SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tot nu toe welquote:
Die was echt heel zuur ja. Viel nog mee dat hij hem niet met zijn rug over de lijn liep ernaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
GG Tim, kwam er weer totaal niet doorheen en dan schiet ik ook nog tegen de kop van Hart aan als ik er doorheen kwam.
Je bent te goed
quote:
Volgende weekquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Misschien moet jij me dan maar even met beide beentjes op de grond zetten?
Waarom moet je hem open maken dan? Ga je kekke modificaties aanbrengen? Een rapid fire systeem? Hyper responsive buttons? Super Sentive analog stick? Of ga je gewoon de controller pimpen met kekke kleurtjes en led verlichting?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:43 schreef DutchSL het volgende:
PS4 controllers zijn wel onhandig om open te maken zeg, tering
Geen schroeven nodig met zo'n kliksysteem.
gullitquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:48 schreef elshaarawy92 het volgende:
deze gast voor 8k verkocht sick silver
[ afbeelding ]
De R2 knop is kapot, ik ga kijken of ik er iets aan kan doen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom moet je hem open maken dan? Ga je kekke modificaties aanbrengen? Een rapid fire systeem? Hyper responsive buttons? Super Sentive analog stick? Of ga je gewoon de controller pimpen met kekke kleurtjes en led verlichting?
Hij is nu 12k waard.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:48 schreef elshaarawy92 het volgende:
deze gast voor 8k verkocht sick silver![]()
[ afbeelding ]
Dat klopt niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wist jij dat ik in een grijs verleden met 9-0 van jou had gewonnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie speelt er baas en wie speelt er kut. Neuer was blijkbaar niet zo supergeweldigFuck being broke or middle class, go get it all!
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:56 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand ervaring met TOTY spelers?Ik ben zojuist verkracht door Tim's TOTY Iniesta.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie speelt er baas en wie speelt er kut. Neuer was blijkbaar niet zo supergeweldig
Dat zei mijn leidinggevende ook eensquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Als je geen kakkie was, zou je best een goeie jonge zijn.
Ah okequote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij heette Rijst, correct? Ik lieg nooit
Bazige leidinggevendequote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zei mijn leidinggevende ook eens(Psv'er)
Was met Rijstbal, zoek maar op:quote:
Hij zei zelfs: 'ik had nooit een hekel aan Feyenoord, maar door jou wil ik dat ze verliezen'quote:
haha shit dacht dat je het vergeten wasquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was met Rijstbal, zoek maar op:
"Nee joh ZOOOOOOO slecht ben ik ook weer niet. Heb weleens van Marssu en Harregarre gewonnen haha. Alleen van jou, Santeilo en Powah zal ik wrs nooit winnen"
Was zelfs 10-0 dus je had eigenlijk wel gelijk
Niet?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij zei zelfs: 'ik had nooit een hekel aan Feyenoord, maar door jou wil ik dat ze verliezen'
Ik heb het niet alleen hier over Clasie natuurlijk
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je moeder wou . maar die heb ik al gegeven.
waar blijft die comeback mathijs?quote:
Waarom zou ik aan jou nog woorden vuil maken?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
waar blijft die comeback mathijs?
Nee hoor, eigenlijk wilde ik niet reageren maar als hij erom vraagt ben ik de minste niet natuurlijk.quote:
Normaal reageer je ook ouwe pijpsnorquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom zou ik aan jou nog woorden vuil maken?
Super man dat je ''mijn moeder'' batta gegeven hebt.
Misschien is dit wel mijn reactie?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Normaal reageer je ook ouwe pijpsnor
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee hoor, eigenlijk wilde ik niet reageren maar als hij erom vraagt ben ik de minste niet natuurlijk.
Of gewoon een co-op seizoentje.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:41 schreef Kamikazie het volgende:
Kom binnenkort wel weer een keer vlaai eten en neem dan wat worstenbroodjes mee Hugo, dan vechten we daarna verbaal weer verder
Ook goedquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Of gewoon een co-op seizoentje.
Hoe random die MOTM kaarten zegquote:
Wacht maar tot mijn coins binnen zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:52 schreef Tim86 het volgende:
Zo, goldcupje ook binnen. 6-1 finale. Bedankt voor deze FIFAdag EA. Morgen zal de aids er wel weer zijn (L)
Weidenfehler is wel kut, verder lijkt het me prima. Lijkt ook wel op het team dat ik straks postte. Je hebt alleen 2 relatief trage backs. Misschien wel tricky tegen al die 4-3-3 formaties met snelle wingers waar je meestal tegen speelt (waaronder die van mijquote:
Hattrick tegen Lyon voor de beker.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe random die MOTM kaarten zeg
Waarom heeft die Fransman er een?
Geen idee man hahaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe random die MOTM kaarten zeg
Waarom heeft die Fransman er een?
bedanktquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:56 schreef Maver24 het volgende:
Malouda en Jonas in fut toegevoegd. Nieuwe transfers zijn uit van 23 januari
niet isco aub gvdquote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:02 schreef Bakkes. het volgende:
Hier zou ik heel blij mee zijn. Alexis Sanchez upgrade met +2. Verder Isco, Oscar, Pogba, Griezmann en Diego Costa.
Echt belachelijk dat zulke "djs" het tienvoudige verdienen ten opzichte van andere djs die wel degelijk een live set neerzetten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:44 schreef DuTank het volgende:
Gisteren naar Hardwell geweest.
Nichtje van m'n vriendin had kaartjes gewonnen. Maar man man man, wat een poppenkast. Die gast druk gewoon op play en hoeft verder niks meer te doen. Ja, af en toe hoorde je dat ie met een effectje op z'n mixer liep te kutten
Ik bedoel, achter hem werd de tekst van flink wat nummers als een soort karaoke afgespeeld. Het liep perfect synchroon. Dat kan je ter plekke niet fixen. Overduidelijk dat alles voorgeprogrammeerd was. Alsof je naar een concert gaat en alles wordt geplaybacked.
Maar goed, mijn schoonnichtje vond het leuk, daar ging het om he.
Dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:02 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Echt belachelijk dat zulke "djs" het tienvoudige verdienen ten opzichte van andere djs die wel degelijk een live set neerzetten.
Ik boycot sws al de feesten waar zulk soort gasten komen.
Heb de VI ook opgezegd nadat bekend werd dat waterreus columnist zou worden! Dat zal ze ook leren!!!1!1quote:
Ik normaal gesproken ook. Of ja, ik zou er geen geld voor neerleggenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:02 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Echt belachelijk dat zulke "djs" het tienvoudige verdienen ten opzichte van andere djs die wel degelijk een live set neerzetten.
Ik boycot sws al de feesten waar zulk soort gasten komen.
Hoeft niet als je Foster hebt. Die houdt alles tegenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:11 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
Kompany moet een sterke link krijgen.
Bedankt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:11 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
Kompany moet een sterke link krijgen.
Toch qua inkomen doet hij het beter dan alle users van dit topic bij elkaar.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:36 schreef Doublepain het volgende:
De manier waarop hij eruit ziet, wat een handicap
is dat die gast met die dikke auto's in die konko lelijke kleuren?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toch qua inkomen doet hij het beter dan alle users van dit topic bij elkaar.
Haha dat hadden wij ookquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:02 schreef el-blanchito het volgende:
OSM Competitie met bijna het hele team![]()
Hele teamchat gaat nerens anders meer over en in de kleedkamer al helemaal niet meer
Volgens mij wel, dat was in ieder geval een ondervoede autist en op dat plaatje te zien komen ze wel overheenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
is dat die gast met die dikke auto's in die konko lelijke kleuren?
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Volgens mij wel, dat was in ieder geval een ondervoede autist en op dat plaatje te zien komen ze wel overheen
Gekeken tot die Robben, jezus Christus man en dat heeft dan 3.3 mil subsquote:
Met dat overdreven neppe gedoequote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gekeken tot die Robben, jezus Christus man en dat heeft dan 3.3 mil subs
Heb ik hem toevallig gister uit horen leggen op 538. al zijn nummers van het album hebben en code. en daar zijn gewoon afspraken over gemaakt welke in welk uur geraaid worden en in welke volgorde. zodat de licht / beeldmensen dit op tijd kunnen verwerken. dus wel de volgorde geprogrammeerd niet het daadwerkelijke moment.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:44 schreef DuTank het volgende:
Gisteren naar Hardwell geweest.
Nichtje van m'n vriendin had kaartjes gewonnen. Maar man man man, wat een poppenkast. Die gast druk gewoon op play en hoeft verder niks meer te doen. Ja, af en toe hoorde je dat ie met een effectje op z'n mixer liep te kutten
Ik bedoel, achter hem werd de tekst van flink wat nummers als een soort karaoke afgespeeld. Het liep perfect synchroon. Dat kan je ter plekke niet fixen. Overduidelijk dat alles voorgeprogrammeerd was. Alsof je naar een concert gaat en alles wordt geplaybacked.
Maar goed, mijn schoonnichtje vond het leuk, daar ging het om he.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gekeken tot die Robben, jezus Christus man en dat heeft dan 3.3 mil subs
da's zn vorige. wel bijblijven he. nu een duurdere auto in die kleurquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rijdt wel in deze auto dankzij die ongein.
Nou daar moet je blij mee zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Met dat overdreven neppe gedoeZogenaamd blij zijn met die paar mil. Terwijl die met 2 telefoontjes 100 mil coins gestort krijgt.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
da's zn vorige. wel bijblijven he. nu een duurdere auto in die kleur
Dat bedoel ik, ze hebben het beter gedaan dan wij allemaal bij elkaarquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mat zwart is wel tof ja. Maar dat is ook zwaar irritant met insecten enzo eropquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ze hebben het beter gedaan dan wij allemaal bij elkaar.
Overigens is die chroom wrapping (neem aan dat dat het is) echt spuug lelijk. Zou hem eerder mat zwart of mat wit doen denk ik
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ze hebben het beter gedaan dan wij allemaal bij elkaar.
Overigens is die chroom wrapping (neem aan dat dat het is) echt spuug lelijk. Zou hem eerder mat zwart of mat wit doen denk ik
Waarom zou je een Evogue kopen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
mat zwart is wel tof ja. Maar dat is ook zwaar irritant met insecten enzo erop
Hoe zwaar zijn die dingen dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:37 schreef Bakkes. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijt voor mij de dikste Range Rover.Zou deze graag nog een keer willen hebben, maar moet even kijken hoe ik dat doe met de wegenbelasting.
In aanschaf valt het allemaal eigenlijk best wel mee tegenwoordig.
Teringquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:39 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Geen idee, weet wel dat je per kwartaal 600-650 moet aftikken.
Leuk voor de boodschappen, of als je met je dikke sleurhut naar de Spaanse kust gaat.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:37 schreef Bakkes. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft voor mij de dikste Range Rover.Zou deze graag nog een keer willen hebben, maar moet even kijken hoe ik dat doe met de wegenbelasting.
In aanschaf valt het allemaal eigenlijk best wel mee tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:43 schreef Kamikazie het volgende:
Sowieso Range Rover kopen als je gewoon in Nederland in een of andere vinex wijk ofzo woont
Voetballer wagen is het
Hele pallets meenemen bij de Makro, kan gewoon.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Leuk voor de boodschappen, of als je met je dikke sleurhut naar de Spaanse kust gaat.
Ja dat kanquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:44 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Vind het gewoon een dikke bak om daarmee op vakantie te gaan. Je kunt er alleen niet mee gaan trappen.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:49 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dan toch geld hebt. Onder de 3 seconden naar 100
Dat is leuk als je 30+ bent en geen kinderen hebt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niet je geld hier aan uit geven
deze man weetquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou niet eens weten welke dat is, ze lijken allemaal op elkaarquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou word over een half jaar 30 en nog geen kinderen. dus kom maar op met die wagenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:54 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dat is leuk als je 30+ bent en geen kinderen hebt.
Dan kan je een heleboel auto's in Nederland doorstrepe, onder andere ook de xDrive/Quattro modellen van BMW en Audi.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dat kan
Maar range rover is bedoeld voor ruig terrein enzo, dat heb je in Nederland echt nooitSnap je wat ik bedoel?
Booohhhh! De F10 wordt ook steeds mooier en mooier lijkt wel.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Alpina
(speciaal voor onze gevallen turk een witte 5)
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:56 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Dan kan je een heleboel auto's in Nederland doorstrepe, onder andere ook de xDrive/Quattro modellen van BMW en Audi.
Nederland heeft gewoon geen spannende wegen, niet voor snelheid, niet voor terein, gewoon helemaal niks. Het beste wat je hier kunt rijden is een C1 of een Toyota Aygo.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Alpina
(speciaal voor onze gevallen turk een witte 5)
[ afbeelding ]
Oh sorry dacht dat ik in het fut topic wasquote:
Zometeen een pink slip tegen Kiid.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh sorry dacht dat ik in het fut topic was
Strijd der gigantenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
De c1 van ernst tegen de up van trapz
Zal wel iets verkeerd zitten in je cache.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:18 schreef DeWesp het volgende:
Ok. Dit is vage shit. Ik maak net even een extra trade accountje aan. Ik log daarmee in op de webapp, zie ik mijn teamnaam en het aantal coins van een ander trade account. Dat account gebruikt een ander e-mail adres, zelfs bij een andere provider? WTF? Ik log zelfs in met een ander IP adres dan bij dat andere trade-account.
Log in met dat nieuwste trade account in op de console, heb ik gewoon 500 coins.
Raaaarrrrr
ff je cache legen, niets aan de hand heb ik zo vaakquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:18 schreef DeWesp het volgende:
Ok. Dit is vage shit. Ik maak net even een extra trade accountje aan. Ik log daarmee in op de webapp, zie ik mijn teamnaam en het aantal coins van een ander trade account. Dat account gebruikt een ander e-mail adres, zelfs bij een andere provider? WTF? Ik log zelfs in met een ander IP adres dan bij dat andere trade-account.
Log in met dat nieuwste trade account in op de console, heb ik gewoon 500 coins.
Raaaarrrrr
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:15 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
6-serie
Die koplampen en nieren zijn echt 3x niks.
Durven we dat ooit weer aanquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:17 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Zometeen een pink slip tegen Kiid.
Wel zieke kleurquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind de 3serie inderdaad veel vetter.
Gedaan. Nu staat ie goed. Thanks.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ff je cache legen, niets aan de hand heb ik zo vaak
zou lekker zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die MOTM'swat moeten we daar nou weer mee. Snel mooie packoffers dan
Meer bedoeld voor filmen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:35 schreef Bakkes. het volgende:
Iemand van hier ervaring met een GoPro dingetje? Wilde eigenlijk een spiegelreflex camera, maar zo'n GoPro maakt ook best leuke foto's toch?
whut? je vergelijkt nu een spiegelreflex foto camera met een action cam film cameraquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:35 schreef Bakkes. het volgende:
Iemand van hier ervaring met een GoPro dingetje? Wilde eigenlijk een spiegelreflex camera, maar zo'n GoPro maakt ook best leuke foto's toch?
Heb je geinvitequote:
Wil er beide mee doen, opnemen en leuke foto's mee schieten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
whut? je vergelijkt nu een spiegelreflex foto camera met een action cam film camera
Dan kan je net zo goed met je telefoon fotos maken. (mits je een beetje normale telefoon hebt)quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:47 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Wil er beide mee doen, opnemen en leuke foto's mee schieten.Ik begrijp wel dat zo'n spiegelreflex een betere lens en dergelijke heeft, maar om met zo'n groot ding rond te lopen vind ik ook weer kut.
Ik heb een flauw vermoeden, maar wat betekent bimmer preciesquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:24 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Ja, kun je zien hoe mijn bimmer er van achter ziet.
Wat gaat het worden morgen pikkebaas?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:38 schreef Lastpost het volgende:
Hier iemand op Xbox one met genoeg coins om TOTY Silva van me over te nemen. Per ongeluk voor 3 dagen erop gezet. Verschil met BIN + 50K voor jou in dat geval.
1-2quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat gaat het worden morgen pikkebaas?
Die was toch al 900k ofzo?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ja hoor SIF Pogba weer ff 400k duurderde rest blijft best stabiel qua prijs
Gisteren 1 miljoen, nu 1.4quote:
hmm dacht al, zo'n auto hebben in de weilandenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die auto had ie gehuurd ofzoFucking bs. Zijn eigen auto heeft chrome kleur ook lekker lelijk btw
Wat moet je met zo'n wagen op deze leeftijd? aah daar komt Mathijs in de Ferrari van zijn pa/sugardaddy.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:27 schreef Kamikazie het volgende:
Als ik zoveel geld had zou ik gewoon voor een rode ferrari gaan.
Ultieme sportwagen imo.
Ja heb je mss wel gelijk in.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat moet je met zo'n wagen op deze leeftijd? aah daar komt Mathijs in de Ferrari van zijn pa/sugardaddy.
Lamborghini Huracanquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:27 schreef Kamikazie het volgende:
Als ik zoveel geld had zou ik gewoon voor een rode ferrari gaan.
Ultieme sportwagen imo.
En dan? Al je geld op de bank laten staan?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:35 schreef el-blanchito het volgende:
Ik zou gewoon een afgeragde auto kopen. Als je erin kan rijden is het voldoende
Dit soort mensen begrijp ik echt niet. Ik ga nog liever lopend dan een afgeragde bakquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:35 schreef el-blanchito het volgende:
Ik zou gewoon een afgeragde auto kopen. Als je erin kan rijden is het voldoende
Ik ben gewoon een arme student die totaal niet geinteresseerd is in auto's.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit soort mensen begrijp ik echt niet. Ik ga nog liever lopend dan een afgeragde bak
Op kamers gaan en leven als een koningquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dan? Al je geld op de bank laten staan?
Als je veel geld hebt moet je ook veel geld uitgevenBeetje de economie stimuleren.
Jezus, als je genoeg geld hebt voor een ferrari ga je toch niet op kamers? Dan koop je gewoon een heel huis voor jou en je vriendenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:49 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Op kamers gaan en leven als een koning
Heb ik geen dure auto voor nodig
Je mist echt wat broerquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:48 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een arme student die totaal niet geinteresseerd is in auto's.
Wonen in je Ferrariquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jezus, als je genoeg geld hebt voor een ferrari ga je toch niet op kamers? Dan koop je gewoon een heel huis voor jou en je vrienden
Nog thuiswonenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:49 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Op kamers gaan en leven als een koning
Heb ik geen dure auto voor nodig
Nog beterquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jezus, als je genoeg geld hebt voor een ferrari ga je toch niet op kamers? Dan koop je gewoon een heel huis voor jou en je vrienden
Een huis kopen en daar met al je vrienden in wonen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Valt mee hoor, ik woon in een appartement met mijn vrienden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een huis kopen en daar met al je vrienden in wonen?Dat is chaos.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een huis kopen en daar met al je vrienden in wonen?Dat is chaos.
Ik ook, maar niet met allemaal. Met zijn 3en, niet met 10 ofzoquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:53 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Valt mee hoor, ik woon in een appartement met mijn vrienden.
Bij mij ging Sirigu net juist enorm de fout inquote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:21 schreef StijnDa het volgende:
On topic; IF Ruffier was de 1e pot echt slechtIk gun hem nog even, maar als het zo doorgaat komt Sirigu weer snel terug.
hopelijk heb ik binnenkort genoeg TR's gemaakt om eindelijk mod te worden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wist gewoon wie als eerste TR zou zeggen.
Koop gewoon een miljoen cointjes. Kost geen drol meer en je hebt geen gezeik met prijzen en shit opzoeken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand nog een werkende autobuyer? Kamikazie wil die van hem al vanaf de release niet delen. Zelfs maanden later niet. Egoïstjes hebben de halve wereld.
Ik vertik het om geld aan EA te geven. Gaat me ook niet echt om de coins. Ik vind autobuyen gewoon een leuke bezigheid.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:41 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Koop gewoon een miljoen cointjes. Kost geen drol meer en je hebt geen gezeik met prijzen en shit opzoeken.
hoe gaat dat geld naar EA dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vertik het om geld aan EA te geven. Gaat me ook niet echt om de coins. Ik vind autobuyen gewoon een leuke bezigheid.
Je geeft het geld niet aan EA, maar aan een Chinees met kleine handjes.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vertik het om geld aan EA te geven. Gaat me ook niet echt om de coins. Ik vind autobuyen gewoon een leuke bezigheid.
Of (nog meer) geld aan Fifa uit te geven bedoelde ik meer, je hebt gelijk.quote:
Tsja, zo weet je wel met wie je in het vervolg iets kan delen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind het gewoon slap van Kami, maar dat weet hij inmiddels wel. Daar ging het me eigenlijk meer om.
Hij zei laatst tijdens clubs dat de zijne niet meer werkt. Of het waar is...?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind het gewoon slap van Kami, maar dat weet hij inmiddels wel. Daar ging het me eigenlijk meer om.
Dat is vrij extreemquote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bij mij ging Sirigu net juist enorm de fout in![]()
Een fout van het kaliber Courtois;![]()
Zoiets was het dus weer
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:51 schreef DutchSL het volgende:
Mijn moeder heeft op de 1 of andere manier de muis op haar laptop verneukt, de x en y as zijn omgedraaid.
Wat links-rechts was is nu boven-beneden en vice versa, gezocht bij instellingen control panel, drivers opnieuw geïnstalleerd etc maar niks helpt. Behalve de muis een kwartslag draaien
Neuh, gewoon niet willen delen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij zei laatst tijdens clubs dat de zijne niet meer werkt. Of het waar is...?
Ja, vastquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heb ik hem toevallig gister uit horen leggen op 538. al zijn nummers van het album hebben en code. en daar zijn gewoon afspraken over gemaakt welke in welk uur geraaid worden en in welke volgorde. zodat de licht / beeldmensen dit op tijd kunnen verwerken. dus wel de volgorde geprogrammeerd niet het daadwerkelijke moment.
bel het gbowrquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net een record neergezet denk ik. 6 2.5k packs achter elkaar een shiny silver contract.
City slecht? Boro goed? Of allebei?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:24 schreef Tim86 het volgende:
Wat een epische actie Tomlin. Echt geniaal gewoon. Maar binnenkant paal
Anders was het 0-2 voor Boro (bij City)
Badminton?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:25 schreef RijstbaI het volgende:
Na 2.5 maand blessureleed mijn rentree weer gemaakt bohh
En uiteraard gewonnen.
Allebei ja. Na de 0-1 heeft Boro al 3 dikke kansen gehad. Maar dit moment net was echt geniaal. Komt straks vast wel een vine vanquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
City slecht? Boro goed? Of allebei?
https://vine.co/v/OIl5dlqZzmVquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:28 schreef Tim86 het volgende:
0-1 achter en dan breng je Fernandinho voor Jovetic
[..]
Allebei ja. Na de 0-1 heeft Boro al 3 dikke kansen gehad. Maar dit moment net was echt geniaal. Komt straks vast wel een vine van
Boh, had een doelpunt verdiendquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
https://vine.co/v/OIl5dlqZzmV
tadaaa
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tadaaa
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tadaaa
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:28 schreef Tim86 het volgende:
0-1 achter en dan breng je Fernandinho voor Jovetic
quote:Allebei ja. Na de 0-1 heeft Boro al 3 dikke kansen gehad. Maar dit moment net was echt geniaal. Komt straks vast wel een vine van
Gaat eerder 2-1 dan 1-2 worden daar jaquote:
Mooi spul.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:25 schreef DutchSL het volgende:
Muis probleem opgelost door een "troll" programmaatje die handmatig de muis assen omdraait te installeren
http://download.cnet.com/SakasaMouse/3000-2056_4-10553398.html
Panic Wildschutquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:32 schreef Tim86 het volgende:
Bij Boro zitten Omeruo en Wildschut op de bank trouwens
En Woodgate
wat een gekquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:37 schreef Tim86 het volgende:
Ronaldo hoekt een speler van Cordoba neer en de scheids ziet het niet. Zou toch wel een dikke schorsing moeten worden als die Spaanse voetbalbond niet zo corrupt was.
sickquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tadaaa
http://gfycat.com/WavySnarlingAfricanfisheaglequote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:42 schreef Dudeweiser het volgende:
nu wil ik een vine van Ronaldo tim
Ik snap die gast nog steeds niet..trap was toch laag..grijpt hij naar zijn gezichtquote:
Right..quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat eerder 2-1 dan 1-2 worden daar ja
Zou wel verdiend zijn geweestquote:
Que pasa?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:48 schreef DutchSL het volgende:
Ivoorkustgeen oranje Toure op deze manier.
Ebola cup.quote:
Het team dat ik gisteren postte speelt tantoe nissaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:54 schreef Tim86 het volgende:
En nu Arsenal morgen falen bij Brighton zeker
mooiquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:57 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Het team dat ik gisteren postte speelt tantoe nissa
(nog) geen last van de tragere backs ook
City heeft gewoon miljoenen betaalt om ze uit te schakelen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ebola cup.
Toure/Doumbia/Bony en co staan virtueel laatste in hun groep. Als ze deze wedstrijd verliezen (1-0 achter bij rust) en Kameroen wint straks dan liggen ze er volgens mij al uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |