Zitten daar niet alleen maar allochtonen op of zo?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar je gewoon een mailtje krijgt als je cijfer bekend is en niet naar een prikbord hoeft te fietsen om je tentamenuitslag te weten.
Dat is de VU.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:54 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zitten daar niet alleen maar allochtonen op of zo?
Op de EUR kun je hem zelfs per SMS krijgen als je een enquête invult voor het vak.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar je gewoon een mailtje krijgt als je cijfer bekend is en niet naar een prikbord hoeft te fietsen om je tentamenuitslag te weten.
quote:
RUG is echt waardeloos wat dat betreft. Echt 5 verschillende websites die je moet gebruikenquote:
Dat is echt perfectquote:Op maandag 26 januari 2015 16:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Op de EUR kun je hem zelfs per SMS krijgen als je een enquête invult voor het vak.
Zolang het maar niet opeens wat anders wordt.quote:
Ik duim voor je negen.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:58 schreef Ties02 het volgende:
Zo.
Deelnemingen en FE ingekopt, aanmerkelijk belang drama zoals verwacht, verdere IB wel ok
Denk rond de 8
Vanavond maar even een halve bedrijfskunde studie afronden danquote:Op maandag 26 januari 2015 16:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zolang het maar niet opeens wat anders wordt.
Je hebt gelijk. Staatsrecht is echt begrijpen en toepassen.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Efficiënt lezen. Toen ik hoorcolleges voor Staatsrecht volgde vertelde de docent alleen maar dingen die niet relevant waren en niet op het tentamen terugkwamen.
De A-G Wattel! Hiero:quote:
quote:Deze overwegingen zeggen dus helemaal niets “in de zin” die het Hof van Justitie suggereert. Punt 11 is slechts weergave van het door de verwijzende rechter omschreven standpunt van de belastingplichtige in die zaak; punt 27 geeft slechts antwoord op een volstrekt andere vraag, namelijk of art. 56 EG (thans art. 63 VWEU) rechtstreeks werkt. Men vraagt zich af of het Hof, door aldus bij een manifest zijn eerdere rechtspraak tegensprekend konijn uit de hoed te verwijzen naar twee geen enkel verband met dat konijn houdende overwegingen uit een irrelevant eerder arrest, zichzelf en de lezers van zijn rechtspraak serieus neemt.
Het lijkt net alsof deze zin niet af is, of het laatste woord een typfout bevat.quote:
Je hebt gelijk. Ik bedoelde natuurlijk dat ik voor de neven van Ties zou duimen.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het lijkt net alsof deze zin niet af is, of het laatste woord een typfout bevat.
Dankjewel lieverdquote:
Duidelijk!quote:Op maandag 26 januari 2015 17:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik bedoelde natuurlijk dat ik voor de neven van Ties zou duimen.
Ik duim voor je, neger?quote:Op maandag 26 januari 2015 17:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het lijkt net alsof deze zin niet af is, of het laatste woord een typfout bevat.
Heb alleen De Hullu gelezen, Ons Strafrecht is meer hbo maar wel duidelijker (peppie en kokkie taal)quote:Op maandag 26 januari 2015 17:02 schreef IPA35 het volgende:
Wie is er bekend met de literatuur over formeel strafrecht?
Wij gebruikten op het HBO het boek van Corstens en ons werd verteld dat dit samen met het boek van De Hullu een beetje de standaardwerken over strafrecht waren. Nu heb ik i.p.v. Corstens een boek genaamd "Ons Strafrecht" moeten aanschaffen. Iemand een mening over welk boek "beter" is?
Ja, ik ken je verder ook niet natuurlijk.quote:
Nou ja, RUG heeft wel een chronisch gebrek aan van die schone Iraanse rechtenmeisjes.quote:
Dat wil je ook niet, geloof mequote:Op maandag 26 januari 2015 17:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja, ik ken je verder ook niet natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |