Ja heb je mss wel gelijk in.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat moet je met zo'n wagen op deze leeftijd? aah daar komt Mathijs in de Ferrari van zijn pa/sugardaddy.
Lamborghini Huracanquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:27 schreef Kamikazie het volgende:
Als ik zoveel geld had zou ik gewoon voor een rode ferrari gaan.
Ultieme sportwagen imo.
En dan? Al je geld op de bank laten staan?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:35 schreef el-blanchito het volgende:
Ik zou gewoon een afgeragde auto kopen. Als je erin kan rijden is het voldoende
Dit soort mensen begrijp ik echt niet. Ik ga nog liever lopend dan een afgeragde bakquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:35 schreef el-blanchito het volgende:
Ik zou gewoon een afgeragde auto kopen. Als je erin kan rijden is het voldoende
Ik ben gewoon een arme student die totaal niet geinteresseerd is in auto's.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit soort mensen begrijp ik echt niet. Ik ga nog liever lopend dan een afgeragde bak
Op kamers gaan en leven als een koningquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dan? Al je geld op de bank laten staan?
Als je veel geld hebt moet je ook veel geld uitgevenBeetje de economie stimuleren.
Jezus, als je genoeg geld hebt voor een ferrari ga je toch niet op kamers? Dan koop je gewoon een heel huis voor jou en je vriendenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:49 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Op kamers gaan en leven als een koning
Heb ik geen dure auto voor nodig
Je mist echt wat broerquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:48 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een arme student die totaal niet geinteresseerd is in auto's.
Wonen in je Ferrariquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jezus, als je genoeg geld hebt voor een ferrari ga je toch niet op kamers? Dan koop je gewoon een heel huis voor jou en je vrienden
Nog thuiswonenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:49 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Op kamers gaan en leven als een koning
Heb ik geen dure auto voor nodig
Nog beterquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jezus, als je genoeg geld hebt voor een ferrari ga je toch niet op kamers? Dan koop je gewoon een heel huis voor jou en je vrienden
Een huis kopen en daar met al je vrienden in wonen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Valt mee hoor, ik woon in een appartement met mijn vrienden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een huis kopen en daar met al je vrienden in wonen?Dat is chaos.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een huis kopen en daar met al je vrienden in wonen?Dat is chaos.
Ik ook, maar niet met allemaal. Met zijn 3en, niet met 10 ofzoquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:53 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Valt mee hoor, ik woon in een appartement met mijn vrienden.
Bij mij ging Sirigu net juist enorm de fout inquote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:21 schreef StijnDa het volgende:
On topic; IF Ruffier was de 1e pot echt slechtIk gun hem nog even, maar als het zo doorgaat komt Sirigu weer snel terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |