quote:Op maandag 26 januari 2015 15:10 schreef Tchock het volgende:
Dat ging niet heel lekker. Op naar de volgende.
Ehh... Nee. In de regel weet ik wel aardig of een tentamen onvoldoende is, heel hoog of +- 6.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] not sure if...
Vorige keren dat je die PI pakte scoorde je juist een 8+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wait whutquote:Op maandag 26 januari 2015 16:03 schreef Yreal het volgende:
Fijn, ik studeer nu blijkbaar ineens hbo bedrijfskunde, niet meer "management, economie en recht". Economie en recht, neejoh... BEDRIJFSKUNDE BEDRIJFSKUNDE BEDRIJFSKUNDE.
De tiefus mensen
Ohnee, ook met economie ben je er niet. Het moet bedrijfskunde zijn. Procesmanagement, bedrijfsvoering, dat soort zaken. Gevolgen voor de organisatie. Weet ik veel wat ze willen.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wait whutDus ze hebben de R geschrapt, ja dan is het met ME wel gelijk te stellen aan bedrijfskunde
Het is volslagen ridicuul dat ik na 5.5 jaar blijkbaar iets compleet anders moet kunnen dan waar ik tot nu toe voor heb geleerd.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:12 schreef Etsu het volgende:
Doe nou maar gewoon wat ze van je vragen, Y'tje.
De opleiding is niet vervallen, dit is de eerste keer dat iemand mij vertelt dat we tegenwoordig een bedrijfskunde studie zijn.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:29 schreef Etsu het volgende:
Is er niet gezegd dat je voor een bepaalde datum je diploma gehaald moest hebben, omdat de opleiding ging vervallen?
Wat raar, bij jou verloopt alles toch planmatig?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het is volslagen ridicuul dat ik na 5.5 jaar blijkbaar iets compleet anders moet kunnen dan waar ik tot nu toe voor heb geleerd.
Ha-Ha.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat raar, bij jou verloopt alles toch planmatig?
Dat ze dat gebruiken op het hbo.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:34 schreef IPA35 het volgende:
Ik wil jullie nog eens attenderen op het feit dat het "Compendium Nederlands Vermogensrecht" een zwaar bazenboek is.
Neequote:
Juristen kunnen niet rekenenquote:Op maandag 26 januari 2015 16:35 schreef Yreal het volgende:
Er zit 2,5x meer recht in mijn curriculum dan bedrijfskunde. Mijn stage was juridisch. Mijn minor was fiscaal-juridisch.En dan moet ik ineens bedrijfskundig onderzoek gaan doen.
Doe het nou maar gewoon.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:35 schreef Yreal het volgende:
Er zit 2,5x meer recht in mijn curriculum dan bedrijfskunde. Mijn stage was juridisch. Mijn minor was fiscaal-juridisch.En dan moet ik ineens bedrijfskundig onderzoek gaan doen.
Ik snap hier geen fuck van. Je beweert dat ze zonder iets te vertellen je studie volkomen op de kop hebt gezet? Alsof ik morgen op de Poort kom en ik ineens Kunstgeschiedenis studeer?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
De opleiding is niet vervallen, dit is de eerste keer dat iemand mij vertelt dat we tegenwoordig een bedrijfskunde studie zijn.
Ik zal wel moeten, maar ik heb geen flauw benul wat ik moet gaan doen. Of wat ze uberhaupt bedoelen met bedrijfskunde.quote:
Pretty much. We hebben alleen een naamwijziging gehad 2 jaar terug. Vrienden zijn vorig jaar nog afgestudeerd op ouderwetse opdrachten.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap hier geen fuck van. Je beweert dat ze zonder iets te vertellen je studie volkomen op de kop hebt gezet? Alsof ik morgen op de Poort kom en ik ineens Kunstgeschiedenis studeer?
Even los van het verhaal. Hoe lang zijn je punten geldig? Zou best zuur zijn als straks je punten van het eerste jaar komen te vervallen. Nu staat mij iets bij van 5 jaar, maar dat kan ook voor de master zijn. In dat geval. Carry on.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het is volslagen ridicuul dat ik na 5.5 jaar blijkbaar iets compleet anders moet kunnen dan waar ik tot nu toe voor heb geleerd.
Nee, dat hoeft niet. Zodra je het recht hebt verkregen kun je dat inroepen.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:40 schreef IPA35 het volgende:
Zeg vraagje, stel je hebt een beperkt recht verkregen door verkrijgende verjaring op een registergoed. Is het dan zaak dit bij de notaris vast te leggen om het in te kunnen roepen tegen opvolgende verkrijgers van het "heersende erf"?
Dat dacht ik ook. Maar ik ben een beetje verward door derdenbescherming tegen niet ingeschreven feiten.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Zodra je het recht hebt verkregen kun je dat inroepen.
Wat?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:44 schreef IPA35 het volgende:
Koortsachtig ProgressWWW in de gaten aan het houden...
Hebben we het over FOK!-user Wattel die alleen over Oekraïne post, rijschool Wattel in Emmeloord of A-G Wattel bij de Hoge Raad?quote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 16:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hebben we het over FOK!-user Wattel die alleen over Oekraïne post, rijschool Wattel in Emmeloord of A-G Wattel bij de Hoge Raad?
Hoofdfase is 5 jaar ja.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Even los van het verhaal. Hoe lang zijn je punten geldig? Zou best zuur zijn als straks je punten van het eerste jaar komen te vervallen. Nu staat mij iets bij van 5 jaar, maar dat kan ook voor de master zijn. In dat geval. Carry on.
Het goede antwoord op durven schrijven.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:47 schreef nadiyaa het volgende:
Staatsrecht: Arresten kennen en wettenbundel beheersen denk ik ?
Nog andere tips?
Cijfer...quote:
Relax. Ik meld het wel als je cijfer online staat.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:48 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Cijfer...
Wordt online gezet blijkbaar.
Welk vak? Arw2? Die staat dacht ik wel op fbquote:Op maandag 26 januari 2015 16:48 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Cijfer...
Wordt online gezet blijkbaar.
De theorie beheersen wil ook nog wel eens helpen.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:47 schreef nadiyaa het volgende:
Nog andere tips?
Weet jij WAAR dit is? ProgessWWW of Nestor? Ik begrijp dat voor sommige vakken alleen een lijst aan de muur komt te hangen.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Relax. Ik meld het wel als je cijfer online staat.
Ik heb werkelijk geen idee. Ik studeer niet in Groningen.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:52 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Weet jij WAAR dit is? ProgessWWW of Nestor? Ik begrijp dat voor sommige vakken alleen een lijst aan de muur komt te hangen.
Efficiënt lezen. Toen ik hoorcolleges voor Staatsrecht volgde vertelde de docent alleen maar dingen die niet relevant waren en niet op het tentamen terugkwamen.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:47 schreef nadiyaa het volgende:
Nog andere tips?
Snap ik. Heb nog wel een beetje moeite met de objectum litis- en de fundamentum petendi-leer. Heb gelukkig nog even om te leren.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De theorie beheersen wil ook nog wel eens helpen.
Thanks!quote:Op maandag 26 januari 2015 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het goede antwoord op durven schrijven.
Goed de betekenis van termen in wetsartikelen kennen die je niet uit de bundel kunt halen.
UvAquote:Op maandag 26 januari 2015 16:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Ik studeer niet in Groningen.
Waar je gewoon een mailtje krijgt als je cijfer bekend is en niet naar een prikbord hoeft te fietsen om je tentamenuitslag te weten.quote:
Zitten daar niet alleen maar allochtonen op of zo?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar je gewoon een mailtje krijgt als je cijfer bekend is en niet naar een prikbord hoeft te fietsen om je tentamenuitslag te weten.
Dat is de VU.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:54 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zitten daar niet alleen maar allochtonen op of zo?
Op de EUR kun je hem zelfs per SMS krijgen als je een enquête invult voor het vak.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar je gewoon een mailtje krijgt als je cijfer bekend is en niet naar een prikbord hoeft te fietsen om je tentamenuitslag te weten.
quote:
RUG is echt waardeloos wat dat betreft. Echt 5 verschillende websites die je moet gebruikenquote:
Dat is echt perfectquote:Op maandag 26 januari 2015 16:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Op de EUR kun je hem zelfs per SMS krijgen als je een enquête invult voor het vak.
Zolang het maar niet opeens wat anders wordt.quote:
Ik duim voor je negen.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:58 schreef Ties02 het volgende:
Zo.
Deelnemingen en FE ingekopt, aanmerkelijk belang drama zoals verwacht, verdere IB wel ok
Denk rond de 8
Vanavond maar even een halve bedrijfskunde studie afronden danquote:Op maandag 26 januari 2015 16:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zolang het maar niet opeens wat anders wordt.
Je hebt gelijk. Staatsrecht is echt begrijpen en toepassen.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Efficiënt lezen. Toen ik hoorcolleges voor Staatsrecht volgde vertelde de docent alleen maar dingen die niet relevant waren en niet op het tentamen terugkwamen.
De A-G Wattel! Hiero:quote:
quote:Deze overwegingen zeggen dus helemaal niets “in de zin” die het Hof van Justitie suggereert. Punt 11 is slechts weergave van het door de verwijzende rechter omschreven standpunt van de belastingplichtige in die zaak; punt 27 geeft slechts antwoord op een volstrekt andere vraag, namelijk of art. 56 EG (thans art. 63 VWEU) rechtstreeks werkt. Men vraagt zich af of het Hof, door aldus bij een manifest zijn eerdere rechtspraak tegensprekend konijn uit de hoed te verwijzen naar twee geen enkel verband met dat konijn houdende overwegingen uit een irrelevant eerder arrest, zichzelf en de lezers van zijn rechtspraak serieus neemt.
Het lijkt net alsof deze zin niet af is, of het laatste woord een typfout bevat.quote:
Je hebt gelijk. Ik bedoelde natuurlijk dat ik voor de neven van Ties zou duimen.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het lijkt net alsof deze zin niet af is, of het laatste woord een typfout bevat.
Dankjewel lieverdquote:
Duidelijk!quote:Op maandag 26 januari 2015 17:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik bedoelde natuurlijk dat ik voor de neven van Ties zou duimen.
Ik duim voor je, neger?quote:Op maandag 26 januari 2015 17:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het lijkt net alsof deze zin niet af is, of het laatste woord een typfout bevat.
Heb alleen De Hullu gelezen, Ons Strafrecht is meer hbo maar wel duidelijker (peppie en kokkie taal)quote:Op maandag 26 januari 2015 17:02 schreef IPA35 het volgende:
Wie is er bekend met de literatuur over formeel strafrecht?
Wij gebruikten op het HBO het boek van Corstens en ons werd verteld dat dit samen met het boek van De Hullu een beetje de standaardwerken over strafrecht waren. Nu heb ik i.p.v. Corstens een boek genaamd "Ons Strafrecht" moeten aanschaffen. Iemand een mening over welk boek "beter" is?
Ja, ik ken je verder ook niet natuurlijk.quote:
Nou ja, RUG heeft wel een chronisch gebrek aan van die schone Iraanse rechtenmeisjes.quote:
Dat wil je ook niet, geloof mequote:Op maandag 26 januari 2015 17:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja, ik ken je verder ook niet natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |