Lijkt me niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:30 schreef IPA35 het volgende:
Sterker nog, dat doen over het algemeen MBO'ers.
Not sure if..quote:Op maandag 26 januari 2015 17:30 schreef IPA35 het volgende:
Ja ik denk inderdaad dat aandelenfusies, splitsingen en oprichtingen van beursgenoteerde venootschappen gewoon door MBO'ers worden gedaan, kraait geen haan naar, alleen even een stempeltje zetten.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:30 schreef IPA35 het volgende:
Toch wel.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 17:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ik denk inderdaad dat aandelenfusies, splitsingen en oprichtingen van beursgenoteerde venootschappen gewoon door MBO'ers worden gedaan, kraait geen haan naar, alleen even een stempeltje zetten.
Maar je weet natuurlijk wel dat dat niet de hoofdmoot van het werk van een notaris is.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ik denk inderdaad dat aandelenfusies, splitsingen en oprichtingen van beursgenoteerde venootschappen gewoon door MBO'ers worden gedaan, kraait geen haan naar, alleen even een stempeltje zetten.
De meer complexe dingen doen ze uiteraard zelf, of geven meer uitgebreide instructies.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar je weet natuurlijk wel dat dat niet de hoofdmoot van het werk van een notaris is.
Ligt eraan welk kantoor, welke praktijkgroepquote:Op maandag 26 januari 2015 17:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar je weet natuurlijk wel dat dat niet de hoofdmoot van het werk van een notaris is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
quote:Op maandag 26 januari 2015 17:37 schreef IPA35 het volgende:
Nee joh, Ally McBealSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
Dit gaat uiteraard ook niet over Zuidasnotarissen. Ik heb het even opgezocht: per jaar worden er 120.000 testamenten geregistreerd, 200.000 koopaktes, tienduizenden samenlevingscontracten, 110.000 erfenissen worden verdeeld, ga zo maar door.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ligt eraan welk kantoor, welke praktijkgroep
Zuidas notarissen maken echt geen testamentjes op hoor
quote:Op maandag 26 januari 2015 17:37 schreef IPA35 het volgende:
Maar goed, VWO'ers zijn dan vaak ook nog redelijk kinderlijk wanneer ze op de universiteit komen. Vervolgens hoeven ze nooit stage te lopen etc. maar men denkt wel een goed beeld bij de juristenpraktijk te hebben. Minder Suits kijken jongens...Deze toon is dan weer jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, voornamelijk kano's en toeno'squote:Op maandag 26 januari 2015 17:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit gaat uiteraard ook niet over Zuidasnotarissen. Ik heb het even opgezocht: per jaar worden er 120.000 testamenten geregistreerd, 200.000 koopaktes, tienduizenden samenlevingscontracten, 110.000 erfenissen worden verdeeld, ga zo maar door.
Denk je dat dat allemaal door (echte) notarissen wordt gedaan?
Ik heb geen praktijkervaring, dus ik kan het niet met zekerheid zeggen. Maar het zou in elk geval makkelijk kunnen. De testamenten van mijn ouders zijn net kleurplaten, je hoeft alleen maar het juiste potlood te pakken en binnen de lijntjes te blijven.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee, voornamelijk kano's en toeno's
Maar dat al het voorwerk door een MBO'er wordt gedaan gaat er bij mij niet in
Toekanoesquote:Op maandag 26 januari 2015 17:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee, voornamelijk kano's en toeno's
alles gaat naar Tchock!quote:Op maandag 26 januari 2015 17:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb geen praktijkervaring, dus ik kan het niet met zekerheid zeggen. Maar het zou in elk geval makkelijk kunnen. De testamenten van mijn ouders zijn net kleurplaten, je hoeft alleen maar het juiste potlood te pakken en binnen de lijntjes te blijven.![]()
Mijn naam staat er niet eens in, laat staan die van Crack.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
alles gaat naar Tchock!
uitsluitingsclausule voor Crack nog erbij en klaar
Oei onterfd, pijnlijkquote:Op maandag 26 januari 2015 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn naam staat er niet eens in, laat staan die van Crack.
Volgens mij denk jij dat een testament een handgeschreven stuk perkament is waarin plechtig wordt verklaard welke spullen naar welke persoon gaan, dichtgevouwen met een mooie strik er omheen en een waszegel.quote:
Tchock ik maakte een garp, je moet je EU meter even uit doenquote:Op maandag 26 januari 2015 17:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij dat een testament een handgeschreven stuk perkament is waarin plechtig wordt verklaard welke spullen naar welke persoon gaan, dichtgevouwen met een mooie strik er omheen en een waszegel.
De testamenten die ik gezien heb waren meer "Persoon A laat al zijn bezittingen na aan zijn/haar langstlevende echtgenoot en/of kinderen"
quote:Op maandag 26 januari 2015 17:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Tchock ik maakte een garp, je moet je EU meter even uit doen
Zsmquote:Op maandag 26 januari 2015 17:45 schreef Ties02 het volgende:
Ik mag solliciteren ergens maar ik wacht liever met mijn cijferlijst totdat ik deze 2 tentamens binnen heb, of kan ik beter nu al de boel sturen
Wat een eer, je mag solliciterenquote:Op maandag 26 januari 2015 17:45 schreef Ties02 het volgende:
Ik mag solliciteren ergens maar ik wacht liever met mijn cijferlijst totdat ik deze 2 tentamens binnen heb, of kan ik beter nu al de boel sturen
No offense als je je niet in deze kritiek herkent.quote:
Zeker niet langer.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:58 schreef Ties02 het volgende:
Hoe lang moet een motivatiebrief zijn ()
A4'tje ?
Jaja! Ik kijk overal positief tegen aan!quote:Op maandag 26 januari 2015 17:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat een eer, je mag solliciteren
Ik heb altijd geleerd dat als je het niet op één pagina krijgt je te veel zegt. Voorbeeldbrieven zijn vaak nog een stuk korter dan dat.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:58 schreef Ties02 het volgende:
A4'tje ?
Hmm ben benieuwd naar de sollicitatiebrieven van o.a. Joosie en Ryonquote:Op maandag 26 januari 2015 18:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat als je het niet op één pagina krijgt je te veel zegt. Voorbeeldbrieven zijn vaak nog een stuk korter dan dat.
quote:Op maandag 26 januari 2015 18:02 schreef Yreal het volgende:
Ik was ineens een leuke dame kwijt op fb. Blijkt ze haar naam veranderd te hebben in TIES TIES....
quote:Op maandag 26 januari 2015 18:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hmm ben benieuwd naar de sollicatiebrieven van o.a. Joosie en Ryon
quote:Volgens ooggetuigen was de trambestuurder op de hoogte van de situatie maar reed deze stoďcijns door, waardoor de hulpdiensten niet de mogelijkheid kregen tot reanimatie van de man. Zeker twintig minuten zou de tram hebben rondgereden door Amsterdam met aan boord een dode man.
Materieel of proces?quote:Op maandag 26 januari 2015 18:21 schreef IPA35 het volgende:
Gaat er iemand strafrecht 3 (RUG) volgen? Ik kan de readers pas de dag van het eerste college afhalen en ik wil graag weten wat de voorgeschreven stof is.
Proces. Ik wil gewoon de stof van college 1 weten.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Materieel of proces?
Als je nu al wilt beginnen zou ik Ons Strafrecht (procesrecht) gewoon door gaan nemen
Hollende Kleurlingquote:Op maandag 26 januari 2015 18:28 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Proces. Ik wil gewoon de stof van college 1 weten.
quote:
Op één a4'tje moet je wel kunnen neerpennen wat je wilt zeggen. Als je brief 2 regels te lang is voor 1 A4 is dat vaak reden om je brief direct de prullenbak in te gooien.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:58 schreef Ties02 het volgende:
A4'tje ?
quote:Op maandag 26 januari 2015 18:21 schreef Ties02 het volgende:
Paxcon:
http://imgur.com/gallery/u1ZxWEF
Dit komt ons bekend voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |