quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je moeder wou . maar die heb ik al gegeven.
waar blijft die comeback mathijs?quote:
Waarom zou ik aan jou nog woorden vuil maken?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
waar blijft die comeback mathijs?
Nee hoor, eigenlijk wilde ik niet reageren maar als hij erom vraagt ben ik de minste niet natuurlijk.quote:
Normaal reageer je ook ouwe pijpsnorquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom zou ik aan jou nog woorden vuil maken?
Super man dat je ''mijn moeder'' batta gegeven hebt.
Misschien is dit wel mijn reactie?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Normaal reageer je ook ouwe pijpsnor
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee hoor, eigenlijk wilde ik niet reageren maar als hij erom vraagt ben ik de minste niet natuurlijk.
Of gewoon een co-op seizoentje.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:41 schreef Kamikazie het volgende:
Kom binnenkort wel weer een keer vlaai eten en neem dan wat worstenbroodjes mee Hugo, dan vechten we daarna verbaal weer verder
Ook goedquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Of gewoon een co-op seizoentje.
Hoe random die MOTM kaarten zegquote:
Wacht maar tot mijn coins binnen zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:52 schreef Tim86 het volgende:
Zo, goldcupje ook binnen. 6-1 finale. Bedankt voor deze FIFAdag EA. Morgen zal de aids er wel weer zijn (L)
Weidenfehler is wel kut, verder lijkt het me prima. Lijkt ook wel op het team dat ik straks postte. Je hebt alleen 2 relatief trage backs. Misschien wel tricky tegen al die 4-3-3 formaties met snelle wingers waar je meestal tegen speelt (waaronder die van mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |