Toch qua inkomen doet hij het beter dan alle users van dit topic bij elkaar.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:36 schreef Doublepain het volgende:
De manier waarop hij eruit ziet, wat een handicap
is dat die gast met die dikke auto's in die konko lelijke kleuren?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toch qua inkomen doet hij het beter dan alle users van dit topic bij elkaar.
Haha dat hadden wij ookquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:02 schreef el-blanchito het volgende:
OSM Competitie met bijna het hele team![]()
Hele teamchat gaat nerens anders meer over en in de kleedkamer al helemaal niet meer
Volgens mij wel, dat was in ieder geval een ondervoede autist en op dat plaatje te zien komen ze wel overheenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
is dat die gast met die dikke auto's in die konko lelijke kleuren?
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Volgens mij wel, dat was in ieder geval een ondervoede autist en op dat plaatje te zien komen ze wel overheen
Gekeken tot die Robben, jezus Christus man en dat heeft dan 3.3 mil subsquote:
Met dat overdreven neppe gedoequote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gekeken tot die Robben, jezus Christus man en dat heeft dan 3.3 mil subs
Heb ik hem toevallig gister uit horen leggen op 538. al zijn nummers van het album hebben en code. en daar zijn gewoon afspraken over gemaakt welke in welk uur geraaid worden en in welke volgorde. zodat de licht / beeldmensen dit op tijd kunnen verwerken. dus wel de volgorde geprogrammeerd niet het daadwerkelijke moment.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:44 schreef DuTank het volgende:
Gisteren naar Hardwell geweest.
Nichtje van m'n vriendin had kaartjes gewonnen. Maar man man man, wat een poppenkast. Die gast druk gewoon op play en hoeft verder niks meer te doen. Ja, af en toe hoorde je dat ie met een effectje op z'n mixer liep te kutten
Ik bedoel, achter hem werd de tekst van flink wat nummers als een soort karaoke afgespeeld. Het liep perfect synchroon. Dat kan je ter plekke niet fixen. Overduidelijk dat alles voorgeprogrammeerd was. Alsof je naar een concert gaat en alles wordt geplaybacked.
Maar goed, mijn schoonnichtje vond het leuk, daar ging het om he.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gekeken tot die Robben, jezus Christus man en dat heeft dan 3.3 mil subs
da's zn vorige. wel bijblijven he. nu een duurdere auto in die kleurquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rijdt wel in deze auto dankzij die ongein.
Nou daar moet je blij mee zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Met dat overdreven neppe gedoeZogenaamd blij zijn met die paar mil. Terwijl die met 2 telefoontjes 100 mil coins gestort krijgt.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
da's zn vorige. wel bijblijven he. nu een duurdere auto in die kleur
Dat bedoel ik, ze hebben het beter gedaan dan wij allemaal bij elkaarquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mat zwart is wel tof ja. Maar dat is ook zwaar irritant met insecten enzo eropquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ze hebben het beter gedaan dan wij allemaal bij elkaar.
Overigens is die chroom wrapping (neem aan dat dat het is) echt spuug lelijk. Zou hem eerder mat zwart of mat wit doen denk ik
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ze hebben het beter gedaan dan wij allemaal bij elkaar.
Overigens is die chroom wrapping (neem aan dat dat het is) echt spuug lelijk. Zou hem eerder mat zwart of mat wit doen denk ik
Waarom zou je een Evogue kopen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
mat zwart is wel tof ja. Maar dat is ook zwaar irritant met insecten enzo erop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |