Zsmquote:Op maandag 26 januari 2015 17:45 schreef Ties02 het volgende:
Ik mag solliciteren ergens maar ik wacht liever met mijn cijferlijst totdat ik deze 2 tentamens binnen heb, of kan ik beter nu al de boel sturen
Wat een eer, je mag solliciterenquote:Op maandag 26 januari 2015 17:45 schreef Ties02 het volgende:
Ik mag solliciteren ergens maar ik wacht liever met mijn cijferlijst totdat ik deze 2 tentamens binnen heb, of kan ik beter nu al de boel sturen
No offense als je je niet in deze kritiek herkent.quote:
Zeker niet langer.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:58 schreef Ties02 het volgende:
Hoe lang moet een motivatiebrief zijn ()
A4'tje ?
Jaja! Ik kijk overal positief tegen aan!quote:Op maandag 26 januari 2015 17:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat een eer, je mag solliciteren
Ik heb altijd geleerd dat als je het niet op één pagina krijgt je te veel zegt. Voorbeeldbrieven zijn vaak nog een stuk korter dan dat.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:58 schreef Ties02 het volgende:
A4'tje ?
Hmm ben benieuwd naar de sollicitatiebrieven van o.a. Joosie en Ryonquote:Op maandag 26 januari 2015 18:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat als je het niet op één pagina krijgt je te veel zegt. Voorbeeldbrieven zijn vaak nog een stuk korter dan dat.
quote:Op maandag 26 januari 2015 18:02 schreef Yreal het volgende:
Ik was ineens een leuke dame kwijt op fb. Blijkt ze haar naam veranderd te hebben in TIES TIES....
quote:Op maandag 26 januari 2015 18:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hmm ben benieuwd naar de sollicatiebrieven van o.a. Joosie en Ryon
quote:Volgens ooggetuigen was de trambestuurder op de hoogte van de situatie maar reed deze stoďcijns door, waardoor de hulpdiensten niet de mogelijkheid kregen tot reanimatie van de man. Zeker twintig minuten zou de tram hebben rondgereden door Amsterdam met aan boord een dode man.
Materieel of proces?quote:Op maandag 26 januari 2015 18:21 schreef IPA35 het volgende:
Gaat er iemand strafrecht 3 (RUG) volgen? Ik kan de readers pas de dag van het eerste college afhalen en ik wil graag weten wat de voorgeschreven stof is.
Proces. Ik wil gewoon de stof van college 1 weten.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Materieel of proces?
Als je nu al wilt beginnen zou ik Ons Strafrecht (procesrecht) gewoon door gaan nemen
Hollende Kleurlingquote:Op maandag 26 januari 2015 18:28 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Proces. Ik wil gewoon de stof van college 1 weten.
quote:
Op één a4'tje moet je wel kunnen neerpennen wat je wilt zeggen. Als je brief 2 regels te lang is voor 1 A4 is dat vaak reden om je brief direct de prullenbak in te gooien.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:58 schreef Ties02 het volgende:
A4'tje ?
quote:Op maandag 26 januari 2015 18:21 schreef Ties02 het volgende:
Paxcon:
http://imgur.com/gallery/u1ZxWEF
Dit komt ons bekend voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |