quote:Op maandag 26 januari 2015 15:10 schreef Tchock het volgende:
Dat ging niet heel lekker. Op naar de volgende.
Ehh... Nee. In de regel weet ik wel aardig of een tentamen onvoldoende is, heel hoog of +- 6.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] not sure if...
Vorige keren dat je die PI pakte scoorde je juist een 8+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wait whutquote:Op maandag 26 januari 2015 16:03 schreef Yreal het volgende:
Fijn, ik studeer nu blijkbaar ineens hbo bedrijfskunde, niet meer "management, economie en recht". Economie en recht, neejoh... BEDRIJFSKUNDE BEDRIJFSKUNDE BEDRIJFSKUNDE.
De tiefus mensen
Ohnee, ook met economie ben je er niet. Het moet bedrijfskunde zijn. Procesmanagement, bedrijfsvoering, dat soort zaken. Gevolgen voor de organisatie. Weet ik veel wat ze willen.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wait whutDus ze hebben de R geschrapt, ja dan is het met ME wel gelijk te stellen aan bedrijfskunde
Het is volslagen ridicuul dat ik na 5.5 jaar blijkbaar iets compleet anders moet kunnen dan waar ik tot nu toe voor heb geleerd.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:12 schreef Etsu het volgende:
Doe nou maar gewoon wat ze van je vragen, Y'tje.
De opleiding is niet vervallen, dit is de eerste keer dat iemand mij vertelt dat we tegenwoordig een bedrijfskunde studie zijn.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:29 schreef Etsu het volgende:
Is er niet gezegd dat je voor een bepaalde datum je diploma gehaald moest hebben, omdat de opleiding ging vervallen?
Wat raar, bij jou verloopt alles toch planmatig?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het is volslagen ridicuul dat ik na 5.5 jaar blijkbaar iets compleet anders moet kunnen dan waar ik tot nu toe voor heb geleerd.
Ha-Ha.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat raar, bij jou verloopt alles toch planmatig?
Dat ze dat gebruiken op het hbo.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:34 schreef IPA35 het volgende:
Ik wil jullie nog eens attenderen op het feit dat het "Compendium Nederlands Vermogensrecht" een zwaar bazenboek is.
Neequote:
Juristen kunnen niet rekenenquote:Op maandag 26 januari 2015 16:35 schreef Yreal het volgende:
Er zit 2,5x meer recht in mijn curriculum dan bedrijfskunde. Mijn stage was juridisch. Mijn minor was fiscaal-juridisch.En dan moet ik ineens bedrijfskundig onderzoek gaan doen.
Doe het nou maar gewoon.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:35 schreef Yreal het volgende:
Er zit 2,5x meer recht in mijn curriculum dan bedrijfskunde. Mijn stage was juridisch. Mijn minor was fiscaal-juridisch.En dan moet ik ineens bedrijfskundig onderzoek gaan doen.
Ik snap hier geen fuck van. Je beweert dat ze zonder iets te vertellen je studie volkomen op de kop hebt gezet? Alsof ik morgen op de Poort kom en ik ineens Kunstgeschiedenis studeer?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
De opleiding is niet vervallen, dit is de eerste keer dat iemand mij vertelt dat we tegenwoordig een bedrijfskunde studie zijn.
Ik zal wel moeten, maar ik heb geen flauw benul wat ik moet gaan doen. Of wat ze uberhaupt bedoelen met bedrijfskunde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |