Geen verschil met rechten dus. Wat is het probleem?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
het is mij nou nog niet helemaal duidelijk wat bedrijfskunde uberhaupt is
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bedrijfskundequote:Op maandag 26 januari 2015 21:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
het is mij nou nog niet helemaal duidelijk wat bedrijfskunde uberhaupt is
HEEYOOOOquote:Op maandag 26 januari 2015 21:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen verschil met rechten dus. Wat is het probleem?
quote:Op maandag 26 januari 2015 21:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daar kan je nog een beetje in je wetboek bladerenquote:Op maandag 26 januari 2015 21:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb vrienden gemaakt merk ik.quote:
Herorganisatie/herstructurering binnen een fiscale eenheid is toch onbelast?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:30 schreef eriksd het volgende:
Heb je al google aangezet op oefenopdrachten en bedrijfskunde? Ik krijg allerhande verbeterplannen volgens het SMART model.
ik heb een screenshot gemaakt en kan wel via WA sturenquote:Op maandag 26 januari 2015 21:35 schreef Ties02 het volgende:
Waarom haal je het nou weg? Prachtig stukje proza
Graagquote:Op maandag 26 januari 2015 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb een screenshot gemaakt en kan wel via WA sturen
Mensen die niet op een universiteit of welke onderwijsinstelling dan ook thuis horen.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:37 schreef Ties02 het volgende:
Toch altijd benieuwd wat voor mensen daar achter het beeldscherm zitten
quote:Op maandag 26 januari 2015 21:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen die niet op een universiteit of welke onderwijsinstelling dan ook thuis horen.
Iemand die heel erg gefrustreerd is dat ik aan dit soort dingen wel denk en hij niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:37 schreef Ties02 het volgende:
Toch altijd benieuwd wat voor mensen daar achter het beeldscherm zitten
In beginsel wel, maar bij verbreken kan je nog tegen allemaal gedonder aanlopen.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Herorganisatie/herstructurering binnen een fiscale eenheid is toch onbelast?
Ja ok maar niet als die 3 jaars termijn is verstreken en dat was in dit geval zo (bedrijfsfusie)quote:Op maandag 26 januari 2015 21:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
In beginsel wel, maar bij verbreken kan je nog tegen allemaal gedonder aanlopen.
Ok.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja maar niet als die 3 jaars termijn is verstreken en dat was in dit geval zo (bedrijfsfusie)
3 jaars ja?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ok maar niet als die 3 jaars termijn is verstreken en dat was in dit geval zo (bedrijfsfusie)
quote:
quote:3. Het eerste lid vindt geen toepassing ingeval:
b. sprake was van een overdracht van een onderneming of een zelfstandig onderdeel van een onderneming, tegen uitreiking door de overnemer van eigen aandelen, en na het tijdstip waarop de overdracht heeft plaatsgevonden ten minste drie kalenderjaren zijn verstreken; of
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |