurisprudentiebundel geschreven door de hoofddocent die we vervolgens niet hebben gebruikt in de cursus.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:11 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ons Strafrecht is aan gewerkt door Prof. Knigge die voor de RUG werkt...
Ons kent ons.
Das de praktijk van alledagquote:Op maandag 26 januari 2015 17:11 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ons kent ons.
Je vindt Iraanse dames ook leuk?quote:Op maandag 26 januari 2015 17:08 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dumpen van meer asielzoekers in leeglopende Groningse dorpen is zo'n slecht plan nog niet.
quote:Op maandag 26 januari 2015 17:12 schreef Etsu het volgende:
Studieboeken lezen
Paxcon is met mij eens
Ik heb nog de vorige druk van Corstens liggen. Dan die maar gewoon leren?quote:Op maandag 26 januari 2015 17:12 schreef Etsu het volgende:
Ons Strafrecht lezen
Paxcon is met mij eens
Ofcquote:Op maandag 26 januari 2015 17:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Je vindt Iraanse dames ook leuk?
Hoe oud is die? Is nogal wat verandert mbt opsporingsbevoegdheden afgelopen jaren.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik heb nog de vorige druk van Corstens liggen. Dan die maar gewoon leren?
Straf2 kan je halen met werkgroepen. Ik heb dat boek nooit gezien/nooit van gehoord, dus weet niet in hoeverre het aansluit bij de stof.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik heb nog de vorige druk van Corstens liggen. Dan die maar gewoon leren?
quote:Op maandag 26 januari 2015 17:14 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb slechte ervaringen met Iraanse dames
Paxcon weet hiervan
Bij Burgerlijk Recht 2 heb ik 13 van de 14 colleges alles gelezen. College 14 en de "aanvullende stof" niet. Maar daar hadden we de JFV samenvatting voor...quote:Op maandag 26 januari 2015 17:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed punt. Ik probeer het wel maar lukt nooit om alles te lezenEn toch blijf ik ze kopen.
Had je al eerder verteld.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:14 schreef Ties02 het volgende:
Paxcon weet hiervan
Vrij standaard. Ik weet nog dat ik een geïrriteerde opmerking kreeg van mijn hoogleraar omdat ik geen verwijzing naar zijn boek in mijn scriptie had opgenomen. Dat het slechts een bundeling van eerder werk was, maakte niet uit. Ze kicken op eigen publicaties en de verdiensten daaruit.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:11 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ons kent ons.
Blijkbaar ook met Nederlandsequote:Op maandag 26 januari 2015 17:14 schreef Ties02 het volgende:
Paxcon weet hiervan
Terecht. Ik rep ook altijd over mijn ene publicatie.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vrij standaard. Ik weet nog dat ik een geïrriteerde opmerking kreeg van mijn hoogleraar omdat ik geen verwijzing naar zijn boek in mijn scriptie had opgenomen. Dat het slechts een bundeling van eerder werk was, maakte niet uit. Ze kicken op eigen publicaties en de verdiensten daaruit.
Hmm, ik denk zo'n 3 jaar.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe oud is die? Is nogal wat verandert mbt opsporingsbevoegdheden afgelopen jaren.
Ben nu wel benieuwd.quote:
Ike houdt het bij serveersters uut heel 't land.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ties houdt het bij meiskes uuuut Groningen.
Nope, maar in het vorige topic maakte IPA35 die opmerking over Iraanse dames. Ik ben blijkbaar niet de enige in dit topic.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nouja jij vertelt ook elk topic dat je op ze valt he
Lelijke wijven hierquote:Op maandag 26 januari 2015 17:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ties houdt het bij meiskes uuuut Groningen.
Toch maar eens opzoeken straks.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Terecht. Ik rep ook altijd over mijn ene publicatie.
Die krijg ik nu keihard terug.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ike houdt het bij serveersters uut heel 't land.
Valt wel mee.quote:
Pax klapt alleen pizza en biertjes.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nait soez'n en gewoon wieven klappen joah
Pax is het eens met mij
Vind zo'n aangemaakte rrrrr een stuk hinderlijker hoor bij die verenigingsdamesquote:Op maandag 26 januari 2015 17:17 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Ergerlijker zijn diegene uit de omliggende dorpen. Dat dialect.
En bigmacsquote:Op maandag 26 januari 2015 17:17 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Pax klapt alleen pizza en biertjes.
3HAVO op een gereformeerde middelbare school.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Moet je maar niet in haren wonenquote:Op maandag 26 januari 2015 17:17 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Ergerlijker zijn diegene uit de omliggende dorpen. Dat dialect.
En dik dat die worden het eerste jaar.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vind zo'n aangemaakte rrrrr een stuk hinderlijker hoor bij die verenigingsdames
Ik als beschaafde semi-zuiderling vind het allebei maar niks.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vind zo'n aangemaakte rrrrr een stuk hinderlijker hoor bij die verenigingsdames
Was Erik eigenlijk ook lid?quote:Op maandag 26 januari 2015 17:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En dik dat die worden het eerste jaar.
Ik trek er volgende week pas in...quote:
Daar hoop ik ooit te kunnen wonenquote:
Dan woon je in Haren zonder haren!quote:Op maandag 26 januari 2015 17:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Daar hoop ik ooit te kunnen wonen
Ik wil ergens in een bos.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Daarom juist. Ideaalquote:
Even een pareltje uit het boek er bij gezocht.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:12 schreef eriksd het volgende:
Moet nog steeds lachen om Tchock's samenvatting. Genieten.
Janken.quote:In deze zaak emigreerde N van Nederland naar het Verenigd Koninkrijk
en kreeg een conserverende aanslag opgelegd. De vraag was of deze conserverende aanslag in
strijd was met het recht van vestiging. Hoewel op grond van Werner verdedigbaar is dat het recht van vestiging niet van toepassing is (alleen verplaatsing van woonplaats) oordeelde het Hof van Justitie dat dat recht wel van toepassing is omdat het ‘gaat om het geval van een gemeenschapsonderdaan die sinds de verlegging van zijn woonplaats in een lidstaat woont en houder is van alle aandelen van in een andere lidstaat gevestigde vennootschappen’
Valt tegen inderdaad.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:21 schreef Ties02 het volgende:
Haren is wel voor de rijke tatta's
Ik weet niet zo gauw of er wel brood te verdienen is in dat arbeidsrecht
Daarom Boek 2 vriend...quote:Op maandag 26 januari 2015 17:21 schreef Ties02 het volgende:
Haren is wel voor de rijke tatta's
Ik weet niet zo gauw of er wel brood te verdienen is in dat arbeidsrecht
De snelweg ligt er al.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wellicht. Heb stage gedaan bij een notaris. Dagelijks kwamen er van die kleine ondernemers langs voor hun B.V./Stichting/Vereniging etc. etc.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh zit daar geld in?
Dan ben ik op de goede weg
Huh maar je doet geen notarieel recht toch?quote:Op maandag 26 januari 2015 17:25 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wellicht. Heb stage gedaan bij een notaris. Dagelijks kwamen er van die kleine ondernemers langs voor hun B.V./Stichting/Vereniging etc. etc.
Nee was op HBO.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Huh maar je doet geen notarieel recht toch?
Leuk! Ik ga deze zomer wss stage lopen ergens
Estate planning is ook wel tof ja, ga dat komend semester volgen denk ik
Ja ik weet niet wat jij wil doen op een notariskantoor zonder dat je (ka-)notaris bent, koffie halen?quote:Op maandag 26 januari 2015 17:28 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Je hoeft überhaupt geen notarieel recht gedaan te hebben om in die praktijk werkzaam te kunnen zijn, maar als je ooit (kandidaat-)notaris wil zijn wel natuurlijk.
Noh man, gewoon standaardmodelletjes van KNB invullen en dan ¤300 euro vragen voor standaardtestamentjes waar je 20 minuten mee bezig bent.quote:
Aktes maken die de notaris vervolgens een keer langsloopt, eventuele verbeterpunten geeft en daarna passeert?quote:Op maandag 26 januari 2015 17:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat jij wil doen op een notariskantoor zonder dat je (ka-)notaris bent, koffie halen?
Aha je bedoelt dus toegevoegd of kandidaat-notarisquote:Op maandag 26 januari 2015 17:29 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Aktes maken die de notaris vervolgens een keer langsloopt, eventuele verbeterpunten geeft en daarna passeert?
Nee.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Aha je bedoelt dus toegevoegd of kandidaat-notaris
Lijkt me niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:30 schreef IPA35 het volgende:
Sterker nog, dat doen over het algemeen MBO'ers.
Not sure if..quote:Op maandag 26 januari 2015 17:30 schreef IPA35 het volgende:
Ja ik denk inderdaad dat aandelenfusies, splitsingen en oprichtingen van beursgenoteerde venootschappen gewoon door MBO'ers worden gedaan, kraait geen haan naar, alleen even een stempeltje zetten.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:30 schreef IPA35 het volgende:
Toch wel.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 17:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ik denk inderdaad dat aandelenfusies, splitsingen en oprichtingen van beursgenoteerde venootschappen gewoon door MBO'ers worden gedaan, kraait geen haan naar, alleen even een stempeltje zetten.
Maar je weet natuurlijk wel dat dat niet de hoofdmoot van het werk van een notaris is.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ik denk inderdaad dat aandelenfusies, splitsingen en oprichtingen van beursgenoteerde venootschappen gewoon door MBO'ers worden gedaan, kraait geen haan naar, alleen even een stempeltje zetten.
De meer complexe dingen doen ze uiteraard zelf, of geven meer uitgebreide instructies.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar je weet natuurlijk wel dat dat niet de hoofdmoot van het werk van een notaris is.
Ligt eraan welk kantoor, welke praktijkgroepquote:Op maandag 26 januari 2015 17:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar je weet natuurlijk wel dat dat niet de hoofdmoot van het werk van een notaris is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
quote:Op maandag 26 januari 2015 17:37 schreef IPA35 het volgende:
Nee joh, Ally McBealSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
Dit gaat uiteraard ook niet over Zuidasnotarissen. Ik heb het even opgezocht: per jaar worden er 120.000 testamenten geregistreerd, 200.000 koopaktes, tienduizenden samenlevingscontracten, 110.000 erfenissen worden verdeeld, ga zo maar door.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ligt eraan welk kantoor, welke praktijkgroep
Zuidas notarissen maken echt geen testamentjes op hoor
quote:Op maandag 26 januari 2015 17:37 schreef IPA35 het volgende:
Maar goed, VWO'ers zijn dan vaak ook nog redelijk kinderlijk wanneer ze op de universiteit komen. Vervolgens hoeven ze nooit stage te lopen etc. maar men denkt wel een goed beeld bij de juristenpraktijk te hebben. Minder Suits kijken jongens...Deze toon is dan weer jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, voornamelijk kano's en toeno'squote:Op maandag 26 januari 2015 17:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit gaat uiteraard ook niet over Zuidasnotarissen. Ik heb het even opgezocht: per jaar worden er 120.000 testamenten geregistreerd, 200.000 koopaktes, tienduizenden samenlevingscontracten, 110.000 erfenissen worden verdeeld, ga zo maar door.
Denk je dat dat allemaal door (echte) notarissen wordt gedaan?
Ik heb geen praktijkervaring, dus ik kan het niet met zekerheid zeggen. Maar het zou in elk geval makkelijk kunnen. De testamenten van mijn ouders zijn net kleurplaten, je hoeft alleen maar het juiste potlood te pakken en binnen de lijntjes te blijven.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee, voornamelijk kano's en toeno's
Maar dat al het voorwerk door een MBO'er wordt gedaan gaat er bij mij niet in
Toekanoesquote:Op maandag 26 januari 2015 17:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee, voornamelijk kano's en toeno's
alles gaat naar Tchock!quote:Op maandag 26 januari 2015 17:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb geen praktijkervaring, dus ik kan het niet met zekerheid zeggen. Maar het zou in elk geval makkelijk kunnen. De testamenten van mijn ouders zijn net kleurplaten, je hoeft alleen maar het juiste potlood te pakken en binnen de lijntjes te blijven.![]()
Mijn naam staat er niet eens in, laat staan die van Crack.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
alles gaat naar Tchock!
uitsluitingsclausule voor Crack nog erbij en klaar
Oei onterfd, pijnlijkquote:Op maandag 26 januari 2015 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn naam staat er niet eens in, laat staan die van Crack.
Volgens mij denk jij dat een testament een handgeschreven stuk perkament is waarin plechtig wordt verklaard welke spullen naar welke persoon gaan, dichtgevouwen met een mooie strik er omheen en een waszegel.quote:
Tchock ik maakte een garp, je moet je EU meter even uit doenquote:Op maandag 26 januari 2015 17:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij dat een testament een handgeschreven stuk perkament is waarin plechtig wordt verklaard welke spullen naar welke persoon gaan, dichtgevouwen met een mooie strik er omheen en een waszegel.
De testamenten die ik gezien heb waren meer "Persoon A laat al zijn bezittingen na aan zijn/haar langstlevende echtgenoot en/of kinderen"
quote:Op maandag 26 januari 2015 17:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Tchock ik maakte een garp, je moet je EU meter even uit doen
Zsmquote:Op maandag 26 januari 2015 17:45 schreef Ties02 het volgende:
Ik mag solliciteren ergens maar ik wacht liever met mijn cijferlijst totdat ik deze 2 tentamens binnen heb, of kan ik beter nu al de boel sturen
Wat een eer, je mag solliciterenquote:Op maandag 26 januari 2015 17:45 schreef Ties02 het volgende:
Ik mag solliciteren ergens maar ik wacht liever met mijn cijferlijst totdat ik deze 2 tentamens binnen heb, of kan ik beter nu al de boel sturen
No offense als je je niet in deze kritiek herkent.quote:
Zeker niet langer.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:58 schreef Ties02 het volgende:
Hoe lang moet een motivatiebrief zijn ()
A4'tje ?
Jaja! Ik kijk overal positief tegen aan!quote:Op maandag 26 januari 2015 17:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat een eer, je mag solliciteren
Ik heb altijd geleerd dat als je het niet op één pagina krijgt je te veel zegt. Voorbeeldbrieven zijn vaak nog een stuk korter dan dat.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:58 schreef Ties02 het volgende:
A4'tje ?
Hmm ben benieuwd naar de sollicitatiebrieven van o.a. Joosie en Ryonquote:Op maandag 26 januari 2015 18:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat als je het niet op één pagina krijgt je te veel zegt. Voorbeeldbrieven zijn vaak nog een stuk korter dan dat.
quote:Op maandag 26 januari 2015 18:02 schreef Yreal het volgende:
Ik was ineens een leuke dame kwijt op fb. Blijkt ze haar naam veranderd te hebben in TIES TIES....
quote:Op maandag 26 januari 2015 18:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hmm ben benieuwd naar de sollicatiebrieven van o.a. Joosie en Ryon
quote:Volgens ooggetuigen was de trambestuurder op de hoogte van de situatie maar reed deze stoïcijns door, waardoor de hulpdiensten niet de mogelijkheid kregen tot reanimatie van de man. Zeker twintig minuten zou de tram hebben rondgereden door Amsterdam met aan boord een dode man.
Materieel of proces?quote:Op maandag 26 januari 2015 18:21 schreef IPA35 het volgende:
Gaat er iemand strafrecht 3 (RUG) volgen? Ik kan de readers pas de dag van het eerste college afhalen en ik wil graag weten wat de voorgeschreven stof is.
Proces. Ik wil gewoon de stof van college 1 weten.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Materieel of proces?
Als je nu al wilt beginnen zou ik Ons Strafrecht (procesrecht) gewoon door gaan nemen
Hollende Kleurlingquote:Op maandag 26 januari 2015 18:28 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Proces. Ik wil gewoon de stof van college 1 weten.
quote:
Op één a4'tje moet je wel kunnen neerpennen wat je wilt zeggen. Als je brief 2 regels te lang is voor 1 A4 is dat vaak reden om je brief direct de prullenbak in te gooien.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:58 schreef Ties02 het volgende:
A4'tje ?
quote:Op maandag 26 januari 2015 18:21 schreef Ties02 het volgende:
Paxcon:
http://imgur.com/gallery/u1ZxWEF
Dit komt ons bekend voor
quote:Op maandag 26 januari 2015 18:47 schreef Polacco het volgende:
[..]
Als je brief 2 regels te lang is voor 1 A4 is dat vaak reden om je brief direct de prullenbak in te gooien.
Gewenst inderdaad. Wensen, stam op -s, zit in het Kofschip.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
d of t?
waarbij ze wel kenbaar maken dat een verhoging niet op voorhand gewenst is
t toch?
Geen Yreal aub.![]()
Gooien. stam op -i, zit in het kofschip. Gegooit?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewenst inderdaad. Wensen, stam op -s, zit in het Kofschip.
De i zit niet in het kofschip.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:02 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Gooien. stam op -i, zit in het kofschip. Gegooit?
Het Kofschip gaat alleen over of medeklinkers sterk of zwak zijn. De i en o zijn opvulling omdat TKFSCHP zo moeilijk te onthouden is.quote:
Blijf het een idioot 'ezelsbruggetje' vinden.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het Kofschip gaat alleen over of medeklinkers sterk of zwak zijn. De i en o zijn opvulling omdat TKFSCHP zo moeilijk te onthouden is.
Is het ook. Wist alleen niet hoe ik het anders moest beredeneren want gewenste en gewensde klinkt allebei prima in mijn hoofd.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:07 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Blijf het een idioot 'ezelsbruggetje' vinden.
Als jij een betere manier weetquote:Op maandag 26 januari 2015 19:07 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Blijf het een idioot 'ezelsbruggetje' vinden.
Er is zo'n nieuwe waar ook de X en C in zitten. XTC-Fokschaap of zo?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als jij een betere manier weet
Be my guest
Dat klinkt inderdaad wel wat meer van deze tijdquote:Op maandag 26 januari 2015 19:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is zo'n nieuwe waar ook de X en C in zitten. XTC-Fokschaap of zo?
lievquote:
als je moest kiezen: kad of hont?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
liev
Ik zou wel eens weten hoeveel uur ik heb besteed aan kadden en honten kijk op het internet/reddit
Misschien.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:43 schreef lukybird1 het volgende:
Nog iemand in groningen die naar de Bedrijven- en Instellingendag op 13 februari van de JVF gaat, of is geweest? Zo ja is het wat? Of zou ik als 3e jaars economics en 2e jaars rechten student een beetje te vroeg zijn?
Nope.quote:
Nee. Voor de 29e volgens mij.quote:
2 februari dus.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:49 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nee. Voor de 29e volgens mij.
Toets was vorige week dinsdag.
Kan toch ook eerder?quote:
Bij prino? Zeker niet.quote:
Uh, als ik moest kiezen, zou ik voor een kad kiezen.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Al jouw liefdevolle posts over Floor kunnen bij deze dan ook de prullenbak in
Niet, jaartje uitstel.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:53 schreef Yreal het volgende:
Dus, hoe ga ik vanavond bedrijfskunde leren?
Oh kut ik ben vergeten de mogelijkheid van uitstel van betaling in de Invorderingswet te vermelden bij afrekening ivm einde TBS-regelingquote:
wow dat wordt een onvoldoende, het spijt me manquote:Op maandag 26 januari 2015 19:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh kut ik ben vergeten de mogelijkheid van uitstel van betaling in de Invorderingswet te vermelden bij afrekening ivm einde TBS-regeling
Fuuuu
Hoe ging ie verder?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh kut ik ben vergeten de mogelijkheid van uitstel van betaling in de Invorderingswet te vermelden bij afrekening ivm einde TBS-regeling
Fuuuu
Trek in een wijntje. Laat die voorziening flesje wijn maar vrijvallen denk ik.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Fuuuu
Denk het wel Y. Maakt niet uit toch?quote:
Krijg je als je nooit thuis bent.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:05 schreef eriksd het volgende:
Ik heb vorig jaar 840 euro aan voorschotten electriciteit en warmte betaald en krijg nu 700 terug. Rara politiepet.
Ik wist dat ik zuinig leefde maar dit slaat alles.
Je blijft dus bivakkeren op kantoor? 140 / 12 = 11,67 euro maandelijks voorschot voor stroom en gas is echt niks.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:05 schreef eriksd het volgende:
Ik heb vorig jaar 840 euro aan voorschotten electriciteit en warmte betaald en krijg nu 700 terug. Rara politiepet.
Snap er ook geen fluit van. Morgen maar even bellen.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je blijft dus bivakkeren op kantoor? 140 / 12 = 11,67 euro maandelijks voorschot voor stroom en gas is echt niks.
Raar wel. Te meer omdat je ook nog vastrecht e.d. betaalt. Dat moet al wel meer zijn dan die 140 euro (zeker bij warmte, want daar hanteren ze idiote bedragen t.o.v. gas).quote:Op maandag 26 januari 2015 20:05 schreef eriksd het volgende:
Jajaja laten we eerst maar eens afwachtenquote:Op maandag 26 januari 2015 20:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Trek in een wijntje. Laat die voorziening flesje wijn maar vrijvallen denk ik.
ja geen dank hoor tiesje!quote:Op maandag 26 januari 2015 20:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jajaja laten we eerst maar eens afwachten
Over vrijval gesproken, versnelde vrijval van de opwaarderingsreserve kwam er ook nog in voor
Alsmede de onzakelijke lening dus bedankt nog daarvoor dat je het gister vroeg
Nouja de vraag was wat is het IB gevolg en dat is gewoon afrekening over de stille reservesquote:Op maandag 26 januari 2015 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
wow dat wordt een onvoldoende, het spijt me man
Daarom, volgens mij staat dat er niet op. Dat is 400 euro, heb 5 gj verbruikt dus dat is 100. Krijg ik 200 terug, dat had ik zelf berekend.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Raar wel. Te meer omdat je ook nog vastrecht e.d. betaalt. Dat moet al wel meer zijn dan die 140 euro (zeker bij warmte, want daar hanteren ze idiote bedragen t.o.v. gas).
halma hequote:Op maandag 26 januari 2015 20:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nouja de vraag was wat is het IB gevolg en dat is gewoon afrekening over de stille reservesstelletje naaiballen
blurghquote:Op maandag 26 januari 2015 20:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is een held
Colleges met genot teruggekeken de laatste tijd
jawel. Studiepunten vervallen in september.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Denk het wel Y. Maakt niet uit toch?
tja. Ooit moest er een eind aan komen.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
jawel. Studiepunten vervallen in september.
Dus je moet ineens morgen iets bestuurskundigs maken/inleveren?quote:Op maandag 26 januari 2015 20:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
jawel. Studiepunten vervallen in september.
jep. Bedrijfskunde...quote:Op maandag 26 januari 2015 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus je moet ineens morgen iets bestuurskundigs maken/inleveren?
Wat dan?quote:
Ik vond het verschrikkelijk leuk. Maar bij mij was het ook een keuzevak in mijn minor en niet verplicht.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:21 schreef Etsu het volgende:
Ben zo blij dat ik die studentenrechtbank niet hoef te doen. Als ik zo naar mensen om me heen hoor, is het verschrikkelijk.
Ik moest het wel doen en ik had er wel wat van opgestoken.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:21 schreef Etsu het volgende:
Ben zo blij dat ik die studentenrechtbank niet hoef te doen. Als ik zo naar mensen om me heen hoor, is het verschrikkelijk.
Had je ook genoeg tijd voor? Hier proppen ze een deadline naast de tentamens even tussendoor.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
Ik vond het verschrikkelijk leuk. Maar bij mij was het ook een keuzevak in mijn minor en niet verplicht.
Wat?quote:Op maandag 26 januari 2015 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had je ook genoeg tijd voor? Hier proppen ze een deadline naast de tentamens even tussendoor.
Zie edit. Week waarna? Ik snap niets van deze zin.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, week erna maar er is genoeg te doen om het te kunnen fixenHier dan.
Week na de tentamens om je essay in te leveren.quote:
Nounounouquote:Op maandag 26 januari 2015 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
bij belasting1 iig wel
ze is 100x beter dan alle docenten van de vakgroep bij elkaar
martinquote:Op maandag 26 januari 2015 20:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nounounou
Ik vind Boer ook erg duidelijk, herhaalt alles zo ongeveer wel 20x maar dat is met bepaalde Vpb onderwerpen wel fijn
Ziet er oud uit.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:40 schreef eriksd het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)el-jurkje-meer.dhtml
Tsja, vind het niet echt een succes.
Vast een lekkere squatkont niks mis meequote:Op maandag 26 januari 2015 20:40 schreef eriksd het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)el-jurkje-meer.dhtml
Tsja, vind het niet echt een succes.
Zet de muziek laag en het hoorcollege iets hoger, doe ik ook vaak als er toch maar wat in de ruimte wordt geluldquote:Op maandag 26 januari 2015 20:48 schreef Tchock het volgende:
Ik moet hoorcollege luisteren maar heb net een fijne mix aanstaan die ik niet uit wil doen. Luxeproblemen.
Hahaquote:Op maandag 26 januari 2015 20:51 schreef Tchock het volgende:
Erik, iets voor jou dat pak rechts? Droeg de premier van India, Narendra Damodardas Modi, toen hij Obama ontmoette.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar eens inlezen wat bedrijfskunde is dan maar. Espresso gezet.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
Ik vond het verschrikkelijk leuk. Maar bij mij was het ook een keuzevak in mijn minor en niet verplicht.
Hou nou op met steeds zo janken, ik probeer je te vragen wat je moet doen en wat er aan de hand is.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
maar eens inlezen wat bedrijfskunde is dan maar. Espresso gezet.
quote:Op maandag 26 januari 2015 20:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
man man manquote:Op maandag 26 januari 2015 20:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Een afstudeervoorstel schrijvenquote:Op maandag 26 januari 2015 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hou nou op met steeds zo janken, ik probeer je te vragen wat je moet doen en wat er aan de hand is.
Hoezo? Ik ben toch niet zo'n ijdeltuit?quote:Op maandag 26 januari 2015 20:51 schreef Tchock het volgende:
Erik, iets voor jou dat pak rechts? Droeg de premier van India, Narendra Damodardas Modi, toen hij Obama ontmoette.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, kijk. We worden al iets concreter. Hoe lang moet een afstudeervoorstel zijn? Gaat er echt veel schrijfwerk in zitten of is het "gewoon" een onderwerp kiezen? Als het dat laatste is kun je misschien iemand die wel bedrijfskunde kent vragen om hulp.quote:
Ja.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:05 schreef Ties02 het volgende:
Is recht van reclame een specialis van opschorting of was dat retentie?
Er moet een bedrijfskundige onderzoeksvoorstel komen. Geen vereiste hoe lang dat nu moet zijn.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, kijk. We worden al iets concreter. Hoe lang moet een afstudeervoorstel zijn? Gaat er echt veel schrijfwerk in zitten of is het "gewoon" een onderwerp kiezen? Als het dat laatste is kun je misschien iemand die wel bedrijfskunde kent vragen om hulp.
Morgenquote:Op maandag 26 januari 2015 21:03 schreef eriksd het volgende:
Wanneer moet dat gedoetje af zijn Yreal?
Maar wanneer heb je dan dat oorspronkelijke voorstel ingeleverd?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Er moet een bedrijfskundige onderzoeksvoorstel komen. Geen vereiste hoe lang dat nu moet zijn.
[..]
Morgen
In before "waarom doe je het nu pas?"
Omdat ik een economisch juridisch voorstel had geschreven, en ik blijkbaar ineens bedrijfskunde ben gaan studeren.
2 weken geledenquote:Op maandag 26 januari 2015 21:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar wanneer heb je dan dat oorspronkelijke voorstel ingeleverd?
Curieus dat ze dan 1 dag voor de deadline hiermee komen.quote:
Retentie natuurlijk. Daar wordt iets opgeschort (teruggaaf van goed) en bij reclame wordt juist een extra actie ondernomen om een goed terug te halen.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:05 schreef Ties02 het volgende:
Is recht van reclame een specialis van opschorting of was dat retentie?
Oh nee, ik ben dus afgeschoten en mag morgen met wat nieuws komen.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Curieus dat ze dan 1 dag voor de deadline hiermee komen.
Ridicule termijn dan.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben dus afgeschoten en mag morgen met wat nieuws komen.
Met een nieuw onderwerp of het hele zaakje af hebben?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben dus afgeschoten en mag morgen met wat nieuws komen.
Ik vergeet steeds wat reclame is, iets met terugvorderen en schriftelijke verklaringquote:Op maandag 26 januari 2015 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Retentie natuurlijk. Daar wordt iets opgeschort (teruggaaf van goed) en bij reclame wordt juist een extra actie ondernomen om een goed terug te halen.
Nieuw onderwerp. Zonder ook maar enige les daarover gehad te hebben, omdat zoals ik vanmiddag beschreef, nooit bedrijfskunde heb gehadquote:Op maandag 26 januari 2015 21:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Met een nieuw onderwerp of het hele zaakje af hebben?
Oke. en ik ga stage lopen bij een vastgoedinvesteerder. Als je dan nog goede suggesties hebt krijg je van mij een flesje wijn...quote:Op maandag 26 januari 2015 21:11 schreef eriksd het volgende:
Verzin gewoon wat over het productieproces en dat meer omzet bij dezelfde prijs kan zorgen voor een lagere winstmarge door hogere productiekosten.
Klaar.
Ik zit vooral een beetje met de handen in het haar oververmoeid te zijn.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:13 schreef eriksd het volgende:
Ik zie Yreal nu in zo'n wolk van papieren met een kat die zich snel uit de voeten maakt.
En dan op dit muziekje de boeken door de lucht:
Reclamerecht is het recht om een goed terug te vorderen van iemand die de koopprijs niet betaalt. Hierdoor wordt de koop ontbonden en verliest de verkrijger zijn rechten op dat goed. Ezelsbruggetje: reclame / re-clame / terug claimen.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds wat reclame is, iets met terugvorderen en schriftelijke verklaring
Zelf verzonnen of algemeen bekend?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ezelsbruggetje: reclame / re-clame / terug claimen.
Je kent het woord reclameren toch wel?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zelf verzonnen of algemeen bekend?
Nooit van gehoord.
Half half. Ik heb het zojuist zelfbedacht maar reclame komt van het Latijn reclamare (re- is terug en clamare is roepen) en dat heb ik netjes in 2 vwo geleerd.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zelf verzonnen of algemeen bekend?
Nooit van gehoord.
Ah, kijk. Ik heb nooit Latijn gehad en ik kan niet in jouw hoofd kijken. Dus:quote:Op maandag 26 januari 2015 21:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Half half. Ik heb het zojuist zelfbedacht maar reclame komt van het Latijn reclamare (re- is terug en clamare is roepen) en dat heb ik netjes in 2 vwo geleerd.
Stfu.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je kent het woord reclameren toch wel?
quote:Op maandag 26 januari 2015 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik denk niet dat ie 't tegen jou heeft nu jij opeens bedrijfskunde studeert
het is mij nou nog niet helemaal duidelijk wat bedrijfskunde uberhaupt isquote:Op maandag 26 januari 2015 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik denk niet dat ie 't tegen jou heeft nu jij opeens bedrijfskunde studeert
Geen verschil met rechten dus. Wat is het probleem?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
het is mij nou nog niet helemaal duidelijk wat bedrijfskunde uberhaupt is
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bedrijfskundequote:Op maandag 26 januari 2015 21:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
het is mij nou nog niet helemaal duidelijk wat bedrijfskunde uberhaupt is
HEEYOOOOquote:Op maandag 26 januari 2015 21:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen verschil met rechten dus. Wat is het probleem?
quote:Op maandag 26 januari 2015 21:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daar kan je nog een beetje in je wetboek bladerenquote:Op maandag 26 januari 2015 21:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb vrienden gemaakt merk ik.quote:
Herorganisatie/herstructurering binnen een fiscale eenheid is toch onbelast?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:30 schreef eriksd het volgende:
Heb je al google aangezet op oefenopdrachten en bedrijfskunde? Ik krijg allerhande verbeterplannen volgens het SMART model.
ik heb een screenshot gemaakt en kan wel via WA sturenquote:Op maandag 26 januari 2015 21:35 schreef Ties02 het volgende:
Waarom haal je het nou weg? Prachtig stukje proza
Graagquote:Op maandag 26 januari 2015 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb een screenshot gemaakt en kan wel via WA sturen
Mensen die niet op een universiteit of welke onderwijsinstelling dan ook thuis horen.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:37 schreef Ties02 het volgende:
Toch altijd benieuwd wat voor mensen daar achter het beeldscherm zitten
quote:Op maandag 26 januari 2015 21:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen die niet op een universiteit of welke onderwijsinstelling dan ook thuis horen.
Iemand die heel erg gefrustreerd is dat ik aan dit soort dingen wel denk en hij niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:37 schreef Ties02 het volgende:
Toch altijd benieuwd wat voor mensen daar achter het beeldscherm zitten
In beginsel wel, maar bij verbreken kan je nog tegen allemaal gedonder aanlopen.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Herorganisatie/herstructurering binnen een fiscale eenheid is toch onbelast?
Ja ok maar niet als die 3 jaars termijn is verstreken en dat was in dit geval zo (bedrijfsfusie)quote:Op maandag 26 januari 2015 21:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
In beginsel wel, maar bij verbreken kan je nog tegen allemaal gedonder aanlopen.
Ok.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja maar niet als die 3 jaars termijn is verstreken en dat was in dit geval zo (bedrijfsfusie)
3 jaars ja?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ok maar niet als die 3 jaars termijn is verstreken en dat was in dit geval zo (bedrijfsfusie)
quote:
quote:3. Het eerste lid vindt geen toepassing ingeval:
b. sprake was van een overdracht van een onderneming of een zelfstandig onderdeel van een onderneming, tegen uitreiking door de overnemer van eigen aandelen, en na het tijdstip waarop de overdracht heeft plaatsgevonden ten minste drie kalenderjaren zijn verstreken; of
Zal ik doenquote:Op maandag 26 januari 2015 21:41 schreef Mshauri het volgende:
Je moet oppassen met fusies/splitsingen binnen een FE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |