Had je al eerder verteld.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:14 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb slechte ervaringen met Iraanse dames
Paxcon weet hiervan
Vrij standaard. Ik weet nog dat ik een geïrriteerde opmerking kreeg van mijn hoogleraar omdat ik geen verwijzing naar zijn boek in mijn scriptie had opgenomen. Dat het slechts een bundeling van eerder werk was, maakte niet uit. Ze kicken op eigen publicaties en de verdiensten daaruit.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:11 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ons Strafrecht is aan gewerkt door Prof. Knigge die voor de RUG werkt...
Ons kent ons.
Blijkbaar ook met Nederlandsequote:Op maandag 26 januari 2015 17:14 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb slechte ervaringen met Iraanse dames
Paxcon weet hiervan
Terecht. Ik rep ook altijd over mijn ene publicatie.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vrij standaard. Ik weet nog dat ik een geïrriteerde opmerking kreeg van mijn hoogleraar omdat ik geen verwijzing naar zijn boek in mijn scriptie had opgenomen. Dat het slechts een bundeling van eerder werk was, maakte niet uit. Ze kicken op eigen publicaties en de verdiensten daaruit.
Hmm, ik denk zo'n 3 jaar.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe oud is die? Is nogal wat verandert mbt opsporingsbevoegdheden afgelopen jaren.
Ben nu wel benieuwd.quote:
Ike houdt het bij serveersters uut heel 't land.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ties houdt het bij meiskes uuuut Groningen.
Nope, maar in het vorige topic maakte IPA35 die opmerking over Iraanse dames. Ik ben blijkbaar niet de enige in dit topic.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nouja jij vertelt ook elk topic dat je op ze valt he
Lelijke wijven hierquote:Op maandag 26 januari 2015 17:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ties houdt het bij meiskes uuuut Groningen.
Toch maar eens opzoeken straks.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Terecht. Ik rep ook altijd over mijn ene publicatie.
Die krijg ik nu keihard terug.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ike houdt het bij serveersters uut heel 't land.
Valt wel mee.quote:
Pax klapt alleen pizza en biertjes.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nait soez'n en gewoon wieven klappen joah
Pax is het eens met mij
Vind zo'n aangemaakte rrrrr een stuk hinderlijker hoor bij die verenigingsdamesquote:Op maandag 26 januari 2015 17:17 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Ergerlijker zijn diegene uit de omliggende dorpen. Dat dialect.
En bigmacsquote:Op maandag 26 januari 2015 17:17 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Pax klapt alleen pizza en biertjes.
3HAVO op een gereformeerde middelbare school.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
"Ons Strafrecht" klinkt best wel een beetje
Moet je maar niet in haren wonenquote:Op maandag 26 januari 2015 17:17 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Ergerlijker zijn diegene uit de omliggende dorpen. Dat dialect.
En dik dat die worden het eerste jaar.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vind zo'n aangemaakte rrrrr een stuk hinderlijker hoor bij die verenigingsdames
Ik als beschaafde semi-zuiderling vind het allebei maar niks.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vind zo'n aangemaakte rrrrr een stuk hinderlijker hoor bij die verenigingsdames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |