Ah! Als hij meeleest: die van Geile Geert was tofquote:
Ik vond hem vanaf begin af aan al irritant, snapte niet waarom iedereen hem grappig vond.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik denk niet dat hij om zo'n Lucky te maken mee hoeft te lezen. Die conclusies over Geert kan iedereen wel trekken.
Wel grappig, in het begin vond iedereen hem een vrolijk, grappig mannetje (ik ook). Maar nu is hij echt walgelijk. Niet alleen de ranzige manier waarop hij vrouwen benadert, maar ook de manier waarop hij over andere dingen denkt.
Bij de kennismaking met de tien vrouwen was het al bij 50% hier op FOK dat men hem niet meer leuk vond.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:36 schreef bloodymary1 het volgende:l.
Wel grappig, in het begin vond iedereen hem een vrolijk, grappig mannetje (ik ook).
Dit dus. Ik vond hem toen al enorm irritant, zo irritant zelfs dat ik heel sterk hoopte dat hij niet uitgekozen zou worden. Op dat laatste kom ik inmiddels wel terugquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:56 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik vond hem vanaf begin af aan al irritant, snapte niet waarom iedereen hem grappig vond.
Verder hoop ik dat Tom niet voor Lotte kiest.. dan blijft zij tenminste beschikbaar![]()
![]()
Hoezoquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:58 schreef pvdplanet het volgende:
Dit restaurant in Zaandam zal nu ook wel minder klanten krijgen
[ afbeelding ]
Oh zoquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:13 schreef pvdplanet het volgende:
Zeker goede broodjes!
Maar 'Boer Geert' is nu effe geen naam die een goede vibe uitstraalt
Volgens mij had hij het er over dat hij zes jaar alleen was nu.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hoelang is die vrouw van boer Geert al dood?
6 jaar droogstaan is ook niet niks voor een ouwe geilaard.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het er over dat hij zes jaar alleen was nu.
Iedereen spreekt er nu toch ook schande van?quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:10 schreef Grunsfan het volgende:
Als Geert 30 jaar jonger was geweest, had iedereen er schande van gesproken. Het is gewoon een oude vieze player. Als mijn moeder daar geweest was, had ik haar weggehaald!
Is iemand vol op de mond pakken een grapje uit oudere tijden? Eerder respectloosquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:42 schreef Teslynd het volgende:
Z'n vrouw was anders actief en altijd gezond totdat ze plotseling ziek werd en heenging.
Hij maakt grapjes uit oude tijden.
Iedereen valt toch over hem heen? Of moet men duidelijker zijn?quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:10 schreef Grunsfan het volgende:
Als Geert 30 jaar jonger was geweest, had iedereen er schande van gesproken. Het is gewoon een oude vieze player. Als mijn moeder daar geweest was, had ik haar weggehaald!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |