Oh sorry dacht dat ik in het fut topic wasquote:
Zometeen een pink slip tegen Kiid.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh sorry dacht dat ik in het fut topic was
Strijd der gigantenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
De c1 van ernst tegen de up van trapz
Zal wel iets verkeerd zitten in je cache.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:18 schreef DeWesp het volgende:
Ok. Dit is vage shit. Ik maak net even een extra trade accountje aan. Ik log daarmee in op de webapp, zie ik mijn teamnaam en het aantal coins van een ander trade account. Dat account gebruikt een ander e-mail adres, zelfs bij een andere provider? WTF? Ik log zelfs in met een ander IP adres dan bij dat andere trade-account.
Log in met dat nieuwste trade account in op de console, heb ik gewoon 500 coins.
Raaaarrrrr
ff je cache legen, niets aan de hand heb ik zo vaakquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:18 schreef DeWesp het volgende:
Ok. Dit is vage shit. Ik maak net even een extra trade accountje aan. Ik log daarmee in op de webapp, zie ik mijn teamnaam en het aantal coins van een ander trade account. Dat account gebruikt een ander e-mail adres, zelfs bij een andere provider? WTF? Ik log zelfs in met een ander IP adres dan bij dat andere trade-account.
Log in met dat nieuwste trade account in op de console, heb ik gewoon 500 coins.
Raaaarrrrr
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:15 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
6-serie
Die koplampen en nieren zijn echt 3x niks.
Durven we dat ooit weer aanquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:17 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Zometeen een pink slip tegen Kiid.
Wel zieke kleurquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind de 3serie inderdaad veel vetter.
Gedaan. Nu staat ie goed. Thanks.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ff je cache legen, niets aan de hand heb ik zo vaak
zou lekker zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die MOTM'swat moeten we daar nou weer mee. Snel mooie packoffers dan
Meer bedoeld voor filmen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:35 schreef Bakkes. het volgende:
Iemand van hier ervaring met een GoPro dingetje? Wilde eigenlijk een spiegelreflex camera, maar zo'n GoPro maakt ook best leuke foto's toch?
whut? je vergelijkt nu een spiegelreflex foto camera met een action cam film cameraquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:35 schreef Bakkes. het volgende:
Iemand van hier ervaring met een GoPro dingetje? Wilde eigenlijk een spiegelreflex camera, maar zo'n GoPro maakt ook best leuke foto's toch?
Heb je geinvitequote:
Wil er beide mee doen, opnemen en leuke foto's mee schieten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
whut? je vergelijkt nu een spiegelreflex foto camera met een action cam film camera
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |