quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ze hebben het beter gedaan dan wij allemaal bij elkaar.
Overigens is die chroom wrapping (neem aan dat dat het is) echt spuug lelijk. Zou hem eerder mat zwart of mat wit doen denk ik
Waarom zou je een Evogue kopen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
mat zwart is wel tof ja. Maar dat is ook zwaar irritant met insecten enzo erop
Hoe zwaar zijn die dingen dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:37 schreef Bakkes. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijt voor mij de dikste Range Rover.Zou deze graag nog een keer willen hebben, maar moet even kijken hoe ik dat doe met de wegenbelasting.
In aanschaf valt het allemaal eigenlijk best wel mee tegenwoordig.
Teringquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:39 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Geen idee, weet wel dat je per kwartaal 600-650 moet aftikken.
Leuk voor de boodschappen, of als je met je dikke sleurhut naar de Spaanse kust gaat.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:37 schreef Bakkes. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft voor mij de dikste Range Rover.Zou deze graag nog een keer willen hebben, maar moet even kijken hoe ik dat doe met de wegenbelasting.
In aanschaf valt het allemaal eigenlijk best wel mee tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:43 schreef Kamikazie het volgende:
Sowieso Range Rover kopen als je gewoon in Nederland in een of andere vinex wijk ofzo woont
Voetballer wagen is het
Hele pallets meenemen bij de Makro, kan gewoon.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Leuk voor de boodschappen, of als je met je dikke sleurhut naar de Spaanse kust gaat.
Ja dat kanquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:44 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Vind het gewoon een dikke bak om daarmee op vakantie te gaan. Je kunt er alleen niet mee gaan trappen.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:49 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dan toch geld hebt. Onder de 3 seconden naar 100
Dat is leuk als je 30+ bent en geen kinderen hebt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niet je geld hier aan uit geven
deze man weetquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou niet eens weten welke dat is, ze lijken allemaal op elkaarquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou word over een half jaar 30 en nog geen kinderen. dus kom maar op met die wagenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:54 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dat is leuk als je 30+ bent en geen kinderen hebt.
Dan kan je een heleboel auto's in Nederland doorstrepe, onder andere ook de xDrive/Quattro modellen van BMW en Audi.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dat kan
Maar range rover is bedoeld voor ruig terrein enzo, dat heb je in Nederland echt nooitSnap je wat ik bedoel?
Booohhhh! De F10 wordt ook steeds mooier en mooier lijkt wel.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Alpina
(speciaal voor onze gevallen turk een witte 5)
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:56 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Dan kan je een heleboel auto's in Nederland doorstrepe, onder andere ook de xDrive/Quattro modellen van BMW en Audi.
Nederland heeft gewoon geen spannende wegen, niet voor snelheid, niet voor terein, gewoon helemaal niks. Het beste wat je hier kunt rijden is een C1 of een Toyota Aygo.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Alpina
(speciaal voor onze gevallen turk een witte 5)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |