abonnement Unibet Coolblue
pi_148941668


Naam: Mass Effect 3
Platform(s): PS3/Xbox360/PC
Releasedate: 9 Maart 2012

quote:
Mass Effect 3 is an upcoming action role-playing game developed by BioWare and published by Electronic Arts for Microsoft Windows, Xbox 360 and PlayStation 3.[4] Officially announced on December 11, 2010,[5][6] the game is scheduled for a March 6, 2012 release[7] and will mark the final chapter in the Mass Effect trilogy of videogames, completing the story of Commander Shepard.[8][9]
Gameplay in Mass Effect 3 will be influenced by decisions from Mass Effect and Mass Effect 2 and have settings throughout the galaxy, including Earth and Mars. Combat has been changed and refined; in particular, the cover system has been improved, there will be more options for moving around the battlefield, instant melee kills and more conventional grenades will be introduced as well as improved artificial intelligence.
Mass Effect 3 will follow from the events of the Mass Effect 2 DLC expansion Arrival and follow Commander Shepard as he/she tries to save the galaxy from the Reapers by rallying civilizations of the galaxy together, while also having to deal with Cerberus, who have decided to turn against him/her.
Bron: IGN



* De officiele Bioware Mass Effect website
* De officiele Mass Effect Wiki-site

SPOILER: Trailers:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reviews:
* IGN!
* Gamespot!
* Edge!
* Eurogamer!
* Gamekings!


FOK!kers met net zoveel swag op Origin 6.gif:
Drizzt - Moredhel83
Hans1988 - Fluffeltje
ElmarO - EcVo
jebentzelfeenfiets. - Wubcake
Smoofie - Smoofiee
Athcom - Verzijl
PirE - Kaiaiaia
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_148942728
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mensen die het over hun hart kunnen verkrijgen om ME3 zonder Tali, Garrus en/of Mordin te starten :')
Als ik het mij goed herinner zijn in mijn spel uiteindelijk Mordin, Legion, Ashley en Morinth gestorven. Vooral de dood van die eerste twee vond ik echt zwaar :'(

De leukste karakters in deze serie waren wat mij betreft (in willekeurige volgorde): Miranda, Mordin, Garrus, Grunt, Tali, Legion, Liara, EDI, James, Wrex en qua non-squadmembers dan nog: Joker, Samantha en Anderson.

Jacob, Jack, Samara, Morinth (van wat ik van haar heb meegekregen, maar dat was niet veel), Thane, Zaeed, Kasumi, Ashley, Kaidan en Javik vond ik minder/niet leuk.
Tails tell tales
  donderdag 22 januari 2015 @ 14:13:27 #3
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_148942845
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Zonder Tali krijg je de quarians en de geth niet aan dezelfde kant.
ja perfect score heb ik ook gehaald.. .maargoed what's the use met zo'n kut einde :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_148943213
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:10 schreef Forbry het volgende:

[..]

Als ik het mij goed herinner zijn in mijn spel uiteindelijk Mordin, Legion, Ashley en Morinth gestorven. Vooral de dood van die eerste twee vond ik echt zwaar :'(

De leukste karakters in deze serie waren wat mij betreft (in willekeurige volgorde): Miranda, Mordin, Garrus, Grunt, Tali, Legion, Liara, EDI, James, Wrex en qua non-squadmembers dan nog: Joker, Samantha en Anderson.

Jacob, Jack, Samara, Morinth (van wat ik van haar heb meegekregen, maar dat was niet veel), Thane, Zaeed, Kasumi, Ashley, Kaidan en Javik vond ik minder/niet leuk.
Ashley heb ik op Virmire achtergelaten, Samara boven Morinth verkozen omdat Reave en verder is iedereen wel tof, op Jacob, Kasumi en Thane na.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_148943866
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ashley heb ik op Virmire achtergelaten, Samara boven Morinth verkozen omdat Reave en verder is iedereen wel tof, op Jacob, Kasumi en Thane na.
Ik ook, maar dat laatste dan niet vanwege Reave.

De enige die ik echt, écht niet leuk vond was Zaeed. Tegenover de rest uit de groep "minst leuken" stond ik (enigszins) neutraal of nog wel (enigszins) positief. Maar juist de verscheidenheid in karakters was ook wel heel leuk/goed vond ik.
Tails tell tales
pi_148944045
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:10 schreef Forbry het volgende:

[..]

en Javik vond ik minder/niet leuk.
Nigga pls! Javik was juist de leukste O+

Ik ben nooit een fan geweest van Garrus en Tali ;(
Conscience do cost.
pi_148944304
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:48 schreef ems. het volgende:

[..]

Nigga pls! Javik was juist de leukste O+

Ik ben nooit een fan geweest van Garrus en Tali ;(
Geen fan van überspacebro Garrus zijn :o Welk is deze!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 22 januari 2015 @ 15:05:39 #8
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_148944618
Tali pleegde zelfmoord in mijn spel.
Nederlands is mijn goedste vak
pi_148944855
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:48 schreef ems. het volgende:

[..]

Nigga pls! Javik was juist de leukste O+

Ik ben nooit een fan geweest van Garrus en Tali ;(
Javik valt onder "minder leuk", niet onder "niet leuk", maar Javik zelfs leuker dan Garrus vinden? Pure insanity! :6
Tails tell tales
pi_148945242
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Geen fan van überspacebro Garrus zijn :o Welk is deze!
Dat hoor ik altijd als ik zeg dat ik Garrus niet dig :P Ik heb hem wel een paar keer meegenomen maar qua opmerkingen enzo vind ik EDI, Wrex of Javik gewoon veel leuker.

Maar mijn Shepard was ook altijd al min of meer een Garrus qua skills dus dat kan verklaren waarom ik meestal andere mannetjes meenam. Voor Tali heb ik geen excuus, vond haar maar vervelend en dat ze toen dood ging omdat ze het "niet eerlijk vond" dat ik die Geth ging helpen maakte dan ook totaal geen impact :P
Conscience do cost.
pi_148945245
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:05 schreef Goedzooi het volgende:
Tali pleegde zelfmoord in mijn spel.
Oh ja, dat was ook nog een optie hè :o :'(
Tails tell tales
pi_148945393
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:25 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat hoor ik altijd als ik zeg dat ik Garrus niet dig :P Ik heb hem wel een paar keer meegenomen maar qua opmerkingen enzo vind ik EDI, Wrex of Javik gewoon veel leuker.

Maar mijn Shepard was ook altijd al min of meer een Garrus qua skills dus dat kan verklaren waarom ik meestal andere mannetjes meenam. Voor Tali heb ik geen excuus, vond haar maar vervelend en dat ze toen dood ging omdat ze het "niet eerlijk vond" dat ik die Geth ging helpen maakte dan ook totaal geen impact :P
Ja, Javik maakte af en toe wel leuke/grappige opmerkingen en ik vond Tali met dat gedoe met de Geth ook wel iets minder sympathiek...
Tails tell tales
pi_148945506
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:25 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat hoor ik altijd als ik zeg dat ik Garrus niet dig :P Ik heb hem wel een paar keer meegenomen maar qua opmerkingen enzo vind ik EDI, Wrex of Javik gewoon veel leuker.

Maar mijn Shepard was ook altijd al min of meer een Garrus qua skills dus dat kan verklaren waarom ik meestal andere mannetjes meenam. Voor Tali heb ik geen excuus, vond haar maar vervelend en dat ze toen dood ging omdat ze het "niet eerlijk vond" dat ik die Geth ging helpen maakte dan ook totaal geen impact :P
Ik was in 1 soldier, dus had een techie nodig. Dan kun je tussen Tali en Garrus kiezen en neem altijd Garrus mee. De andere squadmate was bijna altijd Wrex, tenzij ik zin had in Liara.

In 2 was ik engineer en nam nog steeds altijd Garrus mee omdat 2 chars met overload > 1 char met overload :P Andere squaddie was vaak Mordin, niks mis met dubbele overload en dubbele incinerate.

In 3 ben ik nu engineer en nu bezig in de Mars Archives, denk dat ik uiteindelijk veel met Garrus/Liara of Garrus/Kaidan ga cruisen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_148946305
Ik was in alle drie delen Soldier, maar dan nog nam ik daarnaast heel vaak Wrex en James mee. Ik bleef dan een beetje op afstand en gebruikte hen in de frontlinie. Qua tech nam ik in deel 3 best vaak EDI mee. Ik vond Shockwave van Jack één van de leukste powers, dus qua biotic ging zij wel vaak mee. Garrus en Liara nam ik ook nog wel vaak mee en verder weet ik het eigenlijk niet zo goed meer. Edit: volgens mij wisselde ik het voor de rest wel een beetje af.

[ Bericht 3% gewijzigd door Forbry op 22-01-2015 16:26:29 ]
Tails tell tales
pi_148947086
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Geen fan van überspacebro Garrus zijn :o Welk is deze!
:D


Ik iig wel :@
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_148947275
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:17 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

:D
[ afbeelding ]

Ik iig wel :@
:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_148947295
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:17 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

:D
[ afbeelding ]

Ik iig wel :@
Haha :D

Ik heb van alle delen de guide als souvenir, dat vind ik al heel wat :P
Tails tell tales
pi_148947397


Wel leuke figuurtjes, maar ik hoef ze niet allemaal :D
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  donderdag 22 januari 2015 @ 16:27:56 #19
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_148947489
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:25 schreef VixenFromHell het volgende:
[ afbeelding ]

Wel leuke figuurtjes, maar ik hoef ze niet allemaal :D
overrated die figuurtjes, ze zijn er ook van gam eof thrones.. bedenk eens wat origineels denk ik dan!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 22 januari 2015 @ 16:34:43 #20
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_148947753
Nederlands is mijn goedste vak
pi_148947802
Ik zou graag een grote poster van Garrus willen hebben :Y Heb die van ME2 al in m'n woonkamer hangen, maar die zou ik meteen door Garrus vervangen!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_148950293
Zaeed *;
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_148950691
quote:
Die hele serie is geniaal, ook van Skyrim _O_
pi_148950706
Kan je trouwens alleen je resolutie aanpassen op de PC bij ME3? :')

En wat een vloeiende gameplay op de PC vergeleken de 360 _O_
pi_148951791
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 17:52 schreef 2Happy4U het volgende:
Zaeed *;
Zaeed :r / :')
Tails tell tales
pi_148952214
quote:
2s.gif Op donderdag 22 januari 2015 18:08 schreef Drankster het volgende:
En wat een vloeiende gameplay op de PC vergeleken de 360 _O_
Nogal wiedes, de 360 is een stuk antiek wat 10 jaar geleden werd gemaakt. Hoe oud is je computer? Hoe oud is de grafische kaart die er in zit? :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148952547
Zelf speelde ik ME2 met Miranda, Garrus en Grunt (als ik meer firepower wilde dan moest Miranda even op de bank), ME3 met Liara, Ashley, Garrus en Wrex.
Favoriete karakters: naast de bovengenoemde ook Mordin, Joker, Anderson en Hacket. Karakters met wie ik niets had: Jacob (nogal onsympathiek) en het IGN-vriendinnetje.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148952980
Liara O+

Oh wat mis ik je ;(
pi_148953639
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 19:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zelf speelde ik ME2 met Miranda, Garrus en Grunt (als ik meer firepower wilde dan moest Miranda even op de bank), ME3 met Liara, Ashley, Garrus en Wrex.
Favoriete karakters: naast de bovengenoemde ook Mordin, Joker, Anderson en Hacket. Karakters met wie ik niets had: Jacob (nogal onsympathiek) en het IGN-vriendinnetje.
Ja, Hackett vond ik ook leuk (maar had een relatief kleine rol vond ik). :)
Jacob vond ik niet zo vreselijk als Zaeed, maar vond ik ook niet leuk. Best wel onsympathiek idd en verder ook een heel erg saai karakter.

ING-vriendinnetje? :@
Tails tell tales
pi_148953646
Liara heb ik deze playthrough niks mee gedaan, Garrus en Tali krijgen iets en ik ga achter Kaidan aan :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_148953662
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 19:39 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja, Hackett vond ik ook leuk (maar had een relatief kleine rol vond ik). :)
Jacob vond ik niet zo vreselijk als Zaeed, maar vond ik ook niet leuk. Best wel onsympathiek idd en verder ook een heel erg saai karakter.

ING-vriendinnetje? :@
Diane Allers, die reporter met de hamsterwangetjes en BEEEWBZZZZ.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_148954134
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Diane Allers, die reporter met de hamsterwangetjes en BEEEWBZZZZ.
Och heden, die. Vreselijk mens vond ik dat. Was daar niet ook een romance mee mogelijk? :')
Tails tell tales
pi_148954269
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 19:52 schreef Forbry het volgende:

[..]

Och heden, die. Vreselijk mens vond ik dat. Was daar niet ook een romance mee mogelijk? :')
Volgens mij alleen voor femshep :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_148954710
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 19:39 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja, Hackett vond ik ook leuk (maar had een relatief kleine rol vond ik). :)
Jacob vond ik niet zo vreselijk als Zaeed, maar vond ik ook niet leuk. Best wel onsympathiek idd en verder ook een heel erg saai karakter.

ING-vriendinnetje? :@
Naar verluidt mocht zij dat inspreken omdat ze onder de lakens lag met iemand die hierbij betrokken was. Anyway, haar stem was in ieder geval echt niet goed genoeg en ze is duidelijk geen voice artist. Toch maar aan boord gelaten voor de extra war assets.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148955158
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Naar verluidt mocht zij dat inspreken omdat ze onder de lakens lag met iemand die hierbij betrokken was. Anyway, haar stem was in ieder geval echt niet goed genoeg en ze is duidelijk geen voice artist. Toch maar aan boord gelaten voor de extra war assets.
:D
Tails tell tales
pi_148955328
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Naar verluidt mocht zij dat inspreken omdat ze onder de lakens lag met iemand die hierbij betrokken was. Anyway, haar stem was in ieder geval echt niet goed genoeg en ze is duidelijk geen voice artist. Toch maar aan boord gelaten voor de extra war assets.
Mja, niemand begreep waarom zij ineens aan het spel toegevoegd werd, dus kwam er maar eentje op de proppen met "die heb ligge krikke!" :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_148955482
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:17 schreef Forbry het volgende:

[..]

:D
Dat is een behoorlijk hardnekkig gerucht en helaas staven de kwaliteit van haar voice acting en het feit dat ze geen ervaring had (behalve het inspreken van iets van IGN) dit gerucht. Vergelijk het ook maar eens met het het CV van de andere voice actors: Mass Effect 3 (Video Game 2012) - Full Cast & Crew - IMDb
Allemaal grote namen in de voice-acting wereld of in series en films (Martin Sheen, Seth Green, Yvonne Strahovski).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148955612
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Mja, niemand begreep waarom zij ineens aan het spel toegevoegd werd, dus kwam er maar eentje op de proppen met "die heb ligge krikke!" :D
It does make sense though. Ze begaven zich in min of meer hetzelfde wereldje aangezien haar baan was om contact te onderhouden met mensen uit het gamingwereldje. Tel alles bij elkaar op: het feit dat zij geen ervaring had met acteerwerk en voiceacting (behalve dat IGN-ding), het feit dat zij de grote negatieve uitschieter is terwijl in het algemeen de voice acting van ME3 uitstekend is en dat ze last minute er nog bij kwam. Het is verdacht. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148955651
Oh ja, met de arts had ik ook niets. Als ik het spel nog een keer zou spelen dan zou ik die Franse arts aan boord nemen, ik wist eerder nog niet dat dit een optie is aangezien ik een softie ben die het niet over mijn hart kan verkrijgen om nee te zeggen. :s)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148955698
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat is een behoorlijk hardnekkig gerucht en helaas staven de kwaliteit van haar voice acting en het feit dat ze geen ervaring had (behalve het inspreken van iets van IGN) dit gerucht. Vergelijk het ook maar eens met het het CV van de andere voice actors: Mass Effect 3 (Video Game 2012) - Full Cast & Crew - IMDb
Allemaal grote namen in de voice-acting wereld of in series en films (Martin Sheen, Seth Green, Yvonne Strahovski).
Ach ja, bedankt voor de info, maar geen behoefte mij daar verder in te verdiepen. :)
Tails tell tales
pi_148955795
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Oh ja, met de arts had ik ook niets. Als ik het spel nog een keer zou spelen dan zou ik die Franse arts aan boord nemen, ik wist eerder nog niet dat dit een optie is aangezien ik een softie ben die het niet over mijn hart kan verkrijgen om nee te zeggen. :s)
Michel of Chakwas (opgezocht)? Die laatste had ik volgens mij en vond ik wel leuk.
Tails tell tales
pi_148955889
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:34 schreef Forbry het volgende:

[..]

Michel of Chakwas (opgezocht)? Die laatste had ik volgens mij en vond ik wel leuk.
Chakwas, Michel is de Franse (duidelijk Frans accent) die je krijgt als je Chakwas vertelt dat zij van meer nut is op de Citadel.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148955950
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Volgens mij alleen voor femshep :P
Nee wel beide :P die andere, Samantha, was wel gay ;)
Wel triest, die kwam douchen in haar ondergoed :') en dan werd ze door mijn Shep keihard afgewezen ook nog!
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_148955962
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:31 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ach ja, bedankt voor de info, maar geen behoefte mij daar verder in te verdiepen. :)
Samengevat, jij kent het werk van al die andere mensen, zelfs als heb je het misschien niet in de gaten. Van haar ken je niets.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148956011
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:38 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Nee wel beide :P die andere, Samantha, was wel gay ;)
Wel triest, die kwam douchen in haar ondergoed :') en dan werd ze door mijn Shep keihard afgewezen ook nog!
Samantha O+ Die scène heb ik ook gehad geloof ik :')
Tails tell tales
pi_148956038
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:38 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Nee wel beide :P die andere, Samantha, was wel gay ;)
Wel triest, die kwam douchen in haar ondergoed :') en dan werd ze door mijn Shep keihard afgewezen ook nog!
Ik had haar afgewezen (terwijl we onder de douche stonden) omdat ik een relatie had met Garrus, die ik vervolgens blijkbaar verbrak door met Liara te zoenen. :@
Wist ik veel dat Liara dat ineens zou gaan doen. Mijn maleshep was wel braaf, hij bleef trouw aan Ashley en Miranda.

Ik vond Samantha haar hypochondrie (Citadel-DLC) wel wat sneu en out of line met de rest van het spel.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148956281
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik had haar afgewezen omdat ik een relatie had met Garrus, die ik vervolgens blijkbaar verbrak door met Liara te zoenen. :@
Wist ik veel dat Liara dat ineens zou gaan doen. Mijn maleshep was wel braaf, hij bleef trouw aan Ashley en Miranda.
_O-

Had het laatst al neergezet, maar:
ME1: Kaidan (qua mannen geen andere keuze en was ook opeens het geval :') ).
ME2 en ME3: Garrus (maar in 3 had ik eigenlijk het liefste James gewild en het zou kunnen dat FemShep daar -naast Garrus- nog een ONS of iets mee heeft gehad :') ).
Tails tell tales
pi_148956284
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik had haar afgewezen (terwijl we onder de douche stonden) omdat ik een relatie had met Garrus, die ik vervolgens blijkbaar verbrak door met Liara te zoenen. :@
Wist ik veel dat Liara dat ineens zou gaan doen. Mijn maleshep was wel braaf, hij bleef trouw aan Ashley en Miranda.

Ik vond Samantha haar hypochondrie (Citadel-DLC) wel wat sneu en out of line met de rest van het spel.
Ja lekker trouw man :')
pi_148956477
Ik vond die Samantha verder best een tof figuur, maar dat douchen in ondergoed was zo lame _O-

Mijn 'echte' Shep ging in 1 met Kaidan (weinig opties...), in 2 Garrus of Thane, en in 3 altijd Garrus O+
Romance met Thane was in 3 niets meer aan, dus die speel ik eigenlijk nooit meer.

Heb ooit wel een keer een andere Shep gedaan en die probeerde met Liara en alle kerels aan te pappen, om in deel 2 uiteindelijk te eindigen bij Jacob of all people :')
In deel 3 was die dus mooi 'gedumpt' door hem en volgens mij heb ik daarmee in deel 3 niet meer een andere romance gekozen.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_148956939
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:51 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik vond die Samantha verder best een tof figuur, maar dat douchen in ondergoed was zo lame _O-

Mijn 'echte' Shep ging in 1 met Kaidan (weinig opties...), in 2 Garrus of Thane, en in 3 altijd Garrus O+
Romance met Thane was in 3 niets meer aan, dus die speel ik eigenlijk nooit meer.

Heb ooit wel een keer een andere Shep gedaan en die probeerde met Liara en alle kerels aan te pappen, om in deel 2 uiteindelijk te eindigen bij Jacob of all people :')
In deel 3 was die dus mooi 'gedumpt' door hem en volgens mij heb ik daarmee in deel 3 niet meer een andere romance gekozen.
Staat mij iets van bij dat in dat scenario (wat ik dus ook had) Kaidan een beetje liep te bitchen in deel 2 of 3...

Haha, dan met Jacob eindigen :P
Tails tell tales
pi_148957075
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 21:01 schreef Forbry het volgende:

[..]

Staat mij iets van bij dat in dat scenario (wat ik dus ook had) Kaidan een beetje liep te bitchen in deel 2 of 3...

Haha, dan met Jacob eindigen :P
Dan heb je het vast over Eden Prime, waar je de collectors moet tegenhouden en Kaidan ineens tevoorschijn komt en hem flipt omdat je voor Cerberus werkt :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_148957112
quote:
2s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:46 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ja lekker trouw man :')
In 1 Ashley romancen en sacrificen, da's wel brutal! Heb ik een keer gedaan op een totale smeerlap van een maleshep _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_148957332
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:51 schreef VixenFromHell het volgende:

Heb ooit wel een keer een andere Shep gedaan en die probeerde met Liara en alle kerels aan te pappen, om in deel 2 uiteindelijk te eindigen bij Jacob of all people :')
Maar, maar.. the prizzzzee? :'(

En Tali is natuurlijk. O+
pi_148966436
quote:
2s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:46 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ja lekker trouw man :')
Niet in dezelfde 'carrière'.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148966522
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dan heb je het vast over Eden Prime, waar je de collectors moet tegenhouden en Kaidan ineens tevoorschijn komt en hem flipt omdat je voor Cerberus werkt :P
Ashley doet dat natuurlijk ook. Voor zo ver ik het weet hebben Ashley en Kaidan exact dezelfde dialoog en handelingen. Misschien met uitzondering van een enkele opmerking die typisch is voor vrouwen onder elkaar of vrouwen en mannen onder elkaar (ik herinner me 1 zo'n opmerking van/met femshep die maleshep niet heeft en vice versa).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator vrijdag 23 januari 2015 @ 01:00:49 #56
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_148967304
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 00:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ashley doet dat natuurlijk ook. Voor zo ver ik het weet hebben Ashley en Kaidan exact dezelfde dialoog en handelingen. Misschien met uitzondering van een enkele opmerking die typisch is voor vrouwen onder elkaar of vrouwen en mannen onder elkaar (ik herinner me 1 zo'n opmerking van/met femshep die maleshep niet heeft en vice versa).
Uiteraard, maar ik blijf Kaidan toffer vinden dan Ashley.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_148967832
Lijkt wel alsof er een nieuwe Mass Effect is aangekondigd. Dit topic leeft ineens weer man :+
  Moderator vrijdag 23 januari 2015 @ 01:58:40 #58
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_148968114
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 01:29 schreef Vault-Boy het volgende:
Lijkt wel alsof er een nieuwe Mass Effect is aangekondigd. Dit topic leeft ineens weer man :+
Ik mag nogal graag posten in een topic als ik die game aan het spelen ben... Het is weleens "het Drizzt-effect" genoemd: "als Drizzt maar vaak genoeg een topic omhoog schopt reageert de rest vanzelf wel" :D

edit: vooral bij reeksen die al een tijdje dood zijn/waren :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_148971319
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 01:29 schreef Vault-Boy het volgende:
Lijkt wel alsof er een nieuwe Mass Effect is aangekondigd. Dit topic leeft ineens weer man :+
Dat nieuwe deel is officieel aangekondigd, nog even geduld. ;)
http://www.eurogamer.net/(...)thing-we-know-so-far
Eindelijk met graphics van deze tijd met de Frostbite 3 engine. Geen rare witte vlekjes meer in de cockpit van de Normandy omdat dynamische belichting te belastend is voor antieke apparaten. *O*
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148974937
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dan heb je het vast over Eden Prime, waar je de collectors moet tegenhouden en Kaidan ineens tevoorschijn komt en hem flipt omdat je voor Cerberus werkt :P
Ging erom dat hij baalt dat je wat met een ander hebt, hij ziet het dan als vreemdgaan geloof ik. Wanneer hij dat precies doet weet ik niet meer.
Tails tell tales
pi_148974960
Was dat niet wanneer Kaidan/Ashley in het ziekenhuis ligt in ME3?
Weet eigenlijk niet zeker trouwens of dat ook met Ash gebeurt, die is bij mij altijd dood :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_148975010
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 12:38 schreef VixenFromHell het volgende:
Was dat niet wanneer Kaidan/Ashley in het ziekenhuis ligt in ME3?
Ja, dat zou goed kunnen. ^O^
Tails tell tales
pi_148975645
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_148977616
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 01:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik mag nogal graag posten in een topic als ik die game aan het spelen ben... Het is weleens "het Drizzt-effect" genoemd: "als Drizzt maar vaak genoeg een topic omhoog schopt reageert de rest vanzelf wel" :D

edit: vooral bij reeksen die al een tijdje dood zijn/waren :P
True..

Grappig overigens dat je nog steeds mijn quote in je sig hebt staan :P
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  Moderator vrijdag 23 januari 2015 @ 14:28:01 #67
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_148978271
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 14:06 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

True..

Grappig overigens dat je nog steeds mijn quote in je sig hebt staan :P
Da's een blijvertje :7
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_148978351
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 14:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Da's een blijvertje :7
Dat ging toen over het aantal characters in Skyrim als ik me niet vergis. Of het aantal playthroughs, kan ook nog.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  Moderator vrijdag 23 januari 2015 @ 14:32:16 #69
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_148978412
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 14:30 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Dat ging toen over het aantal characters in Skyrim als ik me niet vergis. Of het aantal playthroughs, kan ook nog.
Aantal altjes dat ik maakte :Y

Hele dingen uitwerken, er twee dagen mee spelen en dan weer iets nieuws verzinnen :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_148979716
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Aantal altjes dat ik maakte :Y

Hele dingen uitwerken, er twee dagen mee spelen en dan weer iets nieuws verzinnen :')
^O^
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  Moderator zaterdag 24 januari 2015 @ 01:55:27 #71
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149000768
Net weer eens een potje multiplayer gedaan. Had nog een lvl 20 engineer, die gepromote en lekker opnieuw begonnen met een lvl 1. Was lachen :Y
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 24 januari 2015 @ 10:04:53 #72
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_149003695
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 01:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net weer eens een potje multiplayer gedaan. Had nog een lvl 20 engineer, die gepromote en lekker opnieuw begonnen met een lvl 1. Was lachen :Y
De MP moet helemaal lastig zijn voor je. Zoveel verschillende chars, met meerdere mogelijke builds en wapencombinaties
Ok stelletje hokboeren
  Moderator zaterdag 24 januari 2015 @ 14:04:38 #73
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149008736
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 10:04 schreef padlarf het volgende:

[..]

De MP moet helemaal lastig zijn voor je. Zoveel verschillende chars, met meerdere mogelijke builds en wapencombinaties
Neuh hoor :D Lekker autistisch alleen maar Human Engineer spelen :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_149010382
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Neuh hoor :D Lekker autistisch alleen maar Human Engineer spelen :D
Is sowieso wel een puike klasse. Welke moeilijkheidsgraad overigens? :P
  Moderator zaterdag 24 januari 2015 @ 15:09:12 #75
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149010531
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 15:03 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Is sowieso wel een puike klasse. Welke moeilijkheidsgraad overigens? :P
Was gisteravond volgens mij Bronze, tegen de Reapers. Moet er eerst weer even inkomen (al speel ik sowieso niet meer met m'n powerwheel, gewoon alles op de shortcut, al staan incinerate en overload voor mij verkeerd om :') ) voordat ik op hoger niveau ga knallen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_149010806
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 15:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Was gisteravond volgens mij Bronze, tegen de Reapers. Moet er eerst weer even inkomen (al speel ik sowieso niet meer met m'n powerwheel, gewoon alles op de shortcut, al staan incinerate en overload voor mij verkeerd om :') ) voordat ik op hoger niveau ga knallen.
Ah ok, ook wel logisch als je het al zo lang niet meer gespeeld hebt. Er is in ieder geval een hele hoop spul bijgekomen in de tussentijd. :P
  Moderator zaterdag 24 januari 2015 @ 16:26:40 #77
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149012550
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 15:20 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ah ok, ook wel logisch als je het al zo lang niet meer gespeeld hebt. Er is in ieder geval een hele hoop spul bijgekomen in de tussentijd. :P
Heb ik van m'n drammerige neefje gehoord ja, die zit al minstens een half jaar tegen me aan te zeuren dat we een keer samen een avondje mulitplayer moeten doen _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 24 januari 2015 @ 21:58:47 #78
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_149023947
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Neuh hoor :D Lekker autistisch alleen maar Human Engineer spelen :D
Sjongejonge _O- _O- _O_
Ok stelletje hokboeren
  Moderator zondag 25 januari 2015 @ 14:57:04 #79
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149041284
Gisteravond nog wat potjes met m'n neefje gedaan. Engineer en Adept speelden lekker, maar wat is Manguard een ellende zeg... sta je recht tegenover een enemy, ram je op 1 voor Charge, gebeurt er helemaal niks, probeer je weg te lopen, ben je dood. Dan charge op een enemy die jou vervolgens vrolijk voor je kloten schiet terwijl ie stunned moet zijn ;( Nee, ik hou het bij tech en bio 'splosions.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 25 januari 2015 @ 15:03:51 #80
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_149041519
Nooit Vanguard off host spelen, Biotic Charge kan niet omgaan met latency
Ok stelletje hokboeren
  Moderator zondag 25 januari 2015 @ 15:04:41 #81
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149041546
quote:
10s.gif Op zondag 25 januari 2015 15:03 schreef padlarf het volgende:
Nooit Vanguard off host spelen, Biotic Charge kan niet omgaan met latency
Daar ben ik achter gekomen ja :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_149041720
quote:
10s.gif Op zondag 25 januari 2015 15:03 schreef padlarf het volgende:
Nooit Vanguard off host spelen, Biotic Charge kan niet omgaan met latency
Tot en met silver gaat het nog wel, maar op gold is het één grote ergernis.
  Moderator zondag 25 januari 2015 @ 15:11:52 #83
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149041784
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 15:10 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Tot en met silver gaat het nog wel, maar op gold is het één grote ergernis.
Neefje was batarian vanguard, samen op silver, alles leek goed te komen maar 3 sec voor het einde van de map werden we allebei geëxecuteerd ;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_149041838
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Neefje was batarian vanguard, samen op silver, alles leek goed te komen maar 3 sec voor het einde van de map werden we allebei geëxecuteerd ;(
Welke tegenstander en map? En ik ben meestal Novaguard of Slayer als ik wil chargen. :P
  Moderator zondag 25 januari 2015 @ 15:15:05 #85
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149041891
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 15:13 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Welke tegenstander en map? En ik ben meestal Novaguard of Slayer als ik wil chargen. :P
Cerberus enneh... in die ene witte facility :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 25 januari 2015 @ 15:15:13 #86
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_149041896
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 15:13 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Welke tegenstander en map? En ik ben meestal Novaguard of Slayer als ik wil chargen. :P
Asari Vanguard (charge -> power damage bonus -> grenadessss) of Batarian Vanguard (charge -> weapon damage bonus -> Reegar ) hier
Ok stelletje hokboeren
pi_149041931
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 15:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Cerberus enneh... in die ene witte facility :P
White of Glacier zou het dan moeten zijn. :P Ik heb teveel uren in die MP zitten. :@
  Moderator zondag 25 januari 2015 @ 15:21:27 #88
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149042105
Dan Firebase White, want Glacier zegt me niks :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_149043336
quote:
7s.gif Op zondag 25 januari 2015 15:15 schreef padlarf het volgende:

[..]

Asari Vanguard (charge -> power damage bonus -> grenadessss) of Batarian Vanguard (charge -> weapon damage bonus -> Reegar ) hier
Reegar op je Batarian vanguard :')_____!!! Zet daar gewoon eens een raider op.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  zondag 25 januari 2015 @ 16:11:12 #90
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_149043614
quote:
8s.gif Op zondag 25 januari 2015 16:02 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Reegar op je Batarian vanguard :')_____!!! Zet daar gewoon eens een raider op.
Nee jonguh, ik one clip gewoon brutes. Raider is voor mn Asari
Ok stelletje hokboeren
pi_149043798
quote:
6s.gif Op zondag 25 januari 2015 16:11 schreef padlarf het volgende:

[..]

Nee jonguh, ik one clip gewoon brutes. Raider is voor mn Asari
Asari 66653 speccen en er een wraith op zetten.

Gr gr
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  zondag 25 januari 2015 @ 16:19:46 #92
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_149043919
quote:
8s.gif Op zondag 25 januari 2015 16:16 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Asari 66653 speccen en er een wraith op zetten.

Gr gr
Talon. En Stasis :') op Vanguard :') 60666 jwz
Ok stelletje hokboeren
pi_149043995
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 16:19 schreef padlarf het volgende:

[..]

Talon. En Stasis :') op Vanguard :')
Is lachen man, heb je op gold meer aan dan die 200 extra health en barrier.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  dinsdag 27 januari 2015 @ 19:51:53 #94
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_149114876
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 00:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Juist integendeel. Ze hadden voor ME1 het geluid veel sterker vervormd om het aan het ras aan te passen dan voor ME2 en ME3, ze draaiden die hervormingen terug omdat het niet werkte. Ze gingen dus op dat vlak wat te ver met het aanpassen aan het ras.
You say tomato...

Ik zeg in algemene zin, het geluid ging er in deel 2 en 3 op vooruit. Jij zegt wat specifieker, ze draaide de knop wat terug. Komt beiden op hetzelfde neer. Maar waar haal jij vandaan dat ze het veranderden omdat 'het niet werkte'?
quote:
Als je iets niet mooi vindt dan vind je het niet mooi.
En als je iets mooi vindt, dan vind je iets mooi. Maar het simpelweg zo verwoorden, komt niet echt overeen met wat je allemaal eerder zei. Je kon namelijk prima uitleggen wat er zo goed was aan het geluid van ME3. Maar aangeven waarom het in ME3 zo goed was, maakt het geluid van 1 niet gelijk slecht. Waar het eerder op neerkomt, is dat het geluid in ME3 fantastisch was; in ME1 gewoon 'goed'.
quote:
Mijn mening zou niet anders zijn als ik eerst ME1 had gespeeld en daarna pas 2 en 3.
Nee? Je acht het niet wat waarschijnlijker dat als je in 2007 (of 2008) was begonnen met ME1, m.a.w. je wist op dat moment nog helemaal niet hoe het in ME2 en 3 uit zou pakken, dat je net als de meesten hier dat geluid gewoon gezien had als de start? Daar begonnen ze, dat was toen hun visie/aanpak, hoe je het wilt noemen. Dat je net zoals je nu het geluid van ME2 en 3 gewend bent, je dan het geluid van ME1 gewend zou zijn? En je het dus niet gelijk zou neersabelen, zoals je nu doet - zonder het gespeeld te hebben?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_149115291
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:51 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

You say tomato...

Ik zeg in algemene zin, het geluid ging er in deel 2 en 3 op vooruit. Jij zegt wat specifieker, ze draaide de knop wat terug. Komt beiden op hetzelfde neer. Maar waar haal jij vandaan dat ze het veranderden omdat 'het niet werkte'?
Omdat ze van 100 naar 10 gingen met de vervorming van het geluid. Ik heb niet gezegd dat ze de knop wat terugdraaiden ("veel sterker"), ze draaiden de knop radicaal terug.
Ik speculeer inderdaad dat ze om die reden van 100 naar 10 gingen. Waarom zou je de knop zo ver terugdraaien als je het wel mooier vindt? Dat zou nogal raar zijn. Goed, ik begrijp dat jij speculeert dat het met karakterontwikkeling te maken heeft. Dat is een valide speculatie maar ik stel vast dat het geluid daarvoor veel te sterk is veranderd. Zo groot is het verschil nu ook weer niet tussen een adolescent (wat Liara min of meer was in deel 1) en een volwassene. Als ze nu echt een klein kind zou zijn geweest dan zou ik het kunnen begrijpen maar ze had daar toch al overwegend een volwassen lichaam, lijkt mij. :)

Nogmaals, met welke speakers luisterde jij er naar? Standaard ingebouwde tv-speakertjes, Logiteche-boxjes van 25 Euro of fatsoenlijke speakers? Dat kan ook veel verschil maken voor wat je wel en niet hoort. Misschien hoorde jij niet zo'n grote verandering omdat jouw speakers het geluid niet kunnen laten horen. Als wij een geheel ander geluid hoorden dan zou er babylonische spraakverwarring zijn, vandaar dat ik het je vraag.

quote:
Maar aangeven waarom het in ME3 zo goed was, maakt het geluid van 1 niet gelijk slecht. Waar het eerder op neerkomt, is dat het geluid in ME3 fantastisch was; in ME1 gewoon 'goed'.
Ik kan alleen maar zeggen dat het geluid van Liara in ME1 voor mij gigantisch onnatuurlijk klinkt.
Nogmaals, ik vermoed dat ze in deel 1 met opzet het geluid onnatuurlijk maakten omdat het om aliens gaat en dat ze uiteindelijk toch maar besloten om het menselijke geluid te laten horen aangezien dat natuurlijker klinkt voor ons. Het is maar een vermoeden, ja.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149115345
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Omdat ze van 100 naar 10 gingen met de vervorming van het geluid. Ik heb niet gezegd dat ze de knop wat terugdraaiden ("veel sterker"), ze draaiden de knop radicaal terug.
Ik speculeer inderdaad dat ze om die reden van 100 naar 10 gingen. Waarom zou je de knop zo ver terugdraaien als je het wel mooier vindt? Dat zou nogal raar zijn. Goed, ik begrijp dat jij speculeert dat het met karakterontwikkeling te maken heeft. Dat is een valide speculatie maar ik stel vast dat het geluid daarvoor veel te sterk is veranderd.

Nogmaals, met welke speakers luisterde jij er naar? Standaard ingebouwde tv-speakertjes, Logiteche-boxjes van 25 Euro of fatsoenlijke speakers? Dat kan ook veel verschil maken voor wat je wel en niet hoort. Misschien hoorde jij niet zo'n grote verandering omdat jouw speakers het geluid niet kunnen laten horen. Als wij een geheel ander geluid hoorden dan zou er babylonische spraakverwarring zijn, vandaar dat ik het je vraag.

[..]

Ik kan alleen maar zeggen dat het geluid van Liara in ME1 voor mij gigantisch onnatuurlijk klinkt.
Nogmaals, ik vermoed dat ze in deel 1 met opzet het geluid onnatuurlijk maakten omdat het om aliens gaat en dat ze uiteindelijk toch maar besloten om het menselijke geluid te laten horen aangezien dat natuurlijker klinkt voor ons. Het is maar een vermoeden, ja.
Kun je nog meer zeiken over ME1 aub in het Mass Effect 3 topic? Bedankt alvast hé.
pi_149115398
Voor de duidelijkheid, ik sabel niets neer. Ze hebben een hele hoop goed gedaan in het spel, het geluid was in deel 3 van een hoog niveau, er zaten ook wat zwakke elementen in zoals het geluid in deel 1, het einde van deel 3 en het ontbreken van belichting in deel 3 (cockpit waarbij witte puntjes reflectie van licht op de vloer voorstelden, wat raar is want zo gauw je beweegt is het nog steeds op dezelfde plaats). Al met al kijk ik uiteraard vooral positief naar deze trilogie, het zijn verbeterpuntjes voor de volgende reeks. Juist omdat ik geef om het spel ben ik kritisch, je beste vrienden zijn het meest kritisch.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149115484
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik sabel niets neer. Ze hebben een hele hoop goed gedaan in het spel, het geluid was in deel 3 van een hoog niveau, er zaten ook wat zwakke elementen in zoals het geluid in deel 1, het einde van deel 3 en het ontbreken van belichting in deel 3 (cockpit waarbij witte puntjes reflectie van licht op de vloer voorstelden, wat raar is want zo gauw je beweegt is het nog steeds op dezelfde plaats). Al met al kijk ik uiteraard vooral positief naar deze trilogie, het zijn verbeterpuntjes voor de volgende reeks. Juist omdat ik geef om het spel ben ik kritisch, je beste vrienden zijn het meest kritisch.
hey toppie
pi_149115538
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

Kun je nog meer zeiken over ME1 aub in het Mass Effect 3 topic? Bedankt alvast hé.
1,2,3 , het is hetzelfde spel. Lees even mijn laatste reactie om het wat genuanceerder te bekijken. Ik begon met een kleine opmerking over de rare stemmetjes in deel 1 met een plausibele verklaring hiervoor, vervolgens werden er excuses gezocht waarop ik heb gereageerd omdat ik het daar niet mee eens was. Dat is alles. Zie het niet als zeiken maar zie het als constructieve kritiek omdat ik hoop dat de volgende reeks alles wat het goed deed voortzet en alles wat minder was en wat niet te wijten was aan de matige consolehardware verbetert.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 27 januari 2015 @ 21:01:26 #100
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_149117473
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Omdat ze van 100 naar 10 gingen met de vervorming van het geluid. Ik heb niet gezegd dat ze de knop wat terugdraaiden ("veel sterker"), ze draaiden de knop radicaal terug.
Ik speculeer inderdaad dat ze om die reden van 100 naar 10 gingen. Waarom zou je de knop zo ver terugdraaien als je het wel mooier vindt? Dat zou nogal raar zijn. Goed, ik begrijp dat jij speculeert dat het met karakterontwikkeling te maken heeft. Dat is een valide speculatie maar ik stel vast dat het geluid daarvoor veel te sterk is veranderd. Zo groot is het verschil nu ook weer niet tussen een adolescent (wat Liara min of meer was in deel 1) en een volwassene. Als ze nu echt een klein kind zou zijn geweest dan zou ik het kunnen begrijpen maar ze had daar toch al overwegend een volwassen lichaam, lijkt mij. :)
Ik speculeerde in eerste instantie over haar karakterontwikkeling, omdat ik het niet wilde discussieren gebaseerd op het terugkijken via youtube-filmpjes. Maar ik heb het inmiddels zelf weer gespeeld en in ME2 en 3 klinkt ze idd wat warmer. Dus dat verschil is er.

Maar even voor de duidelijkheid, ik krijg de indruk dat jij je mening gebaseerd hebt op deze cutscene:

Hier is haar stem idd wat vervormd, omdat ze in zo'n prothean-'bubble' zit. Verder in het spel heeft ze gewoon een normale stem. En klinkt ze echt niet onmenselijk.

quote:
Nogmaals, met welke speakers luisterde jij er naar? Standaard ingebouwde tv-speakertjes, Logiteche-boxjes van 25 Euro of fatsoenlijke speakers? Dat kan ook veel verschil maken voor wat je wel en niet hoort. Misschien hoorde jij niet zo'n grote verandering omdat jouw speakers het geluid niet kunnen laten horen. Als wij een geheel ander geluid hoorden dan zou er babylonische spraakverwarring zijn, vandaar dat ik het je vraag.
Geen speakers. Heb in m'n laatste paar systemen een creative soundblaster gehad en ik speel altijd met koptelefoon (met heldere 3d-sound).
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  dinsdag 27 januari 2015 @ 21:49:43 #101
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_149119597
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

Kun je nog meer zeiken over ME1 aub in het Mass Effect 3 topic? Bedankt alvast hé.
De Mass Effect topics zijn volgens mij altijd al voor de gehele serie geweest
Ok stelletje hokboeren
  Moderator dinsdag 27 januari 2015 @ 22:57:19 #102
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149122885
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 21:49 schreef padlarf het volgende:

[..]

De Mass Effect topics zijn volgens mij altijd al voor de gehele serie geweest
Eigenlijk wel he... zal ik die 3 uit de reekstitel slopen?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 27 januari 2015 @ 23:11:54 #103
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_149123556
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 22:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
zal ik die 3 uit de reekstitel slopen?
Ik ben voor.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_149129302
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 23:11 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Ik ben voor.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 28 januari 2015 @ 08:05:10 #105
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_149129325
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 22:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Eigenlijk wel he... zal ik die 3 uit de reekstitel slopen?
Maar nu zit de 3 nog steeds in de titel :+

Ik was een tijdje terug helemaal openieuw begonnen, eerst 1, toen 2. Toch binnenkort ook maar even 3 afmaken :D Juist op deze manier valt mij het gameplay verschil tussen 1 en 2 eigenlijk pas op. De vorige keer zat er een jaar of zo tussen.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_149140385
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 22:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Eigenlijk wel he... zal ik die 3 uit de reekstitel slopen?
^O^
Tails tell tales
  zondag 1 februari 2015 @ 22:00:33 #107
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_149279529


\m/anguard _O_
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Moderator zondag 1 februari 2015 @ 22:07:44 #108
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149279818
:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_149320744
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

1,2,3 , het is hetzelfde spel. Lees even mijn laatste reactie om het wat genuanceerder te bekijken. Ik begon met een kleine opmerking over de rare stemmetjes in deel 1 met een plausibele verklaring hiervoor, vervolgens werden er excuses gezocht waarop ik heb gereageerd omdat ik het daar niet mee eens was. Dat is alles. Zie het niet als zeiken maar zie het als constructieve kritiek omdat ik hoop dat de volgende reeks alles wat het goed deed voortzet en alles wat minder was en wat niet te wijten was aan de matige consolehardware verbetert.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat je deel 1 niet daadwerkelijk gespeeld hebt, toch? Zo nee, dan raad ik je aan dat alsnog te doen.

Alles in deel 1 is meer uitgesproken en uniek dan in de opvolgende delen. Het verhaal, de muziek, de stemmen, de verschillende armors, het verkennen van het universum. Sinds EA (dat lijkt mij althans de verklaring) is alles gladgestreken en opgepoetst, waardoor het een breder publiek aanspreekt, maar wat mij betreft hebben deel 2 en 3 alleen maar bestaansrecht omdat ze het verhaal afmaken wat in deel 1 is neergezet.
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_149323654
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:06 schreef All-out het volgende:

[..]

Ik meen ergens gelezen te hebben dat je deel 1 niet daadwerkelijk gespeeld hebt, toch? Zo nee, dan raad ik je aan dat alsnog te doen.

Alles in deel 1 is meer uitgesproken en uniek dan in de opvolgende delen. Het verhaal, de muziek, de stemmen, de verschillende armors, het verkennen van het universum. Sinds EA (dat lijkt mij althans de verklaring) is alles gladgestreken en opgepoetst, waardoor het een breder publiek aanspreekt, maar wat mij betreft hebben deel 2 en 3 alleen maar bestaansrecht omdat ze het verhaal afmaken wat in deel 1 is neergezet.
Dank je voor het advies. Het is eigenlijk ook wel typisch dat bepaalde zaken moeten veranderen zo gauw EA de producent wordt. :)

Ik las de interessante speculatie dat we de laatste DLC (Citadel) een goede indicator is voor wat we mogen verwachten voor het volgende ME spel: veel fun en sensatie maar minder keuzevrijheid. Hopelijk krijgen we beide.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149323712
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]

\m/anguard _O_
Het was 'een beetje' overpowered. Behalve tegen clone Shepard en die Chinees (met dank aan de snipers). Ik wil nog eens het spel uitspelen met de engineer of zo. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator dinsdag 3 februari 2015 @ 13:31:40 #112
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149324469
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het was 'een beetje' overpowered. Behalve tegen clone Shepard en die Chinees (met dank aan de snipers). Ik wil nog eens het spel uitspelen met de engineer of zo. :)
Engineer _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:34:38 #113
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_149324553
Drizzt muh boy. Wat moet ik spelen? Geen soldier of vanguard. Allebei al te vaak gespeeld. ;(
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Moderator dinsdag 3 februari 2015 @ 13:35:20 #114
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149324570
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:34 schreef 2Happy4U het volgende:
Drizzt muh boy. Wat moet ik spelen? Geen soldier of vanguard. Allebei al te vaak gespeeld. ;(
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Engineer _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:36:22 #115
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_149324604
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]


[..]

Okoi. :9 wel weer even installeren. :@
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_149324878
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:36 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Okoi. :9 wel weer even installeren. :@
geen adept spelen :')
  Moderator dinsdag 3 februari 2015 @ 14:53:02 #117
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149326930
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:46 schreef Typisch het volgende:

[..]

geen adept spelen :')
Zolang hij geen sentinel speelt is het goed.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 3 februari 2015 @ 15:01:17 #118
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_149327200
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:34 schreef 2Happy4U het volgende:
Drizzt muh boy. Wat moet ik spelen? Geen soldier of vanguard. Allebei al te vaak gespeeld. ;(
Ik heb alles als infiltrator gespeeld (en me1 ook als sniper, werkte prima close range) moet wel zeggen dat ik dat in ME1 het leukste vond.

Sniper rifle + rail extensions + explosive shells :P instant overheat one shot one kill wapen.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  Moderator donderdag 5 februari 2015 @ 00:41:48 #119
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149377015
Ok, wat de actual fuck :{ Ik heb de benodigde acties in ME2 gedaan om de geth èn de quarians te redden in 3, reaper verslagen, voldoende rep., laat Legion de code uploaden en vervolgens kan ik geen paragon of renegade-actie kiezen... Tali pleegt zelfmoord en de quarians zijn nu extinct :{

Geen Tali/Garrus Romance :(

edit: fuck, ik heb maar 3 van de 4 bars paragon rep. Eigen schuld dus.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_149377254
Waar blijft Mass Effect 4 o|O

Heb Dragon Age 3 bijna wel uit, maar het is nou niet dat ik het spel zo tof vind. Ik ben eigenlijk ook niet van de fantasy. Ik had hem wel gekocht omdat ik hem toch wilde proberen en er goede verhalen over gehoord had, maar de Mass Effect serie van deze ontwikkelaar vind ik toch wel veel en veel leuker om te spelen :Y Ik speel hem wel uit om toch het verhaal uit te spelen, maar hierna gaat die weer de verkoop in en wordt het helaas maar wachten tot Mass Effect 4 er is ;( . Duurt nog zolang man ;( Misschien toch maar weer over een tijdje de trilogy spelen O+
pi_149843260
:W
Calibrations
  donderdag 19 februari 2015 @ 22:17:19 #122
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_149843635
Dit wordt een spelletje Raad-de-kloon.

Ik ga voor Drizzt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Moderator donderdag 19 februari 2015 @ 22:23:57 #123
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149843993
quote:
4s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:17 schreef The_Substitute het volgende:
Dit wordt een spelletje Raad-de-kloon.

Ik ga voor Drizzt.
:D Nee, ik heb al een kloon genaamd Telvanni (Morrowind ditdatalles)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 19 februari 2015 @ 22:32:09 #124
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_149844376
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
:D Nee, ik heb al een kloon genaamd Telvanni (Morrowind ditdatalles)
Ok. Ik zie jullie beiden online staan, dus 't kan kloppen.

Kan ook zijn dat je met het ene account op de pc zit, met de andere op je iPhone o.i.d., dus ik streep je nog niet weg. :P

Vaultboy dan.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Moderator donderdag 19 februari 2015 @ 22:39:44 #125
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149844669
quote:
10s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:32 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Ok. Ik zie jullie beiden online staan, dus 't kan kloppen.

Kan ook zijn dat je met het ene account op de pc zit, met de andere op je iPhone o.i.d., dus ik streep je nog niet weg. :P

Vaultboy dan.
Ik ben sowieso altijd online op de foks, verberg die status ook niet ;)

Wat mij schokt is dat er vóór hem gewoon geen Garrus-account was _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_149845338
Hoi The_Substitute en Drizt_DuO... Drizzt_Dord... Drizzt_DoUrden (kan het nog lastiger?) :W Ik lurk al een jaar of twee mee op Fok! en besloot vanavond toch maar eens een account aan te maken zodat ik over de beste gametrilogie ooit mee kan praten!

Ik heb net die lijer van een Kaidan achtergelaten op Virmire en ga zometeen wat sidequests doen tot ik voor mijn gevoel sterk genoeg ben om de laatste dingen in beweging te zetten.
Calibrations
pi_149845687
_O_
  Moderator donderdag 19 februari 2015 @ 23:31:41 #128
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149846426
Ashley boven Kaidan verkiezen :') Dom racistisch wijf en heeft in 3 totaal geen nut meer omdat _O_ James _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator donderdag 19 februari 2015 @ 23:34:00 #129
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149846477
Heb vanmiddag weer eens een potje mp gedaan met m'n neefje, wij tweeën tegen een bronze enemy. Waren het die teringflikkers van een collectors :') Zelden zo'n zaadpot gespeeld op een lvl 20 adept.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_149846577
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ashley boven Kaidan verkiezen :') Dom racistisch wijf en heeft in 3 totaal geen nut meer omdat _O_ James _O_
Ik had gewoon geen zin meer in die gevoelige zeikstem :P Ash ga ik ook gewoon ditchen in deel 3, laat haar maar lekker spectre worden, ze komt mijn schip niet meer op omdat ik dan indd James als squadmate heb.
Calibrations
  Moderator donderdag 19 februari 2015 @ 23:41:11 #131
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149846647
quote:
7s.gif Op donderdag 19 februari 2015 23:38 schreef Garrus het volgende:

[..]

Ik had gewoon geen zin meer in die gevoelige zeikstem :P Ash ga ik ook gewoon ditchen in deel 3, laat haar maar lekker spectre worden, ze komt mijn schip niet meer op omdat ik dan indd James als squadmate heb.
Vooruit dan maar :P Welke class speel je trouwens? Alles behalve sentinel wordt goedgekeurd, als je engineer speelt vind ik je heel erg tof en als je \m/anguard (vanguard dus) speelt vindt Heppie je HEEL erg tof :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_149846974
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 23:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Vooruit dan maar :P Welke class speel je trouwens? Alles behalve sentinel wordt goedgekeurd, als je engineer speelt vind ik je heel erg tof en als je \m/anguard (vanguard dus) speelt vindt Heppie je HEEL erg tof :D
Ik speel Adept, space magic! :D
Calibrations
pi_149847047
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ashley boven Kaidan verkiezen :') Dom racistisch wijf en heeft in 3 totaal geen nut meer omdat _O_ James _O_
Geef mij maar Ashley als het tussen die twee gaat.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator vrijdag 20 februari 2015 @ 00:09:28 #134
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149847060
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 00:02 schreef Garrus het volgende:

[..]

Ik speel Adept, space magic! :D
Ook leuk :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 00:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Geef mij maar Ashley als het tussen die twee gaat.
Aan Kaidan heb je nog wat in 3, aan Ash niks.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 20 februari 2015 @ 00:15:06 #135
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149847124
Verder is Ash uiteraard gewoon een teef.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_149847248
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 00:02 schreef Garrus het volgende:

[..]

Ik speel Adept, space magic! :D
Adept master race.

oh nee, vanguard master race :')

verder koos ik ook altijd voor Ashley totdat ik erachter kwam dat Kaiden in deel 2 en 3 veel toffer is.
  Moderator vrijdag 20 februari 2015 @ 00:29:36 #137
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149847299
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 00:25 schreef Drankster het volgende:

[..]

Adept master race.

oh nee, vanguard master race :')

verder koos ik ook altijd voor Ashley totdat ik erachter kwam dat Kaiden in deel 2 en 3 veel toffer is.
In 2 kom je Ash of Kaidan alleen ff op Horizon tegen en ze zeggen exact hetzelfde, toch?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_149847364
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verder is Ash uiteraard gewoon een teef.



O+
Hoe kan je nou haten op Ashley?
  Moderator vrijdag 20 februari 2015 @ 00:38:14 #139
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149847404
Heel makkelijk :7
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_149847456
Misschien at ze ietsjes racistisch is.
Dat is er met de pap lepel ingegoten, vooral als verdedigings mechanisme nadat haar familie belachelijk word gemaakt door de overgave van haar opa.
Toch werkt ze samen met aliens om het heelal te redden, word ze zelfs vrienden met sommige van hun. Mooi toch? ze overkomt haar racistische opvoeding, een kenmerk van echt karakter.

En ik heb haar net geromanced in ME1 :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Krediax op 20-02-2015 00:48:28 ]
  Moderator vrijdag 20 februari 2015 @ 00:43:32 #141
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149847470
Oh de fouten in je post :X :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_149847501
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 00:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh de fouten in je post :X :')
Pff niet boeiend :{w
Ashley _O_
  Moderator vrijdag 20 februari 2015 @ 01:43:21 #143
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149847950
Net 3 rondjes multiplayer gedaan en heb weer extreem veel plezier met de human engineer :D Lekker tech spammen en enemies afknallen met de locust _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 20 februari 2015 @ 02:31:34 #144
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149848146
Ik zit weer eens terug te lezen in deze reeks en mijn oog viel op een post (zomg Morrowind zomg :9 O+ ):

quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 23:23 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Je kan jezelf zelfs onsterfelijk maken, Atronarch (50% magic absorb), een amulet met 25% van de archmage, 25% zelf enchanten in een ring en dan je armor 100% miss geven kan magic en physical je niets doen.

Humor dat het kon maar dan was er geen klap meer aan :P
Terecht dat dat kon! Jij bent de Nerevarine! Fuck al de haters en dood ze stuk voor stuk! \m/ 8-)

Ik weet nog dat ik een lvl 50+ orc warrior was die na een hele lange tijd eindelijk de MQ uitspeelde. Daarna kon ik gewoon willekeurig guards of citizens vermoorden, maakte allemaal niks uit voor de (levende) guards: ik was Lord Nerevar Reborn en mijn wil was wet _O_ :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_149849663
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 02:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit weer eens terug te lezen in deze reeks en mijn oog viel op een post (zomg Morrowind zomg :9 O+ ):

[..]

Terecht dat dat kon! Jij bent de Nerevarine! Fuck al de haters en dood ze stuk voor stuk! \m/ 8-)

Ik weet nog dat ik een lvl 50+ orc warrior was die na een hele lange tijd eindelijk de MQ uitspeelde. Daarna kon ik gewoon willekeurig guards of citizens vermoorden, maakte allemaal niks uit voor de (levende) guards: ik was Lord Nerevar Reborn en mijn wil was wet _O_ :D
Verkeerde reeks drizzt?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 09:32:55 #146
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_149849953
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 00:34 schreef Krediax het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

O+
Hoe kan je nou haten op Ashley?
Ze heeft tussen deel 1 en 2 wel een facelift gehad :+
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 20 februari 2015 @ 09:36:31 #147
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_149850021
LOL ik heb Ashley dood laten gaan in deel 1. :-P Ik speelde als FemShep en ik had zoiets van, there can only be one B1tch, and that is me.
Nederlands is mijn goedste vak
  vrijdag 20 februari 2015 @ 14:42:28 #148
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_149857660
Zit nu op YouTube de Suïcide mission muziek van ME2 en leaving earth van ME3 te luisteren, gevoelsmatig komt er van weer vanalles naar boven en begint het toch weer eens te kriebelen voor de zoveelste playthrough :)
Geen zin om elke keer de ps3 op te graven uit de kast :(

Oh ME Trilogy, waarom ben je nog niet op m'n PS4, dan kon ik altijd met je spelen wanneer ik wilde O+
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 17:07:27 #149
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_149862218
Ik laat tegenwoordig altijd Ashley doodgaan omdat de gesprekken met haar zo awkward zijn in ME3 en omdat Kaidan in ME3 één van de beste party members is.

En man, wanneer ik die afbeelding over de Vanguard zie, krijg ik meteen zin om de game weer op te starten. Maar ik heb maar één weekje vakantie en ik moet ook nog Pokémon ORAS, Dragon Age Inquisition en Shin Megami Tensei IV uitspelen. :o

Van de andere kant... 10 dagen vakantie, 240 uur vrij in totaal, en met deze games kun je, als je DAI een beetje rusht, wel in 200 uur klaar zijn. Hou je nog 4 uur slaap per dag over ook.

Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_149870094
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:07 schreef Rikketik het volgende:
Van de andere kant... 10 dagen vakantie, 240 uur vrij in totaal, en met deze games kun je, als je DAI een beetje rusht, wel in 200 uur klaar zijn. Hou je nog 4 uur slaap per dag over ook.

[ afbeelding ]


[ Bericht 9% gewijzigd door All-out op 20-02-2015 21:33:37 ]
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  vrijdag 20 februari 2015 @ 23:14:48 #151
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_149874119
Die andere gif past beter.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Moderator vrijdag 20 februari 2015 @ 23:40:38 #152
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149874948
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 23:14 schreef The_Substitute het volgende:
Die andere gif past beter.
Mee eens :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_149927846
Zo, ook weer gebeurd. Council laten leven en Saren zelfmoord laten plegen. Op naar deeltje twee :)
Calibrations
pi_149927985
waar blijft de ps4 remaster?
  Moderator dinsdag 24 februari 2015 @ 13:42:47 #155
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149988455


:+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_149988676
quote:
Duidelijk ook een redditor. :+
Burning bridges gives you so much more
  Moderator zaterdag 28 februari 2015 @ 13:49:36 #157
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150143189


:D _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 28 februari 2015 @ 14:09:55 #158
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_150143721
quote:
:D
Ok stelletje hokboeren
pi_150248084
Deze track doet me altijd aan Mass Effect denken O+

pi_150326297
quote:
Hahaha :D
Calibrations
  donderdag 5 maart 2015 @ 20:21:08 #161
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_150326474
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:56 schreef Garrus het volgende:
Hoi The_Substitute en Drizt_DuO... Drizzt_Dord... Drizzt_DoUrden (kan het nog lastiger?) :W Ik lurk al een jaar of twee mee op Fok! en besloot vanavond toch maar eens een account aan te maken zodat ik over de beste gametrilogie ooit mee kan praten!

Ik heb net die lijer van een Kaidan achtergelaten op Virmire en ga zometeen wat sidequests doen tot ik voor mijn gevoel sterk genoeg ben om de laatste dingen in beweging te zetten.
Kaiden > Ashley. :r
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Moderator donderdag 5 maart 2015 @ 20:57:44 #162
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150328822
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:21 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Kaiden > Ashley. :r
Kots je nou op Kaidan boven Ashley verkiezen of andersom? :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 5 maart 2015 @ 21:07:04 #163
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_150329285
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Kots je nou op Kaidan boven Ashley verkiezen of andersom? :P
Kots op Garrus omdat hij Ashley boven Kaiden verkiest.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Moderator donderdag 5 maart 2015 @ 21:15:59 #164
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150329758
quote:
8s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:07 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Kots op Garrus omdat hij Ashley boven Kaiden verkiest.
KaidAn, niet KaidEn :{

Verder heb je gelijk, Ashley :r
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 5 maart 2015 @ 21:17:45 #165
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_150329842
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

KaidAn, niet KaidEn :{

Verder heb je gelijk, Ashley :r
Ok DoErden

Met haar volgespoten lippen in deel 3. :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Moderator donderdag 5 maart 2015 @ 21:20:56 #166
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150329991
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:17 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ok DoErden

Met haar volgespoten lippen in deel 3. :')
:(

Idd :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 5 maart 2015 @ 22:07:57 #167
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_150332614
Kaiden :')

Ik laat hem altijd sterven, wat een mongol is dat.
Ok stelletje hokboeren
  vrijdag 6 maart 2015 @ 08:33:58 #168
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_150342318
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:07 schreef padlarf het volgende:
Kaiden :')

Ik laat hem altijd sterven, wat een mongol is dat.
Dit, useless slappe zak dat het is..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 08:47:38 #169
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_150342481
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:17 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ok DoErden

Met haar volgespoten lippen in deel 3. :')
Is toch mooi, ligt ze in het ziekenhuis krijgt ze meteen plastische chirurgie erbij :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 6 maart 2015 @ 10:13:34 #170
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_150344164
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 08:33 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Dit, useless slappe zak dat het is..
ik heb nog meer respect voor Jacob
Ok stelletje hokboeren
  vrijdag 6 maart 2015 @ 10:15:55 #171
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_150344217
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:13 schreef padlarf het volgende:

[..]

ik heb nog meer respect voor Jacob
Dat wil ik nu ook weer niet direct zeggen, nog zo'n nietszeggend nutteloos figuur. Ashley heeft tenminste nog enige bruikbare skill i.t.t. kaiden, de falende, outdated biotic dat het is met zijn emo instelling.. Jacob is jacob, 'nuff said
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  Moderator vrijdag 6 maart 2015 @ 15:03:14 #172
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150353401
Ik vind Kaidan anders best handig in 3, hoor.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 6 maart 2015 @ 15:09:10 #173
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_150353603
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 08:33 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Dit, useless slappe zak dat het is..
Kan hele groepen stunnen door ze in een biotic ding te gooien. Als ik iemand met een geweer nodig heb neem ik wel BEEFCAKE MCHUGE mee
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Moderator vrijdag 6 maart 2015 @ 15:13:05 #174
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150353741
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 15:09 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Kan hele groepen stunnen door ze in een biotic ding te gooien. Als ik iemand met een geweer nodig heb neem ik wel BEEFCAKE MCHUGE mee
Mah nigga.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 8 maart 2015 @ 15:47:00 #175
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_150420300
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 15:09 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Kan hele groepen stunnen door ze in een biotic ding te gooien. Als ik iemand met een geweer nodig heb neem ik wel BEEFCAKE MCHUGE mee
Speel zelf biotic, zoals het hoort ;)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  zondag 8 maart 2015 @ 16:34:31 #176
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_150421885
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 15:47 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Speel zelf biotic, zoals het hoort ;)
Dan is Kaidan juist goed. Biotic chainbombs.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zondag 8 maart 2015 @ 16:36:59 #177
389010 Drankster
Voodoo Ray
  Moderator zondag 8 maart 2015 @ 16:38:57 #178
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150422040
quote:
2s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:36 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
Oud maar goud _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 8 maart 2015 @ 18:47:01 #179
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_150426685
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:34 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dan is Kaidan juist goed. Biotic chainbombs.
Daar heb ik Liara voor... Kaidan is en blijft een faalhaas
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  maandag 9 maart 2015 @ 02:36:44 #180
62182 Georges
That's the shit
pi_150449442
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ashley boven Kaidan verkiezen :') Dom racistisch wijf en heeft in 3 totaal geen nut meer omdat _O_ James _O_
Misschien moet je je eens verdiepen in de geschiedenis van Ashley. Dat geblaat dat ze racistisch is wordt met name gedaan door mensen die een paar zinnen lezen en daar allerlei conclusies aan verbinden zonder enige kennis van context of geschiedenis.
Oh en sorry als dat wat vervelend overkwam, lees dat racistisch gedoe zo vaak.

[ Bericht 2% gewijzigd door Georges op 09-03-2015 22:19:42 ]
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_151676533
Bioware waar blijft de ME trilogy remaster in 1080p, 60fps met high textures en alle DLC?! _O_ _O_

pi_151676606
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2015 13:21 schreef Drankster het volgende:
Bioware waar blijft de ME trilogy remaster in 1080p, 60fps met high textures en alle DLC?! _O_ _O_

Ja, waar blijft die idd! }:|
Tails tell tales
pi_151679683
Daar zit ik ook op te wachten ja. Zou echt super zijn om die trilogy lekker op de PS4 te spelen. Hopelijk dit jaar nog en dan in 2016 Mass Effect 4 :)
pi_151801052
quote:
Sometimes I take surveys online for a little extra money.
One day last month I got one with this:

The Next Mass Effect Context:

The next Mass Effect game takes place in the Helius Cluster (a cluster of 100s of solar systems in the Andromeda Galaxy), far removed by time and space from Commander Shepard’s heroic acts and the final events of the Mass Effect trilogy. You are a pathfinder, a combat trained but un-tested explorer leading an expedition into the Helius cluster to establish a new home for humanity. As you explore this sprawling series of solar systems (over 4x the size of Mass Effect 3), collecting resources and building colonies, you will encounter the savagery of untamed lands in the form of cut-throat outlaws and warring alien races. To survive and colonize the wild reaches of space, you will need to grow your arsenal, your ship, your crew and make strategic (and often uneasy) alliances to fight against increasingly menacing foes. Along the way, you will encounter the remains of a once powerful and mysterious alien race, the Remnant, whose forgotten technology holds the key to gaining power in this region of the galaxy. As you uncover who the Remnant were, and the mysteries their ruins contain, you are drawn into a violent race to find the source of their forgotten technology that will determine the fate of humanity.

Collect Resources to Fuel your Growth:
Scour solar systems and planets within the Helius Cluster to find valuable resources and blueprints of long forgotten alien technology that will allow you to craft better equipment and weapons, such as improving your leg armor to allow you to jetpack jump, or upgrading your cryo-beam (laser cannon) to target enemies or do area damage around you to clear out close threats. As you build your arsenal and resource infrastructure, you will be able to explore deeper into the increasingly dangerous and resource-rich solar systems of the Helius Cluster.

A Capable Crew:
Throughout the story, you will recruit seven distinct crew members to fight by your side. Each crew member has a unique personality and specific abilities that open up strategic options as you choose which two of them to bring into each mission. For example, Cora has the ability to deploy a biotic shield that protects everyone in the bubble while still allowing you and your squad to fire out of it. Your crew will grow alongside you as you explore the Helius Cluster, and you can choose how you upgrade your crew’s weapons, gear and abilities to increase their individual combat effectiveness. Create the perfect squad to react to any situation and to support your preferred gameplay style.

Your Crew, Your Story:
Your crew members aren’t merely hired guns – they are part of the living universe in the Helius Cluster that develops in response to your actions and choices. Increase each crew member’s loyalty by pursuing missions that are important to that specific character. For example, when a Krogan colony ship has been stolen by one of the outlaw factions leaving the colonists stranded without resources to survive, your Krogan squad mate, Drack, is determined to strike out against them. If you take the mission and help him track down the outlaws’ hideout to return the ship to its rightful owners, Drack’s loyalty toward you and your squad will increase and Drack will unlock a brand new skill tree.
Explore each individual’s backstory and develop your relationship with them through conversations and unique missions. True to Mass Effect, what you choose to say will directly affect your crew’s loyalty and relationship with you, and will open up different conversations and narrative opportunities at the end of the game depending upon how you approach each encounter.

Deployed Strike Team Missions:
The Helius Cluster is 1000s of light years across, and you can’t be everywhere at once. As you develop more colonies, resource bases and settlements, you have to be able to keep them safe. Spend resources to recruit mercenaries and develop an AI controlled Strike Team that you can deploy to take on randomly generated, time-sensitive missions. Strike Team missions take many forms, including settlement defense and Remnant artifact recovery, which will take real-time to complete. Send your Strike Team out on a mission while you continue playing the main game and they will return, 20 – 30 minutes later, having gained rewards such as XP, currency and equipment based on the success of their mission. Spend money and resources to train your Strike Team and acquire better gear for them, which will increase their success rate and allow them to take on more difficult missions for greater rewards.

Active Strike Team Missions:
When you encounter a Strike Team mission in the Single-Player mode, you can leave your Strike Team at their base and decide to tackle the mission yourself with your Multiplayer roster of characters. You also have the option of tackling the mission by yourself, or recruiting up to three friends to play with you. The more friends you bring, the greater the challenge and the greater the reward. These missions will play out using the Next Mass Effect’s multiplayer Horde mode (more details on this later). These missions will include a variety of thematically appropriate objectives, like defending a Settlement against Khet attacks, or recovering a Remnant artifact off of a planet before an outlaw gang gets there first. By taking an active role in strike team missions, you can earn special Single-player rewards in addition to the usual multiplayer specific characters, weapons, weapon mods, and pieces of equipment which can be customized between missions. Additionally, players who join another person’s Strike Team mission will receive bonus in-game currency and multiplayer XP for helping others with their missions.

Multiplayer “Horde” Mode:
The next Mass Effect’s “Horde” multiplayer pits you and up to three of your friends against waves of enemy troops on various battlefields throughout the galaxy. Players fight together to survive increasingly difficult enemy attacks and accomplish objectives, like disabling a bomb near a colony base or assassinating a target. Progress through multiplayer missions to gain XP and earn new multiplayer specific weapons, characters, weapon mods, and pieces of equipment, which can be customized between matches. Multiplayer play will also earn you APEX funds (in-game currency), which can be used to purchase items and gear in the Single Player game.

Establish Settlements:
Search solar systems for rare habitable planets to establish a settlement that could serve as a base for humankind’s new home in the Helius Cluster. As you build permanent settlements, you will make strategic choices on where to focus your new base’s resources. For example: Recon Settlements will clear fog of war from the space map and give the player more strike team missions to choose from, while Mining Settlements will periodically supplement the player’s supply of crafting materials.

Dialogue:
Building upon the rich history of strategic dialogue that has defined the Mass Effect series, you can make meaningful choices in every conversation you have with characters that impact the way your game evolves. The next Mass Effect adds deeper control over your conversations through a greater ability to interrupt and change the course of the conversation as it is happening. During certain conversations, you will be able to take action based choices, such as the option to pull out your gun and force someone to open a door instead of convincing them to do it through conversational guile. Action based choices give you more options for how you approach dialogue with characters in the game and can lead to more extreme outcomes on the story as it evolves around the decisions you make when interacting with a huge cast of NPC characters.

Seamlessly Travel Through the Next Mass Effect Universe:
As you pilot your space ship, Tempest, across the 100s of solar systems that are seamlessly connected in the next Mass Effect, you will encounter new planets filled with valuable resources, intelligent life, conflict, and alien technology that all give you opportunities to increase the power of your character, your ship and your team so that you can build them into a force that perfectly suits your gameplay style. Transitions between activities, like flying your Tempest (space ship) across a solar system to land on a mineral rich planet, then jumping into your Mako (land vehicle) to explore the surface of planet, all happen smoothly without loading screens.

Customize and Share Your Experience:
Discover new things in Andromeda Galaxy, like alien artifacts and natural wonders, that serve as trophies and decorations that you can use to modify the look of your character, Tempest (Space Ship) and Mako (land vehicle). Customize the way your squad and your character look with clothes and aesthetic modifications that you unlock throughout the game. Photos you take from the far reaches of the galaxy can be used to decorate your starship or sold to certain characters.
Remnant Vault Raids: Find and activate Remnant Monoliths to unlock Remnant vaults. Explore abandoned Remnant ruins to find and locate a powerful artifact, but once you remove it you will trigger the vault defenses that will arm traps, activate defense robots and even change the architecture of the vault itself to stop you from escaping. Fight your way out of the vault and you will be rewarded with valuable loot, including powerful gear, crafting resources and Star Keys that can be used to unlock massive orbital facilities in space that grant permanent stat bonuses.
Optional Elite Remnant Vault Raids are scattered around the Helius Cluster located in special orbital facilities that are unlocked by Star Keys. Similar to the standard Remnant Vaults, you enter them to retrieve a special artifact which will trigger the vault defenses that arm traps, activate defense robots and change the architecture of the vault itself to stop you from escaping. However, Elite vaults ratchet up the difficulty of the encounter with increasingly powerful defense robots and traps, as well as roaming outlaws and deadly Khet patrols that are also in search of the elite artifacts. Elite Remnant vaults will test the limits of your combat and puzzle solving acumen, but with greater difficulty comes greater rewards. Gain rare loot, narrative acclaim and huge rewards for completing these daunting challenges.

Khet Outposts:
As you explore planets throughout the Helius Cluster, you will encounter Khet Outposts. These outposts are optional combat experiences where you enter the outpost and fight off waves of enemies. Destroy Khet outposts to earn XP, rewards and thwart their growing power in the region. Your allies will reward you with praise and increased narrative options as you fight to remove the Khet presence from the region.

Drive and upgrade your Mako (land vehicle):
Explore the surfaces of 100s of planets in the Helius Cluster in your versatile land vehicle, the Mako. Whether you are looking for a place to set up a colony, searching for a Remnant vault or attacking a Khet Outpost, you will enjoy getting there in your Mako. Equip and upgrade your Mako in dozens of ways, like adding turbo boosters, upgrading your shield generator or adding a Hostile Detector to your radar to create the ultimate planetary exploration vehicle. Finally, get your Mako looking the way you want with a custom paintjob.
...
They asked my satisfaction with each of those descriptions.
You can choose for yourself whether or not to believe me.
But please look at my posting history first. I'm no troll.
EDIT: And I love Mass Effect.
http://www.reddit.com/r/m(...)m_survey_about_mass/

Waarschijnlijk echt. Wat mensen op Neogaf die vaak insider info hebben, zeggen dat de dingen die ze gehoord hebben, overeenkomen met wat in de survey staat.
  Moderator zaterdag 18 april 2015 @ 16:04:23 #185
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151801936
quote:
Yes, een ander sterrenstelsel *O* Andromeda here we come, bitchezzz!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_151803045
Ander sterrenstelsel had ik niet verwacht, good thinking! Geeft een heel nieuw 'canvas' om een verhaallijn op te tekenen.

Beetje door die post heen gescand, ik wil niet teveel weten voor ik er aan begin, maar het klinkt heel OK.
pi_151803271
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Yes, een ander sterrenstelsel *O* Andromeda here we come, bitchezzz!
Ja, klinkt tof :) Kunnen ze lekker los gaan zonder zich al te veel hoeven te houden aan wat er in de vorige games is gebeurd. Aan de hand van die tekst lijkt het erop dat de game ook een stuk groter wordt dan de voorgaande games. Hoop wel dat het niet al te veel zoals Dragon Age: Inqusition gaat worden. Hoewel ik dat best wel een toffe game vond, waren echt het overgrote deel van de quests van die saaie fetchquests of collectibles. Nog voordat ik op de helft van de game zat las ik de beschrijving van de quests al niet meer en liep ik gewoon naar de waypoints toe, drukte ik op kruisje en klaar was de quest. De mainquests daarintegen waren wel erg leuk, maar dat was ook maar een beperkt aantal.

Voordeel van Mass Effect is dan wel weer dat (imo) de combat leuker is waardoor dat soort quests misschien wel minder snel saai worden.
  Redactie Games zaterdag 18 april 2015 @ 17:53:41 #188
206706 crew  Racerblade
pi_151804095
quote:
Along the way, you will encounter the remains of a once powerful and mysterious alien race, the Remnant, whose forgotten technology holds the key to gaining power in this region of the galaxy. As you uncover who the Remnant were, and the mysteries their ruins contain, you are drawn into a violent race to find the source of their forgotten technology that will determine the fate of humanity.
Protheans en Reapers much? 8)7

Zou me niks verbazen als dit allemaal verzonnen is.
  zaterdag 18 april 2015 @ 17:59:08 #189
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_151804189
Een nieuwe plek vinden voor humanity, in een ander sterrenstelsel? Wanneer speelt het zich af, 1000 jaar later? Khet...Geth. :')

Ik zeg, pure bullshit.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zaterdag 18 april 2015 @ 18:06:36 #190
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_151804371
Klinkt best plausibel. Mass Effect + wat dingen uit Dragon Age Inquisition.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 18 april 2015 @ 18:47:42 #191
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_151805336
Klinkt bij mij meer zoals TheSurvivor 2299, bij Fallout. Iemand die een reactie probeert uit te lokken van Bioware. Alleen met meer woorden.

Hij/zij vertelt weinig nieuws. Gewoon een heel verhaal omtrent wat ME wàs, wat we al weten van ME4 door een paar berichten en de trailer die we hebben kunnen zien, plus wat hij/zij denkt en wil dat ME4 gaat worden.

Het had niks te maken heeft met de Shepard-saga, dus het speelt zich af in een ander sterrenstelsel _O-, want de Melkweg is na de slachting van de Reapers ineens vol o.i.d.? :') De Mako is terug, want daar hadden we uiteraard al beelden van gezien en we zagen in die trailer een beeld van een Krogan, dus je 'hebt een Krogan teammate', een veilige aanname. En ik dacht dat de Alliance schepen namen hadden van steden en gebieden op Aarde, dus Tempest???

Lijkt me gewoon iemand met veel fantasie.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_151807346
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 18:47 schreef The_Substitute het volgende:
Klinkt bij mij meer zoals TheSurvivor 2299, bij Fallout. Iemand die een reactie probeert uit te lokken van Bioware. Alleen met meer woorden.

Hij/zij vertelt weinig nieuws. Gewoon een heel verhaal omtrent wat ME wàs, wat we al weten van ME4 door een paar berichten en de trailer die we hebben kunnen zien, plus wat hij/zij denkt en wil dat ME4 gaat worden.

Het had niks te maken heeft met de Shepard-saga, dus het speelt zich af in een ander sterrenstelsel _O-, want de Melkweg is na de slachting van de Reapers ineens vol o.i.d.? :') De Mako is terug, want daar hadden we uiteraard al beelden van gezien en we zagen in die trailer een beeld van een Krogan, dus je 'hebt een Krogan teammate', een veilige aanname. En ik dacht dat de Alliance schepen namen hadden van steden en gebieden op Aarde, dus Tempest???

Lijkt me gewoon iemand met veel fantasie.
Ik ben wel redelijk overtuigt dat het echt is. Mensen met insider kennis zeggen dat het dat het aardig accuraat is. Daarnaast is het zeker mogelijk dat het zich in een ander sterrenstelsel gaat afspelen. In de trailer van vorig jaar zie je op 0:57 een universum wat anders lijkt dat die van ons: Ook wordt er op 0:40 gezegd: "We are taking you to a whole new region of space". Ze zeggen natuurlijk niet letterlijk dat het zich in een ander sterrenstelsel afspeelt maar ze hintten er wel na. Een ME developer had een tijdje terug ook nog deze afbeelding getweet wat ook wel een beetje hint naar een soort van expeditie:


Zelf ben ik wel redelijk overtuigt dat het echt is. Het leest niet als fan-fiction en een insider bevestigt ook dat het vrij accuraat is.

Daarnaast is het ook niet de eerste keer dat details zijn uitgelekt door middel van een survey. Bij Dragon Age: Inqusition gebeurde hetzelfde:
http://www.eurogamer.net/(...)r-hero-story-and-art

Releasedate is waarschijnlijk eind volgend jaar:
https://twitter.com/shinobi602/status/589443910994415619

Ook had een developer van de nieuwe ME een paar maanden terug dit getweet:


[ Bericht 4% gewijzigd door bjorntju op 18-04-2015 20:19:29 ]
  Redactie Games zaterdag 18 april 2015 @ 20:35:29 #193
206706 crew  Racerblade
pi_151808244
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 20:06 schreef bjorntju het volgende:
-knip-
Die 'insider' vertrouw ik voor geen meter eigenlijk. Nogal raar om openbaar een launch window bekend te maken achter de rug van BioWare en EA om. Dat het steeds dezelfde bron is maakt me ook sceptisch.
pi_151808553
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 20:35 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Die 'insider' vertrouw ik voor geen meter eigenlijk. Nogal raar om openbaar een launch window bekend te maken achter de rug van BioWare en EA om. Dat het steeds dezelfde bron is maakt me ook sceptisch.
Een andere "insider" zegt het ook en deze ook. Mensen die zeker betrouwbaar zijn. Daarnaast worden er zo vaak dingen gelekt van andere games en worden er dingen "achter de rug van de ontwikkelaar/uitgever" verteld. Misschien "raar" maar het gebeurt zo vaak.

Natuurlijk bevestigt het niet 100% maar ik ben er echt wel aardig overtuigt van.

[ Bericht 1% gewijzigd door bjorntju op 18-04-2015 20:52:11 ]
  Redactie Games zaterdag 18 april 2015 @ 20:54:19 #195
206706 crew  Racerblade
pi_151808783
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 20:47 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Een andere "insider" zegt het ook en deze ook. Mensen die zeker betrouwbaar zijn. Daarnaast worden er zo vaak dingen gelekt van andere games en worden er dingen "achter de rug van de ontwikkelaar/uitgever" verteld.

Natuurlijk bevestigt het niet 100% maar ik ben er echt wel aardig overtuigt van.
We zullen zien. Een nieuw sterrenstelsel heb ik geen problemen mee, hoewel dat het wel erg onwaarschijnlijk maakt dat we personages uit de originele trilogie tegenkomen. De setting van het verhaal vind ik echter wel erg onorigineel.
pi_151808876
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 20:54 schreef Racerblade het volgende:

[..]

We zullen zien. Een nieuw sterrenstelsel heb ik geen problemen mee, hoewel dat het wel erg onwaarschijnlijk maakt dat we personages uit de originele trilogie tegenkomen. De setting van het verhaal vind ik echter wel erg onorigineel.
Ik vind het wel begrijpelijk. Nu kunnen ze met een schone lei beginnen en doen wat ze willen zonder rekening te hoeven houden met de keuzes uit de vorige delen. De kans dat we personages uit de originele trilogie tegen gaan komen is nu wel zeer klein ja wat wel jammer is, maar op zich vind ik dat niet erg zolang er maar leuke personages bijkomen :)
  zaterdag 18 april 2015 @ 21:00:30 #197
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_151808992
MP zoals in ME3, ik vind het best ^O^. Hele MP heeft ME3 voor mij gered.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_153563991



quote:
Today we debuted the first cinematic trailer for our next game, Mass Effect™: Andromeda. While we are still many months away from the game’s release date in holiday 2016, we’re excited to show you a bit of where we’re at. First, though, some background on the game itself.

When we wrapped up the original Mass Effect trilogy with Mass Effect 3: Citadel in early 2013, planning and design on Mass Effect: Andromeda was already well underway. We knew we wanted to start with a foundation composed of the best parts of any Mass Effect game: exciting new worlds to discover, great characters, and intense action. At the same time, we clearly wanted to expand the definition of what you should expect from a Mass Effect game.

While we aren’t ready to go into too many details just yet, as you saw in the trailer and can tell by the name, this game is very much a new adventure, taking place far away from and long after the events of the original trilogy. You will play a human, male or female, though that’s actually not the character you saw in the trailer (more on that later). You’ll be exploring an all-new galaxy, Andromeda, and piloting the new and improved Mako you saw. And through it all, you will have a new team of adventurers to work with, learn from, fight alongside of, and fall in love with.

We built this trailer in Frostbite™, our game engine, and it represents our visual target for the final game. We are thrilled by what we’ve already been able to achieve in bringing Mass Effect to Frostbite and by putting our entire focus on PC and current gen consoles. With the time remaining in development, we’re excited about the possibility to push things even more.

Thank you again for all of the support you keep showing us, and we’re looking forward to sharing more details with you near the end of the year. Until then, the teams in our Montreal, Edmonton, and Austin studios will be hard at work creating an entirely new adventure for you to lose yourselves in.

Thanks,

Aaryn Flynn, Studio General Manager, BioWare Canada

Yanick Roy, Studio Director, BioWare Montreal


http://blog.bioware.com/2(...)ss-effect-andromeda/

Speelt zich dus in een ander sterrenstelsel af. Die lek klopte dus aardig goed :)

Ik ben benieuwd. Holiday 2016 dus duurt nog even helaas :( Wel meer details eind dit jaar. Trailer zag er in ieder geval heel vet uit en was daarnaast ook in-engine.

GambleMike twitterde op maandag 15-06-2015 om 22:06:23 Also, that trailer you just saw used footage captured from in engine... f reageer retweet
  Redactie Games maandag 15 juni 2015 @ 22:18:02 #199
206706 crew  Racerblade
pi_153564093
In-engine zegt niks.
pi_153565339
Beetje tegenvallende reveal eigenlijk. Voor een Mass Effect game had ik toch wel een grotere reveal verwacht. Niet even in de eerste seconde van de persconferentie de trailer laten zien en dan meteen door naar de volgende game. Mass Effect "verdient" wel wat groters...

Had liever dat ze dan nog even gewacht hadden en een full reveal deden met gameplay een paar manden later ofzo...

[ Bericht 5% gewijzigd door bjorntju op 15-06-2015 22:54:47 ]
  maandag 15 juni 2015 @ 23:11:37 #201
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_153566398
Best relaxte trailer eigenlijk, op de actie aan het eind na. Er zal wel weer een boel shit achter de schermen afspelen waar je gaandeweg de game achterkomt, maar het lijkt erop dat je vooral een soort space cowboy bent en dat klinkt best aanlokkelijk. :7 Ik bedoel, ik vond het verkennen van planeten tergend saai in ME1, maar het vertoonde op zich best veel potentie. Hopelijk weten ze die potentie dit keer wel om te zetten in leuke gameplay.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  maandag 15 juni 2015 @ 23:27:17 #202
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_153567048
Geen idee nog wat te verwachten. Milky Way was wat mij betreft ook nog niet 'op'.
Ok stelletje hokboeren
  maandag 15 juni 2015 @ 23:29:12 #203
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_153567123
Andromeda. Vet. Dat is alles.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_153573831
Ik vond die trailer helemaal niets. En dan een release date aankondigen die ergens ver in de toekomst ligt. Elke Mass Effect is uitgesteld geweest, dus je weet dat het ergens in 2017 pas wordt.

Ik had liever dat ze wat langer gewacht hadden en dan meer lieten zien, want dit zegt dus helemaal niks.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 08:20:44 #205
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_153574207
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 22:15 schreef bjorntju het volgende:
[ afbeelding ]


[..]

http://blog.bioware.com/2(...)ss-effect-andromeda/

Speelt zich dus in een ander sterrenstelsel af. Die lek klopte dus aardig goed :)

Ik ben benieuwd. Holiday 2016 dus duurt nog even helaas :( Wel meer details eind dit jaar. Trailer zag er in ieder geval heel vet uit en was daarnaast ook in-engine.

GambleMike twitterde op maandag 15-06-2015 om 22:06:23 Also, that trailer you just saw used footage captured from in engine... f reageer retweet
Ik hoop dat ze deze keer wel de superieure hardware van de PC benutten om het spel voor de PC nog wat mooier te maken dan voor de console die inmiddels weer flink achterloopt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 17 juni 2015 @ 15:11:20 #206
320538 All-out
super, man
pi_153612213
space cowboy :7 leuk muziekje eronder

ik trek het wel
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_153637084
Dus, Andromeda vindt plaats na Mass Effect 3, correct? In Mass Effect 3 koos ik Synthesis op het einde, dus ga ik dan allemaal hybrids tegenkomen? :P
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Moderator donderdag 18 juni 2015 @ 13:42:36 #208
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_153638674
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juni 2015 12:49 schreef Rezania het volgende:
Dus, Andromeda vindt plaats na Mass Effect 3, correct? In Mass Effect 3 koos ik Synthesis op het einde, dus ga ik dan allemaal hybrids tegenkomen? :P
You were indoctrinated, son :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_153638697
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

You were indoctrinated, son :{
Wat? :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Moderator donderdag 18 juni 2015 @ 13:45:14 #210
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_153638739
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 13:43 schreef Rezania het volgende:

[..]

Wat? :')
Je moest die lijers vernietigen, maat!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_153638781
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Je moest die lijers vernietigen, maat!
Nee man, Synthesis was de beste optie. :{w Bij Destruction krijg je de waarschuwing dat mensen weer machines gaan bouwen waarschijnlijk, dat wil je toch niet?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Moderator donderdag 18 juni 2015 @ 13:50:29 #212
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_153638900
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 13:46 schreef Rezania het volgende:

[..]

Nee man, Synthesis was de beste optie. :{w Bij Destruction krijg je de waarschuwing dat mensen weer machines gaan bouwen waarschijnlijk, dat wil je toch niet?
Over honderden jaren misschien, dan is Shepard allang dood. Fuck it.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_153638928
quote:
14s.gif Op donderdag 18 juni 2015 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Over miljoenen jaren misschien, dan is Shepard allang dood. Fuck it.
:') Synthesis was de volgende stap qua evolutie, was niet meer dan logisch.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Moderator donderdag 18 juni 2015 @ 13:52:57 #214
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_153638979
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2015 13:51 schreef Rezania het volgende:

[..]

:') Synthesis was de volgende stap qua evolutie, was niet meer dan logisch.
Fuck die planning.

Heppie is het met me eens.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_153639026
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2015 13:51 schreef Rezania het volgende:

[..]

:') Synthesis was de volgende stap qua evolutie, was niet meer dan logisch.
Hippie spotted. Synthesis is wat de reapers wilden. Je bent gewoon geïndoctrineerd :{w Toegegeven aan het kwaad omdat dat de makkelijkste optie was...
  Moderator donderdag 18 juni 2015 @ 13:54:59 #216
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_153639043
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 13:54 schreef MAHL het volgende:

[..]

Hippie spotted. Synthesis is wat de reapers wilden. Je bent gewoon geïndoctrineerd :{w Toegegeven aan het kwaad omdat dat de makkelijkste optie was...
Deze man.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_153639827
Synthesis is the best of both worlds. De diversiteit van organisch leven gecombineerd met de kracht van synthetisch leven. Iedereen die dat niet inziet. :')!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Moderator donderdag 18 juni 2015 @ 14:51:13 #218
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_153640487
quote:
16s.gif Op donderdag 18 juni 2015 14:26 schreef Rezania het volgende:
Synthesis is the best of both worlds. De diversiteit van organisch leven gecombineerd met de kracht van synthetisch leven. Iedereen die dat niet inziet. :')!
Iedereen die half synthetic wil worden :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_153640581
quote:
16s.gif Op donderdag 18 juni 2015 14:26 schreef Rezania het volgende:
Synthesis is the best of both worlds. De diversiteit van organisch leven gecombineerd met de kracht van synthetisch leven. Iedereen die dat niet inziet. :')!
En daarom maak je iedereen maar synthetisch, ook al wil 99,9% dat niet?
pi_153640634
quote:
13s.gif Op donderdag 18 juni 2015 14:54 schreef MAHL het volgende:

[..]

En daarom maak je iedereen maar synthetisch, ook al wil 99,9% dat niet?
Dat kan je ook bij destroy en control zeggen, levert ook een boel narigheid op.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Redactie Games donderdag 18 juni 2015 @ 15:05:15 #221
206706 crew  Racerblade
pi_153640825
Maar even ontopic: is het eigenlijk bekend of je Mass Effect 3 save geïmporteerd wordt voor Andromeda? Ik denk dat sommige beslissingen een standaardoptie hebben die als canon wordt beschouwd. Hebben ze met de boeken ook gedaan.
pi_153640965
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 15:05 schreef Racerblade het volgende:
Maar even ontopic: is het eigenlijk bekend of je Mass Effect 3 save geïmporteerd wordt voor Andromeda? Ik denk dat sommige beslissingen een standaardoptie hebben die als canon wordt beschouwd. Hebben ze met de boeken ook gedaan.
Zoals?
pi_153641195
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 15:05 schreef Racerblade het volgende:
Maar even ontopic: is het eigenlijk bekend of je Mass Effect 3 save geïmporteerd wordt voor Andromeda? Ik denk dat sommige beslissingen een standaardoptie hebben die als canon wordt beschouwd. Hebben ze met de boeken ook gedaan.
Ik hoop het, liefst via zo'n systeem als de Keep van DA. Anders heb ik al mijn keuzes voor niks gemaakt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Redactie Games donderdag 18 juni 2015 @ 15:29:24 #224
206706 crew  Racerblade
pi_153641361
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 15:11 schreef MAHL het volgende:

[..]

Zoals?
Weet niet alles helemaal zeker, maar volgens mij heeft de Council Sovereign's aanval overleefd. Udina wordt wel Councilor. Shepard overleeft de Omega 4 Relay en blaast de Collector's basis op.
pi_153641664


En Synthesis all the way natuurlijk. Is in het echt ook de 'beste' oplossing voor veel van onze problemen. Fuck kapotte gewrichten en beperkte hersencapiciteit. _O_

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2015 15:46:14 ]
pi_153643269
Synthesis, Destroy :') :') ___!!!

Control is de enige echte optie. _O_
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  Moderator donderdag 18 juni 2015 @ 17:24:12 #227
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_153643741
quote:
8s.gif Op donderdag 18 juni 2015 17:00 schreef Appelknaller het volgende:
Synthesis, Destroy :') :') ___!!!

Control is de enige echte optie. _O_
Denken dat je control hebt :') Illusive Man, ben jij het?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_153647048
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Denken dat je control hebt :') Illusive Man, ben jij het?
De speech van Shepard in de control eindes is gewoon baas man. Ook de enige keus waarbij het een heel klein beetje uitmaakt of je paragon of renegade was.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  donderdag 18 juni 2015 @ 19:37:28 #229
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_153647145
Synthesis :')
Control :') :')
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 18 juni 2015 @ 19:51:01 #230
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_153647568
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 15:05 schreef Racerblade het volgende:
Maar even ontopic: is het eigenlijk bekend of je Mass Effect 3 save geïmporteerd wordt voor Andromeda? Ik denk dat sommige beslissingen een standaardoptie hebben die als canon wordt beschouwd. Hebben ze met de boeken ook gedaan.
Het speelt zich af in een ander stelsel, een andere tijd en ze hebben ervoor gekozen om het Mass Effect: Andromeda te noemen ipv Mass Effect 4. Ik denk dat iedereen gewoon op 0 begint. Het verhaal van Shepard is klaar, tijd voor een nieuw verhaal.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator donderdag 18 juni 2015 @ 19:58:25 #231
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_153647820
Het liefst zie ik compleet nieuwe rassen en niet dezelfde lui die je in de milky way al zag, want ik weiger te geloven dat dat hele Andromedastelsel "leeg" is.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 19 juni 2015 @ 07:41:46 #232
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_153659348
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2015 15:21 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik hoop het, liefst via zo'n systeem als de Keep van DA. Anders heb ik al mijn keuzes voor niks gemaakt.
Vergeet het. Los van het feit dat het in een andere tijd en plaats dan ME afspeelt hebben ze ook een technische reden om je niet je keuzes mee te laten nemen, het zou een hel zijn om zoveel verschillende verhaallijnen te maken. Die paar extra keuzes in het eerste deel van de binaire boom geven een paar^paar extra keuezes in het tweede deel en dat een (paar^paar)^paar extra keuzes in het derde deel. Leuk voor de spelers, een hel voor de makers die bij ME3 al moeite hadden om de boekhouding in orde te houden. :)

Ik heb trouwens voor alle 3 de opties gekozen: controle, vernietiging en synthese. Het liefst kies ik voor vernietiging, controle en synthese vind ik te deprimerend, dan maar in de toekomst weer een soort van reaper en weer helden die die machines uiteindelijk verslaan.

[ Bericht 6% gewijzigd door Bram_van_Loon op 19-06-2015 07:47:34 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_153671527
SPOILER: Mass Effect - Collectors Edition
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door Rezania op 20-06-2015 18:27:05 ]
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 17:59:42 #234
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_153671807
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 17:50 schreef Rezania het volgende:
SPOILER: Mass Effect - Collectors Edition
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Humor _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_153697202
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2015 13:51 schreef Rezania het volgende:

[..]

:') Synthesis was de volgende stap qua evolutie, was niet meer dan logisch.
Maar dan doe je toch juist precies wat Saren wilde?

Anyway, gister voor het eerst deeltje 3 uitgespeeld _O_ beste game-trilogie ooit.

Miranda O+
pi_153697643
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 18:23 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Maar dan doe je toch juist precies wat Saren wilde?

Anyway, gister voor het eerst deeltje 3 uitgespeeld _O_ beste game-trilogie ooit.

Miranda O+
Saren wilde iedereen onderdanig maken aan de Reapers om zo al het leven te redden. Dat is wel iets anders dan de fusie van organische en synthetisch leven.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_153697861
Ah ja lees het nu inderdaad :Y . Had deel 1 al een tijdje niet gespeeld dus het was een beetje weggezakt
  zaterdag 20 juni 2015 @ 23:50:34 #238
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_153705642
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 17:50 schreef Rezania het volgende:
SPOILER: Mass Effect - Collectors Edition
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de CE van 2 :)
  zondag 21 juni 2015 @ 07:38:59 #239
28033 Pek
je moet wat
pi_153709966
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 23:50 schreef InFrA-WiZ het volgende:

[..]

Ik heb de CE van 2 :)
Ja duh, die heeft iedereen :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 16:19:47 #240
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_153720154
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2015 07:38 schreef Pek het volgende:

[..]

Ja duh, die heeft iedereen :P
Ik niet :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 23 augustus 2015 @ 01:20:48 #241
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_155455650
Zie je dit ENORME bazenshirt op een Duitse site, kun je daar alleen wat kopen als je een eigen bedrijf hebt :? ;(

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_155466223
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2015 13:21 schreef Drankster het volgende:
Bioware waar blijft de ME trilogy remaster in 1080p, 60fps met high textures en alle DLC?! _O_ _O_

Nooit mass effect op minder dan 1080p 60fps gespeeld hoor :o
  Moderator dinsdag 25 augustus 2015 @ 12:45:59 #243
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_155524626
quote:
15s.gif Op zondag 23 augustus 2015 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zie je dit ENORME bazenshirt op een Duitse site, kun je daar alleen wat kopen als je een eigen bedrijf hebt :? ;(

[ afbeelding ]
Heuj, heb huilie gedaan via de mail en werd vervolgens naar http://www.game-legends.de/ verwezen. Garrus-shirt is van mij *O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:56:18 #244
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_155631389
Reapers in GTA V _O- _O_

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_155631758
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 18:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Reapers in GTA V _O- _O_

[ afbeelding ]
Awesome! _O_
pi_155632126
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 15:49 schreef Maharajah het volgende:

[..]

Nooit mass effect op minder dan 1080p 60fps gespeeld hoor :o
60 fps? Ik schrok me dood toen ik eens FRAPS draaide (uiteraard met diezelfde resolutie). Bij mij kwam de teller ruim boven de 200 en dat met een middelmatige grafische kaart (HD6850/HD7850, die laatste zit trouwens in de PS4) en een i5-750. Ik schrok in die zin dat het mijn vermoeden bevestigde dat de consoles het spel nogal tegen hielden (3-4 keer zo weinig werk als wat de grafische kaart aankan, om over de CPU nog maar te zwijgen). Stel je voor dat bij het ontwerp van het spel wel rekening zou zijn gehouden met de veel krachtigere PC-hardware en dat DX11 zou zijn gebruikt in plaats van de Unreal 3 engine (DX9), en je zou al die mooiere texturen, tessellation, antialiassing, lichtrendering en zo hebben...

Of dat het voor de gameplay iets uitmaakt weet ik niet (in ieder geval was de framerate prima en dat is ook het belangrijkste voor zo'n spel) maar ik zou het geweldig vinden als ze bij het volgende ME-spel wel de nieuwste DX gebruiken en dit spel zo ontwerpen dat het meer eyecandy geeft naarmate je krachtigere hardware hebt, en dit natuurlijk dusdanig dat je het zo kan tweaken dat je minstens 60 fps krijgt (niet zoals bij Assassin's Creed). Voor de mensen die enkel met een console gamen lijkt het overdreven maar het maakt veel verschil voor de speelbaarheid en het zorgt ervoor dat je geen tearing krijgt en dat lipsyncing mogelijk is.

Ik zou trouwens graag nog eens de DLC's van ME2 willen spelen, vooral die met Liara. Bij 3 heb ik gelukkig wel de DLC's gespeeld, zonder die DLC's heb je maar een spel wat half af is naar mijn mening. Met DLC's is het geweldig, alle vier die DLC's die er toe deden (Omega, Citadel, Leviathan en het betere/minder slechte einde) voegen veel toe aan het spel, het zijn de leukste elementen van het spel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bram_van_Loon op 28-08-2015 19:41:16 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_155632673
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 18:39 schreef Rezania het volgende:

[..]

Saren wilde iedereen onderdanig maken aan de Reapers om zo al het leven te redden. Dat is wel iets anders dan de fusie van organische en synthetisch leven.
Pick your poison. Ik vind het jammer dat er geen echt goed einde was. Op zich is het wel leuk als cliffhanger dat je Shepards hand nog ziet bewegen nadat hij de Reapers heeft vernietigd maar doe dat als er een volgend deel komt, niet als het het laatste deel van de trilogie is. Ze moeten in het volgende ME-spel - ook al gaat dat anders heten - nog even laten weten dat Shepard bij het goede einde werd gevonden en weer werd opgelapt, dat zou het meest voor de hand liggen als Miranda Lawson nog leefde in je spel, zeker als ze ook je vriendin is. Laat dus toch maar een savegame importeren of met vinkjes aangegeven worden dat dit je einde was.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:07:21 #248
179239 Poekel
That orphanage attacked ME!
pi_155633596
Mén, ik heb de trilogy een keer of 7 uitgespeeld. Het kriebelt gewoon weer, dat heb ik echt met andere games nooit (Behalve Red Dead Redemption :D).

Adept met Garrus & Tali <3

Oh man. Fuck studeren en werken ook. :')
"The meaning of life is 'bucket'."
pi_155637373
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 20:54 schreef Racerblade het volgende:

[..]

We zullen zien. Een nieuw sterrenstelsel heb ik geen problemen mee, hoewel dat het wel erg onwaarschijnlijk maakt dat we personages uit de originele trilogie tegenkomen.
Ik zou niet weten waarom, we hadden immers bij de laatste 2 ME-spellen gezien dat er relays bestaan die je veel verder kunnen transporteren dan enkel binnen de Melkweg. ;)
Als het spel zich honderden jaren later afspeelt en het organische leven is niet vernietigd...
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_155637433
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 20:07 schreef Poekel het volgende:
Mén, ik heb de trilogy een keer of 7 uitgespeeld. Het kriebelt gewoon weer, dat heb ik echt met andere games nooit (Behalve Red Dead Redemption :D).

Adept met Garrus & Tali <3

Oh man. Fuck studeren en werken ook. :')
Ook ik heb daar last van, ik kreeg een paar weken geleden ineens weer zin om een nieuwe campagne te starten, deze keer misschien met de ingenieur aangezien ik de soldaat en de vanguard al heb gehad. Of toch maar de soldaat maar deze keer op de hoogste moeilijkheidsgraad waarvoor ik enkel nog de vanguard had gebruikt. :@
Ik ben nu Borderlands 2 aan het spelen, een van de meest verslavende spellen die ik heb gespeeld.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_155638846
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het liefst zie ik compleet nieuwe rassen en niet dezelfde lui die je in de milky way al zag, want ik weiger te geloven dat dat hele Andromedastelsel "leeg" is.
Dat gebeurt ook. Als het goed is gaat het over het verkennen van een nieuw stelsel, dus hebben de personages ook geen idee wat ze zullen treffen.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  Redactie Games zaterdag 29 augustus 2015 @ 01:00:28 #252
206706 crew  Racerblade
pi_155643293
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 21:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom, we hadden immers bij de laatste 2 ME-spellen gezien dat er relays bestaan die je veel verder kunnen transporteren dan enkel binnen de Melkweg. ;)
Als het spel zich honderden jaren later afspeelt en het organische leven is niet vernietigd...
Oh ja? Naast de Omega 4 Relay kan ik me dat niet herinneren eigenlijk. :@ Maar het al een tijdje bekend dat Andromeda erg lang na de originele trilogie afspeelt. Heeel misschien kan je nog een jonge asari zoals Liara tegenkomen maar de rest lijkt me uitgesloten.
pi_155647838
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 01:00 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Oh ja? Naast de Omega 4 Relay kan ik me dat niet herinneren eigenlijk. :@ Maar het al een tijdje bekend dat Andromeda erg lang na de originele trilogie afspeelt. Heeel misschien kan je nog een jonge asari zoals Liara tegenkomen maar de rest lijkt me uitgesloten.
Waarschijnlijk behouden ze de rassen die we leuk vonden (voor mij de Asari, de Krogans, de Salarisans en de Turians, de Geth waren ook wel interessant maar die zijn gemakkelijk te vervangen door andere robotten) en voegen ze daarnaast nieuwe rassen toe. Je moet m.i. niet al te verhaaltechnisch denken, het verhaal wordt er wel aan aangepast. :)
Zo'n spel zonder mensen gaan ze waarschijnlijk niet doen (het zou wel erg gewaagd zijn om het wel te doen maar dan is het nog raarder dat ze Engels spreken :s)) en als je de mensen overhevelt dan is het logisch om ook de populaire rassen uit ME over te hevelen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Bram_van_Loon op 30-08-2015 00:19:08 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Redactie Games zaterdag 29 augustus 2015 @ 12:16:05 #254
206706 crew  Racerblade
pi_155649535
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 10:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Waarschijnlijk behouden ze de rassen die we leuk vonden (voor mij de Asari, de Krogans, de Salarisans en de Turansm, de geth waren ook wel interessant maar die zijn gemakkelijk te vervangen door andere robotten) en voegen ze daarnaast nieuwe rassen toe. Je moet m.i. niet al te verhaaltechnisch denken, het verhaal wordt er wel aan aangepast. :)
Zo'n spel zonder mensen gaan ze waarschijnlijk niet doen (het zou wel erg gewaagd zijn om het wel te doen maar dan is het nog raarder dat ze Engels spreken :s)) en als je de mensen overhevelt dan is het logisch om ook de populaire rassen uit ME over te hevelen.
Maar ik had het over personages, niet rassen. :P Mensen en krogans zijn al bevestigd.
pi_155666499
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 12:16 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Maar ik had het over personages, niet rassen. :P Mensen en krogans zijn al bevestigd.
Ik had jou inderdaad verkeerd begrepen. Ik vond het al vreem aangezien ik mij ook meende te herinneren dat ze de nieuwe stijl krogan lieten zien. Ik zou het leuk vinden als Shepard daar een of ander historisch prominent figuur zou zijn gworden als de redder van het organische leven.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  maandag 7 september 2015 @ 19:54:21 #256
28033 Pek
je moet wat
pi_155903957
Best een geinige game app voor de smartphone is:"Max Ammo", ik moest meteen aan Mass Effect denken.

Een shooter waarbij je continu wegduikt achter obstakels en je shots goed moet timen. Je upgrade je wapens en armor natuurlijk, dus ook RPG elementen, erg leuk :)
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  woensdag 16 september 2015 @ 13:47:49 #258
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_156140096
quote:
99s.gif Op woensdag 16 september 2015 13:24 schreef Typisch het volgende:
I need this zo hard in my life.
Louis?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Moderator woensdag 16 september 2015 @ 18:49:05 #259
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_156148421
Smooth operator Garrus _O_

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_156347658
Marauder shields/ Marauder health _O_
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_156347730
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 01:00 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Oh ja? Naast de Omega 4 Relay kan ik me dat niet herinneren eigenlijk. :@ Maar het al een tijdje bekend dat Andromeda erg lang na de originele trilogie afspeelt. Heeel misschien kan je nog een jonge asari zoals Liara tegenkomen maar de rest lijkt me uitgesloten.
Waarom moest men dan aan hun savegames vasthouden? Of is dat gewoon gortdroge onzin? Het is namelijk allemaal oldgen.

Zou mooi zijn als er een dragon age achtige "keep" in zit zodat je je keuzen online kunt registreren.

Rumour has it dat er voor Andromeda nog een remaster komt van de ME-trilogie.

Die ga ik zo hard kopen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Redactie Games donderdag 24 september 2015 @ 13:10:28 #262
206706 crew  Racerblade
pi_156347819
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 13:04 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Waarom moest men dan aan hun savegames vasthouden? Of is dat gewoon gortdroge onzin? Het is namelijk allemaal oldgen.

Zou mooi zijn als er een dragon age achtige "keep" in zit zodat je je keuzen online kunt registreren.

Rumour has it dat er voor Andromeda nog een remaster komt van de ME-trilogie.

Die ga ik zo hard kopen.
Tsja, goede vraag. Ik denk niet dat ze in staat zijn om bijvoorbeeld een X360 save naar de XONE te importeren.

Maar enkele beslissingen kunnen wellicht nog wel invloed op het verhaal hebben, ook al kom je waarschijnlijk geen bekende personages tegen. Bijvoorbeeld of de Genophage nog steeds actief is of niet.
pi_156347941
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 13:10 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Tsja, goede vraag. Ik denk niet dat ze in staat zijn om bijvoorbeeld een X360 save naar de XONE te importeren.

Maar enkele beslissingen kunnen wellicht nog wel invloed op het verhaal hebben, ook al kom je waarschijnlijk geen bekende personages tegen. Bijvoorbeeld of de Genophage nog steeds actief is of niet.
Nee inderdaad. We zullen zien hoe er invulling wordt gegeven aan ME:A. Hoop alleen dat ze het niet tè veel op exploring gooien. Ik ben juist fan van de series door het roleplayen en de ijzersterke uitwerking van interactie en achtergronden.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:31:00 #264
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_156909291
Naar de OST geluisterd en vervolgens alle spellen weer geïnstalleerd. :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Moderator zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:38:51 #265
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_156909588
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:31 schreef 2Happy4U het volgende:
Naar de OST geluisterd en vervolgens alle spellen weer geïnstalleerd. :')
Uiteraard als \m/anguard spelen. In ieder geval in ME1, daarna Engineer.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_156910075
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:31 schreef 2Happy4U het volgende:
Naar de OST geluisterd en vervolgens alle spellen weer geïnstalleerd. :')
Hah, doe ik ook regelmatig. Laatst kwam een huisgenoot mijn kamer binnen van wtf luister jij dan? :')
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:51:56 #267
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_156910089
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Uiteraard als \m/anguard spelen. In ieder geval in ME1, daarna Engineer.
Heb ik allebei al gespielerd. Ga denk een vrouwelijke biotic. Straight-to-the-point, militair eervol, geen zin in persoonlijk gezeik (dus expres sommige loyalty missies niet doen tenzij ze de missie helpen), lichtelijk xenofobisch.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:56:41 #268
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_156910245
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:51 schreef Drankster het volgende:

[..]

Hah, doe ik ook regelmatig. Laatst kwam een huisgenoot mijn kamer binnen van wtf luister jij dan? :')
Virgil. _O_
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_156911968
Begint nu wel weer te kriebelen. :P

Ik zie dat de gfx van 1 best goed te pimpen zijn met mods, gaat een lange nacht worden denk ik zo.
  zondag 18 oktober 2015 @ 00:26:52 #270
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_156912630
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:31 schreef 2Happy4U het volgende:
Naar de OST geluisterd en vervolgens alle spellen weer geïnstalleerd. :')
Hearts Of Stone al gedaan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zondag 18 oktober 2015 @ 00:30:50 #271
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_156912717
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 00:26 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Hearts Of Stone al gedaan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, dinsdag pas. :P

:( Dacht dat ik fout zat maar wilde t niet opzoeken :@
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zondag 18 oktober 2015 @ 00:33:05 #272
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_156912778
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 00:30 schreef 2Happy4U het volgende:
Nope, dinsdag pas. :P
Da's heel specifiek. Want dan ga je 'm pas kopen, o.i.d.? :P
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zondag 18 oktober 2015 @ 02:42:53 #273
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_156914402
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 00:33 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Da's heel specifiek. Want dan ga je 'm pas kopen, o.i.d.? :P
Dan ben ik pas thuis. :+
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zondag 18 oktober 2015 @ 08:45:17 #274
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_156915342
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:51 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Heb ik allebei al gespielerd. Ga denk een vrouwelijke biotic. Straight-to-the-point, militair eervol, geen zin in persoonlijk gezeik (dus expres sommige loyalty missies niet doen tenzij ze de missie helpen), lichtelijk xenofobisch.
Biotic vond ik verschrikkelijk in ME1.
Bij elke power steeds een biotic uitkiezen in een ander gaar menuutje
  zondag 18 oktober 2015 @ 11:40:45 #275
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_156916868
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 02:42 schreef 2Happy4U het volgende:
Dan ben ik pas thuis. :+
Hoe kan je dan ME wel spelen? Gelimiteerde laptop?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Moderator zondag 18 oktober 2015 @ 13:47:02 #276
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_156919085
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 08:45 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Biotic vond ik verschrikkelijk in ME1.
Bij elke power steeds een biotic uitkiezen in een ander gaar menuutje
Je bedoelt het spel pauzeren, targetten, biotic kiezen en verder spelen? :P Gewoon die powers naar je quickbar slepen en 1 t/m 0 gebruiken, zo heb ik het (eindelijk) in ME3 multiplayer geleerd en doe sindsdien niet meer anders.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157290297
Ik heb een nieuwe bug ontdekt in ME3.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je in de Citadel-DLC naar het sushi-restaurant gaat en je gaat het linkerdeel in dan verdwijnt de tweede persoon van links uit beeld voordat de camera ver genoeg gedraaid is. Ook na verplaatsing blijkt dat te gebeuren terwijl de andere poppetjes wel normaal in beeld blijven. :)
Heeft iemand van jullie toevallig genoeg verstand van die Unreal 3 engine om dat te verklaren?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_157290480
Terwijl ik het spel weer speel (campagne gestart bij ME1, iedereen gerecruteerd en iedereen in leven gehouden op de vier bekende uitzonderingen na) viel een tekortkoming mij op waarvan ik hoop dat ze die in het nieuwe deel gaan wegwerken. Dat wil zeggen de tekortkoming was mij eerder opgevallen maar ik heb een oplossing bedacht. Je kan bij lange na niet genoeg krachten kwijt onder de cijfers 1 t/m 9. Ik speel nu met de soldatenklasse, er zijn alleen al vier of vijf soorte munitiekrachten die je graag bij de hand wil hebben, daarnaast nog een extra kracht en nog een stuk of 3 krachten van je teamgenoten. Er is een elegante oplossing, gebruik de knoppen ctrl en shift (pink, die hoef je toch niet te gebruiken voor de cijfers): enkel het cijfer voor je eigen karakter en een van de twee voor een van de twee andere karakters. Extra voordeel, de cijfers 1 t/m 6 zouden volstaan. Verder zou per teamgenoot de instellingen onthouden moeten worden. Als je het eenmaal hebt ingesteld dan moeten die instellingen de volgende keer worden geladen wanneer je weer met die teamgenoot speelt. Het maakt de interface veel overzichtelijker en handiger.

Hebben jullie goede ideeën voor het volgende deel? Buiten het voor de hand liggende zoals een sterk en immersief verhaal, veel interactie met consequenties, meer dialogen, goede schietactie op verschillende moeilijkheidsgraden en zo.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator woensdag 4 november 2015 @ 01:53:26 #279
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157307073
Zo, net deel 1 weer eens uitgespeeld als paragon Soldier. Miste de powers behoorlijk en m'n squaddies gingen bizar vaak dood (waarom blijf je gewoon staan terwijl je shotgun overheated is en er 4 geth in je lillek bakkes staan te krijsen, Wrex? :') ), maar we hebben het gered! Council laten sterven omdat alle aandacht naar Sovereign moest uitgaan.

Vraag me af of er weer een asari, turian en salarian in de council zitten of dat het net zo verneukt als m'n renegade \m/anguard waar wij, menschen, de macht hebben gegrepen... ik kom er morgen achter :7
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157371508
Ik ben nu aan het einde (nog twee missies) van ME3 met de soldatenklasse (concussive shot) op hardcore. Alles ging gemakkelijk of relatief gemakkelijk (even een trucje zoeken) maar nu rest mij nog 1 uitdaging: de mirror match. Ik heb zat scores boven de 10000 punten gehaald (recordscore in de 14000 na 1 dag spelen) maar ik heb nog geen goede oplossing gevonden voor dit gevecht. Je kan niet lang op 1 plaats blijven zitten maar verplaatsen is ook erg riskant met een paar NPC's die op je schieten, granaten gooien, de hele tijd naar je toe komen etc.
Momenteeel probeer ik het met Wrex en Miranda.
Kan iemand van jullie op hardcore of moeilijker dit gevecht meestal winnen met de soldatenklasse?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 22:38:10 #281
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157371852
Ik zou het niet weten, heb 3 alleen als Engineer gespeeld en dat gevecht was een fluitje van een cent :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zaterdag 7 november 2015 @ 02:27:29 #282
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157375637
Intussen erg juist bezig in ME2, lekker simpel als Soldier, had echt even geen zin om wéér een, naar verhouding trage, shotgun engineer te spelen :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157380218
N7 dag vandaag, met een nieuwe teaser voor ME: Andromeda:
  Moderator zaterdag 7 november 2015 @ 13:47:18 #284
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157380374
Happy N7 Day *O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157382705
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:39 schreef bjorntju het volgende:
N7 dag vandaag, met een nieuwe teaser voor ME: Andromeda:

Deze doet het nog wel.
pi_157388487
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zou het niet weten, heb 3 alleen als Engineer gespeeld en dat gevecht was een fluitje van een cent :P
Het mirrorgevecht in de Armax Arena is veel lastiger dan de rest van het spel. Alles unlocked? Check. Veel scores van 10000-14000 punten? Check? Reapers verslagen (in de arena)? Check. Dat mirrorgevecht is lastig met de soldaatklasse, je moet het opnemen tegen 6 clones en de meeste van hen zijn sterker dan een soldaat. Met een vanguard spelen is bijvoorbeeld echter niet leuk, dat verziekt het spel, dan wordt het zelfs op de hoogste moeilijkheidsgraad heel erg gemakkelijk.

Er zijn een paar (ietwat) lastige gevechten in het spel, als je voor een hoge moeilijkheidsgraad kiest:
- de Chinees: vooral vanwege het speelveld en de snipers
- de generaal in de Omega DLC
- Clone Shepard als je met de vanguard speelt (ik heb het gedaan)
- de drie Prime's, totdat je ontdekt waar de wapens liggen en waar je veilig kan gaan staan
- enkel op de hoogste moeilijkheidsgraad het eerste level van de Leviathan DLC: veel Banshee's en ander reapertuig, weinig ruimte, en aan het einde dan ook nog eens een drone waar je bij in de buurt moet blijven
- het laatste deel in London
- het laatste deel van de Armax Arena.

Al de rest is een fluitje van een cent.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator zondag 8 november 2015 @ 22:49:46 #287
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157415773
Zo, lvl 24 in ME2, iedereen loyal, net Shadow Broker gedaan en ben momenteel op Aite voor Project Overlord. Daarna nog wat sidequests doen (minus Arrival, die doe ik na het opblazen van de Collector Base) en dan kunnen we achter de Reaper IFF aan en Legion recruiten.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 9 november 2015 @ 21:55:54 #288
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157436035
En dat was ME2.

Heb de Batarians daarnet niet gewaarschuwd voor de Reaper Invasion, ze bekijken het maar, vierogige klootzakken dat het zijn. Ben blij dat er nu 300k minder leven.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 9 november 2015 @ 22:20:42 #289
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_157437068
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:39 schreef bjorntju het volgende:
N7 dag vandaag, met een nieuwe teaser voor ME: Andromeda:
Deze teaser heeft geen kut te maken met het uiteindelijke spel :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 9 november 2015 @ 22:22:03 #290
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_157437123
quote:
6s.gif Op maandag 9 november 2015 21:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dat was ME2.

Heb de Batarians daarnet niet gewaarschuwd voor de Reaper Invasion, ze bekijken het maar, vierogige klootzakken dat het zijn. Ben blij dat er nu 300k minder leven.
Batarians zijn niet voor niks slavendrijvers en assassins geworden helaas :P
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator maandag 9 november 2015 @ 22:36:12 #291
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157437663
Godsamme, al 5x opnieuw begonnen omdat de haarkleur niet klopt en ik wil niet met een Shepard spelen die er anders uit ziet. In 1 en 2 had ik rossig haar (omdat ik dat zelf ook heb), is het in 3 ineens zwart of zwart met een rode glans, alsof er een verfje in zit :')

Wil ook de haarstijl (heel kort) niet veranderen omdat m'n Shep dan mijn Shep niet meer is.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157440271
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:39 schreef bjorntju het volgende:
N7 dag vandaag, met een nieuwe teaser voor ME: Andromeda:
Commander Sheperd die dit zegt terwijl ze bij twee van de drie eindes dood is en het bij een van de drie eindes onduidelijk is of dat ze het overleeft (ja, ze leeft nog net na de ontploffing maar blijft ze leven totdat ze gevonden en geholpen wordt en lappen ze haar nog een keer op met nieuwe huid en alles?). :?
Het is wel een aardige trailer hoor, daar niet van. Het viel me al eerder op, ze kiezen duidelijk voor de Star Trek invalshoek: ruimte-exploratie terwijl je de wereld die je kent volledig achter je hebt gelaten. Ik ben benieuwd of dat ze wel terug gaan kunnen naar ons zonnestelsel of dat het een one way trip is. Het laatste ligt volgens mij iets meer voor de hand.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_157440321
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 22:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, al 5x opnieuw begonnen omdat de haarkleur niet klopt en ik wil niet met een Shepard spelen die er anders uit ziet. In 1 en 2 had ik rossig haar (omdat ik dat zelf ook heb), is het in 3 ineens zwart of zwart met een rode glans, alsof er een verfje in zit :')

Wil ook de haarstijl (heel kort) niet veranderen omdat m'n Shep dan mijn Shep niet meer is.
Ik ergerde me bij mijn laatste femshep (een blondje met lang haar :@) eraan dat de ene wenkbrauw anders was dan de andere. Serieus, wie bedenkt het om de wenkbrauwen zo sterk te laten verschillen? :?
Kan femshep niet fatsoenlijk epileren of zo?
Voor het volgende ME spel moeten ze TressFX gebruiken.

quote:
14s.gif Op zondag 8 november 2015 22:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, lvl 24 in ME2, iedereen loyal, net Shadow Broker gedaan en ben momenteel op Aite voor Project Overlord. Daarna nog wat sidequests doen (minus Arrival, die doe ik na het opblazen van de Collector Base) en dan kunnen we achter de Reaper IFF aan en Legion recruiten.
Ik begrijp niet hoe mensen het voor elkaar krijgen om niet iedereen het te laten overleven. :)
Maak iedereen loyaal (ze waarschuwen heel erg nadrukkelijk dat dat helpt), gebruik je boerenverstand en iedereen overleeft het in ME2. Bij ME3 ging Cortez er een keer aan bij mij omdat ik was vergeten om hem te bezoeken in het Citadel. Het is wel leuk om ook eens dat stukje van het einde te hebben gezien, daar niet van.

[ Bericht 4% gewijzigd door Bram_van_Loon op 10-11-2015 00:14:29 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 10 november 2015 @ 00:40:42 #294
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_157440791
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Commander Sheperd die dit zegt terwijl ze bij twee van de drie eindes dood is en het bij een van de drie eindes onduidelijk is of dat ze het overleeft (ja, ze leeft nog net na de ontploffing maar blijft ze leven totdat ze gevonden en geholpen wordt en lappen ze haar nog een keer op met nieuwe huid en alles?). :?
Het is wel een aardige trailer hoor, daar niet van. Het viel me al eerder op, ze kiezen duidelijk voor de Star Trek invalshoek: ruimte-exploratie terwijl je de wereld die je kent volledig achter je hebt gelaten. Ik ben benieuwd of dat ze wel terug gaan kunnen naar ons zonnestelsel of dat het een one way trip is. Het laatste ligt volgens mij iets meer voor de hand.
Kan ook een shepard kloon zijn. Hoe dan ook maakt mij niet uit als het exploratie gehalte erg hoog is, als het RPG gedeelte maar de rode lijn is.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_157444718
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Commander Sheperd die dit zegt terwijl ze bij twee van de drie eindes dood is en het bij een van de drie eindes onduidelijk is of dat ze het overleeft (ja, ze leeft nog net na de ontploffing maar blijft ze leven totdat ze gevonden en geholpen wordt en lappen ze haar nog een keer op met nieuwe huid en alles?). :?
Het is wel een aardige trailer hoor, daar niet van. Het viel me al eerder op, ze kiezen duidelijk voor de Star Trek invalshoek: ruimte-exploratie terwijl je de wereld die je kent volledig achter je hebt gelaten. Ik ben benieuwd of dat ze wel terug gaan kunnen naar ons zonnestelsel of dat het een one way trip is. Het laatste ligt volgens mij iets meer voor de hand.
Hoewel de timeline nog niet bekend is, zijn de geruchten dat toen dat schip (de Ark) naar Andromeda vertrok, Mass Effect 3 nog bezig was. Shepard kon dus nog goed in leven zijn :)
pi_157453743
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:33 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Hoewel de timeline nog niet bekend is, zijn de geruchten dat toen dat schip (de Ark) naar Andromeda vertrok, Mass Effect 3 nog bezig was. Shepard kon dus nog goed in leven zijn :)
Ik had eerder begrepen dat het spel zich in een geheel andere tijd zou afspelen, dat wekte bij mij toen de indruk dat het een lange tijd (in ieder geval meer dan een mensenleven) later zou zijn.
Ik zou het in ieder geval wel leuk vinden als er nog een soort van closure zou komen voor de mensen die de eerste drie spellen hebben gespeeld. Ik wil weten wat er gebeurde bij mijn einde, het vernietigen van de reapers en het in eerste instantie overleven door Shepard. Wordt hij weer opgelapt door Miranda? Wat gaat hij daarna doen? Ja, ik wil een happily ever after einde.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_157453813
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:40 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Kan ook een shepard kloon zijn. Hoe dan ook maakt mij niet uit als het exploratie gehalte erg hoog is, als het RPG gedeelte maar de rode lijn is.
Ze hebben duidelijk laten doorschemeren dat ze de formule grotendeels in tact willen houden. Ik hoop alleen dat EA niet al te gierig gaat zijn. Het geven van veel keuzes en het mee laten nemen van die keuzes naar de volgende twee spellen verhoogt sterk de productiekosten (2=>4=>8, en dat voor elke keuze uit twee mogelijkheden die je in de volgende twee spellen wil uitwerken), als EA bang is dat de extra opbrengst minder bedraagt dan de extra productiekosten...
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator dinsdag 10 november 2015 @ 19:11:02 #298
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157453820
Ik word alweer moe van alle dingen die je voor de andere rassen moet doen voordat ze je eindelijk een keer helpen :')

"Ik wil wel helpen maar boehoeeee ik wil een vlaggetje van combat group X hebben, anders doe ik het niet :'( "
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_158176336
Ik ben nog eens een keer ME2 aan het spelen. Het valt direct weer op hoe buggy het spel is geport naar de PC, nog erger dan deel 1.
Geen directe wapenkeuze met de F-knoppen. Waarom hebben ze dat toch verwijderd terwijl het bij deel 1 wel werd gebruikt? :? Niets is zo dodelijk voor een actiespel als dat achterlijke menu te moeten gebruiken of te moeten scrollen naar het juiste wapen, een PC is geen primitieve console!
Een aantal lowrestextures.
Niet iets kunnen kiezen met 1 klik, zelfs niet met een dubbelklik.
De camerasnelheid nauwelijks kunnen aanpassen (slechts een paar opties).
...

Daarnaast ook gewoon buggy qua keuzes. Neem bijv. de tweede Overlordmissie waarbij je condensators moet opblazen en waarbij Geth je aanvallen. Na de eerste bloot te stellen komen er wat simpele geths, geen probleem. Bij de tweede krijg je ineens een aantal die best wel lastig kunnen zijn als je vroeg in het spel deze missie speelt. Ik speel nu op insanity en ik heb net de eerste twee leden gerecruteerd. Laat me in godsnaam na het eerste gevechtje opslaan zodat ik niet elke keer nadat ik overlijd weer dat monkeywork moet doen.
Bij deel 1 had je ook zo'n blunder, bij die missie waarbij je Liara recruteert, saven ze voor dat die achterlijke lift omhoog gaat (wat uren duurt omdat consoles zo lang nodig hebben om te laden :')) en voordat je dat gesprekje met die Krogan, inclusief vertraging (niet kunnen overslaan met klikken) hebt.

Wat te denken van die neppe bloedvlekken waardoor je weinig overzicht hebt en de geluidbugs (stem van Miranda die ineens lager wordt dan die van een man)?

Ze hebben veel goed gedaan bij ME2 maar ze hebben ook een aantal forse blunders gemaakt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator vrijdag 11 december 2015 @ 18:43:11 #300
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158176532
Tja, die condensators... dat vindt plaats op een klein terrein, dus op blijven letten :P Dat van Liara vind ik zelf ook vrij kut. Had me nou even laten saven voordat die Krogan en z'n geth homies ten tonele verschijnen.

Dat stukje van Miranda is wel logisch, je verliest weer het bewustzijn waardoor je niet alles meer even helder registreert. Ben zelf ook een keer flauwgevallen, toen klonk alles heel vaag (net als het begin van ME3 waar je door een reaper weggeblazen wordt en Anderson je aan het roepen is).

Die bloedvlekken storen me totaal niet, dat geeft juist aan dat je echt even dekking moet zoeken zodat je health en schilden weer omhoog gaan.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 18 december 2015 @ 02:58:30 #301
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158322822
Heuj, mijn Shepard is gay met Kaidan _O_

Wel apart dat ik dat voor mekaar kreeg, aangezien ik aan het einde van deel 2 Miranda nog aan m'n paarsgepunte lans reeg.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')