Dan kan je net zo goed met je telefoon fotos maken. (mits je een beetje normale telefoon hebt)quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:47 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Wil er beide mee doen, opnemen en leuke foto's mee schieten.Ik begrijp wel dat zo'n spiegelreflex een betere lens en dergelijke heeft, maar om met zo'n groot ding rond te lopen vind ik ook weer kut.
Ik heb een flauw vermoeden, maar wat betekent bimmer preciesquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:24 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Ja, kun je zien hoe mijn bimmer er van achter ziet.
Wat gaat het worden morgen pikkebaas?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:38 schreef Lastpost het volgende:
Hier iemand op Xbox one met genoeg coins om TOTY Silva van me over te nemen. Per ongeluk voor 3 dagen erop gezet. Verschil met BIN + 50K voor jou in dat geval.
1-2quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat gaat het worden morgen pikkebaas?
Die was toch al 900k ofzo?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ja hoor SIF Pogba weer ff 400k duurderde rest blijft best stabiel qua prijs
Gisteren 1 miljoen, nu 1.4quote:
hmm dacht al, zo'n auto hebben in de weilandenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die auto had ie gehuurd ofzoFucking bs. Zijn eigen auto heeft chrome kleur ook lekker lelijk btw
Wat moet je met zo'n wagen op deze leeftijd? aah daar komt Mathijs in de Ferrari van zijn pa/sugardaddy.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:27 schreef Kamikazie het volgende:
Als ik zoveel geld had zou ik gewoon voor een rode ferrari gaan.
Ultieme sportwagen imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |