quote:Op maandag 26 januari 2015 18:47 schreef Polacco het volgende:
[..]
Als je brief 2 regels te lang is voor 1 A4 is dat vaak reden om je brief direct de prullenbak in te gooien.
Gewenst inderdaad. Wensen, stam op -s, zit in het Kofschip.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
d of t?
waarbij ze wel kenbaar maken dat een verhoging niet op voorhand gewenst is
t toch?
Geen Yreal aub.![]()
Gooien. stam op -i, zit in het kofschip. Gegooit?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewenst inderdaad. Wensen, stam op -s, zit in het Kofschip.
De i zit niet in het kofschip.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:02 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Gooien. stam op -i, zit in het kofschip. Gegooit?
Het Kofschip gaat alleen over of medeklinkers sterk of zwak zijn. De i en o zijn opvulling omdat TKFSCHP zo moeilijk te onthouden is.quote:
Blijf het een idioot 'ezelsbruggetje' vinden.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het Kofschip gaat alleen over of medeklinkers sterk of zwak zijn. De i en o zijn opvulling omdat TKFSCHP zo moeilijk te onthouden is.
Is het ook. Wist alleen niet hoe ik het anders moest beredeneren want gewenste en gewensde klinkt allebei prima in mijn hoofd.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:07 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Blijf het een idioot 'ezelsbruggetje' vinden.
Als jij een betere manier weetquote:Op maandag 26 januari 2015 19:07 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Blijf het een idioot 'ezelsbruggetje' vinden.
Er is zo'n nieuwe waar ook de X en C in zitten. XTC-Fokschaap of zo?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als jij een betere manier weet
Be my guest
Dat klinkt inderdaad wel wat meer van deze tijdquote:Op maandag 26 januari 2015 19:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is zo'n nieuwe waar ook de X en C in zitten. XTC-Fokschaap of zo?
lievquote:
als je moest kiezen: kad of hont?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
liev
Ik zou wel eens weten hoeveel uur ik heb besteed aan kadden en honten kijk op het internet/reddit
Misschien.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:43 schreef lukybird1 het volgende:
Nog iemand in groningen die naar de Bedrijven- en Instellingendag op 13 februari van de JVF gaat, of is geweest? Zo ja is het wat? Of zou ik als 3e jaars economics en 2e jaars rechten student een beetje te vroeg zijn?
Nope.quote:
Nee. Voor de 29e volgens mij.quote:
2 februari dus.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:49 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nee. Voor de 29e volgens mij.
Toets was vorige week dinsdag.
Kan toch ook eerder?quote:
Bij prino? Zeker niet.quote:
Uh, als ik moest kiezen, zou ik voor een kad kiezen.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Al jouw liefdevolle posts over Floor kunnen bij deze dan ook de prullenbak in
Niet, jaartje uitstel.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:53 schreef Yreal het volgende:
Dus, hoe ga ik vanavond bedrijfskunde leren?
Oh kut ik ben vergeten de mogelijkheid van uitstel van betaling in de Invorderingswet te vermelden bij afrekening ivm einde TBS-regelingquote:
wow dat wordt een onvoldoende, het spijt me manquote:Op maandag 26 januari 2015 19:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh kut ik ben vergeten de mogelijkheid van uitstel van betaling in de Invorderingswet te vermelden bij afrekening ivm einde TBS-regeling
Fuuuu
Hoe ging ie verder?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh kut ik ben vergeten de mogelijkheid van uitstel van betaling in de Invorderingswet te vermelden bij afrekening ivm einde TBS-regeling
Fuuuu
Trek in een wijntje. Laat die voorziening flesje wijn maar vrijvallen denk ik.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Fuuuu
Denk het wel Y. Maakt niet uit toch?quote:
Krijg je als je nooit thuis bent.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:05 schreef eriksd het volgende:
Ik heb vorig jaar 840 euro aan voorschotten electriciteit en warmte betaald en krijg nu 700 terug. Rara politiepet.
Ik wist dat ik zuinig leefde maar dit slaat alles.
Je blijft dus bivakkeren op kantoor? 140 / 12 = 11,67 euro maandelijks voorschot voor stroom en gas is echt niks.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:05 schreef eriksd het volgende:
Ik heb vorig jaar 840 euro aan voorschotten electriciteit en warmte betaald en krijg nu 700 terug. Rara politiepet.
Snap er ook geen fluit van. Morgen maar even bellen.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je blijft dus bivakkeren op kantoor? 140 / 12 = 11,67 euro maandelijks voorschot voor stroom en gas is echt niks.
Raar wel. Te meer omdat je ook nog vastrecht e.d. betaalt. Dat moet al wel meer zijn dan die 140 euro (zeker bij warmte, want daar hanteren ze idiote bedragen t.o.v. gas).quote:Op maandag 26 januari 2015 20:05 schreef eriksd het volgende:
Jajaja laten we eerst maar eens afwachtenquote:Op maandag 26 januari 2015 20:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Trek in een wijntje. Laat die voorziening flesje wijn maar vrijvallen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |