Ga je scriptie schrijven bij hem.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Godverdomme wat een baas. Heeft hij een fanclub? Klinkt alsof ik heel veel van deze kerel kan leren.
Niet gewoon zoals het een Fokker betaamt vanaf zijn zolderkamertje webwinkelenquote:Op maandag 26 januari 2015 17:07 schreef Etsu het volgende:
Ik heb net de halve stad doorgefietst omdat winkels failliet zijn en of hun kassa het niet deed.
3 winkels verder
Vrij gemiddeld. Wacht maar tot je een Asser moet aanschaffenquote:Op maandag 26 januari 2015 17:07 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nog duur ook nog...
http://shop.kluwer.nl/boe(...)ht/prod10031603.html
Dumpen van meer asielzoekers in leeglopende Groningse dorpen is zo'n slecht plan nog niet.quote:
Hehehequote:Op maandag 26 januari 2015 17:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vrij gemiddeld. Wacht maar tot je een Asser moet aanschaffen
Moet cadeau over halfuur alweer geven dus had geen tijd.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet gewoon zoals het een Fokker betaamt vanaf zijn zolderkamertje webwinkelen
Misschien best een goed idee.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 17:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien best een goed idee.
Maar hij heeft ook helemaal gelijk. Als je zoals ik afgelopen dagen tientallen zaken van het HvJ bestudeert valt echt op hoe weinig lijn er in zit. Richtlijnen hebben geen rechtstreekse werking, behalve in één arrest. De onderlinge samenhang van de verdragsvrijheden is gewoon prijsschieten: de ene keer gebruikt het HvJ ze nevenschikkend, de andere keer wordt er eentje niet behandeld omdat er een andere van toepassing is en soms worden ze allemaal nagelopen of ze van toepassing zijn of niet. In sommige arresten wordt de "dynamische interpretatie" toegepast, wat wil zeggen dat het Hof kan kijken waar ze op dat moment zin in hebben zonder zich aan te trekken van eerdere jurisprudentie. Echt, de lijst is eindeloos.
Belangrijke vraag: wiens zolderkamer webwinkelt een FOK!ker dan vanaf?quote:Op maandag 26 januari 2015 17:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ons Strafrecht is aan gewerkt door Prof. Knigge die voor de RUG werkt...quote:Op maandag 26 januari 2015 17:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vrij gemiddeld. Wacht maar tot je een Asser moet aanschaffen
Dat gebeurt aan de lopende band. Voor Loonheffingen nog dertig euro afgetikt voor een jurisprudentiebundel geschreven door de hoofddocent die we vervolgens niet hebben gebruikt in de cursus.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:11 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ons Strafrecht is aan gewerkt door Prof. Knigge die voor de RUG werkt...
Ons kent ons.
Das de praktijk van alledagquote:Op maandag 26 januari 2015 17:11 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ons Strafrecht is aan gewerkt door Prof. Knigge die voor de RUG werkt...
Ons kent ons.
Je vindt Iraanse dames ook leuk?quote:Op maandag 26 januari 2015 17:08 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dumpen van meer asielzoekers in leeglopende Groningse dorpen is zo'n slecht plan nog niet.
quote:Op maandag 26 januari 2015 17:12 schreef Etsu het volgende:
Studieboeken lezen
Paxcon is met mij eens
Ik heb nog de vorige druk van Corstens liggen. Dan die maar gewoon leren?quote:Op maandag 26 januari 2015 17:12 schreef Etsu het volgende:
Ons Strafrecht lezen
Paxcon is met mij eens
Ofcquote:Op maandag 26 januari 2015 17:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Je vindt Iraanse dames ook leuk?
Hoe oud is die? Is nogal wat verandert mbt opsporingsbevoegdheden afgelopen jaren.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik heb nog de vorige druk van Corstens liggen. Dan die maar gewoon leren?
Straf2 kan je halen met werkgroepen. Ik heb dat boek nooit gezien/nooit van gehoord, dus weet niet in hoeverre het aansluit bij de stof.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik heb nog de vorige druk van Corstens liggen. Dan die maar gewoon leren?
quote:Op maandag 26 januari 2015 17:14 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb slechte ervaringen met Iraanse dames
Paxcon weet hiervan
Bij Burgerlijk Recht 2 heb ik 13 van de 14 colleges alles gelezen. College 14 en de "aanvullende stof" niet. Maar daar hadden we de JFV samenvatting voor...quote:Op maandag 26 januari 2015 17:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed punt. Ik probeer het wel maar lukt nooit om alles te lezenEn toch blijf ik ze kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |