Wonen in je Ferrariquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jezus, als je genoeg geld hebt voor een ferrari ga je toch niet op kamers? Dan koop je gewoon een heel huis voor jou en je vrienden
Nog thuiswonenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:49 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Op kamers gaan en leven als een koning
Heb ik geen dure auto voor nodig
Nog beterquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jezus, als je genoeg geld hebt voor een ferrari ga je toch niet op kamers? Dan koop je gewoon een heel huis voor jou en je vrienden
Een huis kopen en daar met al je vrienden in wonen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Valt mee hoor, ik woon in een appartement met mijn vrienden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een huis kopen en daar met al je vrienden in wonen?Dat is chaos.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een huis kopen en daar met al je vrienden in wonen?Dat is chaos.
Ik ook, maar niet met allemaal. Met zijn 3en, niet met 10 ofzoquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:53 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Valt mee hoor, ik woon in een appartement met mijn vrienden.
Bij mij ging Sirigu net juist enorm de fout inquote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:21 schreef StijnDa het volgende:
On topic; IF Ruffier was de 1e pot echt slechtIk gun hem nog even, maar als het zo doorgaat komt Sirigu weer snel terug.
hopelijk heb ik binnenkort genoeg TR's gemaakt om eindelijk mod te worden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wist gewoon wie als eerste TR zou zeggen.
Koop gewoon een miljoen cointjes. Kost geen drol meer en je hebt geen gezeik met prijzen en shit opzoeken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand nog een werkende autobuyer? Kamikazie wil die van hem al vanaf de release niet delen. Zelfs maanden later niet. Egoïstjes hebben de halve wereld.
Ik vertik het om geld aan EA te geven. Gaat me ook niet echt om de coins. Ik vind autobuyen gewoon een leuke bezigheid.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:41 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Koop gewoon een miljoen cointjes. Kost geen drol meer en je hebt geen gezeik met prijzen en shit opzoeken.
hoe gaat dat geld naar EA dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vertik het om geld aan EA te geven. Gaat me ook niet echt om de coins. Ik vind autobuyen gewoon een leuke bezigheid.
Je geeft het geld niet aan EA, maar aan een Chinees met kleine handjes.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vertik het om geld aan EA te geven. Gaat me ook niet echt om de coins. Ik vind autobuyen gewoon een leuke bezigheid.
Of (nog meer) geld aan Fifa uit te geven bedoelde ik meer, je hebt gelijk.quote:
Tsja, zo weet je wel met wie je in het vervolg iets kan delen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind het gewoon slap van Kami, maar dat weet hij inmiddels wel. Daar ging het me eigenlijk meer om.
Hij zei laatst tijdens clubs dat de zijne niet meer werkt. Of het waar is...?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind het gewoon slap van Kami, maar dat weet hij inmiddels wel. Daar ging het me eigenlijk meer om.
Dat is vrij extreemquote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bij mij ging Sirigu net juist enorm de fout in![]()
Een fout van het kaliber Courtois;![]()
Zoiets was het dus weer
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:51 schreef DutchSL het volgende:
Mijn moeder heeft op de 1 of andere manier de muis op haar laptop verneukt, de x en y as zijn omgedraaid.
Wat links-rechts was is nu boven-beneden en vice versa, gezocht bij instellingen control panel, drivers opnieuw geïnstalleerd etc maar niks helpt. Behalve de muis een kwartslag draaien
Neuh, gewoon niet willen delen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij zei laatst tijdens clubs dat de zijne niet meer werkt. Of het waar is...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |