Hattrick tegen Lyon voor de beker.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe random die MOTM kaarten zeg
Waarom heeft die Fransman er een?
Geen idee man hahaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe random die MOTM kaarten zeg
Waarom heeft die Fransman er een?
bedanktquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:56 schreef Maver24 het volgende:
Malouda en Jonas in fut toegevoegd. Nieuwe transfers zijn uit van 23 januari
niet isco aub gvdquote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:02 schreef Bakkes. het volgende:
Hier zou ik heel blij mee zijn. Alexis Sanchez upgrade met +2. Verder Isco, Oscar, Pogba, Griezmann en Diego Costa.
Echt belachelijk dat zulke "djs" het tienvoudige verdienen ten opzichte van andere djs die wel degelijk een live set neerzetten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:44 schreef DuTank het volgende:
Gisteren naar Hardwell geweest.
Nichtje van m'n vriendin had kaartjes gewonnen. Maar man man man, wat een poppenkast. Die gast druk gewoon op play en hoeft verder niks meer te doen. Ja, af en toe hoorde je dat ie met een effectje op z'n mixer liep te kutten
Ik bedoel, achter hem werd de tekst van flink wat nummers als een soort karaoke afgespeeld. Het liep perfect synchroon. Dat kan je ter plekke niet fixen. Overduidelijk dat alles voorgeprogrammeerd was. Alsof je naar een concert gaat en alles wordt geplaybacked.
Maar goed, mijn schoonnichtje vond het leuk, daar ging het om he.
Dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:02 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Echt belachelijk dat zulke "djs" het tienvoudige verdienen ten opzichte van andere djs die wel degelijk een live set neerzetten.
Ik boycot sws al de feesten waar zulk soort gasten komen.
Heb de VI ook opgezegd nadat bekend werd dat waterreus columnist zou worden! Dat zal ze ook leren!!!1!1quote:
Ik normaal gesproken ook. Of ja, ik zou er geen geld voor neerleggenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:02 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Echt belachelijk dat zulke "djs" het tienvoudige verdienen ten opzichte van andere djs die wel degelijk een live set neerzetten.
Ik boycot sws al de feesten waar zulk soort gasten komen.
Hoeft niet als je Foster hebt. Die houdt alles tegenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:11 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
Kompany moet een sterke link krijgen.
Bedankt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:11 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
Kompany moet een sterke link krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |