Pretty much. We hebben alleen een naamwijziging gehad 2 jaar terug. Vrienden zijn vorig jaar nog afgestudeerd op ouderwetse opdrachten.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap hier geen fuck van. Je beweert dat ze zonder iets te vertellen je studie volkomen op de kop hebt gezet? Alsof ik morgen op de Poort kom en ik ineens Kunstgeschiedenis studeer?
Even los van het verhaal. Hoe lang zijn je punten geldig? Zou best zuur zijn als straks je punten van het eerste jaar komen te vervallen. Nu staat mij iets bij van 5 jaar, maar dat kan ook voor de master zijn. In dat geval. Carry on.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het is volslagen ridicuul dat ik na 5.5 jaar blijkbaar iets compleet anders moet kunnen dan waar ik tot nu toe voor heb geleerd.
Nee, dat hoeft niet. Zodra je het recht hebt verkregen kun je dat inroepen.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:40 schreef IPA35 het volgende:
Zeg vraagje, stel je hebt een beperkt recht verkregen door verkrijgende verjaring op een registergoed. Is het dan zaak dit bij de notaris vast te leggen om het in te kunnen roepen tegen opvolgende verkrijgers van het "heersende erf"?
Dat dacht ik ook. Maar ik ben een beetje verward door derdenbescherming tegen niet ingeschreven feiten.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Zodra je het recht hebt verkregen kun je dat inroepen.
Wat?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:44 schreef IPA35 het volgende:
Koortsachtig ProgressWWW in de gaten aan het houden...
Hebben we het over FOK!-user Wattel die alleen over Oekraïne post, rijschool Wattel in Emmeloord of A-G Wattel bij de Hoge Raad?quote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 16:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hebben we het over FOK!-user Wattel die alleen over Oekraïne post, rijschool Wattel in Emmeloord of A-G Wattel bij de Hoge Raad?
Hoofdfase is 5 jaar ja.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Even los van het verhaal. Hoe lang zijn je punten geldig? Zou best zuur zijn als straks je punten van het eerste jaar komen te vervallen. Nu staat mij iets bij van 5 jaar, maar dat kan ook voor de master zijn. In dat geval. Carry on.
Het goede antwoord op durven schrijven.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:47 schreef nadiyaa het volgende:
Staatsrecht: Arresten kennen en wettenbundel beheersen denk ik ?
Nog andere tips?
Cijfer...quote:
Relax. Ik meld het wel als je cijfer online staat.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:48 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Cijfer...
Wordt online gezet blijkbaar.
Welk vak? Arw2? Die staat dacht ik wel op fbquote:Op maandag 26 januari 2015 16:48 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Cijfer...
Wordt online gezet blijkbaar.
De theorie beheersen wil ook nog wel eens helpen.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:47 schreef nadiyaa het volgende:
Nog andere tips?
Weet jij WAAR dit is? ProgessWWW of Nestor? Ik begrijp dat voor sommige vakken alleen een lijst aan de muur komt te hangen.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Relax. Ik meld het wel als je cijfer online staat.
Ik heb werkelijk geen idee. Ik studeer niet in Groningen.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:52 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Weet jij WAAR dit is? ProgessWWW of Nestor? Ik begrijp dat voor sommige vakken alleen een lijst aan de muur komt te hangen.
Efficiënt lezen. Toen ik hoorcolleges voor Staatsrecht volgde vertelde de docent alleen maar dingen die niet relevant waren en niet op het tentamen terugkwamen.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:47 schreef nadiyaa het volgende:
Nog andere tips?
Snap ik. Heb nog wel een beetje moeite met de objectum litis- en de fundamentum petendi-leer. Heb gelukkig nog even om te leren.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De theorie beheersen wil ook nog wel eens helpen.
Thanks!quote:Op maandag 26 januari 2015 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het goede antwoord op durven schrijven.
Goed de betekenis van termen in wetsartikelen kennen die je niet uit de bundel kunt halen.
UvAquote:Op maandag 26 januari 2015 16:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Ik studeer niet in Groningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |